Ζήτημα ωρών είναι να ξεκινήσει η διαδικασία μετάγγισης του αργού πετρελαίου από το δεξαμενόπλοιο “Ice Energy” στο ιρανικό δεξαμενόπλοιο “Lana”, στο αγκυροβόλιο του Πειραιά καθώς καθαρογράφτηκε και η απόφαση του Αρείου Πάγου που απέρριψε όπως αναμενόταν την προσφυγή ναυτιλιακής εταιρείας Times Navigation κατά του Ιρανικού δεξαμενοπλοίου «Lana».
Η Times Navigation είχε αναλάβει ναυλώνοντας δυο δεξαμενόπλοια την μεταφορά των 104.000 τόνων αργού που μετέφερε το Lana στις ΗΠΑ. Ωστόσο ο Άρειος Πάγος έκρινε ότι δεν νομιμοποιείται προσφυγή από μέρους της.
Όπως εκτιμάται μέχρι τις αρχές της επόμενης βδομάδας θα έχει ολοκληρωθεί η μετάγγιση και μετά οι Ιρανοί θα κινήσουν τις διαδικασίες απελευθέρωσης των δυο υπό ελληνική σημαία πλοίων που κρατούνται ως αντίποινα από τις Ιρανικές αρχές στον Περσικό Κόλπο.
Ήδη πληροφορίες αναφέρουν ότι κοντά στα ελληνικά πλοία παρατηρείται μια κινητικότητα καθώς στην περιοχή βρίσκεται εκπρόσωπος του ελληνικού Υπουργείου Εξωτερικών προκειμένου να παρακολουθεί την όλη υπόθεση.
Οι Έλληνες είναι καλά στην υγεία τους ωστόσο ταλαιπωρούνται αρκετά από την κράτηση στα πλοία, για τόσο μεγάλο διάστημα.
Τα δύο υπό ελληνική σημαία δεξαμενόπλοια που κρατούνται είναι τα Delta Poseidon της εταιρείας Delta Tankers του Διαμαντή Διαμαντίδη και το Prudent Warrior της εταιρείας Polembros Shipping Limited, συμφερόντων του Σπύρου Πολέμη. Στο Delta Poseidon βρίσκονταν 25 άτομα πλήρωμα εκ των οποίων οι δυο είναι Έλληνες και στο Prudent Warrior βρίσκονταν 23 άτομα πλήρωμα εκ των οποίων 8 είναι Έλληνες και ένας Κύπριος.
Latest News
Χρήστος Στυλιανίδης: Προς παράταση η «πράσινη μετάβαση» της ακτοπλοΐας
Ο κ. Στυλιανίδης είπε επίσης ότι στις Βρυξέλες συζητήθηκε και το θέμα της χρηματοδότησης των αγόνων γραμμών μέσω ΣΔΙΤ
Οι αμερικανικές κυρώσεις στο ρωσικό πετρέλαιο εκτινάσουν τις τιμές των ναύλων στα τάνκερ
Πολλά από τα πλοία που τέθηκαν υπό καθεστώς κυρώσεων αποτελούν μέρος του ρωσικού «σκιώδους στόλου», μετέφεραν πετρέλαιο σε Ινδία και Κίνα
Το 2,1% του ΟΛΘ απέκτησαν οι Dreyfus - Το τίμημα
Η Leonidsport Β.V απέκτησε 212.114 μετοχές του ΟΛΘ στις 13 Ιανουαρίου - Σε εξέλιξη η δημόσια προσφορά
Οι Dreyfus «πατάνε το κουμπί» – Αρχίζει η δημόσια πρόταση για το 21% του ΟΛΘ
Ξεκινάει σήμερα η πρόταση της LeonidsPort για το 21% του μετοχικού κεφαλαίου του ΟΛΘ – Τα σενάρια και οι μετοχικές ισορροπίες
«Ριζικό λίφτινγκ» στις μαρίνες με επενδύσεις 180 εκατ. - Στα σκαριά πάνω από 40 project
Αναβαθμίζονται οι μαρίνες της χώρας και μαζί το τουριστικό προϊόν - Ποια projects εγκρίθηκαν, ποια απορρίφθηκαν
Στυλιανίδης: «Στηρίζουμε τις ευρωπαϊκές πρωτοβουλίες που ενισχύουν την ανταγωνιστικότητα της ναυτιλίας»
Ο υπουργός Ναυτιλίας Χρήστος Στυλιανίδης στις συναντήσεις του στις Βρυξέλλες ενημέρωσε, μεταξύ άλλων, για την εξέλιξη των έργων που χρηματοδοτούνται από την ΕΕ
Στη μαύρη λίστα των ΗΠΑ η Cosco: H Αθήνα «μετρά» τις επιπτώσεις - Τι λένε πηγές στο Reuters
Παράγοντες της αγοράς αναφέρουν στο Reuters ότι μέχρι στιγμής το λιμάνι του Πειραιά λειτουργεί κανονικά
OΛΘ: Πιάνει λιμάνι(;) η LeonidsPort – Οι νέες μετοχικές ισορροπίες με Σαββίδη – CMA CGM και Υπερταμείο
Στον ΟΛΘ η δισεκατομμυριούχος Margarita Louis – Dreyfus επιδιώκει την απόκτηση του 21% - Τα σενάρια για τη νέα μετοχική σύνθεση
Σπάνε ρεκόρ οι ναυπηγήσεις νεότευκτων πλοίων - Στα 204 δισ. τα συμβόλαια
Στα ναυπηγεία το 2024 η ζήτηση για κατασκευές νέων πλοίων ήταν ισχυρή στο σύνολο και ανά ναυτιλιακό κλάδο, σύμφωνα με τον οίκο Clarksons
Δημόσια πρόταση για το 21% του ΟΛΘ από την LeonidsPort - Σημαντικό premium 26,6%
H LeonidsPort B.V. προτίθεται να αγοράσει μετοχές του ΟΛΘ και απευθείας μέσω της χρηματιστηριακής αγοράς ή εξωχρηματιστηριακά στο προσφερόμενο τίμημα