
Ξεκινά σήμερα η Δημόσια Προσφορά του Κοινού Ομολογιακού Δανείου (ΚΟΔ) προς το επενδυτικό κοινό εντός της Ελληνικής Επικράτειας, μέσω της υπηρεσίας Ηλεκτρονικού Βιβλίου Προσφορών του Χρηματιστηρίου Αθηνών (Η.ΒΙ.Π.), όπως ανακοίνωσε η «CPLP SHIPPING HOLDINGS PLC» (η «Εκδότρια»), μέλος του Ομίλου Capital Product Partners L.P.
Το εύρος της απόδοσης, το οποίο καθορίστηκε από τους Συντονιστές Κυρίους Αναδόχους, είναι το ακόλουθο: Κατώτατη Απόδοση 4,40% – Ανώτατη Απόδοση 4,90%.
Καταληκτική ημερομηνία της Δημόσιας Προσφοράς είναι η 22η Ιουλίου 2022 οπότε και θα ανακοινωθούν η τελική απόδοση και το Επιτόκιο της έκδοσης.
Διαβάστε επίσης: CPLP: Άνοδος εσόδων και κερδών λόγω των LNG Carriers
Η δημόσια προσφορά
Το σύνολο της δημόσιας προσφοράς είναι εκατό χιλ. (100.000) ομολογίες ονομαστικής αξίας €1.000 εκάστη, με ελάχιστο ποσό εγγραφής τα €1.000 και συνολική διάρκεια επτά ετών. Η Εκδότρια έχει τη δυνατότητα πρόωρης εξόφλησης, μέρους ή συνόλου του ΚΟΔ, μετά την παρέλευση του 2ου έτους και κατά την λήξη κάθε περιόδου εκτοκισμού.
Τα καθαρά αντληθησόμενα κεφάλαια, θα χρησιμοποιηθούν, για την αγορά εκ μέρους της Εκδότριας, από την Εγγυήτρια του συνόλου των μετοχών της εταιρίας Atrotos Gas Carrier Corp., 100% Θυγατρική της Εγγυήτριας, η οποία κατέχει το πλοίο μεταφοράς υγροποιημένου φυσικού αερίου LNG/C Aristidis Ι.
Αναλυτικές πληροφορίες για την έκδοση παρατίθενται στο από 14.07.2022 Ενημερωτικό Δελτίο, εγκεκριμένο από την Επιτροπή Κεφαλαιαγοράς. Συντονιστές Κύριοι Ανάδοχοι είναι η Τράπεζα Πειραιώς, η Alpha Bank και η Euroxx Χρηματιστηριακή Α.Ε.Π.Ε.Υ. Ανάδοχος είναι η Optima bank και Σύμβουλοι Έκδοσης η Τράπεζα Πειραιώς και η Euroxx Χρηματιστηριακή Α.Ε.Π.Ε.Υ.
Το επενδυτικό πρόγραμμα
Η έκδοση του ΚΟΔ πραγματοποιείται με την εγγύηση του Ομίλου της CAPITAL PRODUCT PARTNERS L.P. (η «Εγγυήτρια») εισηγμένης στο χρηματιστήριο του NASDAQ της Νέας Υόρκης από το 2007. Ο Όμιλος της Εγγυήτριας (ο «Όμιλος») πρόσφατα ανακοίνωσε αναπτυξιακό επενδυτικό πρόγραμμα ύψους $597,5 εκατ. δολαρίων που αναμένεται να υλοποιηθεί την περίοδο μεταξύ Οκτωβρίου 2022 και Μαΐου 2023 και προβλέπει την ενίσχυση του στόλου με 4 νεότευκτα πλοία τελευταίας τεχνολογίας, 3 πλοίων μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων και ενός πλοίου LNG .
Με την ολοκλήρωση του επενδυτικού προγράμματος ο στόλος του Ομίλου αναμένεται να διαμορφωθεί σε 23 πλοία υψηλών προδιαγραφών, αποτελούμενος από 7 πλοία τελευταίας γενιάς μεταφοράς υγροποιημένου φυσικού αερίου (‘LNG’), 15 πλοία μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων (containers) και 1 πλοίο ξηρού φορτίου.
Το προαναφερθέν επενδυτικό πρόγραμμα είναι πλήρως εναρμονισμένο με την πάγια επιχειρηματική στρατηγική του Ομίλου της Εγγυήτριας η οποία συνίσταται στην απόκτηση και διατήρηση πλοίων υψηλών προδιαγραφών με μακροχρόνιες ναυλώσεις σε μεγάλες και ισχυρές οικονομικά ναυλώτριες εταιρείες με στόχο πάντα την ενίσχυση και προβλεψιμότητα των μελλοντικών ταμειακών ροών της και την δημιουργία υπεραξίας για τους μετόχους της.
Η μέση διάρκεια χρονοναύλωσης του στόλου συμπεριλαμβανομένων και των 4 πλοίων υπό εξαγορά διαμορφώνεται συνολικά έως 10,1 έτη και η οποία μεταφράζεται σε συνολικά συμβολαιοποιημένα έσοδα έως και 2,6 δισ. δολάρια.
Επιπλέον, το επενδυτικό πρόγραμμα υπό εκτέλεση έρχεται σε συνέχεια της επέκτασής του Ομίλου στον τομέα μεταφοράς υγροποιημένου αερίου μέσω της αγοράς 6 πλοίων LNG τελευταίας τεχνολογίας κατά τη διάρκεια του 2ου εξαμήνου του 2021, κίνηση που σηματοδοτεί εμφατικά και την στροφή του Ομίλου σε τομείς και τεχνολογίες της ναυτιλίας πιο φιλικές προς το περιβάλλον καθώς τα πλοία αυτά χρησιμοποιούν και φυσικό αέριο για την πρόωσή τους, επιτυγχάνοντας μειωμένη εκπομπή αερίων του θερμοκηπίου κατά 23% σε σχέση με την καύση ναυτιλιακού πετρελαίου, και συμβάλλοντας με αυτό τον τρόπο στη μετάβαση προς τις «πράσινες» θαλάσσιες μεταφορές.


Latest News

Η μεταβλητότητα παραμένει το κυρίαρχο στοιχείο για τα δεξαμενόπλοια
Η πτώση για τα δεξαμενόπλοι μπορεί να μην είναι άμεση - Οι ανισορροπίες στην προσφορά και στη ζήτηση πετρελαίου θα παραμένουν παράλληλα με τις ευκαιρίες

Capital Clean Energy Carriers: Καθέλκυση του μεγαλύτερου στην ιστορία πλοίου μεταφοράς υγρού διοξειδίου του άνθρακα
Κατασκευάζεται από τα Κορεάτικα ναυπηγεία HD Hyundai Mipo και διαθέτει χωρητικότητα 22.000 κ.μ.

Αύξηση κερδών κατά 37% το 2024 για τον ΟΛΘ - Προτείνει μέρισμα 2 ευρώ/μετοχη
Το προτεινόμενο μέρισμα θα είναι στα € 2 ανά μετοχή, αυξημένο κατά 54% σε σχέση με το προηγούμενο έτος (1,3 ευρώ ανά μετοχή)

Πώς θα κινηθούν οι τιμές στα ακτοπλοϊκά φέτος – Τι θα γίνει με τα ταχύπλοα
«Υπάρχει κυβερνητική δέσμευση να μην αυξηθούν οι τιμές στα συμβατικά πλοία, ενώ στα ταχύπλοα ενδέχεται να μειωθούν» σημείωσε ο υφυπουργός Ναυτιλίας, Στέφανος Γκίκας

«Ξεπουλάνε» τα ακτοπλοϊκά για το Πάσχα - «Ζαλίζουν» οι τιμές
Οι τουριστικοί πράκτορες επισημαίνουν ότι για την Μεγάλη Τετάρτη και την Μεγάλη Πέμπτη τα ακτοπλοϊκά εισιτήρια είναι ελάχιστα

Τραμπ: Εντολή στις υπηρεσίες να σχεδιάσουν τη Ναυτική Αναγέννηση των ΗΠΑ
Το εκτελεστικό διάταγμα του Τραμπ αποσκοπεί στην αντιμετώπιση της κυριαρχίας της Κίνας στη ναυτιλία των ωκεανών

Το στοίχημα Κικίλια για μείωση των τιμών
Οι αρμόδιες υπηρεσίες του υπουργείου Ναυτιλίας θα πρέπει να καταγράψουν τις τιμές που ισχύουν αυτή τη στιγμή για όλες τις γραμμές και όλα τα πλοία

Ένωση Ελλήνων Εφοπλιστών: Θετικά και αρνητικά σημεία στην απόφαση του ΙΜΟ για την πράσινη μετάβαση της ναυτιλίας
Η πρόεδρος της Ένωσης Ελλήνων Εφοπλιστώ, Μελίνα Τραυλού μιλάει για άδικη μεταχείριση του LNG που υπονομεύει τις επενδύσεις που έχουν πραγματοποιηθεί

Οι Ευρωπαίοι εφοπλιστές χαιρετίζουν τη συμφωνία για τις ανθρακούχες εκπομπές
Η συμφωνία επιτεύχθηκε μετά από ψηφοφορία, ένα γεγονός σπάνιο στον ΙΜΟ όπου πάντα επιδιώκεται η ομοφωνία

Ένωση Ελλήνων Εφοπλιστών: +100 υποτροφίες για το Ακαδημαϊκό Έτος 2025-2026
Η Ένωση Ελλήνων Εφοπλιστών χορηγεί και φέτος +100 Υποτροφίες, καθώς και την υποτροφία με τη συμβολική ονομασία «Αριστεία»