Η χρήση ιδιωτικών τζετ δεν δείχνει σημάδια επιβράδυνσης. Ο επιχειρηματικός αυτός κλάδος των αερομεταφορών βρίσκεται σε άνθηση εδώ και αρκετό καιρό για τους μεγάλους κατασκευαστές ιδιωτικών τζετ, σε τέτοιο βαθμό που δεν κατάφεραν να συμβαδίσουν με την αυξανόμενη ζήτηση από την έναρξη της πανδημίας του κορωνοϊού.
Πέρυσι, η χρήση ιδιωτικών αεροσκαφών εκτινάχθηκε στο υψηλότερο επίπεδο που έχει ποτέ καταγραφεί. Η εταιρεία ερευνών δεδομένων αεροπορίας Wingx κατέγραψε 3,3 εκατομμύρια απογειώσεις επαγγελματικών τζετ το 2021, τις περισσότερες για ένα έτος και 7% περισσότερες από το προηγούμενο υψηλό του 2019.
Διαβάστε επίσης: Πετώντας με λίαρ τζετ την εποχή του κορωνοϊού
Η έκρηξη του πλούτου που συγκεντρώνεται στα χέρια όλο και πιο λίγων, η ισχυρότερη ζήτηση για ταξίδια αναψυχής και η σταδιακή χαλάρωση των περιορισμών που είχαν επιβληθεί για την Covid-19, φαίνεται να οδηγούν τον κλάδο των επιχειρηματικών αερομεταφορών τους τελευταίους μήνες. Αλλά η διάρκεια και η αντοχή των πιο πάνω παραγόντων στην εντυπωσιακή πορεία του κλάδου αναμένεται να δοκιμαστούν φέτος.
Iσχυρή ζήτηση
«Έχουμε δει πολύ ισχυρή, σημαντική δραστηριότητα τους τελευταίους 18 μήνες που συνεχίζεται και στο τρίτο τρίμηνο», δήλωσε ο Σκοτ Νιλ, αντιπρόεδρος παγκόσμιων πωλήσεων στη μεγάλη εταιρεία κατασκευής τζετ Gulfstream. «Πραγματικά έχουμε ρεκόρ πωλήσεων», πρόσθεσε.
Μιλώντας κατά τη διάρκεια συνέντευξης Τύπου στη διεθνή έκθεση αεροπορίας Farnborough International Airshow την Τρίτη, ο Nιλ απέδωσε τις επενδύσεις που έκανε η εταιρεία για να επεκτείνει τον νέο στόλο ιδιωτικών τζετ στο γεγονός ότι πλέον προσελκύονται πελάτες με τρόπο που δεν είχαν ξαναδεί.
Διαβάστε επίσης: Ιδιωτικά τζετ – Ρεκόρ παραγγελιών – Γιατί καθυστερούν οι παραδόσεις;
Αυτό περιλαμβάνει αγοραστές που προβαίνουν για κινούνται για πρώτη φορά για την απόκτηση ιδιωτικού αεροσκάφους, κι αυτό «είναι ένα σημαντικό και αυξανόμενο μέρος της επιχειρηματικής δραστηριότητάς μας».
Ο Nιλ αρνήθηκε να αποκαλύψει το ακριβές ποσοστό των πελατών που αγοράζουν ιδιωτικό τζετ της Gulfstream, αλλά τόνισε ότι αυτή η αυξανόμενη τάση ήταν «μεγάλο συστατικό» της πελατειακής τους βάσης όσον αφορά τις πωλήσεις σε ετήσια κλίμακα.
«Είτε το πιστεύετε είτε όχι, για αρκετούς από τους αγοραστές μας για πρώτη φορά, το πρώτο τους αεροπλάνο ήταν ένα G650», είπε ο Nιλ, αναφερόμενος σε ένα μοντέλο ιδιωτικού τζετ που είναι δημοφιλές μεταξύ των μεγιστάνων του πλούτου.
«Οι ώρες πτήσεων του στόλου είναι στα υψηλά όλων των εποχών, έχουμε πλήρης ανάκαμψη από τον αντίκτυπο της πανδημίας. Αυτό ίσχυε πιθανότατα στα τέλη του περασμένου έτους και σίγουρα μεταφέρθηκε έντονα σε αυτό το έτος», είπε ο Zimmerman. “Λοιπόν, νομίζω ότι σε όλη τη διαδρομή βλέπουμε πραγματικά ισχυρά μηνύματα αυτή τη στιγμή από την αγορά.”
Μεγάλη κλιματική επιβάρυνση
Η χρήση ιδιωτικών αεροσκαφών έχει δυσανάλογες επιπτώσεις στο περιβάλλον και οι εκπομπές αερίων του άνθρακα των ιδιωτικών αεροσκαφών στην Ευρώπη έχουν αυξηθεί με ταχύτερους ρυθμούς από τις εμπορικές αερομεταφορές τα τελευταία χρόνια.
Στοιχεία από τη μη κυβερνητική οργάνωση Transport & Environment δείχνουν ότι τα ιδιωτικά τζετ είναι έως και 14 φορές πιο ρυπογόνα από τα εμπορικά αεροπλάνα ανά επιβάτη και έως και 50 φορές πιο ρυπογόνα από τα τρένα.
Αυτό συμβαίνει επειδή, σε μόλις μία ώρα, ένα μόνο ιδιωτικό τζετ μπορεί να εκπέμψει δύο μετρικούς τόνους διοξειδίου του άνθρακα. Εν τω μεταξύ, ο μέσος άνθρωπος στην Ευρωπαϊκή Ένωση εκπέμπει 8,2 μετρικούς τόνους ισοδύναμου CO2 κατά τη διάρκεια ενός ολόκληρου έτους.
Οι εκστρατείες περιβαλλοντικών οργανώσεων μεταξύ άλλων επισημάινουν την ανάγκη σημαντικής μείωσης της χρήσης ιδιωτικών αεροσκαφών από ιδιώτες και εταιρείες και πρότειναν ειδικό φόρο καυσίμων στα ιδιωτικά αεροσκάφη έως ότου τεθεί σε ισχύ η απαγόρευση το 2030.
Latest News
Θέρμανση με κλιματιστικό: Συμβουλές για μέγιστη απόδοση και οικονομία!
Επιλέγοντας κλιματιστικά Fujitsu επιλέγετε υψηλή ενεργειακή απόδοση και διευρυμένο εύρος λειτουργίας
nrg: Λύσεις ηλεκτροκίνησης για επιχειρήσεις με το incharge – Η συνεργασία με την Astrazeneca
Η nrg με το incharge παρέχει ολοκληρωμένες λύσεις ηλεκτροκίνησης για τις επιχειρήσεις
Τίτλοι τέλους για το Gigafactory της Sunlight στη Δ. Μακεδονία – Τα εμπόδια
Η Sunlight Group δεν θα κατασκευάσει το εργοστάσιο μπαταριών λιθίου – Η αποχώρηση Μαντζούφα – Η επιδότηση των 245 εκατ. ευρώ
Μιχάλης Γραμματικόπουλος (Moody’s): Ποιους κλάδους της οικονομίας απειλεί η κλιματική αλλαγή
Ο οικονομικός αναλυτής και assistant director στη Moody’s αναλύει στην έντυπη έκδοση του Οικονομικού Ταχυδρόμου στο Βήμα. τα σενάρια βάσει των οποίων διάφορες κλιματικές πολιτικές, εκπομπές αερίων, άνοδοι των θερμοκρασιών και φυσικοί κίνδυνοι μπορούν να πλήξουν τη χώρα μας
Άνοιξαν οι αιτήσεις για τα «Συστήματα Αποθήκευσης στις επιχειρήσεις» - Οι δικαιούχοι
Το πρόγραμμα «Συστήματα Αποθήκευσης στις επιχειρήσεις» υλοποιείται στο πλαίσιο του “RePowerEU”
Μειώθηκαν οι εκπομπές αερίων του θερμοκηπίου κατά 7% στην ΕΕ το 2023
Μεταξύ 2013 και 2023, οι παραγωγοί σε όλες σχεδόν τις οικονομικές δραστηριότητες μείωσαν τις εκπομπές αερίων του θερμοκηπίου
Ανοίγει σήμερα η πλατφόρμα για το πρόγραμμα «Αλλάζω Σύστημα Θέρμανσης και Θερμοσίφωνα»
Προτεραιότητα θα δοθεί στους δυνητικούς ωφελούμενους του προγράμματος, «Ανακυκλώνω – Αλλάζω Θερμοσίφωνα» με μη εξαργυρωμένα voucher
Μπορεί η Ελλάδα να αντιμετωπίσει πυρκαγιές τύπου Λος Άντζελες - Τι απαντά ο Συνολάκης
«Οι άνεμοι είχαν ταχύτητες που φτάνανε τα 160 χιλιόμετρα την ώρα και με τέτοιες ταχύτητες δεν μπορεί κανείς να σταματήσεις τις πυρκαγιές γιατί δεν μπορούν να πετάξουν αεροπλάνα»
Πρωταγωνίστρια στα PPAs η Ελλάδα
Τα τεχνολογικά μεγαθήρια όπως η Amazon, η Google και η Microsoft επιλέγουν την Ελλάδα για επενδύσεις στην ανανεώσιμη ενέργεια
Ποιες οι περιοχές με το μεγαλύτερο προβάδισμα στο Εξοικονομώ 2025
Στον Οδηγό του προγράμματος περιλαμβάνεται η κατάταξη κάθε οικισμού της χώρας ξεχωριστά, ως προς το κριτήριο των «βαθμοημερών»