
Οι αυτοκινητοβιομηχανίες General Motors και Ford Motor ζήτησαν από τις αρμόδιες αρχές εποπτείας στις ΗΠΑ να τους επιτραπεί η ανάπτυξη ενός περιορισμένου αριθμού οχημάτων αυτόνομης οδήγησης, χωρίς συστήματα ελέγχου από ανθρώπους, όπως το σύστημα διεύθυνσης, αλλά και τα πεντάλ των φρένων.
Η Εθνική Υπηρεσία Ασφάλειας Οδικής Κυκλοφορίας των ΗΠΑ (NHTSA) δημοσίευσε τα ξεχωριστά αιτήματα των δύο εταιριών, ενεργοποιώντας μία δημόσια συζήτηση 30 ημερών.
Η NHTSA έχει την αρμοδιότητα χορήγησης αδειών, επιτρέποντας σε περιορισμένο αριθμό οχημάτων να κυκλοφορούν στο οδικό δίκτυο των ΗΠΑ, χωρίς να έχουν εγκατεστημένα συστήματα ελέγχου από ανθρώπους. Οι δύο αυτοκινητοβιομηχανίες επιθυμούν την ανάπτυξη άνω των 2.500 οχημάτων ετησίως. Πρόκειται για το μέγιστο αριθμό που επιτρέπει η σχετική νομοθεσία, σχετικά με υπηρεσίες εξυπηρέτησης μετακινήσεων, αλλά και τη μεταφορά δεμάτων. Καμία από τις εταιρίες δεν επιδιώκει έγκριση για την πώληση οχημάτων αυτόνομης οδήγησης σε πελάτες.
Διαβάστε ακόμα: Πώς λειτουργεί ο πρώτος σταθμός ανεφοδιασμού οχημάτων υδρογόνου
Οι αιτήσεις των δύο εταιρειών
Η GM και ο τομέας της τεχνολογίας αυτόνομης οδήγησης που διαθέτει (Cruise) δημοσιοποίησαν τον Φεβρουάριο την αίτηση τους προς την NHTSA, σχετικά με την ανάπτυξη οχημάτων αυτόνομης οδήγησης, χωρίς συστήματα διεύθυνσης, καθρέπτες, ηλεκτροσήμανση στροφών, αλλά και αντιανεμικούς προφυλακτήρες.
Η αίτηση της Ford κατατέθηκε τον Ιούλιο του 2021 και δεν είχε γίνει νωρίτερα γνωστή, μέχρι την χθεσινή δημοσιοποίησή από την NHTSA.
Πηγή: ΑΠΕ-ΜΠΕ/ Reuters


Latest News

Οι φαρμακοβιομηχανίες των ΗΠΑ αποθηκεύουν φάρμακα πριν την επιβολή δασμών
Η αύξηση των εξαγωγών απο την Ιρλανδία προς τις ΗΠΑ μπορεί εν μέρει να οφείλεται στη συσσώρευση αποθεμάτων, λέει η Τραπεζα της Ιρλανδίας.

Μπέσεντ: Το υπουργείο έχει εργαλεία για τις αναταραχές στην αγορά ομολόγων
Ο Σκοτ Μπέσεντ υποβάθμισε το σενάριο να πουλούν ξένες χώρες αμερικανικά ομόλογα - Τι είπε για τη συνάντηση με τον Πάουελ και το δολάριο

Κινέζος αξιωματούχος αποκαλεί τις ΗΠΑ «εχθρό» που υπονομεύει την επιβίωση του Χονγκ Κονγκ
Το Χονγκ Κονγκ, αντίθετα με την Κίνα, δεν επιβάλει δασμούς

Ομαδική αγωγή κατά της Stellantis για ελαττωματικούς αερόσακους
Ιταλικό δικαστήριο επέτρεψε την εκδίκαση της υπόθεσης κατά της Stellantis που μπορεί να επιφέρει τεράστιες αποζημιώσεις

Γύρισε ο τροχός - Η χρηματιστηριακή αξία της Hermès ξεπερνά την LVMH
Πώς η Hermès έγινε η τρίτη μεγαλύτερη εισηγμένη εταιρεία στην Ευρώπη - Τα λάθη της LVMH

Nike,Ugg ή Lululemon; Ποια μάρκα προτιμούν να αγοράζουν οι νέοι
Ανακατατάξεις και εκπλήξεις έκρυβε η έρευνα της Piper Sandler για τις καταναλωτικές συνήθειες των εφήβων - Η θέση Nike, Ugg, Lululemon

Ο Τραμπ βάζει φραγμούς στο μεγάλο ταξίδι των διαμαντιών
Οι έμποροι προειδοποιούν για «στασιμότητα» καθώς τα διαμάντια που αποστέλλονται μέσω του βασικού κόμβου της Αμβέρσας μειώνονται κατά 85%

Σενάρια διαδοχής μετά την πτώση πωλήσεων - Ακόμη ένα πλήγμα για την LVMH
Η έλλειψη σαφήνειας σχετικά με το ποιος θα αναλάβει τα ηνία της LVMH, είναι αυτή που έχει αρχίσει να επιβαρύνει την εικόνα του ομίλου

Η αντίσταση του Χάρβαρντ στα νέα ήθη Τραμπ θα του κοστίσει 9 δισ. δολάρια
Οι αμερικανικές υπηρεσίες είχαν γνωστοποιήσει προηγουμένως ότι επανεξετάζουν περίπου 9 δισεκατομμύρια δολάρια από τις υποτροφίες και τις συμβάσεις του Χάρβαρντ

Γιατί ο Ντίμον πουλά μετοχές της JPMorgan
Ο CEO της JPMorgan ξεκίνησε από το περασμένο έτος να εκφορτώνει μετοχές της τράπεζας