
Ο Μπιλ Γκέιτς είναι ένας από τους πλουσιότερους ανθρώπους στον κόσμο. Για την ακρίβεια είναι ο τέταρτος πιο πλούσιος άνθρωπος του πλανήτη με περιουσία που ξεπερνάει τα 150 δισεκατομμύρια δολάρια.
Ο Μπιλ Γκέιτς, κάθε δευτερόλεπτο που αναπνέει, ακόμη και όταν κοιμάται, βάζει στην τσέπη του σχεδόν 5 χιλιάδες δολάρια. Ενώ στο φανταστικό σενάριο που θα ξόδευε 1 εκατομμύριο δολάρια τη μέρα θα χρειαζόταν 400 χρόνια για να ξοδέψει όλη την περιουσία του.
Ο άνθρωπος αυτός λοιπόν, με τη διορατικότητα που τον χαρακτηρίζει (δεν βγάζεις τόσα χρήματα εάν δεν έχεις διορατικότητα αλλά και ένστικτο), αναφέρθηκε στο επάγγελμα του άμεσου μέλλοντος που μπορεί να κάνει πλούσιους πολλούς ανθρώπους.
Διαβάστε επίσης: Μπιλ Γκέιτς: Αυτό είναι το ελληνικό νησί που θέλει να αγοράσει
Κλιματική αλλαγή
Το επάγγελμα αυτό έχει άμεση σχέση με την κλιματική αλλαγή. Μάλιστα ο Γκέιτς έχει πει πολλές φορές ότι το θέμα που πρέπει να απασχολεί πλέον την ανθρωπότητα είναι η κλιματική αλλαγή, γιατί αυτά που έρχονται με την καταστροφή του κλίματος, ούτε καν μπορούμε να τα διανοηθούμε.
Σύμφωνα με τον αμερικάνο μεγιστάνα, όσοι ασχοληθούν με την κλιματική αλλαγή μπορεί μέσα σε λίγο καιρό να έχουν κέρδη που θα ξεπεράσουν εκείνα της Tesla και της Microsoft.
Το επάγγελμα έχει άμεση σχέση με αυτό που λέμε «κλιματική τεχνολογία». Δηλαδή προϊόντα και υπηρεσίες που ναι μεν εξυπηρετούν τον άνθρωπο, χωρίς όμως να δολοφονούν το περιβάλλον.
Κάτι τέτοιο είναι τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα, οι καινοτομίες στις μπαταρίες, οι κινητήρες υδρογόνου και πολλά άλλα τα οποία με μια σωστή επένδυση από μια start up εταιρία μπορεί να την απογειώσουν.
Ο Μπιλ Γκέιτς μάλιστα μιλώντας σε διαδικτυακό συνέδριο είπε πως σε μια νέα τέτοια επένδυση στον συγκεκριμένο χώρο υπάρχει ρίσκο. «Όμως στο τέλος της ημέρας θα υπάρξουν οκτώ Teslas, δέκα Teslas… Θα υπάρχουν εταιρείες τύπου Microsoft, Google, Amazon που θα βγουν από αυτόν τον χώρο και θα αποφέρουν τεράστια κέρδη. Μην ξεχνάτε ότι μέχρι η Tesla για παράδειγμα να απογειώσει τη μετοχή της κατά 2.000%, τα πρώτα 16 χρόνια, δεν έφερνε κέρδη».
Και συνέχισε: «Η τεχνολογία του κλίματος δεν είναι ένας εύκολος τομέας. Είναι ένας επικίνδυνος τομέας αλλά όσοι αντέξουν μέχρι το τέλος δεν θα πιστεύουν τα κέρδη που θα έχουν αποκομίσει.»


Latest News

Το... χαρέμι του Μασκ και οι «λεγεώνες» παιδιών – Το συγκρότημα στο Όστιν
Ποιες τακτικές χρησιμοποιεί ο Μασκ για να διαχειριστεί τη «λεγεώνα» των μωρών του - και τις μητέρες τους. Έχει ήδη αποκτήσει 14 παιδιά, αλλά μπορεί να έχει πολλά περισσότερα

Άνοδος της θερμοκρασίας και τοπικές λασποβροχές
Ο καιρός ανά περιοχή – Η πρόγνωση της Εθνικής Μετεωρολογικής Υπηρεσίας για σήμερα Μεγάλη Τετάρτη

Από σήμερα η επιστροφή των πινακίδων για το Πάσχα - Ποιοι εξαιρούνται
Τι ισχύει με την επιστροφή πινακίδων σε ιδιοκτήτες οχημάτων που προέβησαν σε αντικοινωνική στάθμευση

Δένδιας – Πιτσιλής υπέγραψαν Μνημόνιο Συνεργασίας: Στόχος η διαφάνεια στις αγορές των εξοπλιστικών
Πρέπει «να προστατεύσουμε τελικά το υστέρημα του Έλληνα φορολογούμενου» τόνισε ο Δένδιας

Μποϊκοτάζ της Κίνας στην Boeing - Σταματά να παραλαμβάνει αεροσκάφη
Κλιμακώνεται η εμπορική διαμάχη μεταξύ Κίνας και Ηνωμένων Πολιτειών

Μητσοτάκης: Χτίζουμε πάνω στα θεμέλια της δημοσιονομικής πειθαρχίας
Αισιόδοξος για τις προοπτικές της οικονομίας εμφανίστηκε ο Κ. Μητσοτάκης κατά την πρώτη του συνάντηση με τον νέο Πρόεδρο της Δημοκρατίας Κ .Τασούλα

Από 16 Απριλίου σε ισχύ η επιστροφή πινακίδων - Ποιοι περιπτώσεις εξαιρούνται
Τι ισχύει με την επιστροφή πινακίδων σε ιδιοκτήτες οχημάτων που προέβησαν σε αντικοινωνική στάθμευση

Μικρή πτώση της θερμοκρασίας και αφρικανική σκόνη – Πού θα βρέξει
Τοπικές βροχές αναμένονται στην Αττική κυρίως τις μεσημβρινές ώρες οπότε είναι πιθανό να σημειωθεί μικρής διάρκειας καταιγίδα. Ο καιρός σήμερα

Αντίστροφη μέτρηση για τον Προσωπικό Αριθμό: Πότε έρχεται, πώς θα τον αποκτήσετε
Έρχεται να αντικαταστήσει τον ΑΦΜ και τον ΑΜΚΑ που χρησιμοποιούνταν μέχρι σήμερα – Σύμφωνα με τον νόμο, ο Προσωπικός Αριθμός θα εμφανίζεται στις νέες ψηφιακές ταυτότητες

Απεργία στα ταξί σήμερα για τη διέλευση από τις λεωφορειολωρίδες
Το Συνδικάτο Αυτοκινητιστών Ταξί ζητά να ισχύσουν όσα αναφέρονται στο τελικό κείμενο του νέου Κώδικα Οδικής Κυκλοφορίας