![Women’s Euro: Ώθηση στην κατανάλωση και κέρδος για την βρετανική οικονομία από τον αποψινό τελικό](https://www.ot.gr/wp-content/uploads/2022/07/WomenEuro.jpeg)
H Αγγλία περίμενε πολλά χρόνια την… κούπα του Euro. Απόψε θα έχει μια ακόμη φορά την ευκαιρία να την κατακτήσει χάρη στην εκπληκτική πορεία που είχαν φέτος οι «λιονταρίνες», οι οποίες θα αγωνιστούν στον τελικό του UEFA Women’s Euro, στο Γουέμπλεϊ, απέναντι στην Γερμανία.
Το άχτι των Εγγλέζων για μια ποδοσφαιρική διάκριση –που έχουν να δουν από το Παγκόσμιο του 1966- έστω και με την γυναικεία εθνική ομάδα ήταν αρκετή για να «στηθεί» μια φιέστα σε νοικοκυριά και παμπ, που θα δώσει μια απρόσμενη τονωτική ένεση στην οικονομία σε μια περίοδο ισχνών αγελάδων.
Διαβάστε επίσης: OHE: Το ποδόσφαιρο στην υπηρεσία των Στόχων Βιώσιμης Ανάπτυξης
🍿 𝙏𝙃𝙀 𝘽𝙄𝙂 𝙁𝙄𝙉𝘼𝙇𝙀 🍿
Your excitement levels ___ / 💯#WEURO2022 | #ENG | #GER pic.twitter.com/GKFUTcaRlF
— UEFA Women’s EURO 2022 (@WEURO2022) July 31, 2022
Υψηλή κατανάλωση
Οι αναλυτές εκτιμούν πως η εμπορική κίνηση και ο τζίρος που θα γίνει σε σούπερ μάρκετ, εστιατόρια και παμπ στο όνομα του αποψινού τελικού θα οδηγήσει σε μια άνοδο των δαπανών συνολικά κατά 138 εκατ. στερλίνες.
![](http://www.ot.gr/wp-content/uploads/2022/07/WomenEuro3-600x400.jpeg)
Μόνο σε μπαρ και παμπ, η GlobalData υπολόγισε πως θα γίνει τζίρος της τάξεως των 46,1 εκατ. στερλίνες, με τους οπαδούς της εθνικής να καταναλώνουν εκατομμύρια λίτρα μπίρας.
Υπολογίζεται πως 19,5 εκατ. Βρετανοί θα συντονίσουν απόψε τους δέκτες τους στον τελικό του γυναικείου Euro. Kαι όσοι από αυτούς θα δουν τον αγώνα στο σπίτι τους, έχουν φροντίσει να προμηθευτούν με τα κατάλληλα ποτά και σνακ, δαπανώντας συνολικά 92 εκατ. στερλίνες.
Ενδεικτικά η αλυσίδα σούπερ μάρκετ Tesco ανακοίνωσε πως υπολογίζει να πουλήσει συνολικά 25 εκατ. τενεκεδάκια ή μπουκάλια μπύρας, ένα εκατομμύριο μπουκάλια αφρώδους οίνου και 2,4 εκατ. συσκευασίες κατεψυγμένης πίτσας.
Περιμένουν την… κούπα
Θυμίζουμε πως οι «λιονταρίνες» προκρίθηκαν στον τελικό έχοντας προηγουμένως επικρατήσει της Σουηδίας, την Τρίτη, με σκορ 4-0. Συνολικά η μέχρι τώρα πορεία τους ήταν εντυπωσιακή, με αποτέλεσμα να αυξηθεί γενικότερα το ενδιαφέρον για το γυναικείο ποδόσφαιρο. Οι μετρήσεις έδειξαν πως 9,3 εκατ. Βρετανοί παρακολούθησαν τον ημιτελικό, ένας αριθμός ρεκόρ που αντανακλά το αυξημένο ενδιαφέρον του κοινού.
Οι Γερμανίδες προκρίθηκαν στον τελικό κερδίζοντας τις Γαλλίδες, με σκορ 2-1, την Τετάρτη.
Βεβαίως, το γυναικείο ποδόσφαιρο είναι ακόμη μακριά από το να φτάσει στα επίπεδα απήχησης, αλλά και της εμπορικής κίνησης που κινεί το αντρικό ποδόσφαιρο. Οι Βρετανοί ξόδεψαν 563 εκατ. στερλίνες για να γιορτάσουν την πορεία της εθνικής ανδρών, όμως η ομάδα δεν κατάφερε να φέρει τον πολυπόθητο τίτλο.
Ένα χρόνο πριν, η εθνική ανδρών αναμετρήθηκε με την Ιταλία στον τελικό του Euro και πάλι στο Γουέμπλεϊ και τελικά έχασε στα πέναλτι με 3-2, βυθίζοντας στη θλίψη το αγγλικό κοινό.
![ot.gr](/wp-content/themes/whsk_otgr/common/imgs/fav.ico/favicon-32x32.png)
![ot.gr](/wp-content/themes/whsk_otgr/common/imgs/fav.ico/favicon-32x32.png)
Latest News
![Scoreplay: Ο Γιάννης Αντετοκούνμπο επενδύει στην εταιρεία AI για αθλητικά βίντεο](https://www.ot.gr/wp-content/uploads/2024/11/giannis-antetokounmpo-sits-steps-600x337.jpg)
Νέο «χτύπημα» από τον Γιάννη Αντετοκούνμπο - Επενδύει σε εταιρεία AI για αθλητικά βίντεο
Η τεχνολογία της ScorePlay χρησιμοποιείται από περισσότερους από 200 αθλητικούς οργανισμούς σε όλο τον κόσμο
![Deloitte: Οι είκοσι ποδοσφαιρικές ομάδες με τα υψηλότερα έσοδα [πίνακας]](https://www.ot.gr/wp-content/uploads/2023/09/france-football1-600x442.jpg)
Οι 20 ποδοσφαιρικές ομάδες με τα υψηλότερα έσοδα - Η έκθεση της Deloitte [πίνακας]
Η Ρεάλ Μαδρίτης πέτυχε ένα νέο ορόσημο, καθώς γίνεται ο πρώτος ποδοσφαιρικός σύλλογος που καταγράφει έσοδα 1 δισ. ευρώ σε μία μόνο αγωνιστική περίοδo
![Netflix: Δίνει νέα πνοή σε κλασικές συνταγές της τηλεόρασης του ’50](https://www.ot.gr/wp-content/uploads/2022/04/NETFLIX_EXT-600x450.jpg)
Κάντο όπως η τηλεόραση του '50 - Τι επιλέγει το Netflix
Το Netflix επενδύσει σε ζωντανές μεταδόσεις και talk show για να ενισχύσει τα νέα διαφημιστικά εγχειρήματά της
![Στο Top15 των ακριβότερων μεταγραφών ο Τζίμας](https://www.ot.gr/wp-content/uploads/2025/02/brighton-600x339.jpg)
Στο Top15 των ακριβότερων μεταγραφών ο Τζίμας
«Σπάει» όλα τα κοντέρ η μεταγραφή του Στέφανου Τζίμα στην Μπράιτον, καθώς μπήκε στο Top15 με τις πιο ακριβές μεταγραφές της φετινής χειμερινής μεταγραφικής περιόδου
![Champions League: Είναι δίκαιη η league phase;](https://www.ot.gr/wp-content/uploads/2025/02/UEFA-1.jpg)
Είναι δίκαιη η league phase του Champions League;
Ο υπερυπολογιστής του Οικονομικού Πανεπιστημίου Αθηνών ερεύνησε κατά πόσο είναι δίκαιο το σύστημα της league phase του Champions League
![Decathlon: Πώς ο γαλλικός κολοσσός έγινε αθόρυβα το διαμάντι στη λιανική αθλητικών](https://www.ot.gr/wp-content/uploads/2025/01/michel-leclercq-600x379.png)
Πώς η Decathlon έγινε αθόρυβα το διαμάντι στη λιανική αθλητικών
H Decathlon δεν αποζητά την προσοχή, δεν χρηματοδοτεί μεγάλες αθλητικές ομάδες, δεν διαθέτει φανταχτερό μάρκετινγκ και δεν ψάχνεται για αναγνώριση όπως η Adidas ή η Under Armour
![Τσέλσι: Παγκόσμιο ρεκόρ μεταγραφής στο ποδόσφαιρο γυναικών](https://www.ot.gr/wp-content/uploads/2025/01/ΡΤΗΤΡΡΤΓ-600x393.jpg)
Παγκόσμιο ρεκόρ μεταγραφής από την Τσέλσι
Η Τσέλσι ολοκλήρωσε την απόκτηση της Ναόμι Γκίρμα από την Σαν Ντιέγκο Γουέιβς σε ποσό που έσπασε το παγκόσμιο ρεκόρ μεταγραφής στην ιστορία του ποδοσφαίρου γυναικών