Το 2029 θα ολοκληρωθεί η γραμμή 4 του μετρό στην Αθήνα, με τον πρώτο μετροπόντικα να «πιάνει δουλειά» στις αρχές του επόμενυο χρόνου, ενώ στον Πειραιά παραδίδονται το φθινόπωρο τρεις νέοι σταθμοί. Αυτό τόνισε ο υπουργός Υποδομών και Μεταφορών Κώστας Καραμανλής, σε συνέντευξή του στη Real News, προσθέτοντας ότι «στο τέλος του 2023 η Θεσσαλονίκη θα έχει το πιο σύγχρονο μετρό στην Ευρώπη».
Συγκεκριμένα, ερωτηθείς σχετικά ο υπουργός σημείωσε ότι μετά από 28 χρόνια, ξεκίνησε στην Αθήνα η κατασκευή νέας γραμμής μετρό που θα αλλάξει τη ζωή στην πόλη και η ολοκλήρωσή του θα γίνει το 2029. «Ήδη οι πολίτες βλέπουν εγκατεστημένα εργοτάξια και στις αρχές του χρόνου ξεκινά τη διαδρομή του ο πρώτος μετροπόντικας. Στον Πειραιά, το κατασκευαστικό έργο ολοκληρώνεται και τρεις νέοι σταθμοί παραδίδονται το φθινόπωρο. Ενώ στη Θεσσαλονίκη όλοι βλέπουν ότι επιτέλους χώροι εργοταξίων απελευθερώνονται και αποδίδονται ξανά στους πολίτες. Προχωράμε εντατικά τις εργασίες, ξεκινήσαμε τις δοκιμές και σε συνεργασία με το ΥΠΠΟΑ δώσαμε οριστική λύση και ξεκινήσαμε κατασκευαστικές εργασίες στο σταθμό Βενιζέλου. Στο τέλος του 2023 η πόλη θα έχει το πιο σύγχρονο μετρό στην Ευρώπη».
Διαβάστε επίσης: Καραμανλής: Ήπειρος και Λευκάδα περίμεναν χρόνια την παράκαμψη Αμφιλοχίας
«Δεν θα εγκαινιάζουμε μουσαμάδες, αλλά ολοκληρωμένα έργα»
Με την ευκαιρία της παράδοσης της παράκαμψης της Αμφιλοχίας και μάλιστα πολύ νωρίτερα από το χρονοδιάγραμμα, ο κ. Καραμανλής επισημαίνει ότι «με αυτά τα 17 χιλιόμετρα που δόθηκαν στην κυκλοφορία – έχουμε ολοκληρώσει το μεγαλύτερο μέρος του άξονα Άκτιο-Αμβρακία. Πήραμε ένα έργο μπλοκαρισμένο, τελματωμένο, που το είχαν όλοι ξεγραμμένο… Δουλέψαμε συστηματικά και μέσα σε τρία χρόνια κάναμε ό,τι δεν είχε γίνει όλα τα προηγούμενα. Γιατί σε αυτή την πολιτική πιστεύουμε. Στην πολιτική που φέρνει αποτελέσματα. Που ωφελεί τον τόπο και όλες τις Ελληνίδες, όλους τους Έλληνες. Όσο, λοιπόν, είμαστε στην κυβέρνηση, εμείς δεν θα εγκαινιάζουμε μουσαμάδες, αλλά ολοκληρωμένα έργα που έχουν ανάγκη οι πολίτες και ο τόπος».
Σε εξέλιξη οι έλεγχοι στα κτίρια στην Πεντέλη
Oι μηχανικοί του υπουργείου Υποδομών και Μεταφορών, ξεκίνησαν τους ελέγχους στα κτίρια μετά την πυρκαγιά στην Πεντέλη, ώστε να μπορέσουν οι άνθρωποι που επλήγησαν να πάρουν τις αποζημιώσεις τους: «Οι συνεργάτες μας που κάνουν τόση δουλειά, είναι κι αυτοί αφανείς ήρωες αυτής της ιστορίας… Μόνο την πρώτη μέρα, κάναμε 30 αυτοψίες. Συνολικά, έως την Παρασκευή, έχουν ελεγχθεί 251 κτίρια και έχουν βγει 76 επικίνδυνα και θα επανελεγχθούν, 86 προσωρινά ακατάλληλα μέχρι να γίνουν επισκευές και 89 ασφαλή για χρήση».
«Πάνω από τις μισές πτήσεις στο Ελ. Βενιζέλος δεν καθυστερούν»
Αναφερόμενος στις καθυστερήσεις που υπάρχουν στις πτήσεις, ο κ. Καραμανλής διευκρίνισε ότι «ως τώρα η Ελλάδα τα πηγαίνει πολύ καλύτερα από άλλες χώρες». Σύμφωνα με τον ίδιο, «στο Ελ. Βενιζέλος πάνω από τις μισές πτήσεις δεν καθυστερούν. Από τις υπόλοιπες, στο 80% το πρόβλημα οφείλεται στο domino effect καθυστερήσεων στα μεγάλα αεροδρόμια της Ευρώπης και το 20% σε πτήσεις εκτός χρονοθυρίδων. Δεν υπάρχουν προβλήματα που οφείλονται στην ελληνική εναέρια κυκλοφορία. Κρίσιμη εδώ είναι η επαφή μας με τους ελεγκτές εναέριας κυκλοφορίας. Επιτελούν κρίσιμο εθνικό έργο – και το εννοώ. Ήρθαμε σε συμφωνία μαζί τους για θέματα που τους απασχολούν και ελπίζω ότι θα έχουμε την υπεύθυνη συνεργασία τους για όλη τη σεζόν».
Latest News
Προχωρούν οι επεκτάσεις του Μετρό - Οι μελέτες και οι τροποποιήσεις
Έχουν μελετηθεί επέκταση της Γραμμής 2 νότια προς Γλυφάδα και η επέκταση του Μετρό προς Καλλιθέα
Πότε ξεκινά η νέα ψηφιακή εφαρμογή για τα συμφωνητικά ανάληψης τεχνικών έργων
Αναρτώνται και βεβαιώνονται ψηφιακά στην ΑΑΔΕ τα συμφωνητικά ανάληψης τεχνικών έργων άνω των 6.000 ευρώ από εργολάβο ή υπεργολάβο
Αρδευτικό Ταυρωπού: Προσωρινός ανάδοχος το σχήμα «Άκτωρ Παραχωρήσεις - ΑΒΑΞ» - Στα 139,6 εκατ το ύψος του έργου
Το Αρδευτικό Ταυρωπού, ένα έργο ΣΔΙΤ, καλύπτει τις αρδευτικές ανάγκες 115.000 στρεμμάτων
Ολοκληρώθηκαν οι υποβρύχιες επιθεωρήσεις στη γέφυρα Ρίου - Αντιρρίου
Οι εργασίες στη γέφυρα Ρίου - Αντιρρίου έγιναν αμέσως μετά την ολοκλήρωση της καλοκαιρινής καμπάνιας επιθεωρήσεων από τους Αλπινιστές (Αέρα)
Νέος πόλεμος για την εκτροπή του Αχελώου – Οι υπέρμαχοι και οι πολέμιοι στο ΣτΕ
Ο Αχελώος και η εκτροπή του ποταμού για έβδομη φορά στο ΣτΕ – Το «μέτωπο» υπέρ των έργων που διαμορφώνεται στον κάμπο
Δυναμικό μπάσιμο AKTOR στην κατοικία – Ευκαιρίες στη στεγαστική κρίση βλέπει ο Εξάρχου
Τα σχέδια της AKTOR για το real estate αλλά και την πρόθεση να συμμετέχει σε δύο παραχωρήσεις έκανε γνωστά ο πρόεδρος και CEO Αλέξανδρος Εξάρχου
Με ΣΔΙΤ θα κατασκευαστούν 17 νέα σχολεία στην Κεντρική Μακεδονία - Τι προβλέπει η σύμβαση
Οι νέες σχολικές μονάδες αναμένεται να καλύψουν τις ανάγκες 5.000 μαθητών σε 9 δήμους
Τα 4+1 βήματα για το κυβερνητικό πάρκο στον Υμηττό - Ο «αφοπλισμός» και η μετακόμιση των ΕΑΣ
Εκτός από την Α΄ φάση του διαγωνισμού για την ανάπτυξη του κυβερνητικού πάρκου, έπονται άλλα 4 βήματα για να «αδειάσει» ο χώρος της ΠΥΡΚΑΛ
Η αναγέννηση της AKTOR – Μπάκος, Καϋμενάκης και Εξάρχου ρίχνουν… θεμέλια 2 δισ.
Πώς θα χτιστούν οι 5 θυγατρικές της AKTOR – Οι νέες μπίζνες και ο στόχος για EBITDA 430 εκατ. το 2030
Ταχιάος: Στην τελική ευθεία για την παράδοση του Μετρό Θεσσαλονίκης
Από την 1η Νοεμβρίου ξεκινούν οι δοκιμές προσομοίωσης της λειτουργίας του Μετρό Θεσσαλονίκης