Στον Πειραιά κατέπλευσε χθες το containership «Ever Arm», το μεγαλύτερο πλοίο μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων που έχει «δέσει» στο μεγάλο λιμάνι από πλευράς χωρητικότητας TEU.
Το μήκους 400 μέτρων πλοίο, ναυπηγήθηκε φέτος στη Νότια Κορέα και ανήκει στην ταϊβανέζικη ναυτιλιακή εταιρεία Evergreen Marine Corporation, μία από τις μεγαλύτερες εταιρείες containerships παγκοσμίως.
Το «Ever Arm» μπορεί να μεταφέρει 23992 TEU και ελλιμενίστηκε στον Πειραιά το μεσημέρι της Τετάρτης. Ωστόσο, δεν αποτελεί το μεγαλύτερο containership στον κόσμο καθώς το πλοίο κλάσης Evergreen A-Class με την ονομασία «Ever Alot» έχει χωρητικότητα 24004 TEU.
Διαβάστε επίσης: Containers: Σε κρίσιμη καμπή οι ναύλοι
Ο κατάπλους στον Πειραιά
(Βίντεο: pireaspiraeus.com)
Ever Alot: Το μεγαλύτερο containership στον κόσμο
Πριν από ένα μήνα, τα ναυπηγεία Hudong-Zhonghua Shipbuilding, θυγατρική της CSSC, ανακοίνωσαν ότι παρέδωσαν το μεγαλύτερο containership παγκοσμίως. Ο νέος κάτοχος του παγκόσμιου ρεκόρ χωρητικότητας εμπορευματοκιβωτίων έχει μήκος 400 μέτρα, πλάτος 61,5 μέτρα και βύθισμα 17 μέτρα.
Το Ever Alot είναι το έβδομο της κλάσης Evergreen A και το πρώτο πλοίο στον κόσμο που ξεπέρασε το όριο των 24.000 TEU.
Latest News
«Ριζικό λίφτινγκ» στις μαρίνες με επενδύσεις 180 εκατ. - Στα σκαριά πάνω από 40 project
Αναβαθμίζονται οι μαρίνες της χώρας και μαζί το τουριστικό προϊόν - Ποια projects εγκρίθηκαν, ποια απορρίφθηκαν
Στη μαύρη λίστα των ΗΠΑ η Cosco: H Αθήνα «μετρά» τις επιπτώσεις - Τι λένε πηγές στο Reuters
Παράγοντες της αγοράς αναφέρουν στο Reuters ότι μέχρι στιγμής το λιμάνι του Πειραιά λειτουργεί κανονικά
OΛΘ: Πιάνει λιμάνι(;) η LeonidsPort – Οι νέες μετοχικές ισορροπίες με Σαββίδη – CMA CGM και Υπερταμείο
Στον ΟΛΘ η δισεκατομμυριούχος Margarita Louis – Dreyfus επιδιώκει την απόκτηση του 21% - Τα σενάρια για τη νέα μετοχική σύνθεση
Δημόσια πρόταση για το 21% του ΟΛΘ από την LeonidsPort - Σημαντικό premium 26,6%
H LeonidsPort B.V. προτίθεται να αγοράσει μετοχές του ΟΛΘ και απευθείας μέσω της χρηματιστηριακής αγοράς ή εξωχρηματιστηριακά στο προσφερόμενο τίμημα
Ιστορικό ρεκόρ για τον ΟΛΠ στην κρουαζιέρα -Πάνω από 1,7 εκατ. επιβάτες
Ο αριθμός των κρουαζιερόπλοιων που εξυπηρετήθηκαν το έτος 2024 ήταν 810 έναντι 760 το 2023
Σε κόμβους κρουαζιέρας επιδιώκει να μετατρέψει το ΤΑΙΠΕΔ τα λιμάνια Πάτρας-Κατάκολου και Καβάλας
Στόχος του ΤΑΙΠΕΔ να αξιοποιηθούν τα συγκριτικά πλεονεκτήματα των περιοχών και να αναβαθμιστούν σε ελκυστικό τουριστικό προορισμό
Σε κόμβους κρουαζιέρας θα μετατραπούν τα λιμάνια Πάτρας, Κατάκολου και Καβάλας
Τι προβλέπει ο διεθνής διαγωνισμός που προκήρυξε το ΤΑΙΠΕΔ
Ποιο πλοίο έκανε «ποδαρικό» στον Πειραιά το 2025
Ο υφυπουργός Ναυτιλίας Στέφανος Γκίκας υποδέχθηκε το πλήρωμα του πλοίου
Αυτόνομο ενεργειακά το λιμάνι του Βόλου
Το πρώτο και μοναδικό λιμάνι της χώρας που καλύπτει τις ανάγκες του για ενέργεια
Κρουαζιέρα: Τρεις διαγωνισμοί από το ΤΑΙΠΕΔ για Κατάκολο, Πάτρα και Καβάλα
Οι ενδιαφερόμενοι έχουν τη δυνατότητα να εκδηλώσουν ενδιαφέρον μόνο για το ένα ή και για τα δύο τμήματα του διαγωνισμού