
Τα έργα που αλλάζουν τη Χαλκιδική παρουσίασε ο Υπουργός Υποδομών και Μεταφορών, κ. Κώστας Καραμανλής, στο πλαίσιο των επισκέψεων κλιμακίων της Νέας Δημοκρατίας σε ολόκληρη τη χώρα, με βασικό στόχο την προβολή του κυβερνητικού έργου.
Στο κλιμάκιο συμμετείχαν επίσης ο Υφυπουργός Αθλητισμού, κ. Λευτέρης Αυγενάκης, ο Γενικός Γραμματέας Δασών, κ. Κωνσταντίνος Αραβώσης, και οι Βουλευτές της Νέας Δημοκρατίας, κ. Βαγγέλης Λιάκος και κ. Ιωάννης Πασχαλίδης.
Στην ομιλία του στην Ανοιχτή Νομαρχιακή Συνέλευση ΔΕΕΠ Χαλκιδικής της Νέας Δημοκρατίας, ο Υπουργός Υποδομών και Μεταφορών καταρχήν επισήμανε ότι: “Αυτός ο τόπος εδώ, η Μακεδονία, είναι που χτυπά η καρδιά της παράταξης. Δεν πρέπει να ξεχνάμε την Ιστορία, δεν πρέπει να ξεχνάμε τις ρίζες μας”.

Κάλεσε τους πολίτες να θυμηθούν που βρισκόταν η Ελλάδα πριν μερικά χρόνια, όταν η προηγούμενη Κυβέρνηση έπαιξε τη χώρα και το ευρωπαϊκό όραμα στα ζάρια. Αλλά και να κάνουν μία ανασκόπηση των τελευταίων τριών ετών. «Θυμηθείτε τι έχει αντιμετωπίσει ο Κυριάκος Μητσοτάκης», είπε.
«Ο Έβρος δεν απέχει πολλά χιλιόμετρα από εδώ. Θυμηθείτε τι έγινε πριν από μερικά χρόνια. Θυμηθείτε πως ο Κυριάκος Μητσοτάκης μέσα στα τρία αυτά χρόνια θωράκισε την εθνική άμυνα της χώρας και έχει στην ουσία φέρει την Ελλάδα γεωπολιτικά σε ένα επίπεδο που χρόνια είχαμε να δούμε. Έχει χτίσει συμμαχίες και έχει καταφέρει να κάνει μία εξωτερική πολιτική, που μας δίνει αυτοπεποίθηση και μας κάνει περήφανους», τόνισε ο κ. Καραμανλής και πρόσθεσε: «Χωρίς ασφάλεια, χωρίς εθνική κυριαρχία, όλα τα άλλα δεν έχουν νόημα».
Διαβάστε επίσης: Καραμανλής: Μεγάλη η σημασία των λιμανιών στον τομέα της ενέργειας
«Έχουμε μία Κυβέρνηση, που μέσα σε τρία χρόνια αντιμετώπισε τις μεγαλύτερες δυσκολίες: Πανδημία, εξωτερική απειλή, ενεργειακή κρίση. Στάθηκε δίπλα στους πολίτες. Εμείς είμαστε η μεγάλη παράταξη, που στέκεται δίπλα στους κοινωνικά αδύναμους», είπε επίσης ο κ. Καραμανλής και διερωτήθηκε: «Ποια Κυβέρνηση στην Ευρώπη έδωσε 43 δισ. ευρώ για να σταθεί δίπλα στους πολίτες τον καιρό της πανδημίας;»
«Υλοποιούμε στην Χαλκιδική έργα συνολικού ύψους 165 εκ ευρώ»
Ο Υπουργός Υποδομών και Μεταφορών αναφέρθηκε στα έργα συνολικού ύψους 165 εκ ευρώ, που υλοποιούνται στη Χαλκιδική. Έργα που δίνουν λύση σε δύο ζητήματα καίριας σημασίας για την περιοχή: εύκολη πρόσβαση και υδροδότηση.
«Το φράγμα Χαβρία πόσα χρόνια το συζητάτε στην περιοχή; 20 χρόνια. Ξέρετε πότε αυτό το έργο θα έχει προσωρινό ανάδοχο; Σε τρεις μήνες από τώρα. Δηλαδή θα υπάρχει εργολάβος, ο οποίος θα ξεκινήσει το έργο αρχές του 2023», τόνισε ο κ. Καραμανλής. Υπενθύμισε επίσης ότι επί 20 χρόνια δεν είχε λυθεί το ζήτημα με το λεγόμενο «ορφανό χιλιόμετρο» στην Ποτίδαια και ήρθε η Κυβέρνηση Μητσοτάκη να το λύσει. Αλλά και ότι το Θέρμη- Γαλάτιστα παραδίδεται πριν τη συμβατική υποχρέωση.
«Δεν πρόκειται εδώ να σας πω μεγάλα ‘θα’. Εμείς δεν μοιράζουμε ακάλυπτες επιταγές. Όταν θα είμαστε έτοιμοι, θα είμαστε εδώ να ανακοινώσουμε με συγκεκριμένο χρονοδιάγραμμα και με συγκεκριμένη χρηματοδότηση τα έργα», τόνισε επίσης ο κ. Καραμανλής.
Τα έργα της Χαλκιδικής
*Αναβαθμίζεται ο οδικός άξονα Θεσσαλονίκης – Πολυγύρου, στο τμήμα Θέρμη – Γαλάτιστα.
Ένα κομμάτι 12,5 χιλιομέτρων ιδιαίτερα προβληματικό και επικίνδυνο.
Ένα έργο που εκκρεμούσε από το 2010 και μέσα σε τρία χρόνια ωρίμασε και δημοπρατήθηκε. Και ήδη από τον Δεκέμβριο του 2021 έχει παραδοθεί ένα σημαντικό μέρος του. Ενώ το σύνολο του έργου, που προχωράει πιο γρήγορα και από τα χρονοδιαγράμματα, θα παραδοθεί ως το τέλος της χρονιάς.
*Αντίστοιχα, στον κάθετο άξονα Θεσσαλονίκη- Νέα Μουδανιά- Ποτίδαια, έκλεισε μια -πέρα από κάθε λογική- εκκρεμότητα 15 ετών, του επονομαζόμενου «ορφανού χιλιομέτρου». Ήδη από την εβδομάδα πριν το τριήμερο του Αγίου Πνεύματος, ακριβώς όπως είχε δεσμευτεί το Υπουργείο Υποδομών και Μεταφορών, παραδόθηκε η διαπλάτυνση του δρόμου.
*Μέσω του Προγράμματος Επεμβάσεων Βελτίωσης Οδικής Ασφάλειας που δημοπρατείται άμεσα, διατίθενται επιπλέον 10 εκ. ευρώ για τη συντήρηση του οδικού δικτύου σε όλο τον νομό,
*Η βελτίωση του Λιμένα Νέου Μαρμαρά, ένα έργο με προϋπολογισμό 12 εκατ. ευρώ,
*Το φράγμα Χαβρία. Ένα μεγάλο έργο ύδρευσης, μια επένδυση 85,4 εκατ. ευρώ που υλοποιείται μέσω ΣΔΙΤ και μπορεί να καλύψει μόνο του το 33% των συνολικών υδρευτικών και αρδευτικών αναγκών της Χαλκιδικής. Το έργο αναμένεται να έχει προσωρινό ανάδοχο το φθινόπωρο και κατόπιν θα ξεκινήσουν οι εργασίες.
Διαβάστε επίσης: Καραμανλής: Στη Βουλή ο κλιματικός νόμος
*Προχωρά και η διαδικασία για την ωρίμανση των μελετών που αφορούν στο Φράγμα Πετρένια.
«Σε τρία χρόνια έγινε σημαντικό έργο, που είναι προπομπός όσων ακόμη θα γίνουν»
Κατά τη σύσκεψη με τον Αντιπεριφερειάρχη της Περιφερειακής Ενότητας Χαλκιδικής, κ. Γιώργο Ιωάννη, ο κ. Καραμανλής καταρχήν επισήμανε ότι στον χρόνο που απομένουν μέχρι τις εκλογές μπορούν να γίνουν ακόμη πολλά, αλλά και υπενθύμισε όσα έχουν ήδη γίνει στην περιοχή στο κομμάτι των υποδομών.
Ο Υπουργός Υποδομών και Μεταφορών επισήμανε πως αποδεικνύεται ότι τα τρία αυτά χρόνια έγινε σημαντικό έργο, το οποίο όπως τόνισε είναι προπομπός για όσα ακόμη μπορούν να γίνουν.
Κατά τη σύσκεψη με το Δήμαρχο Πολυγύρου, κ. Αστέριο Ζωγράφο, ο Υπουργός Υποδομών και Μεταφορών τόνισε ότι η Κυβέρνηση είναι δίπλα στην τοπική αυτοδιοίκηση και βοηθά όπου μπορεί, για να αντιμετωπιστούν προβλήματα της καθημερινότητας.
Ο κ. Καραμανλής υπογράμμισε ότι η Χαλκιδική είναι μία περιοχή ευλογημένη, με εξαιρετικό τουριστικό προϊόν, αλλά και αγροτικό ισοζύγιο, τονίζοντας ότι και η Πολιτεία πρέπει να σκύψει από πάνω και να διευκολύνει.


Latest News

Σε… ράγες οι υποδομές και μεταφορές – Το στοίχημα με Δήμα και Κυρανάκη
Το στοίχημα των μεταρρυθμίσεων στο υπουργείο Υποδομών και Μεταφορών με τον νέο υπουργό Χρίστο Δήμα και αναπληρωτή Κωνσταντίνο Κυρανάκη

ΑΒΑΞ: Στην τελική ευθεία το α’ τμήμα της Πατρών – Πύργου
Το α’ τμήμα της Πύργου - Πατρών της Ολυμπίας Οδού υλοποιείται από τον Όμιλο ΑΒΑΞ, τηρώντας τα αυστηρότερα πρότυπα ασφάλειας και λειτουργικότητας,

Δρομολογούνται 25 έργα κατά της λειψυδρίας - Οι 19 δήμοι που επιλέχθηκαν [λίστα]
Ο πρώτος κύκλος της πρωτοβουλίας για τη λειψυδρία αφορά σε τουλάχιστον 25 έργα που θα πραγματοποιηθούν σε 19 δήμους

Edison για AVAX: Ανεβάζει στα 4 ευρώ την τιμή στόχο με περιθώριο ανόδου 88%
Η αναβάθμιση της AVAX έρχεται σε συνέχεια αναπροσαρμογής προς τα πάνω της πρόβλεψης για επίτευξη τα επόμενα χρόνια αυξημένου περιθωρίου EBITDA από την κατασκευή που εξασφαλίζει το υφιστάμενο ανεκτέλεστο υπόλοιπο έργων της εταιρίας

Η ΓΕΚ ΤΕΡΝΑ οριστικός ανάδοχος στο τμήμα Χανιά - Ηράκλειο του ΒΟΑΚ
Το κατασκευαστικό κόστος του αυτοκινητοδρόμου 157 χλμ. υπολογίζεται σε 1,8 δισ. ευρώ

«Πράσινο» σε τρεις επενδύσεις ύψους 1,2 δισ. - Πού θα πραγματοποιηθούν
Οι τρεις στρατηγικές επενδύσεις θα υλοποιηθούν με γρήγορες διαδικασίες - Αφορούν την τουριστική ανάπτυξη

Χατζηδάκης: ΟΣΕ όπως ΔΕΗ και ΕΦΚΑ - Τι αναφέρουν πηγές του ΥΠΟΙΚ στον ΟΤ
Ο κ. Χατζηδάκης τόνισε ότι: «...ο κρατικός ΟΣΕ χρειάζεται να αναβαθμιστεί, να εκσυγχρονιστεί, να γίνει ένας ευρωπαϊκός οργανισμός» - Η εικόνα για το σχέδιο δράσης και την 717

Τελική ευθεία για τον ΒΟΑΚ – Κατακυρώνεται στη ΓΕΚ ΤΕΡΝΑ η παραχώρηση Χανιά - Ηράκλειο
Για το μεγάλο τμήμα του οδικού άξονα ΒΟΑΚ, «Χανιά – Ηράκλειο» αναμένεται η απόφαση οριστικού αναδόχου

Το «χάος» στον ελληνικό σιδηρόδρομο - Πού ρίχνει ευθύνες το πόρισμα για τα Τέμπη
Στο πόρισμα του ΕΟΔΑΣΑΑΜ για τα Τέμπη υπογραμμίζονται οι παραλείψεις ΟΣΕ, Hellenic Train, ΡΑΣ και κυβερνήσεων - Ανεκπαίδευτο προσωπικό, απουσία τηλεδιοίκησης και ανεξέλεγκτες ταχύτητες από τα τρένα

Οι 17 συστάσεις για την ασφάλεια των σιδηροδρόμων - Το πόρισμα για τα Τέμπη
«Έγιναν όλα λάθος» - Οι συστάσεις της Επιτροπής για ΟΣΕ, Hellenic Train, ΡΑΕ και ERA