Στο φως της δημοσιότητας δόθηκαν τα σχέδια για το πρώτο ρυμουλκό στον κόσμο που θα κινείται με αμμωνία και τα οποία έλαβαν έγκριση, ξεπερνώντας τις μοναδικές προκλήσεις που σχετίζονται αυτού του είδους την πρόωση.
Το σκάφος σχεδιάζεται ως μέρος των πλάνων της ιαπωνικής κυβέρνησης για την προώθηση της πράσινης τεχνολογίας και στόχος είναι να καταπλεύσει στο λιμάνι της Γιοκοχάμα το 2024.
Διαβάστε επίσης: Σήκωσε άγκυρα ο Sparky, το πρώτο μεγάλο ηλεκτρικό ρυμουλκό στον κόσμο
Ο ιαπωνικός νηογνώμονας (Nippon Kaiji Kyokai – ClassNK)), χορήγησε έγκριση επί της αρχής (Approval in Principle-AiP) στη NYK Line και την IHI Power Systems Co. Η NYK είναι υπεύθυνη για το σχεδιασμό του κύτους και την επίβλεψη της κατασκευής, ενώ η IHI ανέπτυξε το σχέδιο για έναν τετράχρονο κινητήρα για το ρυμουλκό.
«Χρησιμοποιώντας την αμμωνία ως καύσιμο για τα πλοία, θα είναι δυνατό να μειωθούν σημαντικά οι εκπομπές αερίων του θερμοκηπίου (GHG) κατά τη διάρκεια των ταξιδιών», επισημαίνει η NYK, ενώ επισημαίνει επίσης τις σχεδιαστικές προκλήσεις για τη χρήση της αμμωνίας ως καυσίμου του σκάφους. «Για αυτό το AiP, η NYK Line και η IPS επιχείρησαν έναν σχεδιασμό για την ασφαλή και πρακτική εγκατάσταση εξοπλισμού που σχετίζεται με το καύσιμο αμμωνίας σε περιορισμένο χώρο επί του σκάφους, αναπτύσσοντας έναν κινητήρα καυσίμου αμμωνίας, επιλέγοντας εξοπλισμό και επινοώντας τη διάταξη του εξοπλισμού στο σχεδιασμό». Οι εταιρείες ανέφεραν ότι κατάφεραν να ξεπεράσουν μοναδικές προκλήσεις για να επιτύχουν το σχέδιο για το A-Tug, χωρίς να αλλάξουν το μέγεθος ενός συμβατικού ρυμουλκού.
Latest News
Οι τρεις προκλήσεις για τη ναυτασφάλιση - Τι είπε ο Τσακίρης
Από τις μεγαλύτερες προκλήσεις για την ναυτασφάλιση είναι ο «Σκοτεινός Στόλος», σύμφωνα με τα όσα λέει ο Ηλίας Τσακίρης
Επενδύσεις σε υποδομές και όχι τέλη - Το μήνυμα της MSC για την ανάπτυξη της κρουαζιέρας
Ο επικεφαλής της MSC στάθηκε στην ανάγκη αναβάθμισης των υποδομών στα λιμάνια - Kρουαζιέρες με home port τον Πειραιά όλο τον χειμώνα
Στοχευμένα μέτρα για τον «σκιώδη στόλο» της Ρωσίας
Με ψήφισμά τους οι ευρωβουλευτές ζητούν επιπλέον κυρώσεις και τερματισμό των εισαγωγών ρωσικών ορυκτών καυσίμων στην ΕΕ
Κωνσταντίνος Καπετανάκης: Τα εναλλακτικά καύσιμα είναι είδος εν ανεπαρκεία
Η ναυτιλία μπαίνει σε μια εποχή πολλαπλών καυσίμων, μόλις υπάρξουν επαρκείς ποσότητες, λέει ο πρόεδρος της International Bunker Industry Association (IBIA), Κωνσταντίνος Καπετανάκης
Celestyal: Επιπλέον 47 καμπίνες στο Celestyal Discovery
Η Celestyal ανακοινώνει επίσης τη σημαντική ενίσχυση των παροχών στις premium καμπίνες του στόλου της
Επενδύσεις 2 δισ. «υπόσχεται» ο Στυλιανίδης στα λιμάνια και ακτοπλοΐα
Τις εξαγγελίες του υπουργού τις υποδέχεται θετικά ο κλάδος της ακτοπλοΐας
Στυλιανίδης: Δεσμευόμαστε να προωθήσουμε πρωτοβουλίες στο τρίπτυχο ασφάλεια-εκσυγχρονισμός-αναδιάρθρωση
Ο Χρήστος Στυλιανίδης επισήμανε ότι η ενίσχυση της ασφάλειας στις θαλάσσιες συγκοινωνίες αποτελεί κύρια προτεραιότητα του υπουργείου
Δεμένα τα πλοία στις 20 Νοεμβρίου – Τα αιτήματα
Χωρίς πλοία θα παραμείνει η χώρα στις 20 Νοεμβρίου για ένα εικοσιτετράωρο, λόγω της συμμετοχής της ΠΝΟ σε απεργία
Βαρδής Βαρδινογιάννης: Από τους Καλούς Λιμένες, στην ναυτιλιακή αυτοκρατορία
Από τη ΣΕΚΑ της μίας «μάνας» ξεκίνησε η αυτοκρατορία της οικογένειας - Ο Βαρδής Βαρδινογιάννης και η Avin International
Η Κίνα το μεγαλύτερο ναυπηγείο του κόσμου
Η Κίνα είναι μακράν η μεγαλύτερη ναυπηγική δύναμη του πλανήτη