Τη συνεργασία τους ανακοίνωσαν η Wolt και η ΑΒ Βασιλόπουλος, η οποία ξεκίνησε την Πέμπτη 21 Ιουλίου με τα πρώτα πέντε καταστήματα ΑΒ στην Αττική. Πρόκειται για τα καταστήματα σε Ελληνικό, Πετράλωνα, Περισσό, Βριλήσσια και Νέα Ερυθραία. Η νέα αυτή συνεργασία έρχεται να εμπλουτίσει τις διαθέσιμες επιλογές των πελατών της Wolt, οι οποίοι πλέον θα μπορούν να κάνουν τα ψώνια του σούπερ μάρκετ από τα καταστήματα ΑΒ Βασιλόπουλος, εύκολα και γρήγορα, από την άνεση του σπιτιού τους ή του γραφείου τους.
Διαβάστε επίσης: Σούπερ μάρκετ – Βιομηχανία τροφίμων: Zημιές αναμένει μία στις τέσσερις επιχειρήσεις
Στην εφαρμογή της Wolt είναι διαθέσιμοι περισσότεροι από 4.500 κωδικοί προϊόντων, που καλύπτουν όλες τις κατηγορίες, όπως γαλακτοκομικά, αλλαντικά, αλλά και προϊόντα προσωπικής περιποίησης και υγιεινής, είδη καθαρισμού και οικιακής χρήσης, σύμφωνα με τη σχετική ενημέρωση. Τα διαθέσιμα προϊόντα θα ανανεώνονται τακτικά με νέες ετικέτες και μοναδικές προσφορές, ώστε να ανταποκρίνονται στις απαιτήσεις της καθημερινότητας των σύγχρονων νοικοκυριών.
Το ωράριο παραδόσεων
Τα ψώνια από τα καταστήματα ΑΒ Βασιλόπουλος μέσω της Wolt έρχονται στην πόρτα των καταναλωτών από Δευτέρα έως και Σάββατο, από τις 09:30 έως τις 19:30, σε περίπου 40 λεπτά.
Επιπλέον, οι καταναλωτές μπορούν να απολαμβάνουν τα οφέλη της εφαρμογής, όπως το live tracking που παρέχει τη δυνατότητα παρακολούθησης της πορείας της παραγγελίας σε ζωντανό χρόνο. Το menu της εφαρμογής συνοδεύεται από φωτογραφίες, απλοποιώντας περαιτέρω τις αγορές, ενώ υπενθυμίζεται ότι οι συναλλαγές στη Wolt γίνονται με κάρτα ή με μετρητά, με τους πελάτες να μπορούν να προγραμματίσουν την παράδοση σε ημέρα και ώρα που τους εξυπηρετεί για ακόμη μεγαλύτερη διευκόλυνση. Μάλιστα, σε περίπτωση που χρειαστεί, έχουν στη διάθεσή τους την ομάδα εξυπηρέτησης πελατών, η οποία απαντάει κατά μέσο όρο σε λιγότερο από 40 δευτερόλεπτα.
Νέες περιοχές
O Δημήτρης Καρέλος, Γενικός Διευθυντής της Wolt για Ελλάδα, Κύπρο και Μάλτα δήλωσε σχετικά: «Είμαστε πολύ ενθουσιασμένοι για τη νέα μας συνεργασία με μία από τις κορυφαίες αλυσίδες supermarket στην Ελλάδα, την ΑΒ Βασιλόπουλος. Η νέα συνεργασία συνδυάζει την τεχνολογική υπεροχή μας με την εξαιρετική ποιότητα των προϊόντων της ΑΒ Βασιλόπουλος προς όφελος των πελατών. Ως Wolt, στόχος μας είναι να προσφέρουμε περισσότερες επιλογές και δυνατότητες στους λάτρεις της εφαρμογής, κάνοντας την καθημερινότητά τους πιο εύκολη και απλή.».
Η Ζέτα Χειμωνίδου, Αντιπρόεδρος Marketing και Στρατηγικής & Υπεύθυνη Ηλεκτρονικού Εμπορίου της ΑΒ Βασιλόπουλος, δήλωσε σχετικά: «Στην ΑΒ Βασιλόπουλος, ψάχνουμε πάντοτε τον καλύτερο τρόπο να είμαστε δίπλα στους πελάτες μας. Σε αυτήν την κατεύθυνση, η συνεργασία μας με τη Wolt, μια από τις πιο δημοφιλείς εφαρμογές online delivery στην Ελλάδα, έρχεται να αναβαθμίσει την online αγοραστική εμπειρία των πελατών μας και να εξοικονομήσει χρόνο στα καθημερινά τους ψώνια. Σκοπός μας είναι συνεχώς να εξελισσόμαστε, να καινοτομούμε και να προσφέρουμε πάντοτε επιλογές, λύσεις και ιδέες, που εξυπηρετούν τις ανάγκες των πελατών μας.».
Αξίζει να σημειωθεί ότι σύντομα νέα καταστήματα ΑΒ θα προστεθούν στην εφαρμογή της Wolt, επεκτείνοντας την υπηρεσία σε Θεσσαλονίκη, Λάρισα, Πάτρα, Βόλο, Ηράκλειο και Χανιά.
Latest News
Καραμολέγκος: Άγνωστα τα αίτια της πυρκαγιάς
Η πρώτη ανακοίνωση της εταιρείας μετά την εκδήλωση της πυρκαγιάς στο Κορωπί
Alter Ego Media: Στη διάθεση του επενδυτικού κοινού το ενημερωτικό δελτίο
Η Alter Ego Media προχωρά σε δημόσια προσφορά έως 14.249.000 νέων μετοχών - Ποιο είναι το αναμενόμενο χρονοδιάγραμμα
Μειώνει τα ασφάλιστρα υγείας η Interamerican
Ο μέσος όρος της αναπροσαρμογής των ασφαλίστρων των μακροχρόνιων προγραμμάτων υγείας διαμορφώνεται σε ποσοστό της τάξεως του 50% του δείκτη υγείας του ΙΟΒΕ
Ίδρυση αστικού συνεταιρισμού μέσα από την e-υπηρεσία μιας «στάσης»
Τι θα πρέπει να γνωρίζουν οι ενδιαφερόμενοι
Επιτροπή Κεφαλαιαγοράς: Εγκρίθηκε το ενημερωτικό δελτίο της Alter Ego Media για εισαγωγή στο ΧΑ
Με απόφαση του το διοικητικό συμβούλιο της Επιτροπής Κεφαλαιαγοράς ενέκρινε το περιεχόμενο του ενημερωτικού δελτίου της Alter Ego Media
Εθνική Ασφαλιστική: Προσαρμογή προς τα...κάτω στα ισόβια ασφάλιστρα υγείας - Στο 7% η αύξηση
Η Εθνική Ασφαλιστική υπογραμμίζει τη δέσμευση της εταιρίας στην διασφάλιση του οφέλους των ασφαλισμένων
Κορυφαία επιλογή της BofA η Eurobank - Οι τιμές στόχοι για τις τράπεζες [γραφήματα]
Μετά από βελτιωμένη καθοδήγηση σχετικά με τα αποτελέσματα του 3ου τριμήνου, η BofA αναμένει άνοδο των χορηγήσεων στην Ελλάδα κατά 7-10%
Μειώνει τις...αυξήσεις και η Generali: Υψηλότερα 6,9% τα ασφάλιστρα υγείας το 2025
Η Generali σημειώνει πως οι αυξήσεις τίθενται σε ισχύ από την 01.01.2025 και έως το τέλος του τρέχοντος έτους
«Ψαλιδίζει» τις αυξήσεις στα ασφάλιστρα υγείας η Eurolife
Η μείωση αναμένεται να φτάσει σε ποσοστό της τάξεως του 50% του δείκτη υγείας του ΙΟΒΕ, σύμφωνα με την ασφαλιστική εταιρεία Eurolife
Η Παπουτσάνης μπαίνει στην αγορά των μαλακτικών με τα Aromatics
Τα μπουκάλια της σειράς μαλακτικών της Παπουτσάνης περιέχουν 30% ανακυκλωμένο πλαστικό