«Ζωντανή» διαφήμιση για την Ελλάδα και τη Σκόπελο είναι η γαστρονομική και μουσικοχορευτική παράσταση «Mamma Mia The Party» https://mammamiatheparty.co.uk/ που πραγματοποιείται στον υπερσύγχρονο πολυχώρο O2 και σημειώνει μεγάλη επιτυχία στο Λονδίνο.
Για τον σκοπό αυτό, έχει δημιουργηθεί εξολοκλήρου ένα νησιώτικο γραφικό σκηνικό με σοκάκια, σιντριβάνια, σπίτια και ταβέρνα που θυμίζουν Σκόπελο.
Διαβάστε επίσης: Αλόννησος: Στην κορυφή λίστας των Times με τα 25 καλύτερα ελληνικά νησιά
«Ζωντανή» διαφήμιση για τη Σκόπελο είναι η γαστρονομική και μουσικοχορευτική παράσταση «Mamma Mia The Party» που πραγματοποιείται στο #Λονδίνο. Για τον σκοπό αυτό, έχει δημιουργηθεί ένα νησιωτικό γραφικό σκηνικό με σοκάκια, σιντριβάνια, σπίτια και ταβέρνα που θυμίζουν #Σκόπελο. pic.twitter.com/FuB5tNAuKo
— Skopelos Island (@visit_skopelos) July 25, 2022
Δεκάδες χορευτές και άλλοι συντελεστές έχουν επιστρατευτεί, προκειμένου να αναβιώσουν το διαχρονικό μιούζικαλ Mamma Mia.
Διαβάστε επίσης: Στις 14 Ιουνίου ξεκινάει η ακτοπλοϊκή γραμμή Θεσσαλονίκη-Σκιάθος -Σκόπελος-Αλόννησος
Το κοινό έχει τη δυνατότητα να απολαύσει ελληνική γαστρονομία σε ένα μαγευτικό χώρο, ενώ όλα καταλήγουν σε ένα μεγάλο πάρτι, με τους θεατές και τους χορευτές να γίνονται «ένα» στο τέλος της βραδιάς. Στο πλαίσιο των συνεννοήσεων του δήμου Σκοπέλου με τους διοργανωτές της παράστασης, με στόχο την πολύμηνη προβολή του προορισμού, υλοποιηθήκαν ενέργειες όπως μεγάλος διαδικτυακός διαγωνισμός για τους Βρετανούς φίλους του μιούζικαλ, ο οποίος περιελάμβανε ένα ταξίδι στο ειδυλλιακό νησί των Σποράδων και συγκέντρωσε χιλιάδες συμμετοχές. Σημειώνεται πως η πρωτοποριακή παράσταση έχει αποσπάσει διθυραμβικές κριτικές από κορυφαία μέσα ενημέρωσης, όπως οι Times του Λονδίνου και η Daily Mirror.
«Μεταφέρουμε βιωματικά την εμπειρία της Σκοπέλου στη βρετανική αγορά, που φέτος δείχνει την ισχυρή προτίμηση της στη Σκόπελο, τάση που θα συντηρηθεί μέχρι και τις αρχές Οκτωβρίου», επισημαίνει η πρόεδρος της επιτροπής Τουρισμού του δήμου Σκοπέλου, Ιωάννα Ευσταθίου, σε σχετική ανακοίνωση.
Latest News
Ισχυρή ζήτηση για Ελλάδα δείχνει η τουριστική έκθεση WTM από το Λονδίνο
Ο τουρισμός κερδίζει το στοίχημα στην Ελλάδα, τονίζει ο πρόεδρος της ΠΟΞ σχολιάζοντας τα μηνύματα από την έκθεση World Travel Market
Για πρώτη φορά χειμερινές κρουαζιέρες από τον Πειραιά φέρνει η MSC Cruises
Η κίνηση για τη χειμερινή κρουαζιέρα εντάσσεται και στην στρατηγική της εταιρείας για επιμήκυνση της παραδοσιακής περιόδου
Ολικό rebranding, δύο νέα ξενοδοχεία και στο βάθος Marriott για την Atlantica Hotels & Resorts
Ο όμιλος Atlantica Hotels & Resorts έχει 50 ξενοδοχεία σε Ελλάδα και Κύπρο - Συνεργάζεται με τον μεγαλύτερο tour operator την Tui
Διακανονισμός χρεών και επενδυτικό ενδιαφέρον για το Hydra Beach
Οι μέτοχοι του Hydra Beach διαβεβαιώνουν ότι μέχρι το τέλος του 2024 θα διακανονιστούν τα χρέη προς τον πιστωτή
Συνάντηση Όλ. Κεφαλογιάννη με τον Βρετανό ομόλογό της Sir Chris Bryant στο Λονδίνο
Η Κεφαλογιάννη έθεσε και το θέμα επιστροφής και επανένωσης των γλυπτών του Παρθενώνα, που περιλαμβάνεται στις αρμοδιότητες του ομολόγου της
Αυξημένη κατά 10% η επιβατική κίνηση στο «Ελ. Βενιζέλος» τον Οκτώβριο
Τόσο η εγχώρια όσο και η διεθνής επιβατική κίνηση ξεπέρασαν κατά 7,4% και 11,1% τα αντίστοιχα περυσινά μεγέθη, σύμφωνα με την ανακοίνωση του ΔΑΑ
Ξενοδοχεία δύο ταχυτήτων δείχνουν έσοδα και πληρότητες
Έρευνα της GBR Consulting φανερώνει την ψαλίδα εσόδων και πληρότητας ανάμεσα στα ξενοδοχεία Αθήνας και Θεσσαλονίκης και της περιφέρειας
Σε πτωτική πορεία για 5ο μήνα η πληρότητα στα ξενοδοχεία - Σημαντική αύξηση τιμών [γραφήματα]
Η πορεία στα ξενοδοχεία στην Αθήνα αναδεικνύει σημαντικές τάσεις και προκλήσεις - Πώς διαμορφώνεται η μέση τιμή δωματίου
Έσπασε τα κοντέρ το λιμάνι του Ηρακλείου: Πάνω από μισό εκατ. οι επιβάτες κρουαζιέρας
Ο Οργανισμός Λιμένος Ηρακλείου καταγράφει νέο ιστορικό ρεκόρ επισκεψιμότητας από την κρουαζιέρα για το 2024
Το ελληνικό νησί ανάμεσα στα 100 πιο όμορφα
Τι αποκαλύπτει ο ετήσιος κατάλογος που δημοσίευσε το Business Insider