
«Ζωντανή» διαφήμιση για την Ελλάδα και τη Σκόπελο είναι η γαστρονομική και μουσικοχορευτική παράσταση «Mamma Mia The Party» https://mammamiatheparty.co.uk/ που πραγματοποιείται στον υπερσύγχρονο πολυχώρο O2 και σημειώνει μεγάλη επιτυχία στο Λονδίνο.
Για τον σκοπό αυτό, έχει δημιουργηθεί εξολοκλήρου ένα νησιώτικο γραφικό σκηνικό με σοκάκια, σιντριβάνια, σπίτια και ταβέρνα που θυμίζουν Σκόπελο.
Διαβάστε επίσης: Αλόννησος: Στην κορυφή λίστας των Times με τα 25 καλύτερα ελληνικά νησιά
«Ζωντανή» διαφήμιση για τη Σκόπελο είναι η γαστρονομική και μουσικοχορευτική παράσταση «Mamma Mia The Party» που πραγματοποιείται στο #Λονδίνο. Για τον σκοπό αυτό, έχει δημιουργηθεί ένα νησιωτικό γραφικό σκηνικό με σοκάκια, σιντριβάνια, σπίτια και ταβέρνα που θυμίζουν #Σκόπελο. pic.twitter.com/FuB5tNAuKo
— Skopelos Island (@visit_skopelos) July 25, 2022
Δεκάδες χορευτές και άλλοι συντελεστές έχουν επιστρατευτεί, προκειμένου να αναβιώσουν το διαχρονικό μιούζικαλ Mamma Mia.
Διαβάστε επίσης: Στις 14 Ιουνίου ξεκινάει η ακτοπλοϊκή γραμμή Θεσσαλονίκη-Σκιάθος -Σκόπελος-Αλόννησος
Το κοινό έχει τη δυνατότητα να απολαύσει ελληνική γαστρονομία σε ένα μαγευτικό χώρο, ενώ όλα καταλήγουν σε ένα μεγάλο πάρτι, με τους θεατές και τους χορευτές να γίνονται «ένα» στο τέλος της βραδιάς. Στο πλαίσιο των συνεννοήσεων του δήμου Σκοπέλου με τους διοργανωτές της παράστασης, με στόχο την πολύμηνη προβολή του προορισμού, υλοποιηθήκαν ενέργειες όπως μεγάλος διαδικτυακός διαγωνισμός για τους Βρετανούς φίλους του μιούζικαλ, ο οποίος περιελάμβανε ένα ταξίδι στο ειδυλλιακό νησί των Σποράδων και συγκέντρωσε χιλιάδες συμμετοχές. Σημειώνεται πως η πρωτοποριακή παράσταση έχει αποσπάσει διθυραμβικές κριτικές από κορυφαία μέσα ενημέρωσης, όπως οι Times του Λονδίνου και η Daily Mirror.
«Μεταφέρουμε βιωματικά την εμπειρία της Σκοπέλου στη βρετανική αγορά, που φέτος δείχνει την ισχυρή προτίμηση της στη Σκόπελο, τάση που θα συντηρηθεί μέχρι και τις αρχές Οκτωβρίου», επισημαίνει η πρόεδρος της επιτροπής Τουρισμού του δήμου Σκοπέλου, Ιωάννα Ευσταθίου, σε σχετική ανακοίνωση.


Latest News

«Ξεπουλάνε» τα ακτοπλοϊκά για το Πάσχα - «Ζαλίζουν» οι τιμές
Οι τουριστικοί πράκτορες επισημαίνουν ότι για την Μεγάλη Τετάρτη και την Μεγάλη Πέμπτη τα ακτοπλοϊκά εισιτήρια είναι ελάχιστα

Αλλάζει εικόνα το «Ελευθέριος Βενιζέλος» με επενδύσεις 1,28 δισ. - Οι νέοι στόχοι
Ανοδικά ξεκίνησε η επιβατική κίνηση το 2025 κόντρα στην διεθνή αβεβαιότητα- Οι νέες πηγές εσόδων και το πράσινο φως στο μέρισμα των 0,78 ευρώ ανά μετοχή

Πληρότητες ως 95% στις πτήσεις της Aegean- Οι top5 προορισμοί σε Ελλάδα και εξωτερικό
Υψηλές πληρότητες καταγράφονται για την πασχαλινή έξοδο σε αεροπορικές πτήσεις της Aegean τόσο για προορισμούς εσωτερικού όσο και εξωτερικού

Συνεργασία Mercan Group με Wyndham Hotels & Resorts στην Κέρκυρα
Η συμφωνία σηματοδοτεί την πρώτη επένδυση του ομίλου Mercan Group στην Ελλάδα, ενισχύοντας την παρουσία της Wyndham στη Μεσόγειο

Άνοδος τιμών, σταθερές πληρότητες για τα ξενοδοχεία - Προς νέο ρεκόρ εισπράξεων
Σε ανοδική τροχιά βρίσκονται τα ελληνικά ξενοδοχεία - Αύξηση των εισπράξεων αναμένει η Τράπεζα της Ελλάδας

JOMO: Τι είναι και πως κάνει τα ταξίδια καλύτερα;
Έχοντας μπει για τα καλά στην εποχή των ταξιδιών -πρώτα το Πάσχα, μετά το καλοκαίρι- το JOMO είναι μια τάση που υπόσχεται να κάνει τις διακοπές μας καλύτερες. Και πιο ήρεμες.

Τι φοβούνται οι Αμερικανοί ταξιδιώτες φέτος
Οι Αμερικανοί που σχεδιάζουν ταξίδια στο εξωτερικό θα βρεθούν αντιμέτωποι με τα απόνερα των πολιτικών Τραμπ

Σκληρή μάχη Hilton - Marriott για την πρωτιά στην Ελλάδα - Ποια παίρνει... κεφάλι
Hilton και Marriott μάχονται για την πρώτη θέση - Σημαντικές επενδύσεις για τη λειτουργία νέων ξενοδοχείων σε διάφορα μέρη της Ελλάδας

Ακάθεκτοι οι αμερικανοί τουρίστες παρά τον τυφώνα Τραμπ- Κανονικά οι κρατήσεις για Ελλάδα
Απτόητοι οι αμερικανοί τουρίστες - Άνοδος 18,6% των διαθέσιμων αεροπορικών θέσεων - Τι προβληματατίζει τους Έλληνες ξενοδόχους

Γιατί οι Ευρωπαίοι ακυρώνουν τα ταξίδια στις ΗΠΑ
Οι διεθνείς επισκέπτες μένουν μακριά καθώς αυξάνεται η πολιτική και οικονομική ένταση