
Για τη μεγάλη σημασία και της δεύτερης επιτυχημένης έκδοσης ομολόγου της CPLP SHIPPING HOLDINGS PLC, μίλησε ο Τζέρι Καλογηράτος, διευθύνων σύμβουλος της εταιρείας.
Πριν χτυπήσει το καμπανάκι για την έναρξη της διαπραγμάτευσης του ομολόγου στο Χρηματιστήριο της Αθήνας, ο κ. Καλογηράτος τόνισε ότι έτσι κτίζεται η εμπιστοσύνη των επενδυτών.
«Είναι μεγάλη μας χαρά και τιμή που βρισκόμαστε εδώ για να κηρύξουμε την πρώτη ημέρα έναρξης της διαπραγμάτευσης του δεύτερου εταιρικού ομολόγου της CPLP SHIPPING HOLDINGS PLC.
Και τότε [τον Οκτώβριο] μετά από μια πολύ πετυχημένη [πρώτη ομολογιακή] έκδοση είπαμε ότι αφήνει μια σοβαρή παρακαταθήκη για το μέλλον. Με την έκδοση του δεύτερου ομολογιακού δανείου χτίζουμε πάνω σ’ αυτή την παρακαταθήκη, και με την εμπιστοσύνη των Ελλήνων επενδυτών», υπογράμμισε.
Αναφέρθηκε επίσης στο αναπτυξιακό πλάνο της CPLP SHIPPING HOLDINGS PLC για ακόμη πιο μεγάλη παρουσία στον κλάδο μεταφοράς LNG.
«Μπορούμε να ενισχύσουμε το αναπτυξιακό, επιχειρηματικό μας σχέδιο για περαιτέρω διείσδυση στον κλάδο μεταφοράς του υγροποιημένου φυσικού αερίου (LNG) που σήμερα -περισσότερο από ποτέ- παίζει ρόλο και στην ενεργειακή μετάβαση, αλλά και στην απεξάρτηση της Ευρώπης αλλά και της Ελλάδας από το φυσικό αέριο, μέσω των αγωγών».
Τέλος, αναφερόμενος στην επιτυχημένη έκδοση είπε:
«Θεωρώ ότι η έκδοση αυτή αποδεικνύει ότι οι ελληνικές κεφαλαιαγορές, είναι συνεπής πηγή άντλησης κεφαλαίων για την ελληνική ναυτιλία. Φυσικά, μιλάμε για εταιρείες με σοβαρό χρηματο-οικονομικό προφίλ και συντηρητικά επενδυτικά σχέδια όπως η Capital Product Partners.
Θέλω να ευχαριστήσω την Επιτροπή Κεφαλαιαγοράς και το Χρηματιστήριο Αθηνών, αλλά και όλους τους συντελεστές της έκδοσης, αναδόχους, συντονιστές και τα δικηγορικά γραφεία που δούλεψαν για την έκδοση αυτή κάτω από ένα στενό χρονικό περιθώριο.
Ευχαριστούμε και για την εμπιστοσύνη των επενδυτών.


Latest News

Θα γίνουν οι ΗΠΑ ναυπηγική δύναμη;
Ενώ η Κίνα, η Νότια Κορέα και η Ιαπωνία παραμένουν κυρίαρχες δυνάμεις, η Αμερική, το Βιετνάμ και η Ινδία τοποθετούνται ως αναδυόμενοι παίκτες

Κατέρρευσαν οι παραγγελίες για bulk carriers - Οι μεσοπρόθεσμες προοπτικές
Η αβεβαιότητα που επικρατεί διεθνώς αποθαρρύνει τους πλοιοκτήτες από τη σύναψη νέων συμβάσεων ναυπήγησης πλοίων μεταφοράς χύδην ξηρού φορτίου

Κικίλιας: «Πρώτος στόχος μου να μην αυξηθούν τα ακτοπλοϊκά εισιτήρια»
Ο νέος υπουργός Ναυτιλίας και Νησιωτικής Πολιτικής Βασίλης Κικίλιας παραλαμβάνοντας από τον Χρήστο Στυλιανίδη ανήγγειλε τέσσερις προτεραιότητες στη ναυτιλία και την ακτοπλοϊα

To LNG/C «Ασκληπιός» της Capital Ship Management, ύψωσε την ελληνική σημαία
Το LNG/C ‘ΑΣΚΛΗΠΙΟΣ’, της Capital Gas Ship Management, είναι ένα πλοίο μεταφοράς υγροποιημένου φυσικού αερίου μεταφορικής ικανότητας 81,451 dwt, οικολογικού τύπου

Το σχέδιο Τραμπ να αναστήσει τη ναυπηγική βιομηχανία - Πρώτα «σκοτώνουμε την Κίνα»
Πατώντας στα χνάρια του κινεζικού σχεδίου ο Τραμπ σχεδιάζει να αναστήσει την αμερικανική ναυπηγική βιομηχανία

Τα σχέδια της Κίνας για να καταστεί παγκόσμιος ναυτιλιακός κόμβος
Έμφαση και στις χρηματοοικονομικές υπηρεσίες

Βασίλης Κικίλιας: Το crash test με την ακτοπλοΐα και η «προίκα» των 1,6 δισ. ευρώ
Γεμάτο προκλήσεις το χαρτοφυλάκιο που αναλαμβάνει ο Βασίλης Κικίλιας – Ο ανασχηματισμός 2025 τον έφερε στο υπουργείο Ναυτιλίας

Καθυστερήσεις στις παραδόσεις εμπορευματοκιβωτίων - Τι αναφέρει το ΕΒΕΠ
Θέμα αποτελεί η τρέχουσα κατάσταση στον εμπορικό λιμένα του Πειραιά, που λόγω της υψηλής συμφόρησης πλοίων και εμπορευματοκιβωτίων

Προχωρεί το niologio.gov.gr - Έχουν εγγραφεί 21 ποντοπόρα πλοία
Από την έναρξη της λειτουργίας του συστήματος, 21 νέα ποντοπόρα πλοία έχουν εγγραφεί στο ελληνικό νηολόγιο, εκ των οποίων τα 19 μέσω της νέας ψηφιακής διαδικασίας

«Τρικυμία» στη ναυτιλία από τα τέλη σε πλοία κινεζικής κατασκευής που σχεδιάζει ο Τραμπ
Σε αναβρασμό η παγκόσμια ναυτιλιακή βιομηχανία - Ποσα πλοία ναυπηγούν οι Έλληνες στην Κίνα