
Η Microsoft θα είναι η εταιρεία που θα αναλάβει τη διαχείριση της τεχνολογίας αλλά και πώλησης διαφημιστικού χώρου για λογαριασμό της πλατφόρμας του Netflix, στην προσπάθεια της τελευταίας να αναπτύξει μία συνδρομή που θα περιλαμβάνει και προβολή διαφημίσεων.
Η συγκεκριμένη έκδοση συνδρομής του Netflix αναμένεται να είναι φθηνότερη σε σχέση με τις υπόλοιπες της πλατφόρμας.
Η ικανότητα της Microsoft
Η συνεργασία «αποκαλύφθηκε» μέσω ανάρτησης στο εταιρικό blog στελέχους του Netflix. «Η Microsoft διαθέτει την αποδεδειγμένη ικανότητα να υποστηρίζει κάθε είδους διαφημιστική ανάγκη καθώς δημιουργούμε μαζί μια νέα έκδοση που υποστηρίζεται από διαφημίσεις», ανέφερε στην ανάρτησή του ο COO της Netflix, Γκρεγκ Πίτερς.
«Το πιο σημαντικό, η Microsoft προσέφερε την ευελιξία για καινοτομία με την πάροδο του χρόνου τόσο από την πλευρά της τεχνολογίας όσο και από την πλευρά των πωλήσεων, καθώς και ισχυρή προστασία απορρήτου για τα μέλη μας», καταλήγει η σχετική ανάρτηση-ανακοίνωση.
Διαβάστε ακόμα: Η απώλεια συνδρομητών έφερε απολύσεις στο Netlfix
«Είναι πολύ νωρίς να ανακοινώσουμε περισσότερα και έχουμε δουλειά μπροστά μας», συνέχισε ο Πίτερς. «Αλλά ο μακροπρόθεσμος στόχος μας είναι σαφής: περισσότερες επιλογές για τους καταναλωτές και μια premium, καλύτερη από τη γραμμική εμπειρία τηλεόρασης για τους διαφημιστές. Είμαστε ενθουσιασμένοι που συνεργαζόμαστε με τη Microsoft καθώς φέρνουμε αυτή τη νέα υπηρεσία στη ζωή», κατέληξε ο επικεφαλής επιχειρήσεων του Netflix.
Αλλαγή στρατηγικής
Η επιλογή της Microsoft από το Netflix αποτελεί μέρος μίας φιλόδοξης προσπάθειας επανέναρξης της στρατηγικής για ανάκαμψη εσόδων και συνδρομών της πλατφόρμας streaming, μετά την βουτιά των νέων συνδρομών, για πρώτη φορά την τελευταία δεκαετία.
Διαβάστε ακόμα: To Netflix πέφτει, το HBO Max ανεβαίνει
Για αρκετά χρόνια το Netflix ήταν διστακτικό στην εισαγωγή μία συνδρομής που θα περιλάμβανε και διαφημίσεις αλλά από τον Απρίλιο και έπειτα φάνηκε τα ηγετικά της στελέχη να είναι πιο «ανοικτά» σε μία τέτοια ιδέα, ιδίως μετά τα απογοητευτικά αποτελέσματα τριμήνου και των νέων συνθηκών που δημιουργεί ο ανταγωνισμός με τις υπόλοιπες πλατφόρμες streaming περιεχομένου (Disney, Apple, Amazon, Comcast, Warner Bros. Discover).
Η δήλωση Ναντέλα
Σε δικό του tweet ο CEO της Microsoft, Σάτια Ναντέλα, σημείωσε ότι η συνεργασία θα δώσει στους δημιουργούς περιεχομένου «πιο μακροπρόθεσμες βιώσιμες πλατφόρμες δημιουργίας εσόδων από διαφημίσεις, ώστε περισσότεροι άνθρωποι να έχουν πρόσβαση στο περιεχόμενο που αγαπούν όπου κι αν βρίσκονται».
We’re thrilled Netflix has selected Microsoft as its advertising technology and sales partner. We want publishers to have more long-term viable ad monetization platforms, so more people can access the content they love wherever they are. https://t.co/QmPszxJTOf
— Satya Nadella (@satyanadella) July 13, 2022
Η είδηση της συνεργασίας ανέβασε κατά 1% τη μετοχή του Netflix, ενώ αυτή της Microsoft παρέμεινε σταθερή.


Latest News

Η οργή κατά του Μασκ φτάνει και στην Tesla - Επιθέσεις με αυγά και μολότοφ
Ως απάντηση στην εκστρατεία του Μασκ ενάντια στις κυβερνητικές υπηρεσίες των ΗΠΑ, στο στόχαστρο μπαίνουν φορτιστές και εκθεσιακοί χώροι της Tesla

Η ΕΕ εξετάζει τη δημιουργία νέων στρατιωτικών δορυφόρων για να μειώσει την εξάρτηση από τις ΗΠΑ
Το νέο δορυφορικό δίκτυο θα χρησιμοποιείται από την Ευρώπη για τον εντοπισμό απειλών και για τον συντονισμό της στρατιωτικής δράσης

Η μεγάλη ευκαιρία της ΕΕ να φτάσει τις ΗΠΑ στις startups - Τι γίνεται στην Ελλάδα
Η Ευρώπη επενδύει πολλά στο κομμάτι των startups, ειδικά στην ΑΙ, ώστε να κλείσει το κενό με τις ΗΠΑ - Τι δείχνουν τα τελευταία στοιχεία

Ποιος είναι ο πλουσιότερος ηγέτης στον κόσμο - Οι περιουσίες Τραμπ, Πούτιν και Σι
Η περιουσία του πλουσιότερου ηγέτη του κόσμου επισκιάζει τον πλούτο Τραμπ και Σι Τζινπίνγκ

DBS: Άντλησε 2 δισ δολάρια με έκδοση ομολόγων
Η ζήτηση για την έκδοση των ομολόγων απο τη μεγαλύτερη τράπεζα της ΝΑ Ασίας, συγκέντρωσε 3 δισ. δολάρια

Η βρετανική χαλυβουργία ζητά βοήθεια για τις τιμές του ηλεκτρικού ρεύματος από την κυβέρνηση
Ο κλάδος της χαλυβουργίας δέχθηκε πλήγμα απο τους δασμούς και ζητά μείωση των τιμών του ηλεκτρικού ρεύματος

Σε ανοδική πορεία η Burger King στη Γαλλία
Η Burger King , που ανήκει στον όμιλο Bertrand, διαθέτει σήμερα 550 καταστήματα στη Γαλλία

Διατυπώνει ανησυχίες για την πολιτική δασμών ο Τζέιμι Ντίμον
Ο CEO της JPMorgan Τζέιμι Ντίμον που είχε πει «ξεπεράστε το», μιλώντας για την πολιτική δασμών του Τραμπ, αλλάζει γνώμη

Το νέο στοίχημα της Shein - Ποια αγορά θεωρεί Ελ Ντοράντο
«Είμαστε έτοιμοι να πούμε σε μια φανταστική κεφαλαιαγορά», τονίζει ο Ντόναλντ Ταγκ - Η χασούρα, τα κέρδη και η IPO στο Λονδίνο

Τι συμβαίνει όταν σταματά η επιστήμη
Ο Τραμπ κόβει τις επιχορηγήσεις για την έρευνα - Στον αέρα 300.000 επιστήμονες σε 2.500 Πανεπιστήμια, ιατρικές σχολές και ερευνητικά ιδρύματα.