Την ολοκλήρωση της έρευνας που αφορά τις αεροπορικές εταιρείες και τις πρακτικές τους σε σχέση με την επιστροφή χρημάτων στους πολίτες, κυρίως κατά τη διάρκεια της πανδημίας ανακοίνωσε πως ο Αμερικανός υπουργός Μεταφορών Πιτ Μπούτιγκιγκ.
Θυμίζουμε πως τον Σεπτέμβριο του 2021, η αρμόδια υπηρεσία του υπουργείου είχε ανακοινώσει πως έχει δρομολογήσει 18 χωριστές έρευνες που σχετίζονταν με καταγγελίες ταξιδιωτών για τις πρακτικές των αεροπορικών εταιρειών κατά τη διάρκεια της πανδημίας, με σημείο αιχμής την ακύρωση των εισιτηρίων και την επιστροφή των χρημάτων στους πολίτες.
Μιλώντας σήμερα στο δίκτυο Fox News, ο υπουργός Μεταφορών ανακοίνωσε πως ολοκληρώθηκαν δέκα φάκελοι καταγγελιών, οπότε με βάση τα συμπεράσματα που προέκυψαν οι αρχές θα συνεργαστούν με τις εταιρείες για τις αναγκαίες διορθωτικές κινήσεις που αφορούν την διασφάλιση των δικαιωμάτων των ταξιδιωτών και καταναλωτών.
Έρχονται πρόστιμα
Πάντως, φαίνεται πως εκκρεμούν περίπου άλλοι δέκα φάκελοι, χωρίς το υπουργείο σε πρώτη φάση να διευκρινίζει ποιες αεροπορικές εταιρείες αφορούν. Αντιστοίχως, δεν διευκρίνισε το ύψος των προστίμων που μπορεί να επιβληθούν.
Ανοιχτή παραμένει και η πιθανότητα να απαιτηθεί από τις αεροπορικές εταιρείες να επιστρέψουν χρήματα απευθείας στους ταξιδιώτες/καταναλωτές, στο πλαίσιο της αποζημίωσης τους.
Η καναδική Air Canada ήταν από τις πρώτες εταιρείες που έσπευσε ήδη από τον περασμένο Νοέμβριο να συνεργαστεί με τις αμερικανικές αρχές συμφωνώντας σε έναν οικονομικό συμβιβασμό ύψους 4,5 εκατ. δολαρίων για καταγγελίες ταξιδιωτών που αφορούσαν τις πρακτικές της για την επιστροφή χρημάτων και την ακύρωση πτήσεων κατά τη διάρκεια της πανδημίας.
Παράλληλα, το υπουργείο παρακολουθεί από κοντά τα προβλήματα που έχουν εμφανιστεί τις τελευταίες εβδομάδες στα αμερικανικά αεροδρόμια και όχι μόνο, και τις καθυστερήσεις ή ακυρώσεις πτήσεων λόγω έλλειψης προσωπικού. Για το σκοπό αυτό μάλιστα ο υπουργός Μεταφορών συναντήθηκε πρόσφατα με τους διευθύνοντες συμβούλους αεροπορικών εταιρειών πιέζοντας τους στην υιοθέτηση επιπλέον μέτρων για την διευκόλυνση του ταξιδιωτικού κοινού. Οι εταιρείες, από την πλευρά τους, έριξαν την ευθύνη στους ελεγκτές της κυκλοφορίας και προβλήματα προσωπικού στην ομοσπονδιακή διοίκηση του Federal Aviation Administration.
Latest News
H «ατμομηχανή» της Ευρώπης αγκομαχά - Σε ύφεση για δεύτερη χρονιά η Γερμανία
Η οικονομία στη Γερμανία συρρικνώθηκε κατά 0,2% το προηγούμενο έτος
O νέος «πονοκέφαλος» της Λαγκάρντ - Γιατί η ΕΚΤ «κλείνει τα αυτιά» στους traders
Η Ευρωπαϊκή Κεντρική Τράπεζα συνεδριάζει στο τέλος του μήνα - Τι προβλέπουν οι αγορές για τα επιτόκια
Μειώθηκε απροσδόκητα ο πληθωρισμός της Βρετανίας στο 2,5%
Τα στοιχεία θα βρεθούν στο επίκεντρο της συνεδρίασης της BoE στις 6 Φεβρουαρίου που αποφασίζει για τα επιτόκια στη Βρετανία
Οι πυρκαγιές στην Καλιφόρνια κάνουν τις ανισότητες μεγαλύτερες
Ποιο ρόλο παίζουν οι μεγάλες κοινωνικές και οικονομικές ανισότητες στις εφιαλτικές πυρκαγιές στην Καλιφόρνια
Με το βλέμμα στον πληθωρισμό των ΗΠΑ οι αγορές - Ο φόβος για τα επιτόκια
Ο χρόνος ανακοίνωσης του πληθωρισμού των ΗΠΑ συμπίπτει με μια κρίσιμη στιγμή για τους επενδυτές και τους υπεύθυνους χάραξης πολιτικής
Γιατί η SEC μηνύει τον Ίλον Μασκ - Το «colpo grosso» με τη μετοχή του Twitter
Η SEC αναφέρει ότι ο σύμμαχος Τραμπ «κέρδισε» περίπου 150 εκατ. δολ. με το να μην αποκαλύψει εγκαίρως το μερίδιο αγορά του Twitter
Αλουμίνιο και LNG στο επόμενο πακέτο κυρώσεων κατά της Ρωσίας - Τι μελετούν οι Βρυξέλλες
Η Ευρωπαϊκή Ένωση μελετά νέο πακέτο με κυρώσεις κατά της Μόσχας που θα στοχεύουν στην ενεργειακή της βιομηχανία
Πώς η Ταϊλάνδη μετατρέπεται σε πόλο έλξης παγκόσμιων επενδύσεων
Η Ταϊλάνδη έχει δηλώσει ότι διερευνά την προσφορά νέων κινήτρων για να προσελκύσει παγκόσμιες εταιρείες
H εκστρατεία των 30 δισ. για απαλλαγή των social media από τον έλεγχο των δισεκατομμυριούχων
Ηγέτες της τεχνολογίας, συμπεριλαμβανομένου ενός πρώτου επενδυτή στο Facebook, ξεκινούν μια καμπάνια για ανεξάρτητα soial media.
Όλα τα Walmart είναι... μπλε - Γιατί προχώρησε σε rebranding
Η Walmart κατάφερε να εξελιχθεί και στο θέμα της εικόνας της - Η πρώτη διαδικασία rebranding εδώ και δύο δεκαετίες