Η οικογένεια Λάτση, που ιστορικά δραστηριοποιούνταν στα πλοία μεταφοράς χύδην ξηρού φορτίου, δεξαμενοπλοίων και υγραερίου, εισέρχεται σύμφωνα με την Alphaliner και στα πλοία μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων.
Ο όμιλος που διευθύνεται από τον Πάρη Κασιδόκωστα-Λάτση απέκτησε ένα νεότευκτο containerships από την Shoei Kisen.
Διαβάστε επίσης: Dimand: Νέοι μέτοχοι Μαριάννα Λάτση και George Elliott (Orasis) – Στα 25 εκατ. ευρώ η συμμετοχή
Πρόσφατες φωτογραφία της Alphaliner, από το ναυπηγείο Hashihama του Imabari , δείχνει ότι το πλοίο μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων χωρητικότητας 1.984 teu με αριθμό κύτους 995, που είχε αρχικά παραγγελθεί από την συγγενή των ναυπηγείων Imabari ναυτιλιακή εταιρεία Shoei Kisen, φέρει πλέον το όνομα MARLA TIGER και το μπλε «L» του Ομίλου Λάτση.
Το πρόθεμα του ονόματος Marla είναι σύμπτυξη του ονόματος της Μαριάννας Λάτση, μητέρας του Πάρη Κασιδόκωστα-Λάτση, αναφέρει η Alphaliner. Υπενθυμίζεται ότι ο όμιλος δραστηριοποιείται το χύδην ξηρό φορτίο με τη εταιρεία Marla Dry Bulk Shipmanagement και στα δεξαμενόπλοια με την Marla Tankers. Η Alphaliner εκτιμά ότι ο όμιλος Λάτση ενδέχεται να έχει αποκτήσει δυο ακόμη containerships μεταφορικής ικανότητας 1.984 teu το ένα, τα υπό ναυπήγηση με αριθμό 996 και 997, με ημερομηνία παράδοσης τον Σεπτέμβριο και τον Νοέμβριο.
Η πληροφορία δεν έχει επιβεβαιωθεί ακόμη αλλά όπως τονίζει η Alphaliner για έναν όμιλο με τα οικονομικά μέσα του Ομίλου Λάτση, φαίνεται απίθανο να επιλέξει μια στρατηγική επένδυση σε πλοία μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων και να αποκτήσει μόνο ένα πλοίο
Latest News
Αυξήσεις φωτιά στα ακτοπλοϊκά εισιτήρια και το 2025
Τα ακτοπλοϊκά εισιτήρια σύμφωνα με τον Σύνδεσμο Επιχειρήσεων Επιβατηγού Ναυτιλίας θα αυξηθούν έως 12% από τον Μάιο λόγω του υψηλού κόστους από το νέο καύσιμο με μειωμένο θείο
Dreyfus για ΟΛΘ: Δεν θα διαγράψουμε τις μετοχές από το Χρηματιστήριο Αθηνών
Τι αναφέρει η Leonidsport της οικογένειας Dreyfus στο ενημερωτικό δελτίο για την δημόσια πρόταση στον ΟΛΘ
Χρήστος Στυλιανίδης: Προς παράταση η «πράσινη μετάβαση» της ακτοπλοΐας
Ο κ. Στυλιανίδης είπε επίσης ότι στις Βρυξέλες συζητήθηκε και το θέμα της χρηματοδότησης των αγόνων γραμμών μέσω ΣΔΙΤ
Οι αμερικανικές κυρώσεις στο ρωσικό πετρέλαιο εκτινάσουν τις τιμές των ναύλων στα τάνκερ
Πολλά από τα πλοία που τέθηκαν υπό καθεστώς κυρώσεων αποτελούν μέρος του ρωσικού «σκιώδους στόλου», μετέφεραν πετρέλαιο σε Ινδία και Κίνα
Το 2,1% του ΟΛΘ απέκτησαν οι Dreyfus - Το τίμημα
Η Leonidsport Β.V απέκτησε 212.114 μετοχές του ΟΛΘ στις 13 Ιανουαρίου - Σε εξέλιξη η δημόσια προσφορά
Οι Dreyfus «πατάνε το κουμπί» – Αρχίζει η δημόσια πρόταση για το 21% του ΟΛΘ
Ξεκινάει σήμερα η πρόταση της LeonidsPort για το 21% του μετοχικού κεφαλαίου του ΟΛΘ – Τα σενάρια και οι μετοχικές ισορροπίες
«Ριζικό λίφτινγκ» στις μαρίνες με επενδύσεις 180 εκατ. - Στα σκαριά πάνω από 40 project
Αναβαθμίζονται οι μαρίνες της χώρας και μαζί το τουριστικό προϊόν - Ποια projects εγκρίθηκαν, ποια απορρίφθηκαν
Στυλιανίδης: «Στηρίζουμε τις ευρωπαϊκές πρωτοβουλίες που ενισχύουν την ανταγωνιστικότητα της ναυτιλίας»
Ο υπουργός Ναυτιλίας Χρήστος Στυλιανίδης στις συναντήσεις του στις Βρυξέλλες ενημέρωσε, μεταξύ άλλων, για την εξέλιξη των έργων που χρηματοδοτούνται από την ΕΕ
Στη μαύρη λίστα των ΗΠΑ η Cosco: H Αθήνα «μετρά» τις επιπτώσεις - Τι λένε πηγές στο Reuters
Παράγοντες της αγοράς αναφέρουν στο Reuters ότι μέχρι στιγμής το λιμάνι του Πειραιά λειτουργεί κανονικά
OΛΘ: Πιάνει λιμάνι(;) η LeonidsPort – Οι νέες μετοχικές ισορροπίες με Σαββίδη – CMA CGM και Υπερταμείο
Στον ΟΛΘ η δισεκατομμυριούχος Margarita Louis – Dreyfus επιδιώκει την απόκτηση του 21% - Τα σενάρια για τη νέα μετοχική σύνθεση