Ρυθμίσεις που αντιμετωπίζουν σημαντικά ζητήματα εργασιακού ενδιαφέροντος στον Οργανισμό Σιδηροδρόμων Ελλάδος (ΟΣΕ) και στον Οργανισμό Αστικών Συγκοινωνιών Θεσσαλονίκης (ΟΑΣΘ), προωθούνται με τροπολογίες του υπουργείου υποδομών και Μεταφορών που εγκρίθηκαν σήμερα στη Βουλή, σε νομοσχέδιο του υπουργείου Οικονομικών.
Ειδικότερα, στον ΟΣΕ, μεγάλος αριθμός μηχανοδηγών που κατείχαν σχετική άδεια πιστοποίησης δεν μπορούσαν να πάρουν την ευρωπαϊκή άδεια μηχανοδήγησης, παρά τη μεγάλη εμπειρία που διαθέτουν, λόγω των ειδικών προσόντων που προέβλεπε η σχετική ευρωπαϊκή Οδηγία (2007/59).
Διαβάστε επίσης: Πώς θα μπει τάξη στα τέλη χρήσης του σιδηροδρομικού δικτύου
Με τη ρύθμιση, η οποία προωθείται σε μια περίοδο όπου παρατηρείται έλλειψη πιστοποιημένων μηχανοδηγών, δίνεται δυνατότητα πιστοποίησης της κατηγορίας αυτής των μηχανοδηγών, οι οποίοι προβλέπεται να αξιοποιηθούν στην οδήγηση μηχανημάτων γραμμής και σιδηροδρομικών οχημάτων συντήρησης.
Επιδόματα στους εργαζόμενους του ΟΑΣΘ
Με τη ρύθμιση για τον ΟΑΣΘ, αντιμετωπίζεται το θέμα της υποχρέωσης επιστροφής δεκάδων χιλιάδων ευρώ από τους εργαζόμενους, το οποίο προέκυψε επειδή χορηγούνταν στους εργαζόμενους αποδοχές χωρίς να έχει εκδοθεί Κοινή Υπουργική Απόφαση αντιστοίχισης για το επίδομα ανθυγιεινής εργασίας και επίδομα θέσης ευθύνης, όπως προβλέπεται από τις ισχύουσες διατάξεις.
Όπως ανέφερε σχετικά, ο υφυπουργός Μεταφορών Μιχάλης Παπαδόπουλος «το θέμα της υποχρέωσης επιστροφής χρημάτων προέκυψε από τον δημοσιονομικό έλεγχο γιατί χορηγούνταν στους εργαζόμενους αποδοχές μη νόμιμα και με ανοχή της προηγούμενης διοίκησης. Με τη νέα εθνική ΣΣΕ, η χρηματοδότηση της οποίας έχει ήδη εγκριθεί και βρίσκεται στο τελευταίο στάδιο έγκρισης στο υπουργείο Οικονομικών, επιλύονται όλα τα εκκρεμή ζητήματα.
«Με την προτεινόμενη, λοιπόν, ρύθμιση και προκειμένου να μην έχει άμεση οικονομική επίπτωση στους εργαζόμενους, οι οποίοι για τυπικούς λόγους (μη έκδοσης σχετικών ΚΥΑ) καλούνται να επιστρέψουν τα επιδόματα αυτά, προωθείται η συγκεκριμένη νομοθετική ρύθμιση προκειμένου να διασφαλιστεί η εργασιακή ειρήνη και να μην έχει επίπτωση στην εκτέλεση του μεταφορικού έργου της Θεσσαλονίκης . Όσον αφορά στον ΟΣΕ, με τη ρύθμιση που προωθείται, εκτιμάται ότι θα αποκατασταθούν οι μεγάλες καθυστερήσεις στην υλοποίηση και εξέλιξη των έργων κατασκευής και συντήρησης στο σιδηροδρομικό δίκτυο», πρόσθεσε.
Latest News
Ανατροπή στα αποτελέσματα εννεαμήνου για την AS Company με αύξηση πωλήσεων
O δείκτης EBIDTA για την AS Company διαμορφώνεται στο 19,4% επί των πωλήσεων
Κωτσόβολος: Restart με νέα επωνυμία – Η αλλαγή που φέρνει η ΔΕΗ
Αλλαγή σελίδας μετά από 19 χρόνια για την αλυσίδα Κωτσόβολος – Οι προσθήκες και οι τροποποιήσεις στο καταστατικό της εταιρείας
«Ευρώπη Holdings» το νέο όνομα της Κλουκίνας- Λάππας
Η νέα επωνυμία της Κλουκίνας Λάππας θα ισχύει από τις 25 Νοεμβρίου
Ομολογιακό δάνειο 19 εκατ. ευρώ για εξαγορές - Οι κλάδοι ενδιαφέροντος για την Quality & Reliability
Η Quality & Reliability έχει έρθει σε πρώιμες επαφές με κάποιες εταιρείες για το ενδεχόμενο εξαγοράς μέρους ή του συνόλου των μετοχών τους
Πως θα λειτουργήσουν τα καταστήματα την περίοδο Χριστουγέννων και Πρωτοχρονιάς
Το ωράριο που προτείνει για την εορταστική περίοδο ο Εμπορικός Σύλλογος Αθηνών
Black Friday με… «εγγύηση χαμηλότερης τιμής» από τα Public
Η νέα υπηρεσία από τα Public που μετατρέπει τις προσφορές σε μια «σίγουρη» αγοραστική εμπειρία
Θεοδωρικάκος: Έλεγχοι σε πάνω από 10.000 κωδικούς και σε περισσότερες από 100 αλυσίδες καταστημάτων
«Μέλημά μας η στήριξη της υγιούς επιχειρηματικότητας και η προστασία των καταναλωτών«, λέει ο Τάκης Θεοδωρικάκος
ΤΧΣ: Αποεπένδυση από τις συστημικές τράπεζες και βιώσιμη ανάπτυξη τα ορόσημα του 2023
Τι αναφέρουν στελέχη του ΤΧΣ για τη στρατηγική το 2023
Πώς η Φάρμα Κουκάκη κόντρα στο ρεύμα κερδίζει από το γάλα
Ρεκόρ σε πωλήσεις, κέρδη και εξαγωγές το 2023 για τη Φάρμα Κουκάκη – Αύξηση μεριδίων σε 11 κατηγορίες γαλακτοκομικών
Πώς θα αξιοποιήσουν οι τράπεζες τα υψηλά «μαξιλάρια» ρευστότητας
Τι σχεδιάζουν οι τράπεζες για να αυξήσουν το αποτύπωμά τους - Έρχονται κινήσεις επέκτασης εντός και εκτός συνόρων