
Για τη μεγάλη σημασία και της δεύτερης επιτυχημένης έκδοσης ομολόγου της CPLP SHIPPING HOLDINGS PLC, μίλησε ο Τζέρι Καλογηράτος, διευθύνων σύμβουλος της εταιρείας.
Πριν χτυπήσει το καμπανάκι για την έναρξη της διαπραγμάτευσης του ομολόγου στο Χρηματιστήριο της Αθήνας, ο κ. Καλογηράτος τόνισε ότι έτσι κτίζεται η εμπιστοσύνη των επενδυτών.
«Είναι μεγάλη μας χαρά και τιμή που βρισκόμαστε εδώ για να κηρύξουμε την πρώτη ημέρα έναρξης της διαπραγμάτευσης του δεύτερου εταιρικού ομολόγου της CPLP SHIPPING HOLDINGS PLC.
Και τότε [τον Οκτώβριο] μετά από μια πολύ πετυχημένη [πρώτη ομολογιακή] έκδοση είπαμε ότι αφήνει μια σοβαρή παρακαταθήκη για το μέλλον. Με την έκδοση του δεύτερου ομολογιακού δανείου χτίζουμε πάνω σ’ αυτή την παρακαταθήκη, και με την εμπιστοσύνη των Ελλήνων επενδυτών», υπογράμμισε.
Αναφέρθηκε επίσης στο αναπτυξιακό πλάνο της CPLP SHIPPING HOLDINGS PLC για ακόμη πιο μεγάλη παρουσία στον κλάδο μεταφοράς LNG.
«Μπορούμε να ενισχύσουμε το αναπτυξιακό, επιχειρηματικό μας σχέδιο για περαιτέρω διείσδυση στον κλάδο μεταφοράς του υγροποιημένου φυσικού αερίου (LNG) που σήμερα -περισσότερο από ποτέ- παίζει ρόλο και στην ενεργειακή μετάβαση, αλλά και στην απεξάρτηση της Ευρώπης αλλά και της Ελλάδας από το φυσικό αέριο, μέσω των αγωγών».
Τέλος, αναφερόμενος στην επιτυχημένη έκδοση είπε:
«Θεωρώ ότι η έκδοση αυτή αποδεικνύει ότι οι ελληνικές κεφαλαιαγορές, είναι συνεπής πηγή άντλησης κεφαλαίων για την ελληνική ναυτιλία. Φυσικά, μιλάμε για εταιρείες με σοβαρό χρηματο-οικονομικό προφίλ και συντηρητικά επενδυτικά σχέδια όπως η Capital Product Partners.
Θέλω να ευχαριστήσω την Επιτροπή Κεφαλαιαγοράς και το Χρηματιστήριο Αθηνών, αλλά και όλους τους συντελεστές της έκδοσης, αναδόχους, συντονιστές και τα δικηγορικά γραφεία που δούλεψαν για την έκδοση αυτή κάτω από ένα στενό χρονικό περιθώριο.
Ευχαριστούμε και για την εμπιστοσύνη των επενδυτών.


Latest News

Η μεταβλητότητα παραμένει το κυρίαρχο στοιχείο για τα δεξαμενόπλοια
Η πτώση για τα δεξαμενόπλοι μπορεί να μην είναι άμεση - Οι ανισορροπίες στην προσφορά και στη ζήτηση πετρελαίου θα παραμένουν παράλληλα με τις ευκαιρίες

Capital Clean Energy Carriers: Καθέλκυση του μεγαλύτερου στην ιστορία πλοίου μεταφοράς υγρού διοξειδίου του άνθρακα
Κατασκευάζεται από τα Κορεάτικα ναυπηγεία HD Hyundai Mipo και διαθέτει χωρητικότητα 22.000 κ.μ.

Αύξηση κερδών κατά 37% το 2024 για τον ΟΛΘ - Προτείνει μέρισμα 2 ευρώ/μετοχη
Το προτεινόμενο μέρισμα θα είναι στα € 2 ανά μετοχή, αυξημένο κατά 54% σε σχέση με το προηγούμενο έτος (1,3 ευρώ ανά μετοχή)

Πώς θα κινηθούν οι τιμές στα ακτοπλοϊκά φέτος – Τι θα γίνει με τα ταχύπλοα
«Υπάρχει κυβερνητική δέσμευση να μην αυξηθούν οι τιμές στα συμβατικά πλοία, ενώ στα ταχύπλοα ενδέχεται να μειωθούν» σημείωσε ο υφυπουργός Ναυτιλίας, Στέφανος Γκίκας

«Ξεπουλάνε» τα ακτοπλοϊκά για το Πάσχα - «Ζαλίζουν» οι τιμές
Οι τουριστικοί πράκτορες επισημαίνουν ότι για την Μεγάλη Τετάρτη και την Μεγάλη Πέμπτη τα ακτοπλοϊκά εισιτήρια είναι ελάχιστα

Τραμπ: Εντολή στις υπηρεσίες να σχεδιάσουν τη Ναυτική Αναγέννηση των ΗΠΑ
Το εκτελεστικό διάταγμα του Τραμπ αποσκοπεί στην αντιμετώπιση της κυριαρχίας της Κίνας στη ναυτιλία των ωκεανών

Το στοίχημα Κικίλια για μείωση των τιμών
Οι αρμόδιες υπηρεσίες του υπουργείου Ναυτιλίας θα πρέπει να καταγράψουν τις τιμές που ισχύουν αυτή τη στιγμή για όλες τις γραμμές και όλα τα πλοία

Ένωση Ελλήνων Εφοπλιστών: Θετικά και αρνητικά σημεία στην απόφαση του ΙΜΟ για την πράσινη μετάβαση της ναυτιλίας
Η πρόεδρος της Ένωσης Ελλήνων Εφοπλιστώ, Μελίνα Τραυλού μιλάει για άδικη μεταχείριση του LNG που υπονομεύει τις επενδύσεις που έχουν πραγματοποιηθεί

Οι Ευρωπαίοι εφοπλιστές χαιρετίζουν τη συμφωνία για τις ανθρακούχες εκπομπές
Η συμφωνία επιτεύχθηκε μετά από ψηφοφορία, ένα γεγονός σπάνιο στον ΙΜΟ όπου πάντα επιδιώκεται η ομοφωνία

Ένωση Ελλήνων Εφοπλιστών: +100 υποτροφίες για το Ακαδημαϊκό Έτος 2025-2026
Η Ένωση Ελλήνων Εφοπλιστών χορηγεί και φέτος +100 Υποτροφίες, καθώς και την υποτροφία με τη συμβολική ονομασία «Αριστεία»