Στον κλάδο των δεξαμενοπλοίων επεκτείνεται η United Maritime Corporation, η spin off εταιρεία που δημιούργησε η Seanergy.
Η United Maritime προχώρησε στην αγορά τεσσάρων δεξαμενόπλοιων, δύο Aframax μεταφοράς αργού πετρελαίου και δύο LR2 product tankers. Η συνολική αξία της αγοράς για την United ανήλθε στα 79,5 εκατ. δολάρια.
Διαβάστε επίσης: Δεξαμενόπλοια: Νέος ναυτιλιακός γίγαντας
Τα δύο Aframax δεξαμενόπλοια (crude tankers) ναυπηγήθηκαν το 2006 σε ναυπηγείο της Νότιας Κορέας και έχουν χωρητικότητα περίπου 114.000 dwt το κάθε ένα. Τα δύο LR2 κατασκευάστηκαν το 2008 σε ναυπηγείο της Κίνας και έχουν χωρητικότητα περί τους 109.000 dwt το κάθε ένα. Η παράδοση τους στην United αναμένεται άμεσα.
Η αγορά αυτή έχει εξασφαλιστεί από υφιστάμενη χρηματοδοτική πηγή και ίδια κεφάλαια.
Ο κ. Σταμάτης Τσαντάνης, Πρόεδρος και Διευθύνων Σύμβουλος της Εταιρείας, δήλωσε: «Βρισκόμαστε σε πολύ ευχάριστη θέση να ανακοινώσουμε την πρώτη μας συναλλαγή στο χώρο των δεξαμενοπλοίων που αυξάνει τη μεταφορική δύναμη του στόλου της United στους 620.000 dwt περίπου. Η αξία αγοράς του στόλου ήταν ιδιαίτερα ελκυστική, ενώ η προοπτική του κλάδου των δεξαμενόπλοιων έχει ανοδική πορεία. Η τελευταία υποστηρίζεται τόσο από τη χαμηλή ανάπτυξη του παγκόσμιου στόλου, όσο και την σταθερά αυξανόμενη ζήτηση για πετρέλαιο και προϊόντα πετρελαίου.
»Παραμένουμε προσηλωμένοι στην δημιουργία μιας ισχυρής Εταιρείας με ένα διαφοροποιημένο επιχειρηματικό μοντέλο σε κραταιούς τομείς της ναυτιλίας, δημιουργώντας προστιθέμενη αξία για τους μετόχους μας.»
Υπενθυμίζεται ότι η United Maritime Corporation είναι μια διεθνής ναυτιλιακή εταιρία, η οποία με την παράδοση των νεοαποκτηθέντων πλοίων θα έχει ένα στόλο από 1 πλοίο ξηρού φορτίου capesize και 4 δεξαμενόπλοια, με συνολική μεταφορική ικανότητα περίπου 617.014 dwt.
Η United Maritime Corporation είναι ναυτιλιακή εταιρεία με κεντρικά γραφεία στην Γλυφάδα Αττικής και έδρα τα Marshall Islands. Οι μετοχές της Εταιρείας διαπραγματεύονται στο χρηματιστήριο του Nasdaq Capital Market με τον κωδικό «USEA».
Latest News
Αυξήθηκε κατά 0,4% ο εμπορικός στόλος τον Σεπτέμβριο
Κατά την αντίστοιχη σύγκριση του Σεπτεμβρίου έτους 2023 προς τον Σεπτέμβριο 2022 η αύξηση που σημειώθηκε ήταν της τάξεως του 0,1%
Οι τρεις προκλήσεις για τη ναυτασφάλιση - Τι είπε ο Τσακίρης
Από τις μεγαλύτερες προκλήσεις για την ναυτασφάλιση είναι ο «Σκοτεινός Στόλος», σύμφωνα με τα όσα λέει ο Ηλίας Τσακίρης
Επενδύσεις σε υποδομές και όχι τέλη - Το μήνυμα της MSC για την ανάπτυξη της κρουαζιέρας
Ο επικεφαλής της MSC στάθηκε στην ανάγκη αναβάθμισης των υποδομών στα λιμάνια - Kρουαζιέρες με home port τον Πειραιά όλο τον χειμώνα
Στοχευμένα μέτρα για τον «σκιώδη στόλο» της Ρωσίας
Με ψήφισμά τους οι ευρωβουλευτές ζητούν επιπλέον κυρώσεις και τερματισμό των εισαγωγών ρωσικών ορυκτών καυσίμων στην ΕΕ
Κωνσταντίνος Καπετανάκης: Τα εναλλακτικά καύσιμα είναι είδος εν ανεπαρκεία
Η ναυτιλία μπαίνει σε μια εποχή πολλαπλών καυσίμων, μόλις υπάρξουν επαρκείς ποσότητες, λέει ο πρόεδρος της International Bunker Industry Association (IBIA), Κωνσταντίνος Καπετανάκης
Celestyal: Επιπλέον 47 καμπίνες στο Celestyal Discovery
Η Celestyal ανακοινώνει επίσης τη σημαντική ενίσχυση των παροχών στις premium καμπίνες του στόλου της
Επενδύσεις 2 δισ. «υπόσχεται» ο Στυλιανίδης στα λιμάνια και ακτοπλοΐα
Τις εξαγγελίες του υπουργού τις υποδέχεται θετικά ο κλάδος της ακτοπλοΐας
Στυλιανίδης: Δεσμευόμαστε να προωθήσουμε πρωτοβουλίες στο τρίπτυχο ασφάλεια-εκσυγχρονισμός-αναδιάρθρωση
Ο Χρήστος Στυλιανίδης επισήμανε ότι η ενίσχυση της ασφάλειας στις θαλάσσιες συγκοινωνίες αποτελεί κύρια προτεραιότητα του υπουργείου
Δεμένα τα πλοία στις 20 Νοεμβρίου – Τα αιτήματα
Χωρίς πλοία θα παραμείνει η χώρα στις 20 Νοεμβρίου για ένα εικοσιτετράωρο, λόγω της συμμετοχής της ΠΝΟ σε απεργία
Βαρδής Βαρδινογιάννης: Από τους Καλούς Λιμένες, στην ναυτιλιακή αυτοκρατορία
Από τη ΣΕΚΑ της μίας «μάνας» ξεκίνησε η αυτοκρατορία της οικογένειας - Ο Βαρδής Βαρδινογιάννης και η Avin International