
Την πρόθεση της να μείνει μακριά από τις πωλήσεις ειδών πολυτελείας από δεύτερο χέρι διεμήνυσε η Hermes διά στόματος του επικεφαλής της Άξελ Ντουμάς, δείχνοντας να… σνομπάρει τον ανερχόμενο κλάδο σε αντίθεση με πολλούς από τους κορυφαίους ανταγωνιστές της.
Πραγματικά, σε αντίθεση με έτερους ομίλους, όπως η Kering, που έχει επενδύσει σημαντικά στην ολοένα πιο δημοφιλή πλατφόρμα του Vestiaire Collective, η Hermes αντιλαμβάνεται τον κλάδο της μεταπώλησης ως απειλή για τις πωλήσεις της, ενώ θεωρεί ότι μπορεί τελικά να ανεβάσει τις τιμές, αλλά και να ενισχύσει την διακίνηση μαϊμούδων.
Διαβάστε επίσης: Στροφή στο νεανικό κοινό από την Gucci με την πρώτη κολεξιόν του Χάρι Στάιλς
«Θα λειτουργούσε αποτρεπτικά προς τον σταθερό πελάτη μας που θα έρθει στο κατάστημα» σχολίασε χαρακτηριστικά ο Ντουμάς.
Την ίδια άποψη είχαν μέχρι πρόσφατα και άλλοι οίκοι, όμως το αυξημένο ενδιαφέρον από το πιο νεανικό κοινό και η ευκαιρία για επιπλέον έσοδα έχει κάνει πολλές εταιρείες να επανεξετάσουν την άποψη τους. Η γαλλική LVMH, πάντως, είναι μαζί με την Hermes ανάμεσα στους κολοσσούς του κλάδου που έχουν δηλώσει ότι δεν σκοπεύουν να «μπουν» στον κλάδο της πώλησης προϊόντων από δεύτερο χέρι.
Σημειωτέον πως η Hermes είναι ήδη γνωστή για την πολύ προσεκτική διαχείριση που κάνει στην παραγωγή, προκειμένου να κρατήσει μεν τους πελάτες της ικανοποιημένους, αλλά να διατηρήσει την έννοια της αποκλειστικότητας ακόμη και με υψηλές τιμές. Για παράδειγμα έχει πλαφόν στην παραγωγή, ώστε η ζήτηση για τις πολύ ακριβές και δημοφιλείς τσάντες να ξεπερνά πάντα τα επίπεδα προσφοράς. Για το λόγο αυτό η λίστα αναμονής για τα πιο γνωστά της μοντέλα, όπως η θρυλική τσάντα Birkin, είναι πάντα μεγάλη.
Θυμίζουμε πως η φίρμα δεν πουλά τις πανάκριβες τσάντες της ούτε online, αλλά μόνο στα καταστήματα της.
«Η παραγωγή μας γίνεται με μόνο ένα σκεπτικό, την ποιότητα, αν αυτό δεν το έχουμε σε επίπεδο πρώτων υλών, θα προτιμήσουμε να μην παράγουμε» σχολίασε ο Ντυμάς, θέλοντας να δικαιολογήσει την… ασφυξία στη γραμμή παραγωγής, κατά την οποία χρειάζονται τουλάχιστον 15 ώρες εργασίας για κάθε Birkin. Πάντως, η εταιρεία προχωρά στην δημιουργία πέντε νέων βιοτεχνιών δέρματος στη Γαλλία, που θα είναι έτοιμα μέσα στα επόμενα πέντε χρόνια.


Latest News

Οι ΗΠΑ ζητούν καλύτερη πρόσβαση στην αγορά της Νότιας Κορέας - Η κόντρα για το βόειο κρέας
Η Νότια Κορέα είναι ένας από τους κορυφαίους εισαγωγείς αμερικανικού βοείου κρέατος που επέτρεψε τις εισαγωγές από τις ΗΠΑ από το 2008

Λάθος οι δασμοί στο μπέρμπον, λέει ο Μπαϊρού
Αναστατωμένοι οι Ευρωπαίοι παραγωγοί αλκοολούχων με την απειλή Τραμπ για αντίποινα με δασμούς 200%

Επιστροφή σε γραφεία γεμάτα... κατσαρίδες για τους υπαλλήλους της NASA
Σε εντελώς ακατάλληλους χώρους επέστρεψαν υπάλληλοι της NASA και άλλων υπηρεσιών

Financial Times: Ο Σι Τζινπίνγκ απέρριψε πρόσκληση για την επετειακή σύνοδο ΕΕ-Κίνας
ΕΕ και Κίνα συμπληρώνουν 50 χρόνια σχέσεων, όμως ο Σι απέρριψε την πρόσκληση να παρευρεθεί σε αυτή, ανέφεραν οι Financial Times

Σχέδιο τόνωσης της κατανάλωσης δημοσιοποιεί η Κίνα
Τη Δευτέρα η εξειδίκευση των μέτρων για την τόνωση της κατανάλωσης

Οι ΗΠΑ «διορίζουν» τον επόμενο κεντρικό τραπεζίτη του Λιβάνου
Oι ΗΠΑ εξετάζουν στον Λευκό Οίκο τα προφίλ ορισμένων υποψηφίων για τον ρόλο του κεντρικού τραπεζίτη

Στα 17 εκατ. δολ. το «κασέ» του CEO της UBS
Ο Σέρτζιο Ερμότι είναι ο πιο ακριβοπληρωμένος επικεφαλής ευρωπαϊκής Τράπεζας

Data Center: Ποιος θα πληρώσει το ενεργειακό κόστος; – Τι αποκαλύπτει έρευνα του Harvard
Το ενεργειακό κόστος για τα data center πρέπει να μειωθεί -Θα το πληρώσουν οι καταναλωτές δείχνει το Harvard

Στα 1,6 τρισ. δολάρια η αγορά υγείας και ευεξίας της Κίνας ως το 2030
Οι καταναλωτές στην Κίνα στρέφονται στην ολιστική ευεξία - Οι πωλήσεις σε ποσοστό 51% διεκπαιρεώνονται ηλεκτρονικά

Η Gazprom ξαναφέρνει κοντά ΗΠΑ, Ρωσία - Κυοφορείται (;) συνεργασία στην ενέργεια
Ρώσοι και Ευρωπαίοι αξιωματούχοι βλέπουν με ενδιαφέρον την συνεργασία των ΗΠΑ με την Gazprom