Εντυπωσιακή για τον τουρισμό χαρακτήρισε τη χρονιά που διανύουμε ο αρμόδιος υπουργός Βασίλης Κικίλιας, ο οποίος παραβρέθηκε σε σύσκεψη με εμπλεκόμενους φορείς του κλάδου, συνεχίζοντας την περιοδεία του στην Κρήτη.
Ο κ. Κικίλιας άκουσε τους φορείς και τα προβλήματα που είπαν ότι αντιμετωπίζουν, με επίκεντρο τις αυξήσεις στα κόστη αλλά και την έλλειψη προσωπικού.
Μαύρη εργασία
«Δυστυχώς, κυρίως σε ό,τι αφορά τις επιχειρήσεις υγειονομικού ενδιαφέροντος και λιγότερο του τουρισμού, υπάρχει ακόμη η μαύρη εργασία. Γι’ αυτό και βλέπετε να καλύπτεται ένα κομμάτι αυτού, πέρα από τις προσπάθειες που έχει κάνει ο ιδιωτικός τομέας και το κράτος» είπε ο κ. Κικίλιας. Ο ίδιος συνέστησε στους ξενοδόχους και στους ιδιότητες καταστημάτων υγειονομικού ενδιαφέροντος, να προσφέρουν ποιοτικές και καλά αμοιβόμενες θέσεις εργασίας.
«Οι εργαζόμενοι στον τουρισμό είναι οι πρεσβευτές μας στο εξωτερικό, αυτοί φέρνουν τον κόσμο στην Ελλάδα και φροντίζουν, έτσι ώστε να έρθει τις επόμενες χρονιές ακόμη περισσότερος» εξήγησε ο υπουργός Τουρισμού. Αναγνώρισε δε, το πρόβλημα με την έλλειψη εργαζομένων στον τουρισμό, εκτιμώντας ωστόσο πως είναι πανευρωπαϊκό.
«Με το υπουργείο Εργασίας και τον ΟΑΕΔ, γίνονται προσπάθειες για κατάρτιση και εκπαίδευση ανέργων, ώστε να ενισχυθεί και να αναβαθμιστεί ο τουριστικός κλάδος Θα υπάρξουν περαιτέρω κινήσεις από την κυβέρνηση το επόμενο διάστημα, όμως το μέρισμα της επιτυχίας του ελληνικού τουρισμού πρέπει να πηγαίνει σε όλους. Στην κοινωνία, στους μικρούς, τους μεσαίους και τους μεγάλους επιχειρηματίες, οπωσδήποτε όμως θα πρέπει να πηγαίνει και στους εργαζόμενους στον τουρισμό» πρόσθεσε ο Βασίλης Κικίλιας. Ο υπουργός Τουρισμού αναφέρθηκε και στις διαφημιστικές καμπάνιες για τη χώρα μας από τον ΕΟΤ.
- Διαβάστε επίσης: Μητσοτάκης: Επεκτείνεται το πρόγραμμα απασχόλησης της ΔΥΠΑ (ΟΑΕΔ) για μακροχρόνια άνεργους 55 – 67 ετών
Στόχος η επιμήκυνση της τουριστικής περιόδου
«Εμείς δεν μιλάμε θεωρητικά. Είναι η πρώτη φορά στην ιστορία της χώρας που ο ΕΟΤ κάνει καμπάνια 12 μήνες το χρόνο» ανέφερε ο κ. Κικίλιας, που επανέλαβε το στόχο, ο τουρισμός στην Κρήτη να επιμηκυνθεί στους 12 μήνες.
«Στόχος μας και φιλοδοξία μας είναι να επιμηκυνθεί η περίοδος. 12 μήνες τουριστική περίοδος στην Κρήτη με ό,τι σημαίνει αυτό. Εργασία για όλους, αυξημένα εισοδήματα για όλους και ανάπτυξη για το νησί και όλη τη χώρα» ανέφερε ο κ. Κικίλιας.
Τον Βασίλη Κικίλια συνόδευε ο γ.γ. του ΕΟΤ, Δημήτρης Φραγκάκης, ο οποίος σε δηλώσεις του ανέφερε ότι η διαφημιστική καμπάνια επί 12 μήνες θα συνεχιστεί, ενώ πρόσθεσε ότι γίνονται κινήσεις προκειμένου να αυξηθούν μέσα στο χειμώνα και οι πτήσεις από το εξωτερικό προς την Ελλάδα.
«Κατεξοχήν η Κρήτη έχει τις δυνατότητες να στηρίξει το χειμερινό τουρισμό» είπε ο κ. Φραγκάκης και πρόσθεσε ότι υπάρχει συνεχής και συστηματική συζήτηση για αύξηση των πτήσεων τη χειμερινή περίοδο.
Latest News
Πράσινο φως από επιτροπή της Βουλής στο νομοσχέδιο για τα Airbnb
Στη «σωστή κατεύθυνση» κινείται το νομοσχέδιο για τη θέσπιση προδιαγραφών στα ακίνητα βραχυχρόνιας μίσθωσης τύπου Airbnb
Θεοδωρικάκος για ακύρωση Turkaegean: Η κυβέρνηση διαχρονικά προασπίζει το εθνικό συμφέρον
«Θεωρώ ότι η απόφαση είναι ισχυρή και ό,τι έχουμε να κάνουμε σε νομικό επίπεδο, θα συνεχίσουμε να το κάνουμε», δήλωσε ο Τάκης Θεοδωρικάκος
Οικογένεια Χατζηλαζάρου: Μετά το «Τιτάνια» στήνουν νέα πεντάστερη μονάδα στη Ρόδο
Η οικογένεια Χατζηλαζάρου προχωρά σε νέα επένδυση 60 εκατ. ευρώ στο νησί της Ρόδου – Τα οικονομικά μεγέθη και η απόκτηση του «Τιτάνια» στην Αθήνα
«Ριζικό λίφτινγκ» στις μαρίνες με επενδύσεις 180 εκατ. - Στα σκαριά πάνω από 40 project
Αναβαθμίζονται οι μαρίνες της χώρας και μαζί το τουριστικό προϊόν - Ποια projects εγκρίθηκαν, ποια απορρίφθηκαν
Πώς θα κινηθεί ο ελληνικός τουρισμός το 2025 - Τι αποκαλύπτουν τέσσερις μελέτες
Τουρισμός: Η Ελλάδα συνεχίζει να ανταγωνίζεται χώρες όπως η Ισπανία, η Ιταλία, η Γαλλία, η Πορτογαλία, η Τουρκία και η Κροατία
Γιατί οι τουρίστες συρρέουν στο… τοξικότερο νησί στον κόσμο
Πρόκειται για ένα ηφαιστειογενές νησί περίπου 177 χιλιόμετρα νοτιοανατολικά του Τόκιο
Προσθέτει «αστέρια» στις μονάδες του στην Ελλάδα ο Όμιλος Λούη
Τι σχεδιάζει ο όμιλος Λούη για τις τουριστικές επενδύσεις του στην Ελλάδα - Τι έδειξε το Ταμείο για την περσινή χρονιά
Η ΕΕ ακυρώνει το εμπορικό σήμα «Turkaegean» - Όλη η απόφαση στον ΟΤ
Το 2021 ο Οργανισμός Τουριστικής Προβολής και Ανάπτυξης Τουρκίας κατέθεσε προς κατοχύρωση στο EUIPO το εμπορικό σήμα «Turkaegean»
Οι ξενοδόχοι στην αντεπίθεση: Προσφεύγουν κατά απόφασης δήμου για νέο τέλος
Το «τέλος βιώσιμης ανάπτυξης» που επιβάλει ο Δήμος Βάρης Βούλας Βουλιαγμένης αποτελεί πρωτοφανή απόφαση, λέει ο Πρόεδρος της Ένωσης Ξενοδόχων Αθηνών Αττικής και Αργοσαρωνικού
Nέα ρεκόρ στον τουρισμό καταγράφει η Ελλάδα - Τι αναφέρει η Handelsblatt
Η αύξηση του τουρισμού στην Ελλάδα, η κίνηση στα αεροδρόμια από την οποία επωφελείται και η γερμανική Fraport