
Στον κλάδο των δεξαμενοπλοίων επεκτείνεται η United Maritime Corporation, η spin off εταιρεία που δημιούργησε η Seanergy.
Η United Maritime προχώρησε στην αγορά τεσσάρων δεξαμενόπλοιων, δύο Aframax μεταφοράς αργού πετρελαίου και δύο LR2 product tankers. Η συνολική αξία της αγοράς για την United ανήλθε στα 79,5 εκατ. δολάρια.
Διαβάστε επίσης: Δεξαμενόπλοια: Νέος ναυτιλιακός γίγαντας
Τα δύο Aframax δεξαμενόπλοια (crude tankers) ναυπηγήθηκαν το 2006 σε ναυπηγείο της Νότιας Κορέας και έχουν χωρητικότητα περίπου 114.000 dwt το κάθε ένα. Τα δύο LR2 κατασκευάστηκαν το 2008 σε ναυπηγείο της Κίνας και έχουν χωρητικότητα περί τους 109.000 dwt το κάθε ένα. Η παράδοση τους στην United αναμένεται άμεσα.
Η αγορά αυτή έχει εξασφαλιστεί από υφιστάμενη χρηματοδοτική πηγή και ίδια κεφάλαια.
Ο κ. Σταμάτης Τσαντάνης, Πρόεδρος και Διευθύνων Σύμβουλος της Εταιρείας, δήλωσε: «Βρισκόμαστε σε πολύ ευχάριστη θέση να ανακοινώσουμε την πρώτη μας συναλλαγή στο χώρο των δεξαμενοπλοίων που αυξάνει τη μεταφορική δύναμη του στόλου της United στους 620.000 dwt περίπου. Η αξία αγοράς του στόλου ήταν ιδιαίτερα ελκυστική, ενώ η προοπτική του κλάδου των δεξαμενόπλοιων έχει ανοδική πορεία. Η τελευταία υποστηρίζεται τόσο από τη χαμηλή ανάπτυξη του παγκόσμιου στόλου, όσο και την σταθερά αυξανόμενη ζήτηση για πετρέλαιο και προϊόντα πετρελαίου.
»Παραμένουμε προσηλωμένοι στην δημιουργία μιας ισχυρής Εταιρείας με ένα διαφοροποιημένο επιχειρηματικό μοντέλο σε κραταιούς τομείς της ναυτιλίας, δημιουργώντας προστιθέμενη αξία για τους μετόχους μας.»
Υπενθυμίζεται ότι η United Maritime Corporation είναι μια διεθνής ναυτιλιακή εταιρία, η οποία με την παράδοση των νεοαποκτηθέντων πλοίων θα έχει ένα στόλο από 1 πλοίο ξηρού φορτίου capesize και 4 δεξαμενόπλοια, με συνολική μεταφορική ικανότητα περίπου 617.014 dwt.
Η United Maritime Corporation είναι ναυτιλιακή εταιρεία με κεντρικά γραφεία στην Γλυφάδα Αττικής και έδρα τα Marshall Islands. Οι μετοχές της Εταιρείας διαπραγματεύονται στο χρηματιστήριο του Nasdaq Capital Market με τον κωδικό «USEA».


Latest News

Το σχέδιο Τραμπ να αναστήσει τη ναυπηγική βιομηχανία - Πρώτα «σκοτώνουμε την Κίνα»
Πατώντας στα χνάρια του κινεζικού σχεδίου ο Τραμπ σχεδιάζει να αναστήσει την αμερικανική ναυπηγική βιομηχανία

Τα σχέδια της Κίνας για να καταστεί παγκόσμιος ναυτιλιακός κόμβος
Έμφαση και στις χρηματοοικονομικές υπηρεσίες

Βασίλης Κικίλιας: Το crash test με την ακτοπλοΐα και η «προίκα» των 1,6 δισ. ευρώ
Γεμάτο προκλήσεις το χαρτοφυλάκιο που αναλαμβάνει ο Βασίλης Κικίλιας – Ο ανασχηματισμός 2025 τον έφερε στο υπουργείο Ναυτιλίας

Καθυστερήσεις στις παραδόσεις εμπορευματοκιβωτίων - Τι αναφέρει το ΕΒΕΠ
Θέμα αποτελεί η τρέχουσα κατάσταση στον εμπορικό λιμένα του Πειραιά, που λόγω της υψηλής συμφόρησης πλοίων και εμπορευματοκιβωτίων

Προχωρεί το niologio.gov.gr - Έχουν εγγραφεί 21 ποντοπόρα πλοία
Από την έναρξη της λειτουργίας του συστήματος, 21 νέα ποντοπόρα πλοία έχουν εγγραφεί στο ελληνικό νηολόγιο, εκ των οποίων τα 19 μέσω της νέας ψηφιακής διαδικασίας

«Τρικυμία» στη ναυτιλία από τα τέλη σε πλοία κινεζικής κατασκευής που σχεδιάζει ο Τραμπ
Σε αναβρασμό η παγκόσμια ναυτιλιακή βιομηχανία - Ποσα πλοία ναυπηγούν οι Έλληνες στην Κίνα

Kινέζοι εφοπλιστές κατά ΗΠΑ για λιμενικά τέλη - «Παραβιάζει τους κανόνες του ΠΟΕ»
Οι κινέζοι εφοπλιστές αντιτίθεται στα λιμενικά τέλη που οι ΗΠΑ θέλουν να επιβάλλουν σε θαλάσσιους μεταφορείς που κατέχουν ή έχουν παραγγείλει πλοία από την Κίνα

Πώς θα συγκρατηθούν τα κόστη στην ακτοπλοΐα - Τι ζητούν οι εταιρείες από το υπουργείο Ναυτιλίας
Το ζήτημα της ανόδους του κόστους στην ακτοπλοΐα και οι επενδύσεις για τη βιώσιμη ανάπτυξη στην Αναπτυξιακή Διάσκεψη Κρήτης

Στυλιανίδης: Στο 1,68 δισ. ευρώ τα κοινοτικά κονδύλια για ακτοπλοΐα και υποδομές
Τα κοινοτικά κονδύλια που εξασφάλισε η Ελλάδα θα κατευθυνθούν για την ενίσχυση κρίσιμων δράσεων για την ακτοπλοΐα, τις λιμενικές υποδομές και την ναυτική εκπαίδευση

Στο στόχαστρο, η ναυτιλιακή υπεροπλία του Πεκίνου
Μέτρα από τις ΗΠΑ για τα κινεζικής πλοιοκτησίας πλοία που αφορούν όλες τις εταιρείες έστω και εάν έχουν ένα πλοίο κατασκευασμένο στην Κίνα