«Από χθες είναι στη δημόσια διαβούλευση ίσως το δυσκολότερο πράγμα που έχω κάνει αυτά τα τρία χρόνια στο υπουργείο Ανάπτυξης. Είναι η λύση για την εξυγίανση των Ναυπηγείων Ελευσίνας. Ευελπιστώ ότι ο νόμος θα έχει ψηφιστεί μέχρι το τέλος Ιουλίου». Αυτό ανέφερε σε συνέντευξή του, σήμερα στον ΑΝΤ1, ο υπουργός Ανάπτυξης και Επενδύσεων ‘Αδωνις Γεωργιάδης.
Ο ίδιος τόνισε ότι: «Διασώζονται όλες οι θέσεις εργασίας στα ναυπηγεία και οι εργαζόμενοι θα πληρωθούν τα χρήματα που τους χρωστάνε τα ναυπηγεία εδώ και 7-8 χρόνια. Οι εργαζόμενοι θα πάρουν περίπου 41 εκατ. ευρώ. Και εγώ και ο κ. Νίκος Παπαθανάσης δουλέψαμε γι΄ αυτό το project πάρα πολύ, ήταν πολύ δύσκολο. Γιατί τα ναυπηγεία έχουν χρέος 440 εκατ. και όπως καταλαβαίνετε, το να βρεις άνθρωπο να θέλει να μπει σε ένα ναυπηγείο που χρωστάει 440 εκατ. δεν είναι και το ευκολότερο πράγμα στον κόσμο».
Επίσης σημείωσε: «Δεν σας κρύβω και μια προσωπική υπερηφάνεια: όταν ανέλαβα το υπουργείο και τα τρία ναυπηγεία ήταν κλειστά. Καλώς εχόντων των πραγμάτων, όταν θα φύγω από αυτό το υπουργείο και τα τρία ναυπηγεία Νεώριο, Σκαραμαγκάς και Ελευσίνα θα δουλεύουν».
Το θέμα του Turkaegean
Σχολιάζοντας τα θέματα της επικαιρότητας ο υπουργός ανέφερε για την κριτική που ασκεί ο ΣΥΡΙΖΑ: «Εμένα μπορεί να με βρίζουν για όλα, αλλά για ένα δεν μπορούν να με βρίζουν: για το αν λύνουμε τα θέματα στο υπουργείο Ανάπτυξης. Στο ΕΣΠΑ από την 19η θέση είμαστε στην 1η, στο Ελληνικό -που λέγανε για τις μπουλντόζες- δεν μπορείς να πλησιάσεις από τη σκόνη, όλες οι ιδιωτικοποιήσεις έχουν γίνει, τα ναυπηγεία προχωράνε. Βρίστε ελεύθερα, κύριοι του ΣΥΡΙΖΑ αλλά αφήστε με να κάνω τη δουλειά μου».
Διαβάστε επίσης: Το Αρχιπέλαγος που μας ενώνει…
Σε ερώτηση για το Turkaegean ανέφερε: «Κάθε θέμα πρέπει να το βλέπουμε στην πραγματική του διάσταση. Ενοχλήθηκα πάρα πολύ από το Turkaegean για αυτό και έδωσα εντολή για ΕΔΕ και έχω βάλει νομικούς συμβούλους να αντιμετωπίσουν το θέμα. ‘Αλλο όμως ότι ενοχλούμαι γιατί καταλαβαίνω πως είναι άλλος ένας μοχλός στον αναθεωρητισμό της Τουρκίας και άλλο οι εθνικιστικές υπερβολές από τον κ. Τσίπρα».
«Εμείς θα υποστηρίξουμε ότι δεν είναι τόσο αθώο και ένα απλό εμπορικό σήμα, αλλά είναι ένας κρίκος στην αναθεωρητική πολιτική της Τουρκίας. Αλλά αυτό δεν σημαίνει ότι πρέπει να πάμε στο άλλο άκρο και να λέμε ότι δήθεν χάσαμε το Αιγαίο».
Επίσης σημείωσε ότι: «Η ΕΔΕ δεν έχει ως στόχο να τιμωρήσει κάποιον υπάλληλο, έχει ως στόχο πρώτον, να δούμε αν τηρήθηκαν οι διαδικασίες που αυτό είναι σημαντικό και δεύτερον, αν αυτές οι διαδικασίες είναι αρκετές ή αν πρέπει να φτιάξουμε συστήματα πιο ενδελεχή για να μπορούμε να αντιμετωπίζουμε τέτοιου είδους προβλήματα και να μην περνάνε κάτω από τα ραντάρ. Αυτό το χαρακτήρα έχει η ΕΔΕ».
Η υπόθεση της Novartis
Για την υπόθεση της Novartis ο υπουργός είπε: «Πρώτα απ΄ όλα δεν έχω ζητήσει καμία συγγνώμη. Συγγνώμη δεν μπορώ να ζητήσω από τους συκοφάντες μου, ιδιαίτερα όταν από την άλλη πλευρά συμβαίνει το εξής αμίμητο: απαιτούν από εμάς σεβασμό στους θεσμούς, γιατί λέει βγήκε ένα βούλευμα του Ανωτάτου Δικαστηρίου, το οποίο εξήγησε πολύ καλά ο πρωθυπουργός στη Βουλή ότι δεν είναι έπαινος για τον ΣΥΡΙΖΑ. Στο Ειδικό Δικαστήριο πάει ο υπουργός τους και για τη Novartis. Από τη μέρα που αρχειοθετήθηκα εγώ, πάλι με απόφαση Δικαιοσύνης, έχετε δει έναν από τον ΣΥΡΙΖΑ να μου ζητάει συγγνώμη; Ή μήπως κάθε μέρα αμφισβητούν την αρχειοθέτησή μου;».
«Μετά την αρχειοθέτησή μου αυτόματα ο εισαγγελέας έστειλε τους λογαριασμούς μου για έλεγχο στην ΑΑΔΕ. Αυτό γίνεται αυτόματα όταν ολοκληρώνεται μία εισαγγελική έρευνα και γίνεται για τον οποιονδήποτε, δεν έχει γίνει ειδικά για μένα. Αυτή η αυτόματη διαδικασία έγινε πάλι αντικείμενο “bullying”».
Στις ευρωπαϊκές χώρες οι εκλογές γίνονται στη συνταγματική τους πρόβλεψη
Τέλος, για τις αναφορές του πρωθυπουργού περί εκλογών, ο κ. Γεωργιάδης ανέφερε: «Αν και ο χειμώνας προβλέπεται να είναι πάρα πολύ δύσκολος και άρα, η απόφαση να εξαντλήσουμε την τετραετία ενέχει στοιχεία πολιτικού ρίσκου, πιστεύω ότι αυτό που βάρυνε πάρα πολύ στην απόφαση του κυρίου πρωθυπουργού είναι η προσπάθεια που κάνει από την πρώτη μέρα που εξελέγη: να αλλάξει την εικόνα της Ελλάδος σε μία σοβαρή ευρωπαϊκή χώρα. Στις ευρωπαϊκές χώρες οι εκλογές γίνονται στη συνταγματική τους πρόβλεψη, δεν γίνονται κάθε τρεις και λίγο».
Πηγή: ΑΠΕ-ΜΠΕ
Latest News
Τέλος στα «γέρικα σκαριά» στις άγονες ακτοπλοϊκές γραμμές
Πρόγραμμα χρηματοδότησης για την ακτοπλοία ωστε να αντικατασταθούν τα πλοία στις άγονες γραμμές, στοχεύει το υπουργείο Ναυτιλίας
Cosco – PCT: Yποτροφίες ύψους 2.500 ευρώ σε 4 πρωτοετείς φοιτήτριες στο Πέραμα
Η απονομή των υποτροφιών πραγματοποιήθηκε το Σάββατο 2 Νοεμβρίου σε εορταστική εκδήλωση την οποία διοργάνωσε η PCT/COSCO
ΟΛΘ: Απορρίφθηκε από την Ενιαία Αρχή Δημοσίων Συμβάσεων η προσφυγή της Goldair
H Goldair έχει δικαίωμα δέκα ημερών να προσφύγει στο ΣτΕ για τον ΟΛΘ
Εκλογές ΗΠΑ: Ανησυχία για τα «εμπόδια που σηκώνονται στα σύνορα»
Με βάση το τι υπόσχονται οι δύο μονομάχοι η ναυτιλία αναμένεται να επηρεαστεί από οποιοδήποτε αποτέλεσμα, αλλού θετικά και αλλού αρνητικά
Τραυλού: Οι Έλληνες εφοπλιστές είναι διαχρονικά κοντά στα Σώματα Ασφαλείας
Η κ. Τραυλού παρέστη σε εκδήλωση κατά την οποία ο Μ. Χρυσοχοΐδη, τίμησε την ΕΕΕ για την δωρεά εξοπλισμού στη Διεύθυνση Τροχαίας Αττικής
Ο ΟΛΠ παρουσίασε καθαρά κέρδη πάνω από 70 εκατ. ευρώ στο εννιάμηνο
Αύξηση διακίνησης έναντι του 2023 καταγράφηκε στους περισσότερες λειτουργικούς τομείς του ΟΛΠ το γ' τρίμηνο
Νέες εκδόσεις από το Ίδρυμα Ευγενίδου για τους σπουδαστές των Ακαδημιών Εμπορικού Ναυτικού
Το Ίδρυμα Ευγενίδου προχώρησε φέτος στη συγγραφή και έκδοση 5 νέων τίτλων και 6 επικαιροποιημένων για τους σπουδαστές και τις σπουδάστριες των ΑΕΝ.
Μεταφορικό ισοδύναμο: Νέα αποδέσμευση ποσού 14.642.070 ευρώ
Το υπουργείο Ναυτιλίας και Νησιωτικής Πολιτικής για την περίοδο 2019-2024, έχει διαθέσει συνολικά το ποσό των 265.132.348 ευρώ στην Δράση «Μεταφορικό Ισοδύναμο»
«Αποκαλυπτήρια» για τα ακτοπλοϊκά εισιτήρια - Πού αυξήθηκαν, πού μειώθηκαν [πίνακες]
Τα ακτοπλοϊκά εισιτήρια και σε ποιες γραμμές αυξήθηκαν και σε ποιες μειώθηκαν τον Σεπτέμβριο και τον Οκτώβριο - Τι δείχνουν τα στοιχεία του Παρατηρητηρίου Τιμών
Πλοίο με εκατοντάδες τόνους βιομηχανικών αποβλήτων αγκυροβόλησε στο Δυρράχιο
Πριν το πλοίο αγκυροβολήσει στην Αλβανία είχε προηγηθεί η άρνηση της Ταϊλάνδης να παραλάβει το φορτίο βιομηχανικών αποβλήτων