
Αξιοποιώντας τις συλλογικές διαδικασίες όπως είναι η γενική συνέλευση, η ναυτιλιακή κοινότητα ενωμένη, έδωσε χθες την εξουσιοδότηση στην πρόεδρο της Ένωσης Ελλήνων Εφοπλιστών κα. Μελίνα Τραυλού να συνυπογράψει με τον πρωθυπουργό Κυριάκο Μητσοτάκη τις αναγκαίες τροποποιήσεις και προσαρμογές στο ισχύον συνυποσχετικό Οικειοθελούς προσφοράς της ελληνικής ναυτιλίας.
Σύμφωνα με πληροφορίες, η γενική συνέλευση της ΕΕΕ που πραγματοποιήθηκε χθες εξουσιοδότησε την κα. Τραυλού σε ποσοστό υψηλότερο του 85% της συνολικής χωρητικότητας του ελληνόκτητου στόλου, να υπογράψει τις τροποποιήσεις του συνυποσχετικού οικειοθελούς προσφοράς της ναυτιλιακής κοινότητας που ισχύει από το 2019.
Διαβάστε επίσης: Μελίνα Τραυλού: Θα συνεχίσουμε να συν–ενώνουμε για το κοινό καλό, ναυτιλία, κοινωνία και Πολιτεία!
Οι τροποποιήσεις προβλέπουν την αύξηση του ελάχιστου συνολικού ετήσιου ποσού της Νέας Οικειοθελούς Παροχής, από τα 40 εκατ. στα 60 εκατ. ετησίως και την μείωση της φορολογίας για τα μερίσματα από ναυτιλιακές δραστηριότητες που εισάγονται την Ελλάδα, από 10% σε 5%. Επίσης ανάλογη πρόβλεψη ισχύει και για τα κέρδη από πώληση μετοχών πλοιοκτητριών εταιρειών ή εταιρειών χαρτοφυλακίου πλοιοκτητριών εταιρειών (holding companies), τα οποία εισάγονται στην Ελλάδα.
Τέλος να σημειωθεί ότι σύμφωνα με το νέο συνυποσχετικό εφόσον οι εκπροσωπούμενοι από την κα. Τραυλού αντιπροσωπεύουν ποσοστό χωρητικότητας πάνω από το 66% της συνολικής, τότε η δέσμευση που προκύπτει από τις τροποποιήσεις του συνυποσχετικού θα επεκταθεί και στα υπόλοιπα μέλη της ναυτιλιακής κοινότητας, δηλαδή στο 15% περίπου, που δεν έχει δώσει ακόμη την εκπροσώπηση του, όπως προκύπτει από τη χθεσινή γενική συνέλευση της ΕΕΕ.


Latest News

Τα σχέδια της Κίνας για να καταστεί παγκόσμιος ναυτιλιακός κόμβος
Έμφαση και στις χρηματοοικονομικές υπηρεσίες

Βασίλης Κικίλιας: Το crash test με την ακτοπλοΐα και η «προίκα» των 1,6 δισ. ευρώ
Γεμάτο προκλήσεις το χαρτοφυλάκιο που αναλαμβάνει ο Βασίλης Κικίλιας – Ο ανασχηματισμός 2025 τον έφερε στο υπουργείο Ναυτιλίας

Καθυστερήσεις στις παραδόσεις εμπορευματοκιβωτίων - Τι αναφέρει το ΕΒΕΠ
Θέμα αποτελεί η τρέχουσα κατάσταση στον εμπορικό λιμένα του Πειραιά, που λόγω της υψηλής συμφόρησης πλοίων και εμπορευματοκιβωτίων

Προχωρεί το niologio.gov.gr - Έχουν εγγραφεί 21 ποντοπόρα πλοία
Από την έναρξη της λειτουργίας του συστήματος, 21 νέα ποντοπόρα πλοία έχουν εγγραφεί στο ελληνικό νηολόγιο, εκ των οποίων τα 19 μέσω της νέας ψηφιακής διαδικασίας

«Τρικυμία» στη ναυτιλία από τα τέλη σε πλοία κινεζικής κατασκευής που σχεδιάζει ο Τραμπ
Σε αναβρασμό η παγκόσμια ναυτιλιακή βιομηχανία - Ποσα πλοία ναυπηγούν οι Έλληνες στην Κίνα

Kινέζοι εφοπλιστές κατά ΗΠΑ για λιμενικά τέλη - «Παραβιάζει τους κανόνες του ΠΟΕ»
Οι κινέζοι εφοπλιστές αντιτίθεται στα λιμενικά τέλη που οι ΗΠΑ θέλουν να επιβάλλουν σε θαλάσσιους μεταφορείς που κατέχουν ή έχουν παραγγείλει πλοία από την Κίνα

Πώς θα συγκρατηθούν τα κόστη στην ακτοπλοΐα - Τι ζητούν οι εταιρείες από το υπουργείο Ναυτιλίας
Το ζήτημα της ανόδους του κόστους στην ακτοπλοΐα και οι επενδύσεις για τη βιώσιμη ανάπτυξη στην Αναπτυξιακή Διάσκεψη Κρήτης

Στυλιανίδης: Στο 1,68 δισ. ευρώ τα κοινοτικά κονδύλια για ακτοπλοΐα και υποδομές
Τα κοινοτικά κονδύλια που εξασφάλισε η Ελλάδα θα κατευθυνθούν για την ενίσχυση κρίσιμων δράσεων για την ακτοπλοΐα, τις λιμενικές υποδομές και την ναυτική εκπαίδευση

Στο στόχαστρο, η ναυτιλιακή υπεροπλία του Πεκίνου
Μέτρα από τις ΗΠΑ για τα κινεζικής πλοιοκτησίας πλοία που αφορούν όλες τις εταιρείες έστω και εάν έχουν ένα πλοίο κατασκευασμένο στην Κίνα

Η στρατηγική σημασία της ναυτιλίας σε εκδήλωση της ΕΕΕ στις Βρυξέλλες
Εκδήλωση με τίτλο «Shipping anchors the EU’s Future» διοργανώνει η Ενωση Ελλήνων Εφοπλιστών και κεντρικό ομιλητή τον Σαρλ Μισέλ