
Την πρόθεση της να μείνει μακριά από τις πωλήσεις ειδών πολυτελείας από δεύτερο χέρι διεμήνυσε η Hermes διά στόματος του επικεφαλής της Άξελ Ντουμάς, δείχνοντας να… σνομπάρει τον ανερχόμενο κλάδο σε αντίθεση με πολλούς από τους κορυφαίους ανταγωνιστές της.
Πραγματικά, σε αντίθεση με έτερους ομίλους, όπως η Kering, που έχει επενδύσει σημαντικά στην ολοένα πιο δημοφιλή πλατφόρμα του Vestiaire Collective, η Hermes αντιλαμβάνεται τον κλάδο της μεταπώλησης ως απειλή για τις πωλήσεις της, ενώ θεωρεί ότι μπορεί τελικά να ανεβάσει τις τιμές, αλλά και να ενισχύσει την διακίνηση μαϊμούδων.
Διαβάστε επίσης: Στροφή στο νεανικό κοινό από την Gucci με την πρώτη κολεξιόν του Χάρι Στάιλς
«Θα λειτουργούσε αποτρεπτικά προς τον σταθερό πελάτη μας που θα έρθει στο κατάστημα» σχολίασε χαρακτηριστικά ο Ντουμάς.
Την ίδια άποψη είχαν μέχρι πρόσφατα και άλλοι οίκοι, όμως το αυξημένο ενδιαφέρον από το πιο νεανικό κοινό και η ευκαιρία για επιπλέον έσοδα έχει κάνει πολλές εταιρείες να επανεξετάσουν την άποψη τους. Η γαλλική LVMH, πάντως, είναι μαζί με την Hermes ανάμεσα στους κολοσσούς του κλάδου που έχουν δηλώσει ότι δεν σκοπεύουν να «μπουν» στον κλάδο της πώλησης προϊόντων από δεύτερο χέρι.
Σημειωτέον πως η Hermes είναι ήδη γνωστή για την πολύ προσεκτική διαχείριση που κάνει στην παραγωγή, προκειμένου να κρατήσει μεν τους πελάτες της ικανοποιημένους, αλλά να διατηρήσει την έννοια της αποκλειστικότητας ακόμη και με υψηλές τιμές. Για παράδειγμα έχει πλαφόν στην παραγωγή, ώστε η ζήτηση για τις πολύ ακριβές και δημοφιλείς τσάντες να ξεπερνά πάντα τα επίπεδα προσφοράς. Για το λόγο αυτό η λίστα αναμονής για τα πιο γνωστά της μοντέλα, όπως η θρυλική τσάντα Birkin, είναι πάντα μεγάλη.
Θυμίζουμε πως η φίρμα δεν πουλά τις πανάκριβες τσάντες της ούτε online, αλλά μόνο στα καταστήματα της.
«Η παραγωγή μας γίνεται με μόνο ένα σκεπτικό, την ποιότητα, αν αυτό δεν το έχουμε σε επίπεδο πρώτων υλών, θα προτιμήσουμε να μην παράγουμε» σχολίασε ο Ντυμάς, θέλοντας να δικαιολογήσει την… ασφυξία στη γραμμή παραγωγής, κατά την οποία χρειάζονται τουλάχιστον 15 ώρες εργασίας για κάθε Birkin. Πάντως, η εταιρεία προχωρά στην δημιουργία πέντε νέων βιοτεχνιών δέρματος στη Γαλλία, που θα είναι έτοιμα μέσα στα επόμενα πέντε χρόνια.


Latest News

Ντε Γκίντος (ΕΚΤ): Η αβεβαιότητα είναι υψηλότερη τώρα από την περίοδο του κορονοϊού
«Η πραγματικότητα είναι ότι η κατανάλωση δεν ανακάμπτει», είπε ο Ντε Γκίντος, παρά κάποια θετικά στοιχεία

Η στιγμή του Big Bang για τις ευρωπαϊκές επενδύσεις - Τι βλέπει ο CEO του Deutsche Börse
Ο επικεφαλής του Deutsche Börse λέει ότι η ΕΕ πρέπει να εκμεταλλευτεί τη στροφή των επενδυτών σε αγορές εκτός ΗΠΑ

Deliveroo: Επιτέλους ανακοινώνει κέρδη - Τέλος στο «Flopperoo» (;)
Η εταιρεία ανακοίνωσε τα πρώτα κέρδη από την έναρξη λειτουργίας της, μετά τα δύσκολα χρόνια, που της έδωσαν το παρατσούκλι «Flopperoo»

Όταν οι μετοχές πέφτουν ο Μπάφετ διαβάζει... ποίηση - Οι στίχοι που προτιμά
Αν συμβεί μια μεγάλη βουτιά «προσέξτε αυτούς του στίχους» συνηθίζει να λέει ο Γουόρεν Μπάφετ

To δασμολογικό μπαράζ Τραμπ δοκιμάζει τα όρια των κεντρικών τραπεζών
Η επόμενη εβδομάδα κρίνεται κρίσιμη αναφορά με τη νομισματική πολιτική - Οι καθοριστικές αποφάσεις

Στο τιμόνι της LVMH για άλλα δέκα χρόνια ο Μπερνάν Αρνό;
Η LVMH θα επιδιώξει να αυξήσει το όριο ηλικίας για τον διευθύνοντα σύμβουλο και πρόεδρό της Μπερνάρ Αρνό στην ετήσια γενική συνέλευση

Ψηφίζει στην Ελλάδα για νέο πρόεδρο η ΔΟΕ - Τα μεγάλα ερωτηματικά για το οικονομικό της μοντέλο
Δεν είναι λίγες οι κριτικές που δέχεται η Διεθνής Ολυμπιακή Επιτροπή για το μοντέλο λειτουργίας της και καλούν για μείωση εξόδων

Η μυστική επένδυση του Πόλσον - Το ιστορικό κτήριο των 10 ορόφων στη Ν. Υόρκη
Το χρέος των 40 εκατομμυρίων δολαρίων που αγόρασε ο Πόλσον χωρίς να γίνει αμέσως γνωστό

Μπορεί η Ευρώπη να τα βγάλει πέρα με μια Γερμανία που ξοδεύει χωρίς όριο;
Για να αποτρέψει τη Ρωσία, οι ειδικοί σε θέματα άμυνας πιστεύουν ότι η Ευρώπη θα πρέπει να δαπανά 3,5% του ΑΕΠ ετησίως για τις ένοπλες δυνάμεις της

Πλούσιους νέους Αμερικανούς αναζητά η Μποτσουάνα για τα διαμάντια της
Για να πουλήσει διαμάντια, η Μποτσουάνα αξιοποιεί τα κοινωνικά δίκτυα οπως το Instagram και το TikTok