
Σε 44,4 εκατ. ευρώ ανήλθε ο κύκλος εργασιών της Megaplast, κατά το 2021 έναντι 35,9 εκατ. ευρώ το 2020, καταγράφοντας αύξηση 25%, σύμφωνα με τα οικονομικά αποτελέσματα που δημοσιοποίησε ο όμιλος υλικών εύκαμπτης συσκευασίας. Το EBITDA του ομίλου ανήλθε στα 13,7 εκατ. ευρώ έναντι 9,6 εκατ. ευρώ, σημειώνοντας αύξηση 43%. Τα δε κέρδη μετά φόρων του ομίλου ανήλθαν σε 11,2 εκατ. ευρώ έναντι 6,6 εκατ. ευρώ σημειώνοντας άνοδο 70%.
Διαβάστε επίσης: ΣΕΒΕ: Αύξηση εξαγωγών, εκτόξευση εισαγωγών – Στα 3,1 δισ. ευρώ το εμπορικό έλλειμμα
Κατά την τελευταία τριετία ολοκληρώθηκε επενδυτικό πρόγραμμα ύψους 23 εκατ. ευρώ, τμήμα του οποίου αφορά στη νέα βιομηχανική μονάδα της Megaplast στη Θήβα, καθώς και τον συνεχή εκσυγχρονισμό της κύριας βιομηχανικής μονάδας στην Κρήτη. Σύμφωνα με σχετική ανακοίνωση, έως το 2026 θα επενδυθούν επιπλέον 40 εκατ. ευρώ ενώ η ανάπτυξη του Ομίλου προβλέπεται να συνεχίσει να χρηματοδοτείται από τις συνεχείς χρηματοροές της επιχείρησης, με μηδενικό δανεισμό.
Καινοτόμα προϊόντα
To 2021 η Megaplast εστίασε στην ανάπτυξη νέων καινοτόμων προϊόντων για τις υφιστάμενες αγορές, όπως το προϊόν Eco Fiber Film, ενώ εισήλθε στην αγορά του αγροτικού κλάδου με την νέα σειρά προϊόντων Fiber 4 Silage. Μέσω της παρουσίας της Megaplast στην Ευρώπη και Αμερική καθώς και ενός ευρέως δικτύου διανομέων σε Ευρώπη, Αμερική, Αφρική, Αυστραλία & Μέση Ανατολή, το 95% της παραγωγής διατίθεται στο εξωτερικό.
Με αφορμή την ανακοίνωση των οικονομικών αποτελεσμάτων για το 2021, ο Χάρης Καββαδίας, πρόεδρος & διευθύνων σύμβουλος του Ομίλου Megaplast, δήλωσε: «Η δυναμική πορεία της Megaplast τα 25 και πλέον έτη λειτουργίας είναι αποτέλεσμα συνεχούς Έρευνας και Ανάπτυξης ώστε να διαθέτουμε στην αγορά υψηλής τεχνογνωσίας, καινοτόμα και αειφόρα προϊόντα. Παράλληλα, οι επενδύσεις μας στην υφιστάμενη παραγωγική Μονάδα στην Κρήτη, σε νέες ιδιόκτητες εγκαταστάσεις της έδρας και νέο κέντρο R&D της Megaplast στην Αθήνα, αλλά και η νέα βιομηχανική υποδομή μας στη Θήβα, ενισχύουν την ανταγωνιστικότητά μας. Ως αποτέλεσμα, τοποθετούμαστε με αξιώσεις στη διεκδίκηση ηγετικού ρόλου σε παγκόσμιες αγορές. Με αυξανόμενα θετική τάση, με ισχυρά οικονομικά μεγέθη και ορθολογικές επενδύσεις, ενδυναμώνουμε την επιχειρηματική μας συνέχεια».


Latest News

Γιατί «γκρεμίζονται» οι φούρνοι – 800 λουκέτα μέσα τρία χρόνια
«Λουκέτο» έχουν βάλει την τελευταία τριετία 800 φούρνοι – Οι λόγοι – Η επιδότηση του κόστους ενέργειας, ο καφές και η κόντρα με την Ελληνική Ένωση Αρτοποιίας- Ζαχαροπλαστικής

Ξεκινούν οι έλεγχοι για προσφορές και εκπτώσεις - Από Δευτέρα οι «καταδρομικές» στα σούπερ μάρκετ
Τι πρέπει να ξέρετε για τις προσφορές των σούπερ μάρκετ 1+1 δώρο, πολυσυσκευασίες και stickers - Οι παγίδες

Το στοίχημα εξωστρέφειας της Sarantis - Πώς στέλνει τα προϊόντα της στις αγορές του κόσμου
Όχημα στην εξαγωγική δραστηριότητα της Sarantis αποτελεί το Carroten - Ο ρόλος της σειράς Clinea

Νέος πρόεδρος της ΚΕΕΕ ο Γιάννης Βουτσινάς
Στη ψηφοφορία o Γιάννης Βουτσινάς επικράτησε του Γιάννη Μπρατάκου, με 69 έναντι 49 ψήφων

Η μεγάλη ευκαιρία της ΕΕ να φτάσει τις ΗΠΑ στις startups - Τι γίνεται στην Ελλάδα
Η Ευρώπη επενδύει πολλά στο κομμάτι των startups, ειδικά στην ΑΙ, ώστε να κλείσει το κενό με τις ΗΠΑ - Τι δείχνουν τα τελευταία στοιχεία

Vodafone: Ολοκλήρωση δύο έργων για την ψηφιακή αναβάθμιση του Δημοσίου Τομέα
Τα έργα που ολοκλήρωσε η Vodafone είναι το νέο πληροφοριακό σύστημα για την επιμόρφωση των εκπαιδευτικών και ο μετασχηματισμός των υπηρεσιών στα ελληνικά Προξενεία

Οι αυξήσεις στις τιμές ρίχνουν το τζίρο στις επιχειρήσεις εστίασης
«Όσο μπορούμε κρατάμε τις τιμές, αλλά ο κόσμος κάνει πλέον μικρό λογαριασμό» λένε οι επαγγελματίες της εστίασης παραδεχόμενοι ότι η ακρίβεια αποτελεί πρόβλημα

Πενήντα χρόνια χωρίς τον Αριστοτέλη Ωνάση - Ο βίος και η πολιτεία του Έλληνα κροίσου
Ο επιχειρηματίας που άφησε το στίγμα του στην ιστορία της Ελλάδας - Τα μυστικά της επιτυχίας του

Ανατροπή στις επενδύσεις των ΑΕΕΑΠ – Τι αλλάζει
Το βαθύ discount στις μετοχές των Ανώνυμων Εταιρειών Επενδύσεων σε Ακίνητη Περιουσία (ΑΕΕΑΠ) και οι προσδοκίες – Οι αλλαγές στο θεσμικό πλαίσιο

Με ταχείς ρυθμούς ο «γάμος» Entersoft-Softone
Η ενιαία Entersoft-Softone βρίσκεται σε διαδικασία επιλογής εμπορικής ονομασίας, ενοποίησης διοικητικών δομών αλλά και διαμόρφωσης του protfolio λύσεων που θα προσφέρει προς τους πελάτες της