Σας είχαμε ενημερώσει προ ημερών για το μεγάλο πακέτο των δανείων της PQH, το «Αριάδνη» για το οποίο είχαν κατατεθεί προσφορές την περασμένη Παρασκευή. Πρόκειται για ένα πολύ σπουδαίο deal για το οποίο η προσφορά που ζητήθηκε από τους «μνηστήρες» έπρεπε να είναι γύρω στα 730 εκατ. ευρώ.
Η διαδικασία είχε ξεκινήσει από τον περασμένο Νοέμβριο, οι διεκδικητές ήταν σημαντικές εταιρείες διαχείρισης δανείων, όπως οι Bain – Fortress και doValue που συμμάχησαν με την Davidson Kempner – Cepal και το επενδυτικό κεφάλαιο Ellington.
Και φτάσαμε στις τελικές προσφορές οι οποίες, σύμφωνα με πληροφορίες της στήλης ήταν κάτω από το ποσό που είχε μπει ως στόχος. Ο διαγωνισμός κηρύχθηκε άγονος και… πάμε για άλλα, προς μεγάλη απογοήτευση πολλών.
Λέγεται, ότι η μία προσφορά ήταν τόσο χαμηλή που δεν ήταν άξια λόγου, ενώ η δεύτερη ήταν πολύ ικανοποιητική, και απείχε σε μεγάλο βαθμό από την πρώτη.
Η PQH όμως, αποφάσισε να σταματήσει τον διαγωνισμό ο οποίος πλέον είτε θα επαναληφθεί είτε το χαρτοφυλάκιο της «Αριάδνης» θα κοπεί σε κομμάτια.
Οι πληροφορίες μας λένε, ωστόσο, ότι η μία προσφορά θα μπορούσε να γίνει δεκτή, έστω κι αν ήταν κατά τι χαμηλότερη από τον στόχο που είχε ορίσει η Morgan Stanley. Αλλωστε, εκείνη η τιμή ορίστηκε πέρυσι το χειμώνα, προτού δηλαδή ξεκινήσει ο πόλεμος στην Ουκρανία, οι γεωπολιτικές αναταράξεις, η ενεργειακή κρίση αλλά και η χειροτέρευση των μακροοικονομικών δεδομένων σε όλη την Ευρώπη, βεβαίως και στην Ελλάδα.
Σε εσωτερικό σημείωμα, πάντως, η PQH αναφέρει μεταξύ άλλων: «Οι δύο δεσμευτικές προσφορές που λάβαμε δεν ανταποκρίθηκαν στις απαιτήσεις και τις προϋποθέσεις της συναλλαγής και ο διαγωνισμός για την πώληση του χαρτοφυλακίου Ariadne κηρύχθηκε άγονος».
Κάποιοι, πάντως, στην τραπεζική αγορά λένε ήδη ότι ίσως επιχειρήθηκε να δοθεί το «πακέτο» δανείων σε συγκεκριμένο «παίκτη», αλλά όταν ο άλλος παίκτης υπερίσχυσε στις προσφορές έγινε η ανατροπή.
Ιδωμεν. Πάντως, όταν μιλάμε για χαρτοφυλάκιο αξίας 5,2 δις ευρώ, για 83.000 ακίνητα, για 97.000 δάνεια και για συνολικές απαιτήσεις ου φτάνουν τα 14 δις, τότε το ενδιαφέρον για τις εξελίξεις θα είναι πολύ ισχυρό και στο μέλλον.
Η Λαγκάρντ ντύθηκε… Ντράγκι
Οι αποφάσεις της ΕΚΤ, που ανακοίνωσε χθες η Κριστίν Λαγκάρντ έχουν εξαιρετικό ενδιαφέρον. Όχι μόνο γιατί ήταν μια σχετική έκπληξη η αύξηση των επιτοκίων κατά 50 μονάδες βάσης (όλοι περίμεναν 25 μονάδες). Ούτε γιατί η επικεφαλής της ΕΚΤ έδωσε σήμα για νέα αύξηση τον Σεπτέμβριο.
Αλλά γιατί με έμμεσο τρόπο η Λαγκάρντ μιμείται τον παραιτηθέντα πρωθυπουργό της Ιταλίας και προκάτοχό της στην Φρανκφούρτη, τον «σούπερ» Μάριο Ντράγκι.
Ο άνθρωπος που έσωσε το ευρώ, με το περίφημο πλέον «Whatever it takes», δείχνει να «στοιχειώνει» και την Λαγκάρντ. Και το εργαλείο που ανακοίνωσε χθες με το περίεργο όνομα, το Transmission Protection Instrument (TPI) (εργαλείο προστασίας μετάδοσης), κινείται ουσιαστικά στη γραμμή Ντράγκι.
Η Κ. Λαγκάρντ είπε μεταξύ άλλων: «Το ύψος των αγορών μέσω του TPI δεν περιορίζεται εκ των προτέρων και κάθε χώρα είναι επιλέξιμη για το πρόγραμμα». Και: «Προτιμούμε να μην χρησιμοποιήσουμε το TPI αλλά αν χρειαστεί δεν θα διστάσουμε».
Σύμφωνα με την ίδια, οι δημοσιονομικές πολιτικές σε όλες τις χώρες θα πρέπει να στοχεύουν στη διατήρηση της βιωσιμότητας του χρέους, καθώς και στην ενίσχυση της ανάπτυξης με βιώσιμο τρόπο.
- Διαβάστε επίσης: Το νέο «εργαλείο» της ΕΚΤ και το whatever it takes της Λαγκάρντ
Τι μας λέει η Λαγκάρντ λοιπόν; Ότι πρέπει να έχουν οι χώρες βιώσιμο χρέος, αλλά αν τα πράγματα δεν πηγαίνουν καλά… Whatever it takes. Δεν θα διστάσει δηλαδή να παρέμβει η ΕΚΤ με αγορές κρατικών ομολόγων, όπου και όταν χρειαστεί.
Προφανώς το έκανε αυτό για να καθησυχάσει τις αγορές αναφορικά με την κατάσταση της οικονομίας της Ιταλίας σε συνδυασμό με την κατάρρευση της κυβέρνησης Ντράγκι και την προκήρυξη εκλογών.
Αλλά σίγουρα η ΕΚΤ φοβάται ότι η πρωτοφανής παγκόσμια κρίση μπορεί να προκαλέσει ισχυρές αναταράξεις σε πολλές χώρες, και η Κεντρική Τράπεζα θα πρέπει να είναι έτοιμη για όλα.
Αποτυχία με τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα
Η έρευνα της Focus Bari |YouGov σχετικά με τη χρήση του αυτοκινήτου από τους Ελληνες έχει πολλά και ενδιαφέροντα στοιχεία. Ένα από αυτά είναι για το τι είδους αυτοκίνητα χρησιμοποιούμε σήμερα.
Ετσι, το 75% αυτών, δηλαδή 3 στα 4 είναι με βενζίνη, το 16% είναι πετρελαιοκίνητο, 3% είναι υβριδικό και 6% είναι άλλου τύπου, όπως LPG, CNG, γενικώς με αέριο.
Ξέρετε πόσο είναι το ποσοστό για τα ηλεκτρικά; ΜΗΔΕΝ.
H Ελλάδα έχει μείνει πίσω και μόλις και με το ζόρι έχουμε και λίγα υβριδικά. Γιατί; Μα γιατί τα ηλεκτρικά είναι ακριβά, τα κίνητρα που δίνονται είναι αστεία και δεν υπάρχουν σταθμοί φόρτισης.
Στην ερώτηση γιατί δεν πηγαίνουν να πάρουν ηλεκτρικά οι Ελληνες, το 70% λέει λόγω του υψηλού κόστους, το 53% επειδή είναι περιορισμένη η διαθεσιμότητα σημείων φόρτισης, το 53% ανησυχεί για τη διάρκεια της μπαταρίας, το 47% λέει για το κόστος/δυσκολία κατασκευής σταθμού φόρτισης στο σπίτι.
Και ύστερα μιλάμε για περιβάλλον, για απεξάρτηση από βενζίνες και πετρέλαια, για οικονομία και για στόχους ως το 2030.
Αν δεν υπάρξουν γενναία κίνητρα, ειδικά τώρα που υπάρχει το Ταμείο Ανάκαμψης, ας μην περιμένουμε θαύματα…
Παραμένει πανάκριβη η βενζίνη
Στα ύψη παραμένει η τιμή της βενζίνης στην Ελλάδα, προκαλώντας προβληματισμό στην κυβέρνηση και εκνευρισμό στους πολίτες, οι οποίοι έχουν να αντιμετωπίσουν τα απανωτά κύματα ακρίβειας. Δεν είναι τυχαίο άλλωστε το γεγονός ήδη το οικονομικό επιτελείο της κυβέρνησης εξετάζει το ενδεχόμενο ενός Fuel Pass 3, την ώρα που ακόμη δεν έχει ανοίξει η πλατφόρμα για το Fuel Pass 2.
Είναι χαρακτηριστικό ότι στη δεύτερη θέση με την ακριβότερη αμόλυβδη στην Ευρωπαϊκή Ένωση των 27 βρίσκεται η Ελλάδα, μετά την τελευταία ιστορική «πρωτιά» της, διατηρώντας σε ιδιαίτερα υψηλά επίπεδα την λιανική τιμή στην εγχώρια αγορά.
Σύμφωνα με τα τελευταία στοιχεία της Ευρωπαϊκής Επιτροπής (DG Energy – Weekly Oil Bulletin) για τις 18 Ιουλίου, που δημοσιοποιήθηκαν χθες, η Ελλάδα με μέση τιμή αμόλυβδης στα 2,279 ευρώ το λίτρο, πέρασε μπροστά από τις παραδοσιακά ακριβότερες Δανία (2,246 ευρώ), Ολλανδία (2,190 ευρώ) και Σουηδία (2,119 ευρώ) καταλαμβάνοντας την δεύτερη θέση με την υψηλότερη τιμή στην ΕΕ, μετά τη Φιλανδία (2,307 ευρώ).
Η χώρα μας είναι ακριβότερη κατά 18,1% και από τον αντίστοιχο μέσο όρο στην ΕΕ των 27, που διαμορφώνεται σε 1,929 ευρώ/λίτρο.
Ο ΒΟΑΚ και οι δεκάδες νεκροί
Εγκρίθηκαν από το υπουργείο Περιβάλλοντος και Ενέργειας οι περιβαλλοντικοί όροι για το κύριο τμήμα του Βόρειου Οδικού Άξονα Κρήτης (ΒΟΑΚ), το οποίο εκτείνεται από τα Χανιά έως το Ηράκλειο, μήκους 107 χιλιομέτρων. Ωραία, όλα αυτά και ακόμη πιο ωραίες οι εξαγγελίες ότι το έργο θα γίνει, ότι είναι δέσμευση του πρωθυπουργού κ.λπ.
Όμως, ο ΒΟΑΚ είναι εδώ και χρόνια η καρμανιόλα της Κρήτης. Όπως στην ηπειρωτική Ελλάδα έχουμε την καρμανιόλα του άξονα Πύργου – Πατρών, έτσι και ο ΒΟΑΚ με τα δεκάδες θύματα.
Σ’ αυτόν το δρόμο, την τριετία 2009-2011, καταγράφηκαν πάνω από 60 ατυχήματα και πάνω από 20 νεκροί κάθε χρόνο.
- Διαβάστε επίσης: ΒΟΑΚ: Εγκρίθηκαν οι περιβαλλοντικοί όροι
Στη 12ετία αυτή έχουμε 169 νεκρούς, 79 σοβαρά τραυματίες και 305 ελαφρά. Και ακόμη μιλάμε για μελέτες που εγκρίνονται και για διαγωνισμούς που θα γίνουν;
Δυστυχώς, αυτό είναι το πρόβλημα της χώρας. Η καθυστέρηση, η γραφειοκρατία, οι εγκρίσεις, ακόμη και για έργα που θα σώσουν δεκάδες ζωές.
Μιλάμε για τα αυτονόητα…
Τι είναι το ΝΕΠΑ
Το ΝΕΠΑ ξέρετε τι είναι; Μπορεί να αφορά λίγους, είναι όμως ένα ακόμη λιθαράκι στην ψηφιοποίηση του κράτους. Η συνεργασία του υπουργείου Ψηφιακής Διακυβέρνησης και του Ναυτιλίας και μια ΚΥΑ που εκδόθηκε ενεργοποίησε πρόσφατα το e- ΝΕΠΑ. Είναι ουσιαστικά η ψηφιακή υπηρεσία για την ίδρυση Ναυτιλιακής Εταιρείας Πλοίων Αναψυχής.
Με το γνωστό τρόπο αυθεντικοποίησης των στοιχείων μέσω της Γενικής Γραμματείας Πληροφοριακών Συστημάτων Δημόσιας Διοίκησης μπορούν πλέον να πραγματοποιούνται οι καταχωρίσεις των καταστατικών σύστασης Ν.Ε.Π.Α., των πρακτικών Διοικητικού Συμβουλίου και Γενικής Συνέλευσης και η λήψη αντιγράφων τους, καθώς και η υποβολή αιτημάτων έκδοσης των σχετικών βεβαιώσεων όπως και η έκδοση αυτών.
Η εφαρμογή έχει τη δυνατότητα να αντλεί και να ανταλλάσσει στοιχεία μέσω διασύνδεσης με τρίτα συστήματα, όπως είναι το Γενικό Εμπορικό Μητρώο (Γ.Ε.Μ.Η.), το Φορολογικό Μητρώο της Ανεξάρτητης Αρχής Δημοσίων Εσόδων, το Ηλεκτρονικό Παράβολο, η υπηρεσία Αυθεντικοποίησης Χρηστών με τη χρήση διαπιστευτηρίων Taxisnet, το Μητρώο Πλοίων της Ανεξάρτητης Αρχής Δημοσίων Εσόδων καθώς και την Ενιαία Ψηφιακή Πύλη της Δημόσιας Διοίκησης (ΕΨΠ – gov.gr) και τη Θυρίδα Πολίτη του Υπουργείου Ψηφιακής Διακυβέρνησης.
«Εισβολή» Αμερικανών στην Ελλάδα
Η είσοδος ενός ακόμη σημαντικού brand του ξενοδοχειακού κλάδου στην Ελλάδα, είχε ανακοινωθεί τον περασμένο Ιανουάριο. Ο λόγος για τη λειτουργία του πρώτου W Hotels Worldwide στη χώρα μας και συγκεκριμένα στο συγκρότημα του Costa Navarino.
To νέο ξενοδοχείο αναπτύχθηκε σε παραθαλάσσια έκταση 130 στρεμμάτων και διαθέτει 246 δωμάτια, σουίτες και βίλες, πολλές από τις οποίες με ιδιωτικές πισίνες και θέα στον κόλπο του Ναβαρίνου και το Ιόνιο Πέλαγος.
Η παρουσία ενός πολυτελούς ξενοδοχείου, το οποίο ουσιαστικά απευθύνεται σε πιο νεανικά κοινά, είναι σημαντική και για ένα ακόμη λόγο. Ότι οι Αμερικανοί δείχνουν να εμπιστεύονται τη χώρα μας και να επενδύουν συνεχώς. Μην ξεχνάμε ότι ήδη στο συγκρότημα στη Μεσσηνία λειτουργούν δύο ακόμη brand της Marriott International και συγκεκριμένα το The Westin Resort Costa Navarino και το The Romanos, a Luxury Collection Resor
Το W Hotels είναι μια αμερικανική αλυσίδα ξενοδοχείων πολυτελείας που ανήκει στη Marriott International και στοχεύει σε μια νεότερη ηλικιακή ομάδα. Εχει παρουσία σε όλο τον κόσμο με πάνω από 60 ξενοδοχεία. Οσο για τηMarriott International, Inc; Εδρεύει στη Bethesda, Maryland, ΗΠΑ και διαθέτει ένα χαρτοφυλάκιο περίπου 8.000 ξενοδοχείων υπό 30 κορυφαία brands, που εκτείνονται σε 139 χώρες και περιοχές.
Εκτός από μια σημαντική συμμαχία και επένδυση στην Ελλάδα, θα υπάρξουν και άλλα οφέλη για τη χώρα μας. Οι Αμερικανοί φέτος «βούλιαξαν» τις τουριστικές περιοχές της Ελλάδας, κλείνοντας το κενό που άφησαν οι Ρώσοι και οι Κινέζοι τουρίστες. Με την ενίσχυση της παρουσίας της αμερικανικής αλυσίδας στη χώρα μας, είναι δεδομένοι ότι περισσότεροι Αμερικανοί τουρίστες θα επιλέξουν να έρθουν στην Ελλάδα για να κάνουν διακοπές.
Φαίνεται, λοιπόν, ότι το… καλώς ήρθε το δολάριο, βρίσκει εφαρμογή, ειδικά τώρα που η πτώση του ευρώ κάνει πιο οικονομικές τις διακοπές όσων έρχονται από την άλλη πλευρά του Ατλαντικού.
Απτόητος ο Κασιδιάρης
Η στήλη θα συνεχίσει να επαναφέρει το θέμα της… πολιτικής δραστηριότητας του καταδικασμένου για εγκληματική οργάνωση, χρυσαυγίτη Ηλία Κασιδιάρη και της αδυναμίας του κράτους να τον αντιμετωπίσει.
Γιατί ακόμη και χθες ο «Λιάκος», μέσα από τις φυλακές που βρίσκεται, πήρε ανενόχλητος τηλέφωνο τον δικηγόρο του, αυτός κατέγραψε το πολιτικό του μανιφέστο για τις φωτιές, με ύβρεις προς όλους, και το ηχητικό ανέβηκε μια χαρά στο youtube για να το ακούνε όλοι και να μαθαίνουν τις θεωρίες του ανθρώπου που έχει στο μπράτσο του τον αγκυλωτό σταυρό των Ναζί.
Όλα καλά εκεί στο υπουργείο Προστασίας του Πολίτη; Όλα καλά στην Αντεγκληματική Πολιτική; Μήπως δεν φτάνουν στην Κατεχάκη οι «δεκάρικοι» του Κασιδιάρη; Ας αναζητήσουν το κανάλι του στο youtube, δεν είναι δύσκολο.
Αλλά μην κλαίνε στις εκλογές αν δουν τον φυλακισμένο Κασιδιάρη και καμιά δεκαριά κρυφοφασίστες να μπαίνουν στη Βουλή.
Αλλά μάλλον απασχολούνται ορισμένοι με την προσωπική τους προβολή κι όχι με μείζονος ζητήματα δημοκρατίας.
Στην ΕΛΛΑΚΤΩΡ ο Χριστοφόρου
Να και μια προσθήκη – έκπληξη στο διοικητικό συμβούλιο του ομίλου της ΕΛΛΑΚΤΩΡ. Ο Οδυσσέας Χριστοφόρου, αναπληρωτής διευθύνων σύμβουλος στον ΟΠΑΠ, θα είναι, εφόσον εγκριθεί από τους μετόχους, μέλος του δ.σ. της ΕΛΛΑΚΤΩΡ μετά από πρόταση του διοικητικού συμβουλίου.
Ο Χριστοφόρου κατέχει μεταπτυχιακό (MSc) στις Δημόσιες Σχέσεις & Επικοινωνία από το Πανεπιστήμιο Ulster, του Μπέλφαστ κι έχει μεγάλη εμπειρία καθώς έχει εργαστεί ως στέλεχος στην Arthur Andersen, Γενικός Διευθυντής στην Ernst & Young Νοτιοανατολικής Ευρώπης, Γενικός Διευθυντής Επικοινωνίας στην Εμπορική Τράπεζα και την Τράπεζα Κύπρου, Εντεταλμένος Διευθυντής στην Τράπεζα της Ελλάδος.
- Διαβάστε επίσης: Ελλάκτωρ: Ανασυγκρότηση του δ.σ. σε σώμα
Ένα εκθεσιακό κέντρο, μια ιστορία…
Μια ιδιαίτερα σημαντική συναλλαγή – μεταβίβαση ακινήτου μέσω πλειστηριασμού έλαβε πρόσφατα χώρα. Ο λόγος για το ιστορικό εκθεσιακό κέντρο ΕΚΕΠ, το γνωστό Ευρωπαϊκό Κέντρο Εκθέσεων και Προβολής στη Μεταμόρφωση. Το τίμημα για το 17.210 τ.μ. ακίνητο έφτασε τα 11,57 εκατ. ευρώ με επισπεύδουσα στον πλειστηριασμό της Cepal.
Το ακίνητο βαρυνόταν με 8 προσημειώσεις υποθήκης υπέρ της Εμπορικής Τράπεζας, της Τράπεζας Πειραιώς και της Eurobank, δύο υποθήκες υπέρ της ΑΑΔΕ και της Eurobank, καθώς και τρεις αναγκαστικές κατασχέσεις υπέρ της Τράπεζας Πειραιώς, της ΑΑΔΕ και της Cepal Hellas.
Πρόκειται για το πρώτο ουσιαστικά σύγχρονο εκθεσιακό κέντρο το οποίο ξεκίνησε το 1993 να λειτουργεί και ήταν πρωτοποριακό. Είχε τότε κλιματισμό παντού, κυλιόμενες σκάλες, ανελκυστήρες, 143 θέσεις στάθμευσης. Ανηκε στην οικογένεια Αλεξόπουλου και στην αρχή είχε σημειώσει τεράστια επιτυχία.
Το οικόπεδο που φιλοξενεί το ΕΚΕΠ προήλθε από τη συνένωση 13 μικρότερων και καλύπτει ένα οικοδομικό τετράγωνο το οποίο περικλείεται από τις οδούς Παύλου Μπακογιάννη, Οδυσσέως, Δελφών και Ελ. Βενιζέλου, με πρόσωπο στην εθνική οδό Αθηνών-Λαμίας, είναι εντός σχεδίου πόλης και χαρακτηρίζεται άρτιο και οικοδομήσιμο.
Η συνολική δομημένη επιφάνεια ανέρχεται σε 14.868,04 τ.μ., και περιλαμβάνει:
-Ισόγειο με επιφάνεια 4.950,48 τ.μ. που αποτελείται από έναν ενιαίο χώρο, ένα χώρο αίθριου, κυλιόμενες σκάλες ανόδου-καθόδου, έξι κλιμακοστάσια ανόδου – καθόδου, τέσσερις ανελκυστήρες και τρείς ράμπες καθόδου προς το υπόγειο.
-Εσωτερικό εξώστη μεταξύ ισογείου και πρώτου ορόφου με επιφάνεια 1.226,54 τ.μ που αποτελείται από έναν ενιαίο χώρο, δύο δωμάτια με ένα εσωτερικό w.c το καθένα, οκτώ w.c., δύο ανελκυστήρες, και πέντε κλιμακοστάσια καθόδου προς τον ισόγειο όροφο.
-Πρώτο όροφο με επιφάνεια 4.894,76 τ.μ. που αποτελείται από έναν ενιαίο χώρο, αίθριο, δύο κυλιόμενες σκάλες ανόδου-καθόδου, έξι κλιμακοστάσια ανόδου-καθόδου, τέσσερις ανελκυστήρες, και δεκαεπτά w.c.
-Δεύτερο όροφο με επιφάνεια 3.796,26 τ.μ. που αποτελείται από έναν ενιαίο χώρο, μια κυλιόμενη σκάλα ανόδου-καθόδου, δυο κλιμακοστάσια ανόδου προς το δώμα και καθόδου και δυο κλιμακοστάσια καθόδου προς τον Α’ όροφο.
Το κτίριο έχει συνολικά 16 εισόδους προς το ισόγειο και τρείς ράμπες καθόδου προς το υπόγειο.
Latest News
Δύσκολο Σάββατο θα έχει ο Μητσοτάκης, τα αυτογκόλ της κυβέρνησης, μεγαλώνει η οργή στην αγορά, το σήμα της Βιομηχανίας, επιδόσεις από τα… Lidl, η «μονοκαλλιέργεια» της Ελλάκτωρ…
Ας γνωριστούμε καλύτερα…
Τα πυρηνικά της Ελλάδας, το story των ΔΕΗ και ΑΔΜΗΕ, αλλαγή σχεδίων για Prodea, η «ασημένια επένδυση» της ΓΕΚ ΤΕΡΝΑ, οι στηρίξεις του χρηματιστηρίου
Στα ψιλά...
Το timing του Bloomberg στην Αθήνα, το βαρύ πρόγραμμα του πρωθυπουργού, το μήνυμα των τραπεζιτών, το «χτίσιμο» στη ΔΕΗ, τα νέα σχέδια Στάσση και το pressing Χατζημηνά
Πολιτικό ρίσκο
Τα 3 τεστ της κυβέρνησης και ο ρόλος Goldman Sachs, ανοίγει “πανιά” η ABBank, «ξύνουν τα μολύβια» για τον Μπάρμπα Στάθη, το success της Σδούκου στο Μπακού και ένα κουίζ
Κι άλλο μέτωπο
«Πυλώνας» για την κυβέρνηση η βιομηχανία, έπαθε… Τραμπ ο Μητσοτάκης, τα λεφτά του Αγροτικής Ανάπτυξης, η αδιαφορία στο Χρηματιστήριο, τα stories σε ΔΕΗ και Helleniq Energy, σε αναβρασμό οι αρτοποιοί
Υπάρχει Υφυπουργός Βιομηχανίας
Ένα success story για το λογότυπο, το «200άρι» της ΔΕΗ, το σπριντ της Cenergy, τα κουκιά του Νεμπή, τα «διαμάντια» της Dimand, ο συναγερμός για την κερδοφορία
Σταγόνα
Μέτωπο Βιομηχάνων, το «δράμα» Χατζηδάκη, το «σκονάκι» της Αικατερινάρη, η θλίψη στη ΜΕΒΓΑΛ, «χημική» σύναξη στην Αθήνα, οι παραλαβές της Επίλεκτος
Καμπανάκια
Φεύγουν οι «μεγάλοι», στη «σίγαση» η αντιπολίτευση της ΝΔ, οι τιτλοποιήσεις της Attica Bank, στο βωμό των απαλλοτριώσεων ο… ΟΤΕ, ξεκαθάρισμα στο ΧΑ, ο κακός χαμός… στη χονδρική ρεύματος
Βαρδής Βαρδινογιάννης
Οι «κόκκινοι» υπουργοί, ξεσκονίζει τις φοροαπαλλαγές το Μαξίμου, ωστικό κύμα στα σούπερ μάρκετ, θα σώσει την Επίλεκτο η Louis Vuitton (;), η «εκδίκηση» της Alpha Bank, θα έχουμε και εργοστάσιο ΑΙ
Υποβιβασμός…
Η «κόκκινη γραμμή» του ΝΟΚ, στον αέρα ο υπερυπολογιστής Δαίδαλος, το σταυροδρόμι του χρηματιστηρίου, ο Κοκκόλης για τα χρηματιστήρια ενέργειας, η αξία της MORE Energy και το υπερ-σόου του μετρό Θεσσαλονίκης
Η «κόκκινη γραμμή»