
Ρυθμίσεις που αντιμετωπίζουν σημαντικά ζητήματα εργασιακού ενδιαφέροντος στον Οργανισμό Σιδηροδρόμων Ελλάδος (ΟΣΕ) και στον Οργανισμό Αστικών Συγκοινωνιών Θεσσαλονίκης (ΟΑΣΘ), προωθούνται με τροπολογίες του υπουργείου υποδομών και Μεταφορών που εγκρίθηκαν σήμερα στη Βουλή, σε νομοσχέδιο του υπουργείου Οικονομικών.
Ειδικότερα, στον ΟΣΕ, μεγάλος αριθμός μηχανοδηγών που κατείχαν σχετική άδεια πιστοποίησης δεν μπορούσαν να πάρουν την ευρωπαϊκή άδεια μηχανοδήγησης, παρά τη μεγάλη εμπειρία που διαθέτουν, λόγω των ειδικών προσόντων που προέβλεπε η σχετική ευρωπαϊκή Οδηγία (2007/59).
Διαβάστε επίσης: Πώς θα μπει τάξη στα τέλη χρήσης του σιδηροδρομικού δικτύου
Με τη ρύθμιση, η οποία προωθείται σε μια περίοδο όπου παρατηρείται έλλειψη πιστοποιημένων μηχανοδηγών, δίνεται δυνατότητα πιστοποίησης της κατηγορίας αυτής των μηχανοδηγών, οι οποίοι προβλέπεται να αξιοποιηθούν στην οδήγηση μηχανημάτων γραμμής και σιδηροδρομικών οχημάτων συντήρησης.
Επιδόματα στους εργαζόμενους του ΟΑΣΘ
Με τη ρύθμιση για τον ΟΑΣΘ, αντιμετωπίζεται το θέμα της υποχρέωσης επιστροφής δεκάδων χιλιάδων ευρώ από τους εργαζόμενους, το οποίο προέκυψε επειδή χορηγούνταν στους εργαζόμενους αποδοχές χωρίς να έχει εκδοθεί Κοινή Υπουργική Απόφαση αντιστοίχισης για το επίδομα ανθυγιεινής εργασίας και επίδομα θέσης ευθύνης, όπως προβλέπεται από τις ισχύουσες διατάξεις.
Όπως ανέφερε σχετικά, ο υφυπουργός Μεταφορών Μιχάλης Παπαδόπουλος «το θέμα της υποχρέωσης επιστροφής χρημάτων προέκυψε από τον δημοσιονομικό έλεγχο γιατί χορηγούνταν στους εργαζόμενους αποδοχές μη νόμιμα και με ανοχή της προηγούμενης διοίκησης. Με τη νέα εθνική ΣΣΕ, η χρηματοδότηση της οποίας έχει ήδη εγκριθεί και βρίσκεται στο τελευταίο στάδιο έγκρισης στο υπουργείο Οικονομικών, επιλύονται όλα τα εκκρεμή ζητήματα.
«Με την προτεινόμενη, λοιπόν, ρύθμιση και προκειμένου να μην έχει άμεση οικονομική επίπτωση στους εργαζόμενους, οι οποίοι για τυπικούς λόγους (μη έκδοσης σχετικών ΚΥΑ) καλούνται να επιστρέψουν τα επιδόματα αυτά, προωθείται η συγκεκριμένη νομοθετική ρύθμιση προκειμένου να διασφαλιστεί η εργασιακή ειρήνη και να μην έχει επίπτωση στην εκτέλεση του μεταφορικού έργου της Θεσσαλονίκης . Όσον αφορά στον ΟΣΕ, με τη ρύθμιση που προωθείται, εκτιμάται ότι θα αποκατασταθούν οι μεγάλες καθυστερήσεις στην υλοποίηση και εξέλιξη των έργων κατασκευής και συντήρησης στο σιδηροδρομικό δίκτυο», πρόσθεσε.


Latest News

Αktor: Στα 32,4 εκατ. ευρώ το Enterpise Value (EV) της Sun Force One
Η AKTOR Ανανεώσιμες θα καταβάλει ως ίδια συμμετοχή για την αγορά του 51% της Sun Force One το ποσό των 4,1 εκ. ευρώ περίπου

Αρίστος Δοξιάδης: Ένας επενδυτής των start ups αναλαμβάνει την Έρευνα και Ανάπτυξη
Ο Αρίστος Δοξιάδης είναι συνεργάτης στη Big Pi, μια εταιρεία επιχειρηματικών κεφαλαίων που επενδύει στην Ελλάδα και υποστηρίζει τη φιλόδοξη καινοτομία

Οκτώ νέα αεροσκάφη στο στόλο της Aegean
Προσθέτει 8 νέα αεροσκάφη Airbus A321 - Έφτασε τα 58 στο σύνολο

Εξαφανίζονται τα εκπτωτικά stickers από τα σούπερ μάρκετ - Πώς γίνονται οι προσφορές
Πώς θα αποφύγουμε τις προσφορές «μαϊμού» - Τι λένε προμηθευτές και εκπρόσωποι των σούπερ μάρκετ

Πώς οι τράπεζες θα μειώσουν και άλλο τα «κόκκινα δάνεια» - Το ιστορικό ρεκόρ
Κάτω από 5 δισ. ευρώ τα κόκκινα δάνεια στις τέσσερις συστημικές τράπεζες - Πότε θα επιτύχουν την απόλυτη σύγκλιση με το μέσο ευρωπαϊκό όρο

Στα 17,4 τρισ. θα εκτοξευθούν οι συναλλαγές μέσω κινητών - Τι δείχνει μελέτη
Η αξία των πληρωμών με εικονικές κάρτες, θα αυξηθεί κατά 235% έως το 2029 και θα ανέλθει στα 17,4 τρισεκατομμύρια δολάρια

Αναπτυξιακή Διάσκεψη Κρήτης: Πρέπει να δώσουμε έμφαση στη διαφοροποίηση των ελληνικών προϊόντων
Για τις ευκαιρίες και τις προκλήσεις που αντιμετωπίζουν οι ελληνικές εξαγωγές στην Αμερική συζήτησαν οι ομιλητές του πάνελ - «Ενίσχυση εξαγωγών στις ΗΠΑ – Ευκαιρίες και Προκλήσεις» - στο πλαίσιο της Αναπτυξιακής Διάσκεψης Κρήτης

BriQ Properties: Πώληση δύο ακινήτων στον Πύργο Αθηνών έναντι 4,23 εκατ.
Τα συγκεκριμένα ακίνητα είναι πλήρως μισθωμένα και είχαν εκτιμηθεί με συνολική αξία 4,15 εκατ. ευρώ

Frigoglass: Σύναψη σύμβασης δανείου με Kar-Tess Holding – Οι όροι
Η Kar-Tess είναι μέτοχος της εισηγμένης, ελέγχοντας τo 48,39%

Κώστας Νεμπής (ΟΤΕ): Αυτή είναι η στρατηγική μας για το 2025
Περαιτέρω ανάπτυξη του FTTH δικτύου, αξιοποίηση του 5G δικτύου, ενίσχυση διαθεσιμότητας της υπηρεσίας COSMOTE 5G WiFi και ενίσχυση των εσόδων είναι τα βασικά στοιχεία της στρατηγικής του ΟΤΕ για το 2025