Εντυπωσιακή για τον τουρισμό χαρακτήρισε τη χρονιά που διανύουμε ο αρμόδιος υπουργός Βασίλης Κικίλιας, ο οποίος παραβρέθηκε σε σύσκεψη με εμπλεκόμενους φορείς του κλάδου, συνεχίζοντας την περιοδεία του στην Κρήτη.
Ο κ. Κικίλιας άκουσε τους φορείς και τα προβλήματα που είπαν ότι αντιμετωπίζουν, με επίκεντρο τις αυξήσεις στα κόστη αλλά και την έλλειψη προσωπικού.
Μαύρη εργασία
«Δυστυχώς, κυρίως σε ό,τι αφορά τις επιχειρήσεις υγειονομικού ενδιαφέροντος και λιγότερο του τουρισμού, υπάρχει ακόμη η μαύρη εργασία. Γι’ αυτό και βλέπετε να καλύπτεται ένα κομμάτι αυτού, πέρα από τις προσπάθειες που έχει κάνει ο ιδιωτικός τομέας και το κράτος» είπε ο κ. Κικίλιας. Ο ίδιος συνέστησε στους ξενοδόχους και στους ιδιότητες καταστημάτων υγειονομικού ενδιαφέροντος, να προσφέρουν ποιοτικές και καλά αμοιβόμενες θέσεις εργασίας.
«Οι εργαζόμενοι στον τουρισμό είναι οι πρεσβευτές μας στο εξωτερικό, αυτοί φέρνουν τον κόσμο στην Ελλάδα και φροντίζουν, έτσι ώστε να έρθει τις επόμενες χρονιές ακόμη περισσότερος» εξήγησε ο υπουργός Τουρισμού. Αναγνώρισε δε, το πρόβλημα με την έλλειψη εργαζομένων στον τουρισμό, εκτιμώντας ωστόσο πως είναι πανευρωπαϊκό.
«Με το υπουργείο Εργασίας και τον ΟΑΕΔ, γίνονται προσπάθειες για κατάρτιση και εκπαίδευση ανέργων, ώστε να ενισχυθεί και να αναβαθμιστεί ο τουριστικός κλάδος Θα υπάρξουν περαιτέρω κινήσεις από την κυβέρνηση το επόμενο διάστημα, όμως το μέρισμα της επιτυχίας του ελληνικού τουρισμού πρέπει να πηγαίνει σε όλους. Στην κοινωνία, στους μικρούς, τους μεσαίους και τους μεγάλους επιχειρηματίες, οπωσδήποτε όμως θα πρέπει να πηγαίνει και στους εργαζόμενους στον τουρισμό» πρόσθεσε ο Βασίλης Κικίλιας. Ο υπουργός Τουρισμού αναφέρθηκε και στις διαφημιστικές καμπάνιες για τη χώρα μας από τον ΕΟΤ.
- Διαβάστε επίσης: Μητσοτάκης: Επεκτείνεται το πρόγραμμα απασχόλησης της ΔΥΠΑ (ΟΑΕΔ) για μακροχρόνια άνεργους 55 – 67 ετών
Στόχος η επιμήκυνση της τουριστικής περιόδου
«Εμείς δεν μιλάμε θεωρητικά. Είναι η πρώτη φορά στην ιστορία της χώρας που ο ΕΟΤ κάνει καμπάνια 12 μήνες το χρόνο» ανέφερε ο κ. Κικίλιας, που επανέλαβε το στόχο, ο τουρισμός στην Κρήτη να επιμηκυνθεί στους 12 μήνες.
«Στόχος μας και φιλοδοξία μας είναι να επιμηκυνθεί η περίοδος. 12 μήνες τουριστική περίοδος στην Κρήτη με ό,τι σημαίνει αυτό. Εργασία για όλους, αυξημένα εισοδήματα για όλους και ανάπτυξη για το νησί και όλη τη χώρα» ανέφερε ο κ. Κικίλιας.
Τον Βασίλη Κικίλια συνόδευε ο γ.γ. του ΕΟΤ, Δημήτρης Φραγκάκης, ο οποίος σε δηλώσεις του ανέφερε ότι η διαφημιστική καμπάνια επί 12 μήνες θα συνεχιστεί, ενώ πρόσθεσε ότι γίνονται κινήσεις προκειμένου να αυξηθούν μέσα στο χειμώνα και οι πτήσεις από το εξωτερικό προς την Ελλάδα.
«Κατεξοχήν η Κρήτη έχει τις δυνατότητες να στηρίξει το χειμερινό τουρισμό» είπε ο κ. Φραγκάκης και πρόσθεσε ότι υπάρχει συνεχής και συστηματική συζήτηση για αύξηση των πτήσεων τη χειμερινή περίοδο.
Latest News
Ισχυρή ζήτηση για Ελλάδα δείχνει η τουριστική έκθεση WTM από το Λονδίνο
Ο τουρισμός κερδίζει το στοίχημα στην Ελλάδα, τονίζει ο πρόεδρος της ΠΟΞ σχολιάζοντας τα μηνύματα από την έκθεση World Travel Market
Για πρώτη φορά χειμερινές κρουαζιέρες από τον Πειραιά φέρνει η MSC Cruises
Η κίνηση για τη χειμερινή κρουαζιέρα εντάσσεται και στην στρατηγική της εταιρείας για επιμήκυνση της παραδοσιακής περιόδου
Ολικό rebranding, δύο νέα ξενοδοχεία και στο βάθος Marriott για την Atlantica Hotels & Resorts
Ο όμιλος Atlantica Hotels & Resorts έχει 50 ξενοδοχεία σε Ελλάδα και Κύπρο - Συνεργάζεται με τον μεγαλύτερο tour operator την Tui
Διακανονισμός χρεών και επενδυτικό ενδιαφέρον για το Hydra Beach
Οι μέτοχοι του Hydra Beach διαβεβαιώνουν ότι μέχρι το τέλος του 2024 θα διακανονιστούν τα χρέη προς τον πιστωτή
Συνάντηση Όλ. Κεφαλογιάννη με τον Βρετανό ομόλογό της Sir Chris Bryant στο Λονδίνο
Η Κεφαλογιάννη έθεσε και το θέμα επιστροφής και επανένωσης των γλυπτών του Παρθενώνα, που περιλαμβάνεται στις αρμοδιότητες του ομολόγου της
Αυξημένη κατά 10% η επιβατική κίνηση στο «Ελ. Βενιζέλος» τον Οκτώβριο
Τόσο η εγχώρια όσο και η διεθνής επιβατική κίνηση ξεπέρασαν κατά 7,4% και 11,1% τα αντίστοιχα περυσινά μεγέθη, σύμφωνα με την ανακοίνωση του ΔΑΑ
Ξενοδοχεία δύο ταχυτήτων δείχνουν έσοδα και πληρότητες
Έρευνα της GBR Consulting φανερώνει την ψαλίδα εσόδων και πληρότητας ανάμεσα στα ξενοδοχεία Αθήνας και Θεσσαλονίκης και της περιφέρειας
Σε πτωτική πορεία για 5ο μήνα η πληρότητα στα ξενοδοχεία - Σημαντική αύξηση τιμών [γραφήματα]
Η πορεία στα ξενοδοχεία στην Αθήνα αναδεικνύει σημαντικές τάσεις και προκλήσεις - Πώς διαμορφώνεται η μέση τιμή δωματίου
Έσπασε τα κοντέρ το λιμάνι του Ηρακλείου: Πάνω από μισό εκατ. οι επιβάτες κρουαζιέρας
Ο Οργανισμός Λιμένος Ηρακλείου καταγράφει νέο ιστορικό ρεκόρ επισκεψιμότητας από την κρουαζιέρα για το 2024
Το ελληνικό νησί ανάμεσα στα 100 πιο όμορφα
Τι αποκαλύπτει ο ετήσιος κατάλογος που δημοσίευσε το Business Insider