Περίπου δέκα πλοία τον μήνα αγόρασε από τον Αύγουστο του 2020 μέχρι και το τέλος Ιουνίου του 2022 η μεγαλύτερη ναυτιλιακή εταιρεία του κόσμου η MSC της οικογένειας Απόντε.
Η MSC που πήρε την πρώτη θέση από την Δανική Maersk τον Ιανουάριο του τρέχοντος έτους αγόρασε συνολικά 220 πλοία από τον Αύγουστο του 2020.
Διαβάστε επίσης: Ναυπηγεία Ελευσίνας: Σε δημόσια διαβούλευση το νομοσχέδιο για την εξυγίανση
Σε ορισμένες περιπτώσεις, αναφέρει η Alphaliner, η MSC κατέβαλε πολύ περισσότερα για την αγορά των second hand (δεύτερο χέρι) πλοίων από την αρχική αξία τους ως νεότευκτα. Όπως προσθέτει η Alphaliner το μεγάλο πλεονέκτημα που προσφέρει η αγορά μεταχειρισμένων πλοίων είναι ότι η χωρητικότητα είναι άμεσα διαθέσιμη, γεγονός που επέτρεψε στην MSC να αποκτήσει ένα πλεονέκτημα κατά την περίοδο που η ζήτηση για πλοία ήταν μεγάλη και οι ναύλοι κινούνταν έντονα ανοδικά.
Διαβάστε επίσης: DBX: Η νέα εταιρία ανάλυσης της αγοράς ξηρού φορτίου που εισέρχεται στην αγορά
Στα 220 πλοία από δεύτερο χέρι πρέπει να προστεθούν και άλλα 112 πλοία υπό ναυπήγηση που αντιπροσωπεύουν μία μεταφορική ικανότητα που φτάνει τα 1,47 εκατ. teu.
Mε βάση αυτές τις επιδόσεις εκτιμά η Alphaliner, η MSC θα παραμείνει για το άμεσο μέλλον ο ηγέτης της αγοράς ενώ θα μεγαλώσει την διαφορά από την δεύτερη Maersk και τις υπόλοιπες μεγάλες ναυτιλιακές εταιρείες τακτικών γραμμών.
Αξίζει να σημειωθεί ότι στη διάρκεια του πρώτου εξαμήνου η MSC αύξηση τον στόλο της κατά 4,2% ενώ η Maersk κατέγραψε μικρή μείωση του στόλου της κατά 0,6%.
Να σημειωθεί ότι το πρώτο εξάμηνο του 2022 η μεταφορική ικανότητα του στόλου των δέκα μεγαλύτερων ναυτιλιακών εταιρειών μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων αυξήθηκε κατά 1,7%, στα 25,4 εκατ. teu.
Στις κερδισμένες σε χωρητικότητα η CMA CGM η οποία παρέλαβε εννέα νεότευκτα containerships μεταφορικής ικανότητας 15.000 teu το καθένα και αύξησε την μεταφορική της ικανότητα κατά 4%. Επίσης η ΖΙΜ που παρουσιάζει τη μεγαλύτερη ποσοστιαία αύξηση χωρητικότητας κατά 16,8%, η Evergreen με αύξηση μεταφορικής ικανότητας 5,2% η Hapag Lloyd με 0,8% και η Yang Ming με 1,7%. Χαμένες η Maersk με μείωση της μεταφορικής ικανότητας κατά 0,6% η Cosco με 1% η ONE με 1,2% και η HMM με 0,6%.
Latest News
Cosco – PCT: Yποτροφίες ύψους 2.500 ευρώ σε 4 πρωτοετείς φοιτήτριες στο Πέραμα
Η απονομή των υποτροφιών πραγματοποιήθηκε το Σάββατο 2 Νοεμβρίου σε εορταστική εκδήλωση την οποία διοργάνωσε η PCT/COSCO
ΟΛΘ: Απορρίφθηκε από την Ενιαία Αρχή Δημοσίων Συμβάσεων η προσφυγή της Goldair
H Goldair έχει δικαίωμα δέκα ημερών να προσφύγει στο ΣτΕ για τον ΟΛΘ
Εκλογές ΗΠΑ: Ανησυχία για τα «εμπόδια που σηκώνονται στα σύνορα»
Με βάση το τι υπόσχονται οι δύο μονομάχοι η ναυτιλία αναμένεται να επηρεαστεί από οποιοδήποτε αποτέλεσμα, αλλού θετικά και αλλού αρνητικά
Τραυλού: Οι Έλληνες εφοπλιστές είναι διαχρονικά κοντά στα Σώματα Ασφαλείας
Η κ. Τραυλού παρέστη σε εκδήλωση κατά την οποία ο Μ. Χρυσοχοΐδη, τίμησε την ΕΕΕ για την δωρεά εξοπλισμού στη Διεύθυνση Τροχαίας Αττικής
Ο ΟΛΠ παρουσίασε καθαρά κέρδη πάνω από 70 εκατ. ευρώ στο εννιάμηνο
Αύξηση διακίνησης έναντι του 2023 καταγράφηκε στους περισσότερες λειτουργικούς τομείς του ΟΛΠ το γ' τρίμηνο
Νέες εκδόσεις από το Ίδρυμα Ευγενίδου για τους σπουδαστές των Ακαδημιών Εμπορικού Ναυτικού
Το Ίδρυμα Ευγενίδου προχώρησε φέτος στη συγγραφή και έκδοση 5 νέων τίτλων και 6 επικαιροποιημένων για τους σπουδαστές και τις σπουδάστριες των ΑΕΝ.
Μεταφορικό ισοδύναμο: Νέα αποδέσμευση ποσού 14.642.070 ευρώ
Το υπουργείο Ναυτιλίας και Νησιωτικής Πολιτικής για την περίοδο 2019-2024, έχει διαθέσει συνολικά το ποσό των 265.132.348 ευρώ στην Δράση «Μεταφορικό Ισοδύναμο»
«Αποκαλυπτήρια» για τα ακτοπλοϊκά εισιτήρια - Πού αυξήθηκαν, πού μειώθηκαν [πίνακες]
Τα ακτοπλοϊκά εισιτήρια και σε ποιες γραμμές αυξήθηκαν και σε ποιες μειώθηκαν τον Σεπτέμβριο και τον Οκτώβριο - Τι δείχνουν τα στοιχεία του Παρατηρητηρίου Τιμών
Πλοίο με εκατοντάδες τόνους βιομηχανικών αποβλήτων αγκυροβόλησε στο Δυρράχιο
Πριν το πλοίο αγκυροβολήσει στην Αλβανία είχε προηγηθεί η άρνηση της Ταϊλάνδης να παραλάβει το φορτίο βιομηχανικών αποβλήτων
«Ρουκέτες» Χούθι στο ΑΕΠ και τις τιμές – Οι οικονομικές επιπτώσεις
Οι επιθέσεις των Χούθι, σύμφωνα με την ετήσια έκθεση «Review of Maritime Transport 2024», προκαλούν απώλειες έως και 0,06% στο παγκόσμιο ΑΕΠ