
Κυκλοφοριακές ρυθμίσεις ανακοινώνει η ΣΤΑ.ΣΥ για τη Γραμμή 3 του Μετρό, στο πλαίσιο δοκιμών για την επέκταση της Γραμμής προς Πειραιά.
Συγκεκριμένα, η ΣΤΑ.ΣΥ. ενημερώνει το επιβατικό κοινό, πως από τις 30/07/2022 έως τις 07/08/2022 και από τις 27 έως τις 28/08/2022, οι σταθμοί του Μετρό «ΝΙΚΑΙΑ», «ΚΟΡΥΔΑΛΛΟΣ» και «ΑΓ. ΒΑΡΒΑΡΑ» θα παραμείνουν κλειστοί και η Γραμμή 3 θα λειτουργεί στο τμήμα «ΑΕΡΟΔΡΟΜΙΟ – ΑΓ. ΜΑΡΙΝΑ».
Οι κυκλοφοριακές ρυθμίσεις στη Γραμμή 3 του Μετρό τίθενται σε ισχύ, λόγω της διενέργειας δυναμικών δοκιμών από τον επίσταθμο Αγ. Μαρίνας μέχρι το Δημοτικό Θέατρο, στο πλαίσιο της επικείμενης λειτουργίας της επέκτασης της Γραμμής προς Πειραιά.
Διαβάστε επίσης: Καραμανλής: Στο τέλος του 2023 η Θεσσαλονίκη θα έχει το πιο σύγχρονο μετρό στην Ευρώπη
Πώς θα εξυπηρετηθούν οι επιβάτες
Οι επιβάτες κατά τα παραπάνω χρονικά διαστήματα θα εξυπηρετούνται στο τμήμα Αγ. Μαρίνα – Νίκαια από την προσωρινή λεωφορειακή γραμμή «Χ50 Αγ. Μαρίνα – Νίκαια», στη δημιουργία της οποίας προχωρά ο ΟΑΣΑ.
Ίδρυση προσωρινών στάσεων
Η προσωρινή κυκλική λεωφορειακή γραμμή θα πραγματοποιεί στάσεις επιβίβασης -αποβίβασης κατά αντιστοιχία με τις υπάρχουσες στάσεις του Μετρό:
Κλάδος καθόδου
- ΣΤ.ΑΓ.ΜΑΡΙΝΑ, επί της Ιεράς Οδού.
Διερχόμενες λεωφ. γραμμές 803, 836, 837,866, 876, 892.
- ΣΤ. ΑΓ. ΒΑΡΒΑΡΑ, επί της Λεωφ. Ελευθ. Βενιζέλου.
Διερχόμενες λεωφ. γραμμές 837,892
- ΣΤ.ΚΟΡΥΔΑΛΛΟΣ, επί της οδού Ταξιαρχών.
Διερχόμενες λεωφ. γραμμές 810, 831.
- ΣΤ.ΝΙΚΑΙΑ, επί της οδού Γέμελου.
Διερχόμενες λεωφ. γραμμές 800, 809,820,827,828,841,846.
Κλάδος ανόδου
- ΣΤ.ΝΙΚΑΙΑ κωδ. στάσης 370081, επί της οδού Γρεβενών.
Διερχόμενες λεωφ. γραμμές 809,820,827,828,830,841,846,900,909.
- ΣΤ.ΚΟΡΥΔΑΛΛΟΣ, επί της οδού Διαμαντίδη-Δημητρακοπούλου.
Διερχόμενες λεωφ. γραμμές 750,806, 809,830,842.
- ΔΗΜΑΡΧΕΙΟ-ΣΤ. ΑΓ. ΒΑΡΒΑΡΑ, επί της Λεωφ. Ελευθ. Βενιζέλου.
Διερχόμενες λεωφ. γραμμές 837,892
- ΣΤ.ΑΓ.ΜΑΡΙΝΑ, επί της Ιεράς Οδού.
Διερχόμενες λεωφ. γραμμές 803, 836, 837,866, 876, 892.
Για τις περιόδους, που θα είναι σε ισχύ οι έκτακτες κυκλοφοριακές ρυθμίσεις στη Γραμμή 3 του Μετρό, οι επιβάτες μπορούν να ενημερώνονται αναλυτικά για τους χρόνους διέλευσης των αεροδρομιακών συρμών από κάθε σταθμό, καθώς και για τα πρώτα και τελευταία δρομολόγια στην ιστοσελίδα της ΣΤΑ.ΣΥ.


Latest News

Σε… ράγες οι υποδομές και μεταφορές – Το στοίχημα με Δήμα και Κυρανάκη
Το στοίχημα των μεταρρυθμίσεων στο υπουργείο Υποδομών και Μεταφορών με τον νέο υπουργό Χρίστο Δήμα και αναπληρωτή Κωνσταντίνο Κυρανάκη

ΑΒΑΞ: Στην τελική ευθεία το α’ τμήμα της Πατρών – Πύργου
Το α’ τμήμα της Πύργου - Πατρών της Ολυμπίας Οδού υλοποιείται από τον Όμιλο ΑΒΑΞ, τηρώντας τα αυστηρότερα πρότυπα ασφάλειας και λειτουργικότητας,

Δρομολογούνται 25 έργα κατά της λειψυδρίας - Οι 19 δήμοι που επιλέχθηκαν [λίστα]
Ο πρώτος κύκλος της πρωτοβουλίας για τη λειψυδρία αφορά σε τουλάχιστον 25 έργα που θα πραγματοποιηθούν σε 19 δήμους

Edison για AVAX: Ανεβάζει στα 4 ευρώ την τιμή στόχο με περιθώριο ανόδου 88%
Η αναβάθμιση της AVAX έρχεται σε συνέχεια αναπροσαρμογής προς τα πάνω της πρόβλεψης για επίτευξη τα επόμενα χρόνια αυξημένου περιθωρίου EBITDA από την κατασκευή που εξασφαλίζει το υφιστάμενο ανεκτέλεστο υπόλοιπο έργων της εταιρίας

Η ΓΕΚ ΤΕΡΝΑ οριστικός ανάδοχος στο τμήμα Χανιά - Ηράκλειο του ΒΟΑΚ
Το κατασκευαστικό κόστος του αυτοκινητοδρόμου 157 χλμ. υπολογίζεται σε 1,8 δισ. ευρώ

«Πράσινο» σε τρεις επενδύσεις ύψους 1,2 δισ. - Πού θα πραγματοποιηθούν
Οι τρεις στρατηγικές επενδύσεις θα υλοποιηθούν με γρήγορες διαδικασίες - Αφορούν την τουριστική ανάπτυξη

Χατζηδάκης: ΟΣΕ όπως ΔΕΗ και ΕΦΚΑ - Τι αναφέρουν πηγές του ΥΠΟΙΚ στον ΟΤ
Ο κ. Χατζηδάκης τόνισε ότι: «...ο κρατικός ΟΣΕ χρειάζεται να αναβαθμιστεί, να εκσυγχρονιστεί, να γίνει ένας ευρωπαϊκός οργανισμός» - Η εικόνα για το σχέδιο δράσης και την 717

Τελική ευθεία για τον ΒΟΑΚ – Κατακυρώνεται στη ΓΕΚ ΤΕΡΝΑ η παραχώρηση Χανιά - Ηράκλειο
Για το μεγάλο τμήμα του οδικού άξονα ΒΟΑΚ, «Χανιά – Ηράκλειο» αναμένεται η απόφαση οριστικού αναδόχου

Το «χάος» στον ελληνικό σιδηρόδρομο - Πού ρίχνει ευθύνες το πόρισμα για τα Τέμπη
Στο πόρισμα του ΕΟΔΑΣΑΑΜ για τα Τέμπη υπογραμμίζονται οι παραλείψεις ΟΣΕ, Hellenic Train, ΡΑΣ και κυβερνήσεων - Ανεκπαίδευτο προσωπικό, απουσία τηλεδιοίκησης και ανεξέλεγκτες ταχύτητες από τα τρένα

Οι 17 συστάσεις για την ασφάλεια των σιδηροδρόμων - Το πόρισμα για τα Τέμπη
«Έγιναν όλα λάθος» - Οι συστάσεις της Επιτροπής για ΟΣΕ, Hellenic Train, ΡΑΕ και ERA