
Σε σχεδόν 2 δισεκατομμύρια ευρώ ανέρχεται το συνολικό κόστος των παρεμβάσεων στην περιοχή της Ανατολικής Αττικής. Αυτό αναφέρει ο υφυπουργός Υποδομών και Μεταφορών, Γιώργος Καραγιάννης, ο οποίος νωρίτερα σήμερα επισκέφθηκε την περιοχή μαζί με τον πρωθυπουργό Κυριάκο Μητσοτάκη.
Με τα έργα υποδομών που σχεδιάζονται ή βρίσκονται σε εξέλιξη «λύνονται ζητήματα ετών, ενώ ταυτόχρονα δημιουργείται η αναπτυξιακή προοπτική που έχει ανάγκη η περιοχή» στην οποίαν κατοικούν περισσότεροι από 400.000 άνθρωποι, σημειώνει σε ανάρτησή του στο facebook.
Οδικά και σιδηροδρομικά έργα
«Προχωράμε σε οδικά έργα ύψους περίπου 400 εκ. ευρώ και σιδηροδρομικά έργα 700 εκ. ευρώ. Τα επόμενα χρόνια η Αττική Οδός θα φτάνει σε Ραφήνα και Λαύριο, ενώ τα δύο σημαντικά αυτά λιμάνια θα συνδέονται μέσω του Προαστιακού Σιδηροδρόμου με το υπόλοιπο δίκτυο προσφέροντας καλύτερες και ασφαλέστερες μετακινήσεις, ανοίγοντας, παράλληλα, τον δρόμο για την ουσιαστική αξιοποίηση της δυναμικής των δύο λιμανιών», προσθέτει.
- Διαβάστε επίσης: Καραγιάννης: Έχουμε δημοπρατήσει έργα άνω των 8 δισ. ευρώ
Αντιπλημμυρικές παρεμβάσεις
«Με τα αντιπλημμυρικά έργα ύψους περίπου 300 εκ. ευρώ θωρακίζουμε περιοχές όπως η Ραφήνα, ο Μαραθώνας και η Νέα Μάκρη από πλημμυρικά φαινόμενα. Παράλληλα, ‘’τρέχουν’’ τα νέα έργα αποχέτευσης της ΕΥΔΑΠ στην Ανατολική Αττική που ανέρχονται περίπου στα 800 εκ. ευρώ. Σε αυτά εντάσσεται και η κατασκευή σήραγγας άνω του 1 χλμ. για την εξυπηρέτηση των Δήμων Ραφήνας – Πικερμίου και Σπάτων – Αρτέμιδος», σημειώνει ακόμα ο υφυπουργός Υποδομών.
Η σύσκεψη
Αναφορικά με τη σύσκεψη με εκπροσώπους της τοπικής αυτοδιοίκησης που πραγματοποιήθηκε στα γραφεία της Αντιπεριφέρειας, στην Παλλήνη, ο κ. Καραγιάννης σημειώνει ότι «είχαμε την ευκαιρία να μιλήσουμε για όσα γίνονται στην Ανατολική Αττική και θα αλλάξουν την εικόνα μιας περιοχής του Λεκανοπεδίου που μεγαλώνει διαρκώς».
«Στο Υπουργείο Υποδομών και Μεταφορών με τον Κώστα Καραμανλή πιστεύουμε, άλλωστε, ότι η ανάπτυξη, η πρόοδος και η βελτίωση της καθημερινότητας περνούν μέσα από τις σύγχρονες υποδομές», καταλήγει.


Latest News

Σε… ράγες οι υποδομές και μεταφορές – Το στοίχημα με Δήμα και Κυρανάκη
Το στοίχημα των μεταρρυθμίσεων στο υπουργείο Υποδομών και Μεταφορών με τον νέο υπουργό Χρίστο Δήμα και αναπληρωτή Κωνσταντίνο Κυρανάκη

ΑΒΑΞ: Στην τελική ευθεία το α’ τμήμα της Πατρών – Πύργου
Το α’ τμήμα της Πύργου - Πατρών της Ολυμπίας Οδού υλοποιείται από τον Όμιλο ΑΒΑΞ, τηρώντας τα αυστηρότερα πρότυπα ασφάλειας και λειτουργικότητας,

Δρομολογούνται 25 έργα κατά της λειψυδρίας - Οι 19 δήμοι που επιλέχθηκαν [λίστα]
Ο πρώτος κύκλος της πρωτοβουλίας για τη λειψυδρία αφορά σε τουλάχιστον 25 έργα που θα πραγματοποιηθούν σε 19 δήμους

Edison για AVAX: Ανεβάζει στα 4 ευρώ την τιμή στόχο με περιθώριο ανόδου 88%
Η αναβάθμιση της AVAX έρχεται σε συνέχεια αναπροσαρμογής προς τα πάνω της πρόβλεψης για επίτευξη τα επόμενα χρόνια αυξημένου περιθωρίου EBITDA από την κατασκευή που εξασφαλίζει το υφιστάμενο ανεκτέλεστο υπόλοιπο έργων της εταιρίας

Η ΓΕΚ ΤΕΡΝΑ οριστικός ανάδοχος στο τμήμα Χανιά - Ηράκλειο του ΒΟΑΚ
Το κατασκευαστικό κόστος του αυτοκινητοδρόμου 157 χλμ. υπολογίζεται σε 1,8 δισ. ευρώ

«Πράσινο» σε τρεις επενδύσεις ύψους 1,2 δισ. - Πού θα πραγματοποιηθούν
Οι τρεις στρατηγικές επενδύσεις θα υλοποιηθούν με γρήγορες διαδικασίες - Αφορούν την τουριστική ανάπτυξη

Χατζηδάκης: ΟΣΕ όπως ΔΕΗ και ΕΦΚΑ - Τι αναφέρουν πηγές του ΥΠΟΙΚ στον ΟΤ
Ο κ. Χατζηδάκης τόνισε ότι: «...ο κρατικός ΟΣΕ χρειάζεται να αναβαθμιστεί, να εκσυγχρονιστεί, να γίνει ένας ευρωπαϊκός οργανισμός» - Η εικόνα για το σχέδιο δράσης και την 717

Τελική ευθεία για τον ΒΟΑΚ – Κατακυρώνεται στη ΓΕΚ ΤΕΡΝΑ η παραχώρηση Χανιά - Ηράκλειο
Για το μεγάλο τμήμα του οδικού άξονα ΒΟΑΚ, «Χανιά – Ηράκλειο» αναμένεται η απόφαση οριστικού αναδόχου

Το «χάος» στον ελληνικό σιδηρόδρομο - Πού ρίχνει ευθύνες το πόρισμα για τα Τέμπη
Στο πόρισμα του ΕΟΔΑΣΑΑΜ για τα Τέμπη υπογραμμίζονται οι παραλείψεις ΟΣΕ, Hellenic Train, ΡΑΣ και κυβερνήσεων - Ανεκπαίδευτο προσωπικό, απουσία τηλεδιοίκησης και ανεξέλεγκτες ταχύτητες από τα τρένα

Οι 17 συστάσεις για την ασφάλεια των σιδηροδρόμων - Το πόρισμα για τα Τέμπη
«Έγιναν όλα λάθος» - Οι συστάσεις της Επιτροπής για ΟΣΕ, Hellenic Train, ΡΑΕ και ERA