
Ο αλγόριθμος, πάνω στον οποίο βασίζονται οι εκτιμήσεις της Signal Ocean για τις εκπομπές CO2 των πλοίων, επικυρώθηκε από τον ανεξάρτητο νηογνώμονα DNV ως συμβατός με τις κατευθυντήριες γραμμές του ΙΜΟ.
O υπολογισμός λαμβάνει υπόψη όλες τις πτυχές ενός ταξιδιού καθώς και τυχόν παρεκκλίσεις του πλοίου από το ταξίδι. Άλλοι παράγοντες, οι οποίοι συνυπολογίζονται από τον αλγόριθμο, είναι το μέγεθος του πλοίου, η ηλικία του, η ταχύτητά του, οι συνθήκες φόρτωσης, το ναυπηγείο, ενδεχόμενη χρήση scrubbers καθώς και το είδος του καυσίμου που καταναλώνει.
Η υπηρεσία χρησιμοποιείται από μεγάλο αριθμό επαγγελματιών που δραστηριοποιούνται στον τομέα της ναυτιλίας, συμπεριλαμβανομένων εταιρειών που διαχειρίζονται δεξαμενόπλοια αλλά και πλοία μεταφοράς ξηρών φορτίων και υγραερίου, προκειμένου να λάβουν αποφάσεις σχετικές με τη ναυλαγορά. Οι χρήστες μπορούν να δουν ιστορικές εκτιμήσεις από το 2018 για τα δεξαμενόπλοια άνω των 25 χιλιάδων dwt, για τα πλοία ξηρού φορτίου άνω των 20 χιλιάδων dwt καθώς και για όλα τα πλοία κατηγορίας LPG.
Διαβάστε επίσης: Πόσο θα στοιχίσει το υδρογόνο για την ενεργειακή μετάβαση
Ο DNV αναγνωρίζει την εγκυρότητα και την αξιοπιστία των εκτιμήσεων της Signal Ocean
Ο DNV, με επίσημη Επαγγελματική Γνωμοδότησή του, αναγνωρίζει την εγκυρότητα και την αξιοπιστία των εκτιμήσεων της Signal Ocean για τις εκπομπές πλοίων. Μετά από μια λεπτομερή ανασκόπηση, o Δρ. Γιώργος Δημόπουλος, Επικεφαλής του Τμήματος R&D & Advisory του DNV, δήλωσε πως «μετά την ανασκόπηση, η εξειδικευμένη επαγγελματική μας γνώμη είναι ότι ο αλγόριθμος εκπομπών πλοίων της Signal Ocean πληροί τις κατευθυντήριες γραμμές της MARPOL αναφορικά με τους υπολογισμούς της έντασης άνθρακα. Στον DNV επενδύουμε ουσιαστικά στην έρευνα, την ανάπτυξη και την καινοτομία, ώστε να προσφέρουμε τα μέγιστα τόσο στους πελάτες μας όσο και στην κοινωνία γενικότερα. Θα συνεχίσουμε να υποστηρίζουμε ενεργά πρωτοβουλίες και εξελίξεις που προάγουν τις ψηφιακές έξυπνες λύσεις για την αντιμετώπιση των εκπομπών άνθρακα της ναυτιλιακής βιομηχανίας».
Πού θα επεκταθεί η κάλυψη
Από την πλευρά του ο David Watts, Αντιπρόεδρος Επιχειρηματικής Ανάπτυξης και Συνεργασιών στη Signal Ocean τόνισε πως «η ναυτιλιακή βιομηχανία εργάζεται σκληρά προκειμένου να βελτιώσει τις επιδόσεις της όσον αφορά τις εκπομπές άνθρακα. Η παροχή ισχυρών και αξιόπιστων εκτιμήσεων σχετικά με τις επιδόσεις των εκπομπών ενός σκάφους είναι ένα κρίσιμο βήμα για την παροχή μεγαλύτερης διαφάνειας καθώς και τη δυνατότητα των συμμετεχόντων στην αγορά να λαμβάνουν πιο τεκμηριωμένες αποφάσεις. Η κάλυψη θα επεκταθεί στα μικρότερα πλοία υγρών φορτίων καθώς και πλοία ξηρών φορτίων εντός της φετινής χρονιάς, ενώ οι εκτιμήσεις για πλοία εμπορευματοκιβωτίων θα ακολουθήσουν στη συνέχεια. Η υπηρεσία επιτρέπει στους χρήστες να αξιολογήσουν την απόδοση ενός πλοίου ή του στόλου τους συνολικά συγκρίνοντάς την με τους στόχους που θέτουν δομές όπως το IMO’s Carbon Intensity Indicator, ή το Poseidon Principles ή το Sea Cargo Charter. Θα συνεχίσουμε να επενδύουμε σε αυτόν τον τομέα και να ανταποκρινόμαστε στα νέα μέτρα τα οποία εισάγονται από τον ΙΜΟ».
Οι κατευθυντήριες γραμμές υπολογισμού της έντασης άνθρακα της MARPOL παρατίθενται στο Παράρτημα VI της MARPOL, στο ψήφισμα MEPC.278(70) (SEEMP Μέρος II & Συλλογή Δεδομένων) καθώς και στο ψήφισμα MEPC.336(76) (Οδηγίες υπολογισμού της έντασης άνθρακα).


Latest News

Εμπόδια και προκλήσεις για τα εναλλακτικά καύσιμα - Οι προτάσεις της ECSA
Η ευρωπαϊκή ναυτιλιακή κοινότητα τονίζει την ανάγκη η ΕΕ να στραφεί πιο αποφασιστικά σε μια πολιτική στήριξης για την παραγωγή και διανομή καθαρών καυσίμων

Η ανακοίνωση του ΟΛΘ για την την ακύρωση του διαγωνισμού για το λιμάνι του Βόλου
Η ΟΛΘ Α.Ε. έχει ζητήσει τη σχετική απόφαση από το Υπερταμείο και θα επανέλθει με νεότερη ανακοίνωση για τυχόν ενέργειες

Απέτυχε η δημόσια πρόταση της οικογένειας Ντρέιφους για τον ΟΛΘ
Σύμφωνα με ανακοίνωση του ΟΛΘ στην περίοδο της δημόσιας πρότασης της LeonidsPort για την απόκτηση του 21% των μετοχών της εταιρείας, η εταιρεία Ντρέιφους απέκτησε μόλις το 2,58%

Τι αναμένεται στην Ευρωπαϊκή Εβδομάδα Κρουαζιέρας 2025
Σημαντικές παρουσίες στο πλαίσιο της Ευρωπαϊκής Εβδομάδας Κρουαζιέρας - Τι ετοιμάζει η Διεθνής Ένωση Εταιρειών Κρουαζιέρας (CLIA)

Capital Ship Management: Παγκόσμια πρώτη για τάνκερ με παροχή ηλεκτρικής ενέργειας από ξηράς
Το έργο αυτό συνετέλεσε ώστε τα τάνκερ τύπου Suezmax 155k της Capital, ‘Argeus’, ‘Aristoklis’, ‘Archelaos’, ‘Aristodimos’, ‘Ayrton’, ‘Amor’, που βρίσκονται υπό κατασκευή και θα παραδοθούν μεταξύ 2025 - 2027

Η απόφαση βόμβα για το λιμάνι Βόλου, τα σενάρια της επόμενης ημέρας και μία σύμπτωση…
Το Υπερταμείο για το λιμάνι Βόλου μετά την ακύρωση του διαγωνισμού εξετάζει τα μοντέλα αξιοποίησης της Αλεξανδρούπολης και Καβάλας

Ακυρώνει η κυβέρνηση τον διαγωνισμό για το λιμάνι του Βόλου
Ο διαγωνισμός για την παραχώρηση του λιμανιού του Βόλου που είχε κερδίσει ο ΟΛΘ συμφερόντων Ιβάν Σαββίδη ακυρώνεται - Η ανακοίνωση του Υπερταμείου

Υπηρεσίες του Εφετείου Θεσσαλονίκης θα στεγασθούν στο λιμάνι της Θεσσαλονίκης
Η σύμβαση μεταξύ ΟΛΘ, Dimera Land & Property Investments και Ελληνικού Δημοσίου προβλέπει τη μακροχρόνια υποπαραχώρηση περίπου 9.000 τ.μ.

Xclusiv: Ποια πλοία πλήτονται απο τους δασμούς Τραμπ σε χάλυβα και αλουμίνιο
Τι αναφέρει ο ναυλομεσιτικός οίκος Xclusiv για τους δασμούς Τραμπ και τις επιπτώσεις στη ναυτιλία

Τι θα αλλάξει από μια συμφωνία για το Ουκρανικό
Οι προβλέψεις για τον αντίκτυπο στις εμπορικές ροές και την αγορά των τάνκερ