Κυκλοφοριακές ρυθμίσεις ανακοινώνει η ΣΤΑ.ΣΥ για τη Γραμμή 3 του Μετρό, στο πλαίσιο δοκιμών για την επέκταση της Γραμμής προς Πειραιά.
Συγκεκριμένα, η ΣΤΑ.ΣΥ. ενημερώνει το επιβατικό κοινό, πως από τις 30/07/2022 έως τις 07/08/2022 και από τις 27 έως τις 28/08/2022, οι σταθμοί του Μετρό «ΝΙΚΑΙΑ», «ΚΟΡΥΔΑΛΛΟΣ» και «ΑΓ. ΒΑΡΒΑΡΑ» θα παραμείνουν κλειστοί και η Γραμμή 3 θα λειτουργεί στο τμήμα «ΑΕΡΟΔΡΟΜΙΟ – ΑΓ. ΜΑΡΙΝΑ».
Οι κυκλοφοριακές ρυθμίσεις στη Γραμμή 3 του Μετρό τίθενται σε ισχύ, λόγω της διενέργειας δυναμικών δοκιμών από τον επίσταθμο Αγ. Μαρίνας μέχρι το Δημοτικό Θέατρο, στο πλαίσιο της επικείμενης λειτουργίας της επέκτασης της Γραμμής προς Πειραιά.
Διαβάστε επίσης: Καραμανλής: Στο τέλος του 2023 η Θεσσαλονίκη θα έχει το πιο σύγχρονο μετρό στην Ευρώπη
Πώς θα εξυπηρετηθούν οι επιβάτες
Οι επιβάτες κατά τα παραπάνω χρονικά διαστήματα θα εξυπηρετούνται στο τμήμα Αγ. Μαρίνα – Νίκαια από την προσωρινή λεωφορειακή γραμμή «Χ50 Αγ. Μαρίνα – Νίκαια», στη δημιουργία της οποίας προχωρά ο ΟΑΣΑ.
Ίδρυση προσωρινών στάσεων
Η προσωρινή κυκλική λεωφορειακή γραμμή θα πραγματοποιεί στάσεις επιβίβασης -αποβίβασης κατά αντιστοιχία με τις υπάρχουσες στάσεις του Μετρό:
Κλάδος καθόδου
- ΣΤ.ΑΓ.ΜΑΡΙΝΑ, επί της Ιεράς Οδού.
Διερχόμενες λεωφ. γραμμές 803, 836, 837,866, 876, 892.
- ΣΤ. ΑΓ. ΒΑΡΒΑΡΑ, επί της Λεωφ. Ελευθ. Βενιζέλου.
Διερχόμενες λεωφ. γραμμές 837,892
- ΣΤ.ΚΟΡΥΔΑΛΛΟΣ, επί της οδού Ταξιαρχών.
Διερχόμενες λεωφ. γραμμές 810, 831.
- ΣΤ.ΝΙΚΑΙΑ, επί της οδού Γέμελου.
Διερχόμενες λεωφ. γραμμές 800, 809,820,827,828,841,846.
Κλάδος ανόδου
- ΣΤ.ΝΙΚΑΙΑ κωδ. στάσης 370081, επί της οδού Γρεβενών.
Διερχόμενες λεωφ. γραμμές 809,820,827,828,830,841,846,900,909.
- ΣΤ.ΚΟΡΥΔΑΛΛΟΣ, επί της οδού Διαμαντίδη-Δημητρακοπούλου.
Διερχόμενες λεωφ. γραμμές 750,806, 809,830,842.
- ΔΗΜΑΡΧΕΙΟ-ΣΤ. ΑΓ. ΒΑΡΒΑΡΑ, επί της Λεωφ. Ελευθ. Βενιζέλου.
Διερχόμενες λεωφ. γραμμές 837,892
- ΣΤ.ΑΓ.ΜΑΡΙΝΑ, επί της Ιεράς Οδού.
Διερχόμενες λεωφ. γραμμές 803, 836, 837,866, 876, 892.
Για τις περιόδους, που θα είναι σε ισχύ οι έκτακτες κυκλοφοριακές ρυθμίσεις στη Γραμμή 3 του Μετρό, οι επιβάτες μπορούν να ενημερώνονται αναλυτικά για τους χρόνους διέλευσης των αεροδρομιακών συρμών από κάθε σταθμό, καθώς και για τα πρώτα και τελευταία δρομολόγια στην ιστοσελίδα της ΣΤΑ.ΣΥ.
Latest News
ΤΑΙΠΕΔ-ΟΑΚΑ: Υπογραφή σύμβασης 5,5 εκατ. ευρώ
Αφορά την αποκατάσταση των δύο εισόδων του Ολυμπιακού Αθλητικού Κέντρου Αθηνών (ΟΑΚΑ) - Τι είπε ο Γιάννης Βρούτσης
Προχωρούν οι επεκτάσεις του Μετρό - Οι μελέτες και οι τροποποιήσεις
Έχουν μελετηθεί επέκταση της Γραμμής 2 νότια προς Γλυφάδα και η επέκταση του Μετρό προς Καλλιθέα
Πότε ξεκινά η νέα ψηφιακή εφαρμογή για τα συμφωνητικά ανάληψης τεχνικών έργων
Αναρτώνται και βεβαιώνονται ψηφιακά στην ΑΑΔΕ τα συμφωνητικά ανάληψης τεχνικών έργων άνω των 6.000 ευρώ από εργολάβο ή υπεργολάβο
Αρδευτικό Ταυρωπού: Προσωρινός ανάδοχος το σχήμα «Άκτωρ Παραχωρήσεις - ΑΒΑΞ» - Στα 139,6 εκατ το ύψος του έργου
Το Αρδευτικό Ταυρωπού, ένα έργο ΣΔΙΤ, καλύπτει τις αρδευτικές ανάγκες 115.000 στρεμμάτων
Ολοκληρώθηκαν οι υποβρύχιες επιθεωρήσεις στη γέφυρα Ρίου - Αντιρρίου
Οι εργασίες στη γέφυρα Ρίου - Αντιρρίου έγιναν αμέσως μετά την ολοκλήρωση της καλοκαιρινής καμπάνιας επιθεωρήσεων από τους Αλπινιστές (Αέρα)
Νέος πόλεμος για την εκτροπή του Αχελώου – Οι υπέρμαχοι και οι πολέμιοι στο ΣτΕ
Ο Αχελώος και η εκτροπή του ποταμού για έβδομη φορά στο ΣτΕ – Το «μέτωπο» υπέρ των έργων που διαμορφώνεται στον κάμπο
Δυναμικό μπάσιμο AKTOR στην κατοικία – Ευκαιρίες στη στεγαστική κρίση βλέπει ο Εξάρχου
Τα σχέδια της AKTOR για το real estate αλλά και την πρόθεση να συμμετέχει σε δύο παραχωρήσεις έκανε γνωστά ο πρόεδρος και CEO Αλέξανδρος Εξάρχου
Με ΣΔΙΤ θα κατασκευαστούν 17 νέα σχολεία στην Κεντρική Μακεδονία - Τι προβλέπει η σύμβαση
Οι νέες σχολικές μονάδες αναμένεται να καλύψουν τις ανάγκες 5.000 μαθητών σε 9 δήμους
Τα 4+1 βήματα για το κυβερνητικό πάρκο στον Υμηττό - Ο «αφοπλισμός» και η μετακόμιση των ΕΑΣ
Εκτός από την Α΄ φάση του διαγωνισμού για την ανάπτυξη του κυβερνητικού πάρκου, έπονται άλλα 4 βήματα για να «αδειάσει» ο χώρος της ΠΥΡΚΑΛ
Η αναγέννηση της AKTOR – Μπάκος, Καϋμενάκης και Εξάρχου ρίχνουν… θεμέλια 2 δισ.
Πώς θα χτιστούν οι 5 θυγατρικές της AKTOR – Οι νέες μπίζνες και ο στόχος για EBITDA 430 εκατ. το 2030