Εκατοντάδες τόνους από μπάζα, απομάκρυνε από τη χερσαία ζώνη του όρμου της Βλύχας ο Οργανισμός Λιμένος Ελευσίνας.
Όλα τα υλικά μεταφέρθηκαν σε εγκεκριμένη μονάδα ανακύκλωσης προϊόντων, ενώ ο Οργανισμός ολοκλήρωσε με δική του δαπάνη τη σειρά των τεχνικών έργων καθαρισμού και αποκομιδής.
Από τις αυτοψίες των στελεχών του ΟΛΕ προκύπτει ότι το φαινόμενο της παράνομη ρίψης μπαζών στην Βλύχα ήταν συστηματικό και τελούνταν κατ’ εξακολούθηση από άγνωστους δράστες επί σειρά ετών, κατά παράβαση της ισχύουσας νομοθεσίας που προβλέπει αυστηρές κυρώσεις για τους παραβάτες.
Διαβάστε επίσης: Αλλάζει το λιμάνι της Ραφήνας για την ηλεκτροδότηση πλοίων
Συγκεκριμένα, τον Μάιο του 2020 απομακρύνθηκαν συνολικά 845 κυβικά μέτρα απόβλητα κατασκευών, τον Απρίλιο του 2021, 1.100 κυβικά, τον Οκτώβριο του 2021 530 κυβικά και τον Ιούλιο του 2022 500 κυβικά. Ο ΟΛΕ ΑΕ σε σημερινή ανακοίνωσή του αναφέρει ότι θα συνεχίσει τις τεχνικές παρεμβάσεις στην περιοχή, σύμφωνα με την μελέτη Λειτουργικής Οργάνωσης του όρμου της Βλύχας, που εκπόνησε μέχρι να ολοκληρωθεί το νέο master plan του Λιμένος Ελευσίνας.
Όπως τονίζεται, θα ακολουθήσουν έργα για την βελτίωση του φωτισμού, περίφραξη του χώρου, δημιουργία φυλακίου ελέγχου και τοποθέτηση μπάρας ελεγχόμενης διέλευσης τροχοφόρων, προκειμένου να οργανωθεί και να λειτουργήσει πληρέστερα ο χώρος όπου πραγματοποιούνται σήμερα λιμενικές εργασίες και συγκεκριμένα εξυπηρέτηση φορτηγών πλοίων εσωτερικών πλόων, μεταφοράς χύδην φορτίου.
Επιπλέον, η Διοίκηση του Οργανισμού ενισχύει το έργο της για την προστασία του θαλάσσιου περιβάλλοντος και προχωρά με γοργούς ρυθμούς τις διαδικασίες αξιοποίησης πόρων χρηματοδότησης μέσω του προγράμματος «Γαλάζιο Ταμείο», ώστε να αντιμετωπιστεί ουσιαστικά το χρόνιο πρόβλημα της απομάκρυνσης όλων των ναυαγίων και επικίνδυνων-επιβλαβών πλοίων, που βρίσκονται εγκαταλελειμμένα στην Βλύχα εδώ και χρόνια.
Σημειώνεται ότι στο Γενικό Πολεοδομικό Σχέδιο του Δήμου Ελευσίνας προβλέπεται η προέκταση του Λιμένα Ελευσίνας στον όρμο της Βλύχας, στοιχείο που μελετάται στο υπό εκπόνηση master plan.
Latest News
«Ριζικό λίφτινγκ» στις μαρίνες με επενδύσεις 180 εκατ. - Στα σκαριά πάνω από 40 project
Αναβαθμίζονται οι μαρίνες της χώρας και μαζί το τουριστικό προϊόν - Ποια projects εγκρίθηκαν, ποια απορρίφθηκαν
Στη μαύρη λίστα των ΗΠΑ η Cosco: H Αθήνα «μετρά» τις επιπτώσεις - Τι λένε πηγές στο Reuters
Παράγοντες της αγοράς αναφέρουν στο Reuters ότι μέχρι στιγμής το λιμάνι του Πειραιά λειτουργεί κανονικά
OΛΘ: Πιάνει λιμάνι(;) η LeonidsPort – Οι νέες μετοχικές ισορροπίες με Σαββίδη – CMA CGM και Υπερταμείο
Στον ΟΛΘ η δισεκατομμυριούχος Margarita Louis – Dreyfus επιδιώκει την απόκτηση του 21% - Τα σενάρια για τη νέα μετοχική σύνθεση
Δημόσια πρόταση για το 21% του ΟΛΘ από την LeonidsPort - Σημαντικό premium 26,6%
H LeonidsPort B.V. προτίθεται να αγοράσει μετοχές του ΟΛΘ και απευθείας μέσω της χρηματιστηριακής αγοράς ή εξωχρηματιστηριακά στο προσφερόμενο τίμημα
Ιστορικό ρεκόρ για τον ΟΛΠ στην κρουαζιέρα -Πάνω από 1,7 εκατ. επιβάτες
Ο αριθμός των κρουαζιερόπλοιων που εξυπηρετήθηκαν το έτος 2024 ήταν 810 έναντι 760 το 2023
Σε κόμβους κρουαζιέρας επιδιώκει να μετατρέψει το ΤΑΙΠΕΔ τα λιμάνια Πάτρας-Κατάκολου και Καβάλας
Στόχος του ΤΑΙΠΕΔ να αξιοποιηθούν τα συγκριτικά πλεονεκτήματα των περιοχών και να αναβαθμιστούν σε ελκυστικό τουριστικό προορισμό
Σε κόμβους κρουαζιέρας θα μετατραπούν τα λιμάνια Πάτρας, Κατάκολου και Καβάλας
Τι προβλέπει ο διεθνής διαγωνισμός που προκήρυξε το ΤΑΙΠΕΔ
Ποιο πλοίο έκανε «ποδαρικό» στον Πειραιά το 2025
Ο υφυπουργός Ναυτιλίας Στέφανος Γκίκας υποδέχθηκε το πλήρωμα του πλοίου
Αυτόνομο ενεργειακά το λιμάνι του Βόλου
Το πρώτο και μοναδικό λιμάνι της χώρας που καλύπτει τις ανάγκες του για ενέργεια
Κρουαζιέρα: Τρεις διαγωνισμοί από το ΤΑΙΠΕΔ για Κατάκολο, Πάτρα και Καβάλα
Οι ενδιαφερόμενοι έχουν τη δυνατότητα να εκδηλώσουν ενδιαφέρον μόνο για το ένα ή και για τα δύο τμήματα του διαγωνισμού