Περικοπές στις καταναλωτικές αγορές και επιφυλακτικότητα από έναν στους δύο καταναλωτές την πρώτη εβδομάδα των θερινών εκπτώσεων διακρίνει ο πρόεδρος του Εμπορικού και Βιομηχανικού Επιμελητηρίου Πειραιά (ΕΒΕΠ) και του Περιφερειακού Επιμελητηριακού Συμβουλίου Αττικής (ΠΕΣΑ), Βασίλης Κορκίδης.
Όπως επισημαίνει σε σχετική δήλωσή του, το λιανεμπόριο βρίσκεται σε στάση αναμονής, με μόνο τον κλάδο των λευκών συσκευών να φαίνεται πως προσελκύει το καταναλωτικό ενδιαφέρον, και αυτό λόγω της επιδότησης στο πλαίσιο του προγράμματος «Ανακακλώνω – Αλλάζω συσκευή».
Διαβάστε επίσης: Κορκίδης: Οι φετινές εκπτώσεις θα λειτουργήσουν ως «κυματοθραύστης» στην ακρίβεια
Ο κ. Κορκίδης αποδίδει τη συγκρατημένη συμπεριφορά των καταναλωτών στους αυξημένους λογαριασμούς ρεύματος και στην άνοδο των τιμών των καυσίμων που δημιουργούν αβεβαιότητα ενόψει του επόμενου χειμώνα.
Η δήλωση του Βασίλη Κορκίδη έχει ως εξής: «Περικοπές και στις αγορές των καλοκαιρινών εκπτώσεων δείχνει η αγοραστική κίνηση της πρώτης εβδομάδας στην Αττική, με μόνο, ίσως, ενθαρρυντικό στοιχείο, την εποχική “τουριστική κατανάλωση”. Σε συνέχεια της εξάμηνης περιόδου περιορισμού των καταναλωτικών δαπανών των νοικοκυριών, το λιανεμπόριο της Αττικής βλέπει ένα στους δύο πελάτες να είναι επιφυλακτικός στο πώς, τι, πού και – κυρίως – πόσα θα ξοδέψει. Το λιανικό εμπόριο βρίσκεται σε στάση αναμονής και ο μόνος κλάδος που φαίνεται να προσελκύει το καταναλωτικό ενδιαφέρον είναι των λευκών ηλεκτρικών συσκευών και των κλιματιστικών, λόγω επιδότησης για την αντικατάστασή τους. Οι αυξημένοι λογαριασμοί ρεύματος, οι τιμές των καυσίμων και η αβεβαιότητα του χειμώνα αντανακλά στη ψυχολογία του μέσου καταναλωτή, που φαίνεται να προτιμά τον “μέρμηγκα παρά τον τζίτζικα”. Έπεται, βεβαίως, μεγάλη διάρκεια και συνέχεια των εκπτώσεων με επόμενο “σημείο ελέγχου” στις αστικές αγορές της Αττικής μετά την καταβολή του μηνιάτικου του Ιουλίου και το επίδομα αδείας του Αυγούστου.»
Latest News
Ανατροπή στα αποτελέσματα εννεαμήνου για την AS Company με αύξηση πωλήσεων
O δείκτης EBIDTA για την AS Company διαμορφώνεται στο 19,4% επί των πωλήσεων
Κωτσόβολος: Restart με νέα επωνυμία – Η αλλαγή που φέρνει η ΔΕΗ
Αλλαγή σελίδας μετά από 19 χρόνια για την αλυσίδα Κωτσόβολος – Οι προσθήκες και οι τροποποιήσεις στο καταστατικό της εταιρείας
«Ευρώπη Holdings» το νέο όνομα της Κλουκίνας- Λάππας
Η νέα επωνυμία της Κλουκίνας Λάππας θα ισχύει από τις 25 Νοεμβρίου
Ομολογιακό δάνειο 19 εκατ. ευρώ για εξαγορές - Οι κλάδοι ενδιαφέροντος για την Quality & Reliability
Η Quality & Reliability έχει έρθει σε πρώιμες επαφές με κάποιες εταιρείες για το ενδεχόμενο εξαγοράς μέρους ή του συνόλου των μετοχών τους
Πως θα λειτουργήσουν τα καταστήματα την περίοδο Χριστουγέννων και Πρωτοχρονιάς
Το ωράριο που προτείνει για την εορταστική περίοδο ο Εμπορικός Σύλλογος Αθηνών
Black Friday με… «εγγύηση χαμηλότερης τιμής» από τα Public
Η νέα υπηρεσία από τα Public που μετατρέπει τις προσφορές σε μια «σίγουρη» αγοραστική εμπειρία
Θεοδωρικάκος: Έλεγχοι σε πάνω από 10.000 κωδικούς και σε περισσότερες από 100 αλυσίδες καταστημάτων
«Μέλημά μας η στήριξη της υγιούς επιχειρηματικότητας και η προστασία των καταναλωτών«, λέει ο Τάκης Θεοδωρικάκος
ΤΧΣ: Αποεπένδυση από τις συστημικές τράπεζες και βιώσιμη ανάπτυξη τα ορόσημα του 2023
Τι αναφέρουν στελέχη του ΤΧΣ για τη στρατηγική το 2023
Πώς η Φάρμα Κουκάκη κόντρα στο ρεύμα κερδίζει από το γάλα
Ρεκόρ σε πωλήσεις, κέρδη και εξαγωγές το 2023 για τη Φάρμα Κουκάκη – Αύξηση μεριδίων σε 11 κατηγορίες γαλακτοκομικών
Πώς θα αξιοποιήσουν οι τράπεζες τα υψηλά «μαξιλάρια» ρευστότητας
Τι σχεδιάζουν οι τράπεζες για να αυξήσουν το αποτύπωμά τους - Έρχονται κινήσεις επέκτασης εντός και εκτός συνόρων