
Μνημόνιο Συνεργασίας (MoU) υπέγραψαν το Ναυτικό Απομαχικό Ταμείο (ΝΑΤ) και η Εθνική Αρχή Διαφάνειας (ΕΑΔ), με στόχο την ανάπτυξη και εμπέδωση των βέλτιστων πρακτικών που ενισχύουν την ακεραιότητα, τη λογοδοσία και την υπευθυνότητα ενώ ταυτόχρονα καταπολεμούν και περιορίζουν κάθε πιθανή εστία διαφθοράς.
Στο πλαίσιο της συνεργασίας του ΝΑΤ με την Εθνική Αρχή Διαφάνειας θα αναπτυχθούν από κοινού μηχανισμοί ουσιαστικού εσωτερικού ελέγχου ταυτόχρονα με την εκπαίδευση και ευαισθητοποίηση των εργαζομένων του ΝΑΤ σε θέματα δεοντολογίας, κανονιστικής συμμόρφωσης και αποτελεσματικής εξυπηρέτησης των ασφαλισμένων.
Διαβάστε επίσης: Στρατηγικός ο ρόλος της ελληνόκτητης εμπορικής ναυτιλίας στις διεθνείς θαλάσσιες μεταφορές υγροποιημένου φυσικού αερίου

Κατά την τελετή υπογραφής, στο κεντρικό κτήριο της ΕΑΔ, ο διοικητής του ΝΑΤ Κωνσταντίνος Τσαγκαρόπουλος δήλωσε ότι «αποκλειστικός στόχος του ΝΑΤ είναι η εξυπηρέτηση των συμφερόντων της ναυτοσύνης. Όλοι όσοι εργάζονται και υπηρετούν το ναυτικό επάγγελμα πρέπει να γνωρίζουν ότι οι υπάλληλοι και τα στελέχη του ΝΑΤ θα κάνουν ότι περνά από το χέρι τους για να τύχουν μιας αξιοπρεπούς, αποτελεσματικής και Νεποικοδομητικής διαχείρισης του κόπου και των αποδοχών τους. Η σημερινή υπογραφή του Μνημονίου Συνεργασίας με την Εθνική Αρχή Διαφάνειας διασφαλίζει ότι οι διαδικασίες και οι λειτουργίες του ΝΑΤ θα εξυπηρετούν μόνον τους ασφαλισμένους»
Από την πλευρά του, ο Διοικητής της ΕΑΔ Άγγελος Μπίνης σημείωσε ότι «το μνημόνιο συνεργασίας με το ΝΑΤ σηματοδοτεί τη σύμπραξη των δυο φορέων σε δράσεις πρόληψης, όπως είναι η παροχή τεχνογνωσίας και συμβουλευτικών υπηρεσιών από την ΕΑΔ σε θέματα εσωτερικού ελέγχου, η σύσταση Αυτοτελούς γραφείου Συμβούλου Ακεραιότητας, καθώς και δράσεις ευαισθητοποίησης όπως η υλοποίηση εκπαιδευτικών σεμιναρίων σε θέματα διαφάνειας. Οι λειτουργίες εσωτερικού ελέγχου και διαχείρισης κινδύνων αποτελούν σημαντικά εργαλεία για την επίτευξη των στόχων κάθε φορέα και είναι μεγάλη η χαρά για εμένα και τα στελέχη της Αρχής να υποστηρίζουμε τέτοιες πρωτοβουλίες».


Latest News

Εσπασε το φράγμα των 900 πλοίων η MSC - H σύγκριση με την Maersk
Η MSC ανακοίνωσε ότι ο στόλος της έχει συνολική χωρητικότητα 6,47 εκατ. teu, σχεδόν 1 εκατ. περισσότερα από τη δεύτερη στην κατάταξη AP Moller-Maersk

Κικίλιας: Η μείωση των λιμενικών τελών από 1η Μαΐου θα περάσει απευθείας στα εισιτήρια
Για συγκράτηση ή και μείωση των τιμών έκανε λόγο ο υπουργός Ναυτιλίας και Νησιωτικής Πολιτικής Βασίλης Κικίλιας, από το λιμάνι του Πειραιά

Η μεταβλητότητα παραμένει το κυρίαρχο στοιχείο για τα δεξαμενόπλοια
Η πτώση για τα δεξαμενόπλοι μπορεί να μην είναι άμεση - Οι ανισορροπίες στην προσφορά και στη ζήτηση πετρελαίου θα παραμένουν παράλληλα με τις ευκαιρίες

Capital Clean Energy Carriers: Καθέλκυση του μεγαλύτερου στην ιστορία πλοίου μεταφοράς υγρού διοξειδίου του άνθρακα
Κατασκευάζεται από τα Κορεάτικα ναυπηγεία HD Hyundai Mipo και διαθέτει χωρητικότητα 22.000 κ.μ.

Αύξηση κερδών κατά 37% το 2024 για τον ΟΛΘ - Προτείνει μέρισμα 2 ευρώ/μετοχη
Το προτεινόμενο μέρισμα θα είναι στα € 2 ανά μετοχή, αυξημένο κατά 54% σε σχέση με το προηγούμενο έτος (1,3 ευρώ ανά μετοχή)

Πώς θα κινηθούν οι τιμές στα ακτοπλοϊκά φέτος – Τι θα γίνει με τα ταχύπλοα
«Υπάρχει κυβερνητική δέσμευση να μην αυξηθούν οι τιμές στα συμβατικά πλοία, ενώ στα ταχύπλοα ενδέχεται να μειωθούν» σημείωσε ο υφυπουργός Ναυτιλίας, Στέφανος Γκίκας

«Ξεπουλάνε» τα ακτοπλοϊκά για το Πάσχα - «Ζαλίζουν» οι τιμές
Οι τουριστικοί πράκτορες επισημαίνουν ότι για την Μεγάλη Τετάρτη και την Μεγάλη Πέμπτη τα ακτοπλοϊκά εισιτήρια είναι ελάχιστα

Τραμπ: Εντολή στις υπηρεσίες να σχεδιάσουν τη Ναυτική Αναγέννηση των ΗΠΑ
Το εκτελεστικό διάταγμα του Τραμπ αποσκοπεί στην αντιμετώπιση της κυριαρχίας της Κίνας στη ναυτιλία των ωκεανών

Το στοίχημα Κικίλια για μείωση των τιμών
Οι αρμόδιες υπηρεσίες του υπουργείου Ναυτιλίας θα πρέπει να καταγράψουν τις τιμές που ισχύουν αυτή τη στιγμή για όλες τις γραμμές και όλα τα πλοία

Ένωση Ελλήνων Εφοπλιστών: Θετικά και αρνητικά σημεία στην απόφαση του ΙΜΟ για την πράσινη μετάβαση της ναυτιλίας
Η πρόεδρος της Ένωσης Ελλήνων Εφοπλιστώ, Μελίνα Τραυλού μιλάει για άδικη μεταχείριση του LNG που υπονομεύει τις επενδύσεις που έχουν πραγματοποιηθεί