
Τη συνεργασία της με την C-Job Naval Architects για την ανάπτυξη του πρώτου πλήρως ηλεκτρικού επιβατηγού οχηματαγωγού πλοίου στην Ελλάδα ανακοίνωσε η Saronic Ferries. Όπως τονίζεται, το ηλεκτροκίνητο ferry θα συνδέει τον Πειραιά με την Αίγινα και το Αγκίστρι και αναμένεται να ενταχθεί στον στόλο της εταιρείας το 2026.
Σύμφωνα με την εταιρεία, αυτή είναι η πρώτη κίνηση προς το στόχο να λειτουργεί αποκλειστικά έναν στόλο πλοίων μηδενικών εκπομπών έως το 2040 σε όλους τους προορισμούς της.
Διαβάστε επίσης: Νοσταλγική «βουτιά» στο παρελθόν των ιπτάμενων δελφινιών
«Να αποτελέσει έμπνευση»
Ο Γιώργος Παπαϊωαννίδης, συνεργάτης της Saronic Ferries ανέφερε πως η εταιρεία «κάνει ένα βήμα προς έναν καθαρότερο κόσμο και οραματίζεται πως η λειτουργία της στα νησιά του Σαρωνικού θα αποτελέσει έμπνευση για άλλους να ξεκινήσουν περισσότερα έργα ανανέωσης πράσινων στόλων στην Ελλάδα».
«Ανοίγουμε νέες θαλάσσιες υποδομές ενθαρρύνοντας πιθανούς ενδιαφερόμενους φορείς να αγκαλιάσουν την αλλαγή και να προχωρήσουν τα πράγματα, τόσο στο μέτωπο του σχεδιασμού των πλοίων όσο και στην υποδομή και την προμήθεια της ξηράς. Το ένα δεν μπορεί να έρθει χωρίς το άλλο. Η C-Job, στον πυρήνα της, είναι ένας βασικός παίκτης στον αειφόρο σχεδιασμό πλοίων, παγκοσμίως. Το να μοιραζόμαστε τις ίδιες αξίες μαζί τους, φυσικά οδήγησε σε αυτή τη συνεργασία», πρόσθεσε.
Η C-Job Naval Architects
Σημειώνεται πως η C-Job Naval Architects είναι μια διεθνής ανεξάρτητη εταιρεία σχεδιασμού πλοίων που στόχο έχει να οδηγήσει τη ναυτιλιακή βιομηχανία προς τη βιωσιμότητα με αφοσίωση και εφευρετικότητα. Ο Νίκος Παπαπαναγιώτου, διευθυντής της C-Job Athens, ανέφερε: «Είμαστε περήφανοι που επιλεχθήκαμε ως συνεργάτης της Saronic Ferries για να αναπτύξουμε το πλοίο μηδενικών εκπομπών και να υποστηρίξουμε τις φιλοδοξίες τους για βιώσιμη ανάπτυξη».
Η C-Job παρέδωσε ένα αρχικό σχέδιο στη Saronic Ferries μετά από εκτενή μελέτη σκοπιμότητας βιώσιμων καυσίμων. Το επιβατηγό οχηματαγωγό ro-ro μηδενικών εκπομπών ρύπων έχει χωρητικότητα 800 επιβατών και θα διαθέτει μια ποικιλία βιώσιμων πτυχών, συμπεριλαμβανομένης της πλήρως ηλεκτρικής πρόωσης. Το πλοίο θα επαναφορτίζεται στο λιμάνι του Πειραιά.
Η σχεδίαση θα περιλαμβάνει υπερσύγχρονα χαρακτηριστικά σε λύσεις εξοικονόμησης ενέργειας και την κορυφαία εσωτερική διακόσμηση στην κατηγορία του, προσφέροντας στους επιβάτες μέγιστη άνεση χωρίς κόστος για το περιβάλλον. Το πλοίο αναμένεται να ενταχθεί στον στόλο το 2026, πλέοντας μεταξύ του Πειραιά και των νησιών Αίγινα και Αγκίστρι, υπό την προϋπόθεση ότι θα υπάρχουν οι απαιτούμενες υποδομές στο λιμάνι του Πειραιά.


Latest News

Πώς θα συγκρατηθούν τα κόστη στην ακτοπλοΐα - Τι ζητούν οι εταιρείες από το υπουργείο Ναυτιλίας
Το ζήτημα της ανόδους του κόστους στην ακτοπλοΐα και οι επενδύσεις για τη βιώσιμη ανάπτυξη στην Αναπτυξιακή Διάσκεψη Κρήτης

Τι ψάχνει η Επιτροπή Ανταγωνισμού στην ακτοπλοΐα – Οι πρακτικές της Seajets και η κινητοποίηση Στυλιανίδη
Οι καταγγελίες της Fast Ferries κατά της SeaJets και οι μη αιτιολογημένες ανατιμήσεις στην ακτοπλοΐα ελέγχονται από την Επιτροπή Ανταγωνισμού

Fast Ferries προς Επιτροπή Ανταγωνισμού: «Η Seajets επιδιώκει απόλυτο μονοπώλιο στο Αιγαίο»
Νέες καταγγελίες από την Fast Ferries στην Επιτροπή Ανταγωνισμού για την επιθετική πολιτική που ακολουθεί η Seajets του Μάριου Ηλιόπουλου στις τιμές των εισιτηρίων

Στυλιανίδης: Ένα δισ. ευρώ για τις ακτοπλοϊκές συνδέσεις
Τι είπε ο υπουργός Ναυτιλίας και Νησιωτικής Πολιτικής Χρήστος Στυλιανίδης απαντώτας σε σχετική ερώτηση στη Βουλή