«Ζωντανή» διαφήμιση για την Ελλάδα και τη Σκόπελο είναι η γαστρονομική και μουσικοχορευτική παράσταση «Mamma Mia The Party» https://mammamiatheparty.co.uk/ που πραγματοποιείται στον υπερσύγχρονο πολυχώρο O2 και σημειώνει μεγάλη επιτυχία στο Λονδίνο.
Για τον σκοπό αυτό, έχει δημιουργηθεί εξολοκλήρου ένα νησιώτικο γραφικό σκηνικό με σοκάκια, σιντριβάνια, σπίτια και ταβέρνα που θυμίζουν Σκόπελο.
Διαβάστε επίσης: Αλόννησος: Στην κορυφή λίστας των Times με τα 25 καλύτερα ελληνικά νησιά
«Ζωντανή» διαφήμιση για τη Σκόπελο είναι η γαστρονομική και μουσικοχορευτική παράσταση «Mamma Mia The Party» που πραγματοποιείται στο #Λονδίνο. Για τον σκοπό αυτό, έχει δημιουργηθεί ένα νησιωτικό γραφικό σκηνικό με σοκάκια, σιντριβάνια, σπίτια και ταβέρνα που θυμίζουν #Σκόπελο. pic.twitter.com/FuB5tNAuKo
— Skopelos Island (@visit_skopelos) July 25, 2022
Δεκάδες χορευτές και άλλοι συντελεστές έχουν επιστρατευτεί, προκειμένου να αναβιώσουν το διαχρονικό μιούζικαλ Mamma Mia.
Διαβάστε επίσης: Στις 14 Ιουνίου ξεκινάει η ακτοπλοϊκή γραμμή Θεσσαλονίκη-Σκιάθος -Σκόπελος-Αλόννησος
Το κοινό έχει τη δυνατότητα να απολαύσει ελληνική γαστρονομία σε ένα μαγευτικό χώρο, ενώ όλα καταλήγουν σε ένα μεγάλο πάρτι, με τους θεατές και τους χορευτές να γίνονται «ένα» στο τέλος της βραδιάς. Στο πλαίσιο των συνεννοήσεων του δήμου Σκοπέλου με τους διοργανωτές της παράστασης, με στόχο την πολύμηνη προβολή του προορισμού, υλοποιηθήκαν ενέργειες όπως μεγάλος διαδικτυακός διαγωνισμός για τους Βρετανούς φίλους του μιούζικαλ, ο οποίος περιελάμβανε ένα ταξίδι στο ειδυλλιακό νησί των Σποράδων και συγκέντρωσε χιλιάδες συμμετοχές. Σημειώνεται πως η πρωτοποριακή παράσταση έχει αποσπάσει διθυραμβικές κριτικές από κορυφαία μέσα ενημέρωσης, όπως οι Times του Λονδίνου και η Daily Mirror.
«Μεταφέρουμε βιωματικά την εμπειρία της Σκοπέλου στη βρετανική αγορά, που φέτος δείχνει την ισχυρή προτίμηση της στη Σκόπελο, τάση που θα συντηρηθεί μέχρι και τις αρχές Οκτωβρίου», επισημαίνει η πρόεδρος της επιτροπής Τουρισμού του δήμου Σκοπέλου, Ιωάννα Ευσταθίου, σε σχετική ανακοίνωση.
Latest News
«Ριζικό λίφτινγκ» στις μαρίνες με επενδύσεις 180 εκατ. - Στα σκαριά πάνω από 40 project
Αναβαθμίζονται οι μαρίνες της χώρας και μαζί το τουριστικό προϊόν - Ποια projects εγκρίθηκαν, ποια απορρίφθηκαν
Πώς θα κινηθεί ο ελληνικός τουρισμός το 2025 - Τι αποκαλύπτουν τέσσερις μελέτες
Τουρισμός: Η Ελλάδα συνεχίζει να ανταγωνίζεται χώρες όπως η Ισπανία, η Ιταλία, η Γαλλία, η Πορτογαλία, η Τουρκία και η Κροατία
Γιατί οι τουρίστες συρρέουν στο… τοξικότερο νησί στον κόσμο
Πρόκειται για ένα ηφαιστειογενές νησί περίπου 177 χιλιόμετρα νοτιοανατολικά του Τόκιο
Προσθέτει «αστέρια» στις μονάδες του στην Ελλάδα ο Όμιλος Λούη
Τι σχεδιάζει ο όμιλος Λούη για τις τουριστικές επενδύσεις του στην Ελλάδα - Τι έδειξε το Ταμείο για την περσινή χρονιά
Η ΕΕ ακυρώνει το εμπορικό σήμα «Turkaegean» - Όλη η απόφαση στον ΟΤ
Το 2021 ο Οργανισμός Τουριστικής Προβολής και Ανάπτυξης Τουρκίας κατέθεσε προς κατοχύρωση στο EUIPO το εμπορικό σήμα «Turkaegean»
Οι ξενοδόχοι στην αντεπίθεση: Προσφεύγουν κατά απόφασης δήμου για νέο τέλος
Το «τέλος βιώσιμης ανάπτυξης» που επιβάλει ο Δήμος Βάρης Βούλας Βουλιαγμένης αποτελεί πρωτοφανή απόφαση, λέει ο Πρόεδρος της Ένωσης Ξενοδόχων Αθηνών Αττικής και Αργοσαρωνικού
Nέα ρεκόρ στον τουρισμό καταγράφει η Ελλάδα - Τι αναφέρει η Handelsblatt
Η αύξηση του τουρισμού στην Ελλάδα, η κίνηση στα αεροδρόμια από την οποία επωφελείται και η γερμανική Fraport
Ορεινοί προορισμοί: Ξενοδοχεία vs Airbnb – Ποιοι κέρδισαν στις γιορτές
Άσπρη μέρα είδαν οι ορεινοί προορισμοί στις εορτές Χριστουγέννων, Πρωτοχρονιάς και Θεοφανείων – Πώς τα Airbnb έκλεψαν… κίνηση από τα ξενοδοχεία
Στη Βουλή το νομοσχέδιο για το Airbnb - Τι αλλαγές έρχονται
Το νομοσχέδιο του υπουργειου Τουρισμού, θεσπίζει για πρώτη φορά πλαίσιο λειτουργίας των ακινήτων που μισθώνονται βραχυχρόνια (Airbnb) με προδιαγραφές υγιεινής και ασφάλειας
Σημαντική αύξηση στις κρατήσεις μέσω πλατφορμών στην Ευρώπη - Η εικόνα στην Ελλάδα
Και οι 3 μήνες του τρίτου τριμήνου του 2024 κατέγραψαν αυξήσεις στις διανυκτερεύσεις που κρατήθηκαν μέσω διαδικτυακών πλατφορμών