Σε συνέχεια της πρώτης φάσης επέκτασης του δικτύου της, όταν και εγκαινίασε τη νέα εποχή παρουσίας της στη χώρα, με το άνοιγμα των πρώτων 5 καταστημάτων σε Ζάκυνθο και Χαλκιδική, η Carrefour ξεκίνησε τη λειτουργία 6 νέων καταστημάτων, συμπληρώνοντας πλέον τα 11 καταστήματα πανελλαδικά.
Διαβάστε επίσης: Επιχειρήσεις: 14+1 deals σε τρόφιμα, ποτά και λιανεμπόριο
Τα νέα καταστήματα Carrefour δημιουργήθηκαν στη Θάσο – 2 καταστήματα τύπου Carrefour Express και Carrefour Market -, στη Θεσσαλονίκη, όπου λειτουργεί το πρώτο κατάστημα Carrefour Express, στο Καμάρι και την Οία Σαντορίνης με τα καταστήματα Carrefour Express και Carrefour Market αντίστοιχα και στην Κω, όπου εγκαινιάστηκε το πρώτο στο νησί κατάστημα Carrefour Market.
Πρεμιέρα στην Αττική
Παράλληλα με το πλάνο ανάπτυξης του δικτύου στην περιφέρεια, κατασκευάζεται το πρώτο κατάστημα της Αττικής, στον Πειραιά, το οποίο θα ξεκινήσει τη λειτουργία του τις επόμενες εβδομάδες, σηματοδοτώντας τη διεύρυνση του δικτύου της Carrefour στα αστικά κέντρα.
Διαβάστε επίσης: Σούπερ μάρκετ – Βιομηχανία τροφίμων: Zημιές αναμένει μία στις τέσσερις επιχειρήσεις
Στόχος της εταιρείας είναι η δημιουργία ενός εκτεταμένου δικτύου καταστημάτων, σε ολόκληρη την Ελλάδα, το οποίο θα περιλαμβάνει 25 καταστήματα Carrefour Market και Carrefour Express, κατάλληλα προσαρμοσμένα στις συνθήκες της κάθε τοπικής αγοράς.
Τα δίκτυο καταστημάτων της Carrefour αναπτύσσεται στην Ελλάδα από την Retail and More, θυγατρική του Ομίλου Globalsat – Teleunicom, η οποία και ανέλαβε, μετά από σχετική συμφωνία με τη γαλλική εταιρεία, την επάνοδο της Carrefour στην Ελληνική αγορά.
Ο όμιλος εταιρειών Globalsat – Teleunicom ηγείται στην Ελληνική αγορά στη διανομή και εμπορία προϊόντων τεχνολογίας και οικιακών συσκευών και μικροσυσκευών και παράλληλα αναπτύσσει και παρέχει εξειδικευμένες επαγγελματικές λύσεις, αξιοποιώντας τις νέες τεχνολογίες.
Latest News
Συνεργασία Metlen με ΕΑΓΜΕ φέρνει την AI στα ορυκτά
ΕΑΓΜΕ και METLEN συνεργάζονται με στόχο την καινοτομία και ανάπτυξη στην έρευνα Κρίσιμων Πρώτων Υλών
Γιατί η Ελλάδα δεν πρέπει να φοβάται την επιστροφή Τραμπ
Τι λένε στον ΟΤ κορυφαίοι εκπρόσωποι του επιχειρείν για τη δεύτερη θητεία του Ντόναλντ Τραμπ στον Λευκό Οίκο – Πώς αξιολογούν την πιθανή επιβολή δασμών, τον αντίκτυπο στην Ευρώπη και τη θέση της Ελλάδας
Κοντά σε συμφωνία Μασούτης με Κρητικό – Η διαφορά που χωρίζει το deal
Ένα βήμα πριν τη συμφωνία φέρεται να βρίσκονται Μασούτης και Κρητικός – Γιατί θεωρείται κλεισμένο deal
Στο κυνήγι νέων ευκαιριών σε data centers και οπτικές ίνες - Τι είπε στον ΟΤ ο CEO της Sparkle
Ο CEO της Sparkle Greece, Daniele Mancuso, μίλησε στον Οικονομικό Ταχυδρόμο για την προοπτική νέων επενδύσεων ενώ τόνισε ότι προσέγγιση της εταιρείας είναι να ενισχύσει και να επεκτείνει το φάσμα των υπηρεσιών της
Ποιος είναι ο νέος «Μπάρμπα Στάθης» της Vivartia και γιατί (ακόμη) δεν θα πωληθεί
Το νέο «διαμάντι» της Vivartia και όλα τα ντεσού για την εξαγορά της Mπάρμπα Στάθης από την Ideal Holdings – Τα σχέδια για το εργοστάσιο στη Λάρισα
Παπουτσάνης: Στα 66,2 εκατ. ευρώ ο κύκλος εργασιών το 2024
Για το 2025, η Παπουτσάνης προβλέπει διψήφια ανάπτυξη του κύκλου εργασιών
Συνολικά 770.000 ευρώ η αποζημίωση της Επ. Ανταγωνισμού στα Βιβλιοπωλεία Φλωράς - Οι δικαστικές αποφάσεις
Ολοκληρώθηκε στα τέλη του 2024 η πολυετής διαμάχη της Επιτροπής Ανταγωνισμού με τα Βιβλιοπωλεία Φλωράς
Έκλεισε το βιβλίο προσφορών της Eurobank - Αντλεί 400 εκατ.
Η ημερομηνία λήξης του ομολόγου Tier 2 είναι το 2035, με δικαίωμα ανάκλησης το 2030
Εμβάθυνση συνεργασίας Ελλάδας - Ισραήλ - Προοπτικές για νέες συμφωνίες σε 7 κλάδους
Η στρατηγική συνεργασία ανάμεσα σε Ελλάδα – Ισραήλ, βασικός πυλώνας σταθερότητας και ανάπτυξης στη Αν. Μεσόγειο
Η Apple παραμένει το πολυτιμότερο brand στον κόσμο - Πρώτο ευρωπαϊκό brand η Telekom
Η Telekom, στον όμιλο της οποίας μέλος είναι η COSMOTE, είναι μία από τις πιο επιτυχημένες και πολύτιμες μάρκες παγκοσμίως, σύμφωνα με τη μελέτη «Brand Finance Global 500» - Στην πρώτη θέση παραμένει η Apple