
Η έγκριση του προγράμματος «Μεταφορές 2021 – 2027» από την ΕΕ, σηματοδοτεί μια πολύ μεγάλη επιτυχία της Ελληνικής Κυβέρνησης, ανέφερε ο αρμόδιος υπουργός Γιάννης Πλακιωτάκης, τονίζοντας πως η συντονισμένη δράση του υπουργείου Ναυτιλίας και Νησιωτικής Πολιτικής, σε συνεργασία με το υπουργείο Ανάπτυξης και Επενδύσεων και την Ειδική Υπηρεσία Διαχείρισης και η συστηματική διαπραγμάτευση με την Ευρωπαϊκή Επιτροπή, οδήγησαν στην εξασφάλιση 175 εκ. ευρώ για την ανάπτυξη νησιωτικών λιμενικών υποδομών και 80 εκ. ευρώ για τη χρηματοδότηση επιλεγμένων άγονων γραμμών.
Σημαντική επιτυχία
Όπως ανέφερε ο υπουργός Ναυτιλίας και Νησιωτικής Πολιτικής «πρόκειται για πολύ σημαντική επιτυχία, που αλλάζει θεαματικά τα δεδομένα για τους νησιώτες και τα νησιά μας. Διασφαλίζεται, πλέον, όχι μόνο η σταθερή και συχνότερη ακτοπλοϊκή σύνδεση των νησιών, τόσο με την Ηπειρωτική Ελλάδα, όσο και μεταξύ τους, αλλά και η ποιοτική αναβάθμιση της παρεχόμενης υπηρεσίας, με καλύτερες λιμενικές υποδομές και κίνητρα για δρομολόγηση νέων “πράσινων” πλοίων».
Διαβάστε επίσης: Νέα παράταση στον διαγωνισμό για το λιμάνι της Αλεξανδρούπολης
«Τα οφέλη είναι πολλά και σημαντικά, όχι μόνο για τους κατοίκους των νησιών και του επισκέπτες, αλλά και για την τοπική κοινωνική και οικονομική δραστηριότητα. Πρόκειται για ένα πολύ μεγάλο βήμα, που ακολουθεί την αύξηση κατά 136 εκατομμύρια ευρώ της χρηματοδότησης των άγονων γραμμών, τα τρία προηγούμενα χρόνια, καθώς και τη δημιουργία 24 νέων γραμμών, που εξυπηρετούν δεκάδες χιλιάδες νησιώτες και ταξιδιώτες», πρόσθεσε.
Σύμφωνα με τον κ. Πλακιωτάκη, οι νέες αυτές δυνατότητες, σε συνδυασμό με στοχευμένες δράσεις για “Συστήματα ασφάλειας ναυσιπλοΐας” μέσω χρηματοδότησης άνω των 90.000.000 ευρώ και σειρά σημαντικών έργων σε λιμάνια όλης της χώρας, υπηρετούν αποφασιστικά το στόχο μας για την αναπτυξιακή πορεία του νησιωτικού χώρου και της θαλάσσιας οικονομίας».


Latest News

Αναπτυξιακό σχέδιο για το λιμάνι του Βόλου - Τι μελετά η κυβέρνηση
Εκσυγχρονισμός με «μοντέλο Αλεξανδρούπολης» μετά την απόφαση να ακυρωθεί ο διαγωνισμός πώλησης του 67% των μετοχών

«Ολική επαναφορά» για τον ΣΕΠ - Αύξηση στη διακίνηση containers μετά από 4 αρνητικά τρίμηνα
Το πρώτο θετικό τρίμηνο στη διακίνηση εμπορευματοκιβωτίων για τον ΣΕΠ μετά από τέσσερα αρνητικά τρίμηνα

Πλήγματα στο παγκόσμιο διά θαλάσσης εμπόριο
Ο πόλεμος δασμών μεταβάλλει και τις θαλάσσιες διαδρομές και τις υποδομές logistics που έχουν στηθεί αλλά και τις στρατηγικές αποφάσεις ανάπτυξης των στόλων από τους πλοιοκτήτες

Εμπορικός Πόλεμος: Οι ακυρώσεις κινεζικών φορτηγών πλοίων μόλις άρχισαν
Ο αριθμός των ακυρωμένων δρομολογίων φορτηγών πλοίων από την Κίνα αυξάνεται, καθώς οι θαλάσσιοι μεταφορείς προσπαθούν να διαχειριστούν την υποχώρηση των παραγγελιών λόγω του εμπορικού πολέμου και των δασμών

Ποιοι τομείς έδωσαν τα νέα ρεκόρ εσόδων σε ΟΛΠ και ΟΛΘ το 2024
Για πρώτη φορά το αντάλλαγμα από τις προβλήτες ΙΙ και ΙΙΙ του λιμανιού του Πειραιά ήταν μειωμένο

ΟΛΠ Α.Ε.: Το λιμάνι του Πειραιά σε ετοιμότητα για την αυξημένη πασχαλινή κίνηση με νέα έργα και παρεμβάσεις
Ήδη έχουν ολοκληρωθεί σειρά αναβαθμίσεων στις υποδομές του λιμένα Πειραιά

Εσπασε το φράγμα των 900 πλοίων η MSC - H σύγκριση με την Maersk
Η MSC ανακοίνωσε ότι ο στόλος της έχει συνολική χωρητικότητα 6,47 εκατ. teu, σχεδόν 1 εκατ. περισσότερα από τη δεύτερη στην κατάταξη AP Moller-Maersk

Κικίλιας: Η μείωση των λιμενικών τελών από 1η Μαΐου θα περάσει απευθείας στα εισιτήρια
Για συγκράτηση ή και μείωση των τιμών έκανε λόγο ο υπουργός Ναυτιλίας και Νησιωτικής Πολιτικής Βασίλης Κικίλιας, από το λιμάνι του Πειραιά

Η μεταβλητότητα παραμένει το κυρίαρχο στοιχείο για τα δεξαμενόπλοια
Η πτώση για τα δεξαμενόπλοι μπορεί να μην είναι άμεση - Οι ανισορροπίες στην προσφορά και στη ζήτηση πετρελαίου θα παραμένουν παράλληλα με τις ευκαιρίες

Capital Clean Energy Carriers: Καθέλκυση του μεγαλύτερου στην ιστορία πλοίου μεταφοράς υγρού διοξειδίου του άνθρακα
Κατασκευάζεται από τα Κορεάτικα ναυπηγεία HD Hyundai Mipo και διαθέτει χωρητικότητα 22.000 κ.μ.