
Το 2029 θα ολοκληρωθεί η γραμμή 4 του μετρό στην Αθήνα, με τον πρώτο μετροπόντικα να «πιάνει δουλειά» στις αρχές του επόμενυο χρόνου, ενώ στον Πειραιά παραδίδονται το φθινόπωρο τρεις νέοι σταθμοί. Αυτό τόνισε ο υπουργός Υποδομών και Μεταφορών Κώστας Καραμανλής, σε συνέντευξή του στη Real News, προσθέτοντας ότι «στο τέλος του 2023 η Θεσσαλονίκη θα έχει το πιο σύγχρονο μετρό στην Ευρώπη».
Συγκεκριμένα, ερωτηθείς σχετικά ο υπουργός σημείωσε ότι μετά από 28 χρόνια, ξεκίνησε στην Αθήνα η κατασκευή νέας γραμμής μετρό που θα αλλάξει τη ζωή στην πόλη και η ολοκλήρωσή του θα γίνει το 2029. «Ήδη οι πολίτες βλέπουν εγκατεστημένα εργοτάξια και στις αρχές του χρόνου ξεκινά τη διαδρομή του ο πρώτος μετροπόντικας. Στον Πειραιά, το κατασκευαστικό έργο ολοκληρώνεται και τρεις νέοι σταθμοί παραδίδονται το φθινόπωρο. Ενώ στη Θεσσαλονίκη όλοι βλέπουν ότι επιτέλους χώροι εργοταξίων απελευθερώνονται και αποδίδονται ξανά στους πολίτες. Προχωράμε εντατικά τις εργασίες, ξεκινήσαμε τις δοκιμές και σε συνεργασία με το ΥΠΠΟΑ δώσαμε οριστική λύση και ξεκινήσαμε κατασκευαστικές εργασίες στο σταθμό Βενιζέλου. Στο τέλος του 2023 η πόλη θα έχει το πιο σύγχρονο μετρό στην Ευρώπη».
Διαβάστε επίσης: Καραμανλής: Ήπειρος και Λευκάδα περίμεναν χρόνια την παράκαμψη Αμφιλοχίας
«Δεν θα εγκαινιάζουμε μουσαμάδες, αλλά ολοκληρωμένα έργα»
Με την ευκαιρία της παράδοσης της παράκαμψης της Αμφιλοχίας και μάλιστα πολύ νωρίτερα από το χρονοδιάγραμμα, ο κ. Καραμανλής επισημαίνει ότι «με αυτά τα 17 χιλιόμετρα που δόθηκαν στην κυκλοφορία – έχουμε ολοκληρώσει το μεγαλύτερο μέρος του άξονα Άκτιο-Αμβρακία. Πήραμε ένα έργο μπλοκαρισμένο, τελματωμένο, που το είχαν όλοι ξεγραμμένο… Δουλέψαμε συστηματικά και μέσα σε τρία χρόνια κάναμε ό,τι δεν είχε γίνει όλα τα προηγούμενα. Γιατί σε αυτή την πολιτική πιστεύουμε. Στην πολιτική που φέρνει αποτελέσματα. Που ωφελεί τον τόπο και όλες τις Ελληνίδες, όλους τους Έλληνες. Όσο, λοιπόν, είμαστε στην κυβέρνηση, εμείς δεν θα εγκαινιάζουμε μουσαμάδες, αλλά ολοκληρωμένα έργα που έχουν ανάγκη οι πολίτες και ο τόπος».
Σε εξέλιξη οι έλεγχοι στα κτίρια στην Πεντέλη
Oι μηχανικοί του υπουργείου Υποδομών και Μεταφορών, ξεκίνησαν τους ελέγχους στα κτίρια μετά την πυρκαγιά στην Πεντέλη, ώστε να μπορέσουν οι άνθρωποι που επλήγησαν να πάρουν τις αποζημιώσεις τους: «Οι συνεργάτες μας που κάνουν τόση δουλειά, είναι κι αυτοί αφανείς ήρωες αυτής της ιστορίας… Μόνο την πρώτη μέρα, κάναμε 30 αυτοψίες. Συνολικά, έως την Παρασκευή, έχουν ελεγχθεί 251 κτίρια και έχουν βγει 76 επικίνδυνα και θα επανελεγχθούν, 86 προσωρινά ακατάλληλα μέχρι να γίνουν επισκευές και 89 ασφαλή για χρήση».
«Πάνω από τις μισές πτήσεις στο Ελ. Βενιζέλος δεν καθυστερούν»
Αναφερόμενος στις καθυστερήσεις που υπάρχουν στις πτήσεις, ο κ. Καραμανλής διευκρίνισε ότι «ως τώρα η Ελλάδα τα πηγαίνει πολύ καλύτερα από άλλες χώρες». Σύμφωνα με τον ίδιο, «στο Ελ. Βενιζέλος πάνω από τις μισές πτήσεις δεν καθυστερούν. Από τις υπόλοιπες, στο 80% το πρόβλημα οφείλεται στο domino effect καθυστερήσεων στα μεγάλα αεροδρόμια της Ευρώπης και το 20% σε πτήσεις εκτός χρονοθυρίδων. Δεν υπάρχουν προβλήματα που οφείλονται στην ελληνική εναέρια κυκλοφορία. Κρίσιμη εδώ είναι η επαφή μας με τους ελεγκτές εναέριας κυκλοφορίας. Επιτελούν κρίσιμο εθνικό έργο – και το εννοώ. Ήρθαμε σε συμφωνία μαζί τους για θέματα που τους απασχολούν και ελπίζω ότι θα έχουμε την υπεύθυνη συνεργασία τους για όλη τη σεζόν».


Latest News

Έτοιμο το 73% του αυτοκινητόδρομου Πάτρα-Πύργος - Το πλάνο παράδοσης του έργου
Τον Ιούλιο παραδίδεται το πρώτο και μεγαλύτερο τμήμα της Πατρών - Πύργου και τον Νοέμβριο το δεύτερο

Η AKTOR υπέγραψε τη σύμβαση για το μεγάλο έργο ΣΔΙΤ των φοιτητικών εστιών Κρήτης
Θα κατασκευαστούν δωμάτια και διαμερίσματα συνολικών 4.846 κλινών εκ των οποίων 2.710 στο Ρέθυμνο και 2.136 στο Ηράκλειο
![ΕΛΣΤΑΤ: Αυξήθηκε η οικοδομική δραστηριότητα κατά 15,6% το Δεκέμβριο [πίνακες]](https://www.ot.gr/wp-content/uploads/2025/03/DSC9655-2-1024x569-1-600x333.jpg)
Πόσο αυξήθηκαν οι οικοδομικές άδειες - Οι top περιοχές [πίνακες]
Τα στοιχεία της ΕΛΣΤΑΤ δείχνουν ότι η μεγαλύτερη αύξηση σημειώθηκε στη Δυτική Μακεδονία, στη Κρήτη και την Ανατολική Μακεδονία

Όμιλος AKTOR: Παραδόθηκε το έργο αποκατάστασης της γέφυρας του Αξιού
Παραδόθηκε στην Εγνατία Οδό ΑΕ το έργο δομικής επάρκειας και συντήρησης της γέφυρας του Αξιού

Αναβαθμίστηκε η Μονάδα Επεξεργασίας Νερού της ΕΥΔΑΠ στις Αχαρνές
Η Μονάδα Επεξεργασίας Νερού της ΕΥΔΑΠ στις Αχαρνές τροφοδοτεί το 60% του Λεκανοπεδίου της Αττικής με νερό

Σιδηροδρομικοί: Τι πάει λάθος με τα τρένα στην Ελλάδα – Χτυπούν «καμπανάκι» σε κυβέρνηση και Hellenic Train
Ποιες είναι οι δράσεις που ζητούν οι σιδηροδρομικοί υπάλληλοι προκειμένου να εκσυγχρονιστεί ο ελληνικός σιδηρόδρομος και να λειτουργήσει με ασφάλεια

Υπουργείο Υποδομών για Γραμμή 4: «Κανένα ζήτημα ασφάλειας, καμία λάθος χάραξη»
H ανακοίνωση του υπουργείου Υποδομών μετά την αυτοψία του εργοταξίου της Γραμμής 4 του Μετρό στο ύψος του ΓΝΑ

Ομιλος AKTOR: Δόθηκε σε κυκλοφορία και το τελευταίο τμήμα της Παλιάς ΕΟ Αθηνών – Κορίνθου
Ο Ομιλος AKTOR ανέλαβε την αποκατάσταση των ζημιών μετά από σοβαρή πυρκαγιά σε βυτιοφόρο της 8ης Ιουνίου 2024

Στο μισό τα αποθέματα νερού στην Αττική – Οι μεγάλες απώλειες και τα έργα για την υδροδότηση
Εντείνεται το πρόβλημα με την λειψυδρία στην Αττική – Τα αποθέματα υδάτων σε Μόρνο, Εύηνο, Μαραθώνα και Υλίκη

Σε… ράγες οι υποδομές και μεταφορές – Το στοίχημα με Δήμα και Κυρανάκη
Το στοίχημα των μεταρρυθμίσεων στο υπουργείο Υποδομών και Μεταφορών με τον νέο υπουργό Χρίστο Δήμα και αναπληρωτή Κωνσταντίνο Κυρανάκη