Η Microsoft θα είναι η εταιρεία που θα αναλάβει τη διαχείριση της τεχνολογίας αλλά και πώλησης διαφημιστικού χώρου για λογαριασμό της πλατφόρμας του Netflix, στην προσπάθεια της τελευταίας να αναπτύξει μία συνδρομή που θα περιλαμβάνει και προβολή διαφημίσεων.
Η συγκεκριμένη έκδοση συνδρομής του Netflix αναμένεται να είναι φθηνότερη σε σχέση με τις υπόλοιπες της πλατφόρμας.
Η ικανότητα της Microsoft
Η συνεργασία «αποκαλύφθηκε» μέσω ανάρτησης στο εταιρικό blog στελέχους του Netflix. «Η Microsoft διαθέτει την αποδεδειγμένη ικανότητα να υποστηρίζει κάθε είδους διαφημιστική ανάγκη καθώς δημιουργούμε μαζί μια νέα έκδοση που υποστηρίζεται από διαφημίσεις», ανέφερε στην ανάρτησή του ο COO της Netflix, Γκρεγκ Πίτερς.
«Το πιο σημαντικό, η Microsoft προσέφερε την ευελιξία για καινοτομία με την πάροδο του χρόνου τόσο από την πλευρά της τεχνολογίας όσο και από την πλευρά των πωλήσεων, καθώς και ισχυρή προστασία απορρήτου για τα μέλη μας», καταλήγει η σχετική ανάρτηση-ανακοίνωση.
Διαβάστε ακόμα: Η απώλεια συνδρομητών έφερε απολύσεις στο Netlfix
«Είναι πολύ νωρίς να ανακοινώσουμε περισσότερα και έχουμε δουλειά μπροστά μας», συνέχισε ο Πίτερς. «Αλλά ο μακροπρόθεσμος στόχος μας είναι σαφής: περισσότερες επιλογές για τους καταναλωτές και μια premium, καλύτερη από τη γραμμική εμπειρία τηλεόρασης για τους διαφημιστές. Είμαστε ενθουσιασμένοι που συνεργαζόμαστε με τη Microsoft καθώς φέρνουμε αυτή τη νέα υπηρεσία στη ζωή», κατέληξε ο επικεφαλής επιχειρήσεων του Netflix.
Αλλαγή στρατηγικής
Η επιλογή της Microsoft από το Netflix αποτελεί μέρος μίας φιλόδοξης προσπάθειας επανέναρξης της στρατηγικής για ανάκαμψη εσόδων και συνδρομών της πλατφόρμας streaming, μετά την βουτιά των νέων συνδρομών, για πρώτη φορά την τελευταία δεκαετία.
Διαβάστε ακόμα: To Netflix πέφτει, το HBO Max ανεβαίνει
Για αρκετά χρόνια το Netflix ήταν διστακτικό στην εισαγωγή μία συνδρομής που θα περιλάμβανε και διαφημίσεις αλλά από τον Απρίλιο και έπειτα φάνηκε τα ηγετικά της στελέχη να είναι πιο «ανοικτά» σε μία τέτοια ιδέα, ιδίως μετά τα απογοητευτικά αποτελέσματα τριμήνου και των νέων συνθηκών που δημιουργεί ο ανταγωνισμός με τις υπόλοιπες πλατφόρμες streaming περιεχομένου (Disney, Apple, Amazon, Comcast, Warner Bros. Discover).
Η δήλωση Ναντέλα
Σε δικό του tweet ο CEO της Microsoft, Σάτια Ναντέλα, σημείωσε ότι η συνεργασία θα δώσει στους δημιουργούς περιεχομένου «πιο μακροπρόθεσμες βιώσιμες πλατφόρμες δημιουργίας εσόδων από διαφημίσεις, ώστε περισσότεροι άνθρωποι να έχουν πρόσβαση στο περιεχόμενο που αγαπούν όπου κι αν βρίσκονται».
We’re thrilled Netflix has selected Microsoft as its advertising technology and sales partner. We want publishers to have more long-term viable ad monetization platforms, so more people can access the content they love wherever they are. https://t.co/QmPszxJTOf
— Satya Nadella (@satyanadella) July 13, 2022
Η είδηση της συνεργασίας ανέβασε κατά 1% τη μετοχή του Netflix, ενώ αυτή της Microsoft παρέμεινε σταθερή.
Latest News
Επιστρέφει σε ιδιώτες η Uniper - Τι σχεδιάζει το Βερολίνο
Η Γερμανία χρειάστηκε να εθνικοποιήσει την Uniper το 2022 για να αποφύγει την κατάρρευσή της εν μέσω της ενεργειακής κρίσης
Μπάιντεν: Διέγραψε το φοιτητικό χρέος 150.000 δανειοληπτών
Ο Μπάιντεν έχει διαγράψει το χρέος για περισσότερους από 5 εκατ. δανειολήπτες ομοσπονδιακών φοιτητικών δανείων, με συνολική ελάφρυνση 183,6 δισ. δολαρίων
Νέο mega-deal στη βιοτεχνολογία: Η Johnson & Johnson εξαγοράζει την Intra-Cellular
Τα φάρμακα για ψυχικές ασθένειες ήταν κάποτε σημαντικές πηγές εσόδων για φαρμακευτικές εταιρείες όπως η Johnson & Johnson και η Eli Lilly
Gazprom: Σχέδια για απολύσεις λόγω οικονομικών προβλημάτων
Σημαντικό το κόστος των κυρώσεων και της διακοπής της ροής φυσικού αερίου στην Ευρώπη - Τι πρότεινε η αντιπρόεδρος της ρωσικής εταιρείας αναφορικά με τη μείωση του προσωπικού
11+1 μέτρα για τη στεγαστική κρίση στην Ισπανία - Οι προτάσεις για ενοίκια, φόρους και Airbnb
Ο πρωθυπουργός Πέδρο Σάντσεθ αποκαλύπτει μέτρα για την αντιμετώπιση της στεγαστικής κρίσης στην Ισπανία
Ρεκόρ εξαγωγών ηλεκτρικής ενέργειας το 2024 στη Γαλλία
Κλειδί η αυξημένη παραγωγή πυρηνικής ενέργειας - Ο ρόλος του φυσικού αερίου και των ΑΠΕ
Αυξήθηκε 12% ο πλούτος των νοικοκυριών στην Ισπανία
Στα 2,3 τρισ. ευρώ διαμορφώθηκε ο καθαρός χρηματοοικονομικός πλούτος των νοικοκυριών στην Ισπανία - Πιο χαμηλά ο δείκτης χρέους
Το Κρεμλίνο κάνει... πάρτι με εταιρείες από την ΕΕ - 3 δισ. έσοδα από φόρους
Οι ξένες εταιρείες στη Ρωσία και ειδικά όσες προέρχονται από την ΕΕ συνεισφέρουν σημαντικά στο πολεμικό ταμείο του Κρεμλίνου
Στα 31 δισ. δολ. τα κέρδη των αμερικανικών τραπεζών - Το καλύτερο τρίμηνο της 3ετίας
Οι προσδοκίες από την επανεκλογή του Ντόναλντ Τραμπ και το dealmaking ευνοούν τις μεγάλες αμερικανικές τράπεζες
Μειώθηκε το ποσοστό αποταμίευσης των νοικοκυριών στην ευρωζώνη
Σύμφωνα με στοιχεία της eurostat, ανήλθε στο 15,3% - Μειώθηκαν οι επενδύσεις των νοικοκυριών