Ξεκινά σήμερα η Δημόσια Προσφορά του Κοινού Ομολογιακού Δανείου (ΚΟΔ) προς το επενδυτικό κοινό εντός της Ελληνικής Επικράτειας, μέσω της υπηρεσίας Ηλεκτρονικού Βιβλίου Προσφορών του Χρηματιστηρίου Αθηνών (Η.ΒΙ.Π.), όπως ανακοίνωσε η «CPLP SHIPPING HOLDINGS PLC» (η «Εκδότρια»), μέλος του Ομίλου Capital Product Partners L.P.
Το εύρος της απόδοσης, το οποίο καθορίστηκε από τους Συντονιστές Κυρίους Αναδόχους, είναι το ακόλουθο: Κατώτατη Απόδοση 4,40% – Ανώτατη Απόδοση 4,90%.
Καταληκτική ημερομηνία της Δημόσιας Προσφοράς είναι η 22η Ιουλίου 2022 οπότε και θα ανακοινωθούν η τελική απόδοση και το Επιτόκιο της έκδοσης.
Διαβάστε επίσης: CPLP: Άνοδος εσόδων και κερδών λόγω των LNG Carriers
Η δημόσια προσφορά
Το σύνολο της δημόσιας προσφοράς είναι εκατό χιλ. (100.000) ομολογίες ονομαστικής αξίας €1.000 εκάστη, με ελάχιστο ποσό εγγραφής τα €1.000 και συνολική διάρκεια επτά ετών. Η Εκδότρια έχει τη δυνατότητα πρόωρης εξόφλησης, μέρους ή συνόλου του ΚΟΔ, μετά την παρέλευση του 2ου έτους και κατά την λήξη κάθε περιόδου εκτοκισμού.
Τα καθαρά αντληθησόμενα κεφάλαια, θα χρησιμοποιηθούν, για την αγορά εκ μέρους της Εκδότριας, από την Εγγυήτρια του συνόλου των μετοχών της εταιρίας Atrotos Gas Carrier Corp., 100% Θυγατρική της Εγγυήτριας, η οποία κατέχει το πλοίο μεταφοράς υγροποιημένου φυσικού αερίου LNG/C Aristidis Ι.
Αναλυτικές πληροφορίες για την έκδοση παρατίθενται στο από 14.07.2022 Ενημερωτικό Δελτίο, εγκεκριμένο από την Επιτροπή Κεφαλαιαγοράς. Συντονιστές Κύριοι Ανάδοχοι είναι η Τράπεζα Πειραιώς, η Alpha Bank και η Euroxx Χρηματιστηριακή Α.Ε.Π.Ε.Υ. Ανάδοχος είναι η Optima bank και Σύμβουλοι Έκδοσης η Τράπεζα Πειραιώς και η Euroxx Χρηματιστηριακή Α.Ε.Π.Ε.Υ.
Το επενδυτικό πρόγραμμα
Η έκδοση του ΚΟΔ πραγματοποιείται με την εγγύηση του Ομίλου της CAPITAL PRODUCT PARTNERS L.P. (η «Εγγυήτρια») εισηγμένης στο χρηματιστήριο του NASDAQ της Νέας Υόρκης από το 2007. Ο Όμιλος της Εγγυήτριας (ο «Όμιλος») πρόσφατα ανακοίνωσε αναπτυξιακό επενδυτικό πρόγραμμα ύψους $597,5 εκατ. δολαρίων που αναμένεται να υλοποιηθεί την περίοδο μεταξύ Οκτωβρίου 2022 και Μαΐου 2023 και προβλέπει την ενίσχυση του στόλου με 4 νεότευκτα πλοία τελευταίας τεχνολογίας, 3 πλοίων μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων και ενός πλοίου LNG .
Με την ολοκλήρωση του επενδυτικού προγράμματος ο στόλος του Ομίλου αναμένεται να διαμορφωθεί σε 23 πλοία υψηλών προδιαγραφών, αποτελούμενος από 7 πλοία τελευταίας γενιάς μεταφοράς υγροποιημένου φυσικού αερίου (‘LNG’), 15 πλοία μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων (containers) και 1 πλοίο ξηρού φορτίου.
Το προαναφερθέν επενδυτικό πρόγραμμα είναι πλήρως εναρμονισμένο με την πάγια επιχειρηματική στρατηγική του Ομίλου της Εγγυήτριας η οποία συνίσταται στην απόκτηση και διατήρηση πλοίων υψηλών προδιαγραφών με μακροχρόνιες ναυλώσεις σε μεγάλες και ισχυρές οικονομικά ναυλώτριες εταιρείες με στόχο πάντα την ενίσχυση και προβλεψιμότητα των μελλοντικών ταμειακών ροών της και την δημιουργία υπεραξίας για τους μετόχους της.
Η μέση διάρκεια χρονοναύλωσης του στόλου συμπεριλαμβανομένων και των 4 πλοίων υπό εξαγορά διαμορφώνεται συνολικά έως 10,1 έτη και η οποία μεταφράζεται σε συνολικά συμβολαιοποιημένα έσοδα έως και 2,6 δισ. δολάρια.
Επιπλέον, το επενδυτικό πρόγραμμα υπό εκτέλεση έρχεται σε συνέχεια της επέκτασής του Ομίλου στον τομέα μεταφοράς υγροποιημένου αερίου μέσω της αγοράς 6 πλοίων LNG τελευταίας τεχνολογίας κατά τη διάρκεια του 2ου εξαμήνου του 2021, κίνηση που σηματοδοτεί εμφατικά και την στροφή του Ομίλου σε τομείς και τεχνολογίες της ναυτιλίας πιο φιλικές προς το περιβάλλον καθώς τα πλοία αυτά χρησιμοποιούν και φυσικό αέριο για την πρόωσή τους, επιτυγχάνοντας μειωμένη εκπομπή αερίων του θερμοκηπίου κατά 23% σε σχέση με την καύση ναυτιλιακού πετρελαίου, και συμβάλλοντας με αυτό τον τρόπο στη μετάβαση προς τις «πράσινες» θαλάσσιες μεταφορές.
Latest News
Οι τρεις προκλήσεις για τη ναυτασφάλιση - Τι είπε ο Τσακίρης
Από τις μεγαλύτερες προκλήσεις για την ναυτασφάλιση είναι ο «Σκοτεινός Στόλος», σύμφωνα με τα όσα λέει ο Ηλίας Τσακίρης
Επενδύσεις σε υποδομές και όχι τέλη - Το μήνυμα της MSC για την ανάπτυξη της κρουαζιέρας
Ο επικεφαλής της MSC στάθηκε στην ανάγκη αναβάθμισης των υποδομών στα λιμάνια - Kρουαζιέρες με home port τον Πειραιά όλο τον χειμώνα
Στοχευμένα μέτρα για τον «σκιώδη στόλο» της Ρωσίας
Με ψήφισμά τους οι ευρωβουλευτές ζητούν επιπλέον κυρώσεις και τερματισμό των εισαγωγών ρωσικών ορυκτών καυσίμων στην ΕΕ
Κωνσταντίνος Καπετανάκης: Τα εναλλακτικά καύσιμα είναι είδος εν ανεπαρκεία
Η ναυτιλία μπαίνει σε μια εποχή πολλαπλών καυσίμων, μόλις υπάρξουν επαρκείς ποσότητες, λέει ο πρόεδρος της International Bunker Industry Association (IBIA), Κωνσταντίνος Καπετανάκης
Celestyal: Επιπλέον 47 καμπίνες στο Celestyal Discovery
Η Celestyal ανακοινώνει επίσης τη σημαντική ενίσχυση των παροχών στις premium καμπίνες του στόλου της
Επενδύσεις 2 δισ. «υπόσχεται» ο Στυλιανίδης στα λιμάνια και ακτοπλοΐα
Τις εξαγγελίες του υπουργού τις υποδέχεται θετικά ο κλάδος της ακτοπλοΐας
Στυλιανίδης: Δεσμευόμαστε να προωθήσουμε πρωτοβουλίες στο τρίπτυχο ασφάλεια-εκσυγχρονισμός-αναδιάρθρωση
Ο Χρήστος Στυλιανίδης επισήμανε ότι η ενίσχυση της ασφάλειας στις θαλάσσιες συγκοινωνίες αποτελεί κύρια προτεραιότητα του υπουργείου
Δεμένα τα πλοία στις 20 Νοεμβρίου – Τα αιτήματα
Χωρίς πλοία θα παραμείνει η χώρα στις 20 Νοεμβρίου για ένα εικοσιτετράωρο, λόγω της συμμετοχής της ΠΝΟ σε απεργία
Βαρδής Βαρδινογιάννης: Από τους Καλούς Λιμένες, στην ναυτιλιακή αυτοκρατορία
Από τη ΣΕΚΑ της μίας «μάνας» ξεκίνησε η αυτοκρατορία της οικογένειας - Ο Βαρδής Βαρδινογιάννης και η Avin International
Η Κίνα το μεγαλύτερο ναυπηγείο του κόσμου
Η Κίνα είναι μακράν η μεγαλύτερη ναυπηγική δύναμη του πλανήτη