
Δύο ακόμη φορείς προστίθενται στο 1555, τον Ενιαίο Αριθμό Εξυπηρέτησης Πολιτών για εργασιακά, ασφαλιστικά και κοινωνικά θέματα, του υπουργείου Εργασίας και Κοινωνικών Υποθέσεων, βελτιώνοντας το επίπεδο εξυπηρέτησης περισσότερων ακόμη πολιτών.
Συγκεκριμένα, όπως αναφέρεται σε ανακοίνωση του υπουργείου Εργασίας και Κοινωνικών Υποθέσεων, το 1555 θα καλύπτει πλέον και θέματα του Ναυτικού Απομαχικού Ταμείου (ΝΑΤ) και του Μετοχικού Ταμείου Πολιτικών Υπαλλήλων (ΜΤΠΥ), παρέχοντας τη δυνατότητα στους ασφαλισμένους και στους συνταξιούχους των δύο ταμείων να έχουν άμεση, έγκυρη και αξιόπιστη ενημέρωση για τα θέματα που τους απασχολούν, να υποβάλλουν αιτήματα και να παρακολουθούν την εξέλιξη των εκκρεμών υποθέσεών τους.
Διαβάστε επίσης: Υπουργείο Εργασίας: Έρχονται τα ψηφιακά ΚΕΠΑ και η Κάρτα Αναπηρίας
Δηλώσεις
Ο υπουργός Εργασίας και Κοινωνικών Υποθέσεων, Κωστής Χατζηδάκης, δήλωσε: «To 1555 έχει εξυπηρετήσει ήδη πάνω από 2,5 εκατομμύρια κλήσεις πολιτών. 8 στους 10 πολίτες δηλώνουν ικανοποιημένοι από τον τρόπο λειτουργίας του και από την εν γένει εξυπηρέτηση. Με την ένταξη του ΝΑΤ και του ΜΤΠΥ στο 1555 επιτρέπουμε σε επιπλέον ασφαλισμένους να λάβουν μια ποιοτική, άμεση και φιλική προς τους ίδιους και τις ανάγκες τους εξυπηρέτηση. Το 1555 ήρθε, για να μείνει και κάθε ημέρα γίνεται καλύτερο».
Ο πρόεδρος του ΝΑΤ, Κωνσταντίνος Τσαγκαρόπουλος, σημείωσε: «Στο Ναυτικό Απομαχικό Ταμείο – μέσα σε εξαιρετικά σύντομο χρονικό διάστημα και πάρα τις γνωστές σε όλους αντίξοες συνθήκες – καταφέραμε να εκμηδενίσουμε τις εκκρεμότητες στις απονομές κύριων συντάξεων. Πετύχαμε επίσης να μειώσουμε σημαντικά, σε κάτω από 100 ημέρες, τον χρόνο εξυπηρέτησης των νέων αιτήσεων. Σήμερα, ολοκληρώσαμε ένα ακόμα βήμα για την καλύτερη εξυπηρέτηση των ασφαλισμένων του ΝΑΤ, καθώς πλέον αποκτούν πρόσβαση στην εξυπηρέτηση του Ενιαίου Τηλεφωνικού Κέντρου 1555, που λειτουργεί 24 ώρες το 24ωρο, 7 ημέρες την εβδομάδα, δωρεάν. Με μηδενικό χρόνο ανταπόκρισης, λειτουργεί από σήμερα και για το ΝΑΤ ένας νέος, άμεσος τρόπος επαφής του πολίτη με την Πολιτεία και τις υπηρεσίες της, στα πρότυπα των μεγάλων ευρωπαϊκών χωρών».
Από την πλευρά του, ο πρόεδρος του ΜΤΠΥ, Νώντας Ατσαβές, υπογράμμισε: «Η ένταξη του Μετοχικού Ταμείου Πολιτικών Υπαλλήλων στο τηλεφωνικό κέντρο εξυπηρέτησης πολιτών 1555 έχει ως κύριο σκοπό να προσφέρει άμεση, έγκυρη και φιλική εξυπηρέτηση στους 600.000 περίπου μετόχους και μερισματούχους του Ταμείου. Η σημαντική αυτή πρωτοβουλία του υπουργείου Εργασίας και Κοινωνικών Υποθέσεων, που έχει ήδη καταγράψει ωφέλιμα αποτελέσματα σε άλλους φορείς και υπηρεσίες, σε συνδυασμό με τη λειτουργία ήδη από τον Μάρτιο της υπηρεσίας ηλεκτρονικής διαχείρισης αιτήσεων και εγγράφων, που λειτουργεί στην ιστοσελίδα του Ταμείου, την ένταξη της ηλεκτρονικής προσωποποιημένης πληροφόρησης του Ταμείου στην Ενιαία Ψηφιακή Πύλη του Δημοσίου gov.gr και τη συνεχή αναβάθμιση των ψηφιακών υπηρεσιών του Ταμείου προς τους πολίτες, συμβάλλει καθοριστικά στη σύγχρονη και αποτελεσματικότερη εξυπηρέτηση των μετόχων και μερισματούχων του Ταμείου. Πρώτα και πάνω από όλα είναι ο πολίτης, η εξυπηρέτησή του και ο απαραίτητος σεβασμός, τον οποίο οφείλουμε να του δείξουμε».
Υπενθυμίζεται ότι το 1555 καλύπτει ήδη τους εποπτευόμενους φορείς του e-ΕΦΚΑ, της Δημόσιας Υπηρεσίας Απασχόλησης (ΔΥΠΑ) (τ. ΟΑΕΔ) και του Οργανισμού Προνοιακών Επιδομάτων και Κοινωνικής Αλληλεγγύης (ΟΠΕΚΑ), καθώς και τα θέματα ΣΕΠΕ και εργασιακών σχέσεων, θέματα κοινωνικής αλληλεγγύης και θέματα ισότητας φύλων. Λειτουργεί 24 ώρες το 24ωρο, 7 ημέρες την εβδομάδα και, μέχρι σήμερα, έχει εξυπηρετήσει πάνω από 2,5 εκατομμύρια κλήσεις πολιτών. Από τον Φεβρουάριο του 2022, έχει τεθεί σε λειτουργία και η ιστοσελίδα του 1555 – 1555.gov.gr, μέσω της οποίας οι πολίτες μπορούν να εξυπηρετούνται άμεσα και εύκολα για τα ζητήματα που τους απασχολούν, χωρίς να απαιτείται κλήση στο τηλεφωνικό κέντρο.


Latest News

Πόσο αυξάνονται οι μισθοί μετά την κατάργηση των εισφορών για υπερωρίες και νυχτερινά
Από την 6η Μαρτίου σε ισχύ το μέτρο – Εγκύκλιος του e- ΕΦΚΑ μe αναλυτικά παραδείγματα

ΑΑΔΕ: Δεσμεύτηκε παράνομο φρέον 8,2 τόνων από την Τουρκία – Πρόστιμο 2,9 εκατ. ευρώ
Οι ελεγκτές ΑΑΔΕ προχώρησαν στη δέσμευση του παράνομου εμπορεύματος, ενώ σχηματίστηκε και δικογραφία

Ξεκίνησε η υποβολή δηλώσεων από νομικά πρόσωπα - Αναλυτικά οι προθεσμίες
Άνοιξε η πλατφόρμα της ΑΑΔΕ - Ο τρόπος επιβολή και τα απαιτούμενα δικαιολογητικά

Παρατείνεται η αγωνία για το τεκμαρτό εισόδημα - Στις 28 Μαρτίου η συζήτηση στο ΣτΕ
Αναβλήθηκε η συζήτηση για τον τεκμαρτό τρόπο φορολόγησης - Τι ζητούν οι επαγγελματίες

Απλοποιείται η διαδικασία έκδοσης ψηφιακών δελτίων αποστολής - Οι αποφάσεις
Τι δείχνουν τα στοιχεία της ΑΑΔΕ

Νωρίτερα οι συντάξεις Απριλίου - Πότε «κληρώνει» και για τα αναδρομικά
Aνακοίνωθηκαν οι ημερομηνίες πληρωμής για τις συντάξεις - Μέχρι το Πάσχα θα γίνει η καταβολή ποσών για αναδρομικά έως και 12.000 ευρώ

ΕΦΚΑ: Μικρή η ανταπόκριση για τη συνταξιοδότηση των μη μισθωτών με οφειλές έως 30.000 ευρώ
Μόλις 2.000 έχουν λάβει τη σύνταξη - Αργοί οι ρυθμοί υλοποίησης των ευεργετικών διατάξεων του μέτρου

Τέλος χρόνου για οφειλές στους Δήμους - Πώς μπορείτε να εξοφλήσετε σε 60 δόσεις
Εκπνέει η προθεσμία για υποβολή των αιτήσεων ένταξης στην ευνοϊκή ρύθμιση - Η προσαύξηση

Η ΔΥΠΑ στον Έβρο - Πάνω από 400 νέες θέσεις εργασίας και επιχειρήσεις στον Έβ
Το Νοέμβριο η ΔΥΠΑ υλοποίησε 3 νέες δράσεις για την ενίσχυση της αγοράς εργασίας στον Έβρο, συνολικού προϋπολογισμού 18,5 εκ. ευρώ

ΚΕΠΕ: Εκρηκτική άνοδος κατά 185% των κενών θέσεων εργασίας σε τέσσερα έτη
Τα αναλυτικά στοιχεία ανά οικονομική δραστηριότητα