Οι αυτοκινητοβιομηχανίες General Motors και Ford Motor ζήτησαν από τις αρμόδιες αρχές εποπτείας στις ΗΠΑ να τους επιτραπεί η ανάπτυξη ενός περιορισμένου αριθμού οχημάτων αυτόνομης οδήγησης, χωρίς συστήματα ελέγχου από ανθρώπους, όπως το σύστημα διεύθυνσης, αλλά και τα πεντάλ των φρένων.
Η Εθνική Υπηρεσία Ασφάλειας Οδικής Κυκλοφορίας των ΗΠΑ (NHTSA) δημοσίευσε τα ξεχωριστά αιτήματα των δύο εταιριών, ενεργοποιώντας μία δημόσια συζήτηση 30 ημερών.
Η NHTSA έχει την αρμοδιότητα χορήγησης αδειών, επιτρέποντας σε περιορισμένο αριθμό οχημάτων να κυκλοφορούν στο οδικό δίκτυο των ΗΠΑ, χωρίς να έχουν εγκατεστημένα συστήματα ελέγχου από ανθρώπους. Οι δύο αυτοκινητοβιομηχανίες επιθυμούν την ανάπτυξη άνω των 2.500 οχημάτων ετησίως. Πρόκειται για το μέγιστο αριθμό που επιτρέπει η σχετική νομοθεσία, σχετικά με υπηρεσίες εξυπηρέτησης μετακινήσεων, αλλά και τη μεταφορά δεμάτων. Καμία από τις εταιρίες δεν επιδιώκει έγκριση για την πώληση οχημάτων αυτόνομης οδήγησης σε πελάτες.
Διαβάστε ακόμα: Πώς λειτουργεί ο πρώτος σταθμός ανεφοδιασμού οχημάτων υδρογόνου
Οι αιτήσεις των δύο εταιρειών
Η GM και ο τομέας της τεχνολογίας αυτόνομης οδήγησης που διαθέτει (Cruise) δημοσιοποίησαν τον Φεβρουάριο την αίτηση τους προς την NHTSA, σχετικά με την ανάπτυξη οχημάτων αυτόνομης οδήγησης, χωρίς συστήματα διεύθυνσης, καθρέπτες, ηλεκτροσήμανση στροφών, αλλά και αντιανεμικούς προφυλακτήρες.
Η αίτηση της Ford κατατέθηκε τον Ιούλιο του 2021 και δεν είχε γίνει νωρίτερα γνωστή, μέχρι την χθεσινή δημοσιοποίησή από την NHTSA.
Πηγή: ΑΠΕ-ΜΠΕ/ Reuters
Latest News
Δήμαρχος στην Ιταλία παλεύει να σταματήσει πώληση ναπολιτάνικης νησίδας
Ο δήμαρχος του Bacoli, στην Ιταλία, υποστηρίζει πως θέλει να αγοράσει την Punta Pennata και να τη μετατρέψει σε «υπαίθριο μουσείο»
Κάτι τρέχει με τα κινεζικά ομόλογα
Πώς θέλει η Λαϊκή τράπεζα της Κίνας να στηρίξει το γιουάν
Πώς ο Μασκ προκάλεσε την ομόνοια των Βρετανών πολιτικών
Τα κόμματα του Ηνωμένου Βασιλείου ενώνονται προτρέποντας τον Τραμπ να επανεξετάσει την ανάμιξη του Μασκ
Διαφωνεί και το δείχνει - Η BlackRock γυρίζει πλάτη στις κλιματικές ανησυχίες
Η BlackRock, ο μεγαλύτερος διαχειριστής χρημάτων στον κόσμο είχε αποκτήσει φήμη ως ηγέτης βιώσιμων επενδύσεων
Το χρυσό πάρεργο του Νάιτζελ Φάρατζ
Ο Νάιτζελ Φάρατζ πληρώθηκε 189.000 λίρες πέρυσι από εταιρεία χρυσού για να εργαστεί με μερική απασχόληση
Γιατί αποτυγχάνει το άνοιγμα της Κίνας στους ξένους τουρίστες
Η Κίνα προχώρησε σε ένα μεγάλο άνοιγμα προς ξένους τουρίστες όμως τα τουριστικά έσοδα απέχουν πολύ από το 2019
Ο Τραμπ απειλεί την ισορροπία ΕΕ και ΗΠΑ - Τι αλλάζει σε εμπόριο και αμυντικές δαπάνες
ΕΕ και ΗΠΑ είναι οι μεγαλύτεροι εμπορικοί εταίροι στον κόσμο -Πώς οι δασμοί θα επηρεάσουν την οικονομική τους σχέση
Η Σερβία δηλώνει έτοιμη να εξαγοράσει το μερίδιο της Gazprom στο διυλιστήριο NIS
«Έχουμε τα χρήματα» για να αγοράσουμε πίσω το ρωσικό μερίδιο στο Naftna Industrija Srbije, δήλωσε ο πρόεδρος Αλεξάνταρ Βούτσιτς
Τι φέρνει το 2025 για την παγκόσμια οικονομία - Οι χρησμοί του ΔΝΤ και ο φόβος για τις ΗΠΑ
«Οι χώρες δεν μπορούν να δανειστούν για να ξεφύγουν», επισήμανε η επικεφαλής του ΔΝΤ, Κρισταλίνα Γκεοργκίεβα
Οι 9+1 κορυφαίες τάσεις για το 2025 - Στην κρυστάλλινη σφαίρα των FT
Οι προβλέψεις για το 2025 υποθέτουν ότι οι αλλαγές στην αγορά θα υπαγορευθούν από τον Τραμπ - Αλλά όχι μόνο...