Οι εκτιμήσεις για μία Αθήνα που σταδιακά κάνει πιο έντονο το αποτύπωμα της στην διεθνή τουριστική αγορά επιβεβαιώνονται και από τις επενδύσεις που έγιναν τα τελευταία χρόνια στην ανάπτυξη νέων ξενοδοχείων αλλά και την είσοδο στην πρωτεύουσα παγκόσμιων ξενοδοχειακών αλυσίδων.
Μέσα σε μία 5ετία άλλαξε ο ξενοδοχειακός χάρτης της πρωτεύουσας καθώς προστέθηκαν δεκάδες νέα ξενοδοχεία, σε όλες της γειτονιές της Αθήνας (Βόρειος Νότιος, Δυτικός και Κεντρικός τομέας).
Διαβάστε επίσης: ΕΞΑΑΑ: Δεν υπάρχει «over booking» στην Αθήνα
Σύμφωνα με σχετική ανάλυση της GBR Consulting την περίοδο 2017 – 2022 άνοιξαν στην Αθήνα 71 νέα ξενοδοχεία με τα περισσότερα από αυτά να βρίσκονται στο κέντρο της πόλης. Τα νέα ξενοδοχεία αντιπροσωπεύουν το 20% όλων των ξενοδοχείων και το 14% όλων των ξενοδοχειακών δωματίων στην Αθήνα. Σύμφωνα με τα στοιχεία της GBR Consulting, το 83% των νέων ξενοδοχείων βρίσκεται στο κέντρο της πόλης, ενώ τα περισσότερα ανήκουν στην κατηγορία 4 αστέρων. Στην κατηγορία 5 αστέρων ανήκει το 32%.
Διαβάστε επίσης: ΕΛΣΤΑΤ: Αυξήθηκαν αφίξεις και διανυκτερεύσεις σε ξενοδοχεία και κάμπινγκ το 2021
Ενα στα πέντε ξενοδοχεία καινιούργιο
Αξίζει επίσης να σημειωθεί ότι στο κέντρο της πρωτεύουσας, το 22% των ξενοδοχείων και το 14% των δωματίων είναι καινούργια.
Επιπλέον άλλα ενδιαφέροντα στοιχεία είναι ότι ένα στα πέντε δωμάτια των ξενοδοχείων της Αθήνας ανήκουν σε μια διεθνή επωνυμία. Περίπου το 8% των αθηναϊκών ξενοδοχείων αποτελούν μέρος μιας διεθνούς αλυσίδα ξενοδοχείων, σημειώνοντας μια άνοδο σε σύγκριση με το 2017 όταν το 17% των δωματίων και το 7% των ξενοδοχείων ανήκαν σε διεθνή «μπράντα».
Ειδικότερα οκτώ νέα ξενοδοχεία άνοιξαν το διάστημα 2017-2022 ως μέρος μιας διεθνούς επωνυμίας και συγκεκριμένα τα: Academia of Athens (Marriott Autograph Collection), Athens Capital (Accor MGallery), Dave Red (Brown Hotels), Ibis Styles Athens Routes (Accor), Moxy Athens City (Marriott), Perianth (Marriott – Design Hotels) Selina Theatrou Athens kai Wyndham Athens Residences.
Επιπλέον άλλα επτά ξενοδοχεία επανσυστήθηκαν στο κοινό ως μέρος μιας διεθνούς αλυσίδας: πρόκειται για τα: Athens Marriott, Brown Acropol, Kubic House και Lighthouse Athens (Brown Hotels), Grand Hyatt Athens και δυο ιδιοκτησίες Convo hotels. Δεν υπολογίζονται σε αυτά τα Four Seasons Astir Palace, Dolce Attica Riviera Ramada Attica Riviera (Wyndham Hotel Group) και Evereden (Vincci Hotels) καθώς είναι σε περιοχές που δεν περιλαμβάνονται στην έρευνα.
Τέλος οκτώ ξενοδοχεία άλλαξαν τη διεθνή επωνυμία που έφεραν εκ των οποίων τα επτά ανήκαν στην Best Western, η οποία από οκτώ μονάδες στην Αθήνα διαθέτει τώρα μία.
Και η «εισβολή» νέων διεθνών πολυτελών αλυσίδων θα συνεχισθεί με ιδιαίτερη ένταση καθώς αναμένονται η Conrad του Ομίλου Hilton στο κτίριο του πρώην Athens Hilton όπως επίσης και η Radisson Individuals και Radisson Red στο Κολωνάκι, η Hilton Curio Collection στο πρώην Πεντελικόν, η NYX (Fattal) στο πρώην Esperia και η One & Only στα πρώην Αστέρια Γλυφάδας, όπως επίσης και άλλα διεθνή brands στο επενδυτικό project του Hellenikon.
Latest News
Έρχονται αυστηρές προδιαγραφές για τα Airbnb - Η ρύθμιση «κλειδί» και η ανατροπή στις μισθώσεις
Οι παρεμβάσεις του σχεδίου νόμου αφορούν στα καταλύματα τύπου Airbnb και όχι τους κοινόχρηστους χώρους
Αντιδρούν οι ξενοδόχοι στο ενδεχόμενο αύξησης στα τέλη παρεπιδημούντων
Οι ξενοδόχοι υπενθυμίζουν σε όλους πως η τουριστική βιομηχανία αποτελεί έναν από τους βασικότερους πυλώνες της οικονομίας της Αττικής
«Κλείδωσε» το ρεκόρ στον τουρισμό - Πόσοι ήρθαν τον Σεπτέμβριο, πόσες ημέρες έμειναν [γραφήματα]
Ο τουρισμός συνεχίζει την εντυπωσιακή του πορεία - Αποκαλυπτικά είναι τα στοιχεία του κρατικού προϋπολογισμού για το 2025
Καταγγελία στην Κομισιόν για τα μέτρα θηλιά στο Airbnb
Οι υπηρεσίες της Ευρωπαϊκής Επιτροπής έχουν εκφράσει τις ανησυχίες τους στις ισπανικές αρχές για τα Airbnb
Η ακρίβεια «πλήγωσε» Μύκονο και Σαντορίνη - Απώλειες για καταλύματα και εστίαση
Σαντορίνη και Μύκονος κατέγραψαν απώλειες στον τουρισμό τους καλοκαιρινούς μήνες - Τι αποκαλύπτουν τα στοιχεία
Το mega project των 800 εκατ. του Μπορίσοφ στην Ελούντα – To deal με τον Ralph Lauren
Πώς θα χρηματοδοτηθεί η τουριστική επένδυση του Elounda Hills του επιχειρηματία – Η προπώληση κατοικιών και η συνεργασία με εταιρεία του Ralph Lauren
Πάνω από 100 επενδυτές ψάχνουν ξενοδοχεία στην Αθήνα - Πώς ενισχύεται ο τουρισμός
Ο τουρισμός ενισχύεται με νέα ξενοδοχεία απο Wyndham - Ενδιαφέρον απο Highgate για την ελληνική αγορά - Η αξία του τοπικού management
Πού θα επενδύσει σε νέα ξενοδοχεία ο όμιλος Μήτση - Τι «βαθμό» πήρε το 2023
Ο Όμιλος Μήτση συνεχίζει να αναπτύσσεται στον ελληνικό τουρισμό - Τι λέει ο CEO της εταιρείας, Κώστας Μήτσης
Επενδύσεις σε υποδομές και όχι τέλη - Το μήνυμα της MSC για την ανάπτυξη της κρουαζιέρας
Ο επικεφαλής της MSC στάθηκε στην ανάγκη αναβάθμισης των υποδομών στα λιμάνια - Kρουαζιέρες με home port τον Πειραιά όλο τον χειμώνα
Φλερτάρει με Καραϊβική και Μέση Ανατολή η Sani/Ikos – Νέο ξενοδοχείο στην Ισπανία
Παγκόσμια επέκταση σχεδιάζει ο όμιλος Sani/Ikos, όπως δήλωσε ο COO του Ομίλου Alexander Schneider σε συνέντευξη του στο γερμανική έκδοση FVW