Στο φως της δημοσιότητας δόθηκαν τα σχέδια για το πρώτο ρυμουλκό στον κόσμο που θα κινείται με αμμωνία και τα οποία έλαβαν έγκριση, ξεπερνώντας τις μοναδικές προκλήσεις που σχετίζονται αυτού του είδους την πρόωση.
Το σκάφος σχεδιάζεται ως μέρος των πλάνων της ιαπωνικής κυβέρνησης για την προώθηση της πράσινης τεχνολογίας και στόχος είναι να καταπλεύσει στο λιμάνι της Γιοκοχάμα το 2024.
Διαβάστε επίσης: Σήκωσε άγκυρα ο Sparky, το πρώτο μεγάλο ηλεκτρικό ρυμουλκό στον κόσμο
Ο ιαπωνικός νηογνώμονας (Nippon Kaiji Kyokai – ClassNK)), χορήγησε έγκριση επί της αρχής (Approval in Principle-AiP) στη NYK Line και την IHI Power Systems Co. Η NYK είναι υπεύθυνη για το σχεδιασμό του κύτους και την επίβλεψη της κατασκευής, ενώ η IHI ανέπτυξε το σχέδιο για έναν τετράχρονο κινητήρα για το ρυμουλκό.
«Χρησιμοποιώντας την αμμωνία ως καύσιμο για τα πλοία, θα είναι δυνατό να μειωθούν σημαντικά οι εκπομπές αερίων του θερμοκηπίου (GHG) κατά τη διάρκεια των ταξιδιών», επισημαίνει η NYK, ενώ επισημαίνει επίσης τις σχεδιαστικές προκλήσεις για τη χρήση της αμμωνίας ως καυσίμου του σκάφους. «Για αυτό το AiP, η NYK Line και η IPS επιχείρησαν έναν σχεδιασμό για την ασφαλή και πρακτική εγκατάσταση εξοπλισμού που σχετίζεται με το καύσιμο αμμωνίας σε περιορισμένο χώρο επί του σκάφους, αναπτύσσοντας έναν κινητήρα καυσίμου αμμωνίας, επιλέγοντας εξοπλισμό και επινοώντας τη διάταξη του εξοπλισμού στο σχεδιασμό». Οι εταιρείες ανέφεραν ότι κατάφεραν να ξεπεράσουν μοναδικές προκλήσεις για να επιτύχουν το σχέδιο για το A-Tug, χωρίς να αλλάξουν το μέγεθος ενός συμβατικού ρυμουλκού.
Latest News
Dreyfus για ΟΛΘ: Δεν θα διαγράψουμε τις μετοχές από το Χρηματιστήριο Αθηνών
Τι αναφέρει η Leonidsport της οικογένειας Dreyfus στο ενημερωτικό δελτίο για την δημόσια πρόταση στον ΟΛΘ
Χρήστος Στυλιανίδης: Προς παράταση η «πράσινη μετάβαση» της ακτοπλοΐας
Ο κ. Στυλιανίδης είπε επίσης ότι στις Βρυξέλες συζητήθηκε και το θέμα της χρηματοδότησης των αγόνων γραμμών μέσω ΣΔΙΤ
Οι αμερικανικές κυρώσεις στο ρωσικό πετρέλαιο εκτινάσουν τις τιμές των ναύλων στα τάνκερ
Πολλά από τα πλοία που τέθηκαν υπό καθεστώς κυρώσεων αποτελούν μέρος του ρωσικού «σκιώδους στόλου», μετέφεραν πετρέλαιο σε Ινδία και Κίνα
Το 2,1% του ΟΛΘ απέκτησαν οι Dreyfus - Το τίμημα
Η Leonidsport Β.V απέκτησε 212.114 μετοχές του ΟΛΘ στις 13 Ιανουαρίου - Σε εξέλιξη η δημόσια προσφορά
Οι Dreyfus «πατάνε το κουμπί» – Αρχίζει η δημόσια πρόταση για το 21% του ΟΛΘ
Ξεκινάει σήμερα η πρόταση της LeonidsPort για το 21% του μετοχικού κεφαλαίου του ΟΛΘ – Τα σενάρια και οι μετοχικές ισορροπίες
«Ριζικό λίφτινγκ» στις μαρίνες με επενδύσεις 180 εκατ. - Στα σκαριά πάνω από 40 project
Αναβαθμίζονται οι μαρίνες της χώρας και μαζί το τουριστικό προϊόν - Ποια projects εγκρίθηκαν, ποια απορρίφθηκαν
Στυλιανίδης: «Στηρίζουμε τις ευρωπαϊκές πρωτοβουλίες που ενισχύουν την ανταγωνιστικότητα της ναυτιλίας»
Ο υπουργός Ναυτιλίας Χρήστος Στυλιανίδης στις συναντήσεις του στις Βρυξέλλες ενημέρωσε, μεταξύ άλλων, για την εξέλιξη των έργων που χρηματοδοτούνται από την ΕΕ
Στη μαύρη λίστα των ΗΠΑ η Cosco: H Αθήνα «μετρά» τις επιπτώσεις - Τι λένε πηγές στο Reuters
Παράγοντες της αγοράς αναφέρουν στο Reuters ότι μέχρι στιγμής το λιμάνι του Πειραιά λειτουργεί κανονικά
OΛΘ: Πιάνει λιμάνι(;) η LeonidsPort – Οι νέες μετοχικές ισορροπίες με Σαββίδη – CMA CGM και Υπερταμείο
Στον ΟΛΘ η δισεκατομμυριούχος Margarita Louis – Dreyfus επιδιώκει την απόκτηση του 21% - Τα σενάρια για τη νέα μετοχική σύνθεση
Σπάνε ρεκόρ οι ναυπηγήσεις νεότευκτων πλοίων - Στα 204 δισ. τα συμβόλαια
Στα ναυπηγεία το 2024 η ζήτηση για κατασκευές νέων πλοίων ήταν ισχυρή στο σύνολο και ανά ναυτιλιακό κλάδο, σύμφωνα με τον οίκο Clarksons