
Αυξημένες είναι οι διελεύσεις πλωτών από τη Διώρυγα του Ισθμού της Κορίνθου στον πρώτο μήνα της επαναλειτουργίας της, σύμφωνα με στοιχεία που έδωσε στη δημοσιότητα η ΑΕΔΙΚ, 100% θυγατρική του Υπερταμείου που διαχειρίζεται τη Διώρυγα.
Τα πλωτά που πέρασαν τη διώρυγα προέρχονταν από 45 διαφορετικές χώρες με κυριότερες τη Γαλλία, τη Γερμανία, τις ΗΠΑ, την Εσθονία, τη Νορβηγία, την Ισπανία και τη Νέα Ζηλανδία.
Διαβάστε επίσης: Επαναλειτουργεί αναβαθμισμένη η Διώρυγα της Κορίνθου
Σε αυτό το διάστημα, από την επαναλειτουργία της Διώρυγας, έχουν γίνει πάνω από 1.743 διελεύσεις πλωτών, εκ των οποίων 160 διελεύσεις εμπορικής κατηγορίας όπως φορτηγών πλοίων, δεξαμενόπλοιων και ρυμουλκών και 1.583 διελεύσεις τουριστικής κατηγορίας, δηλαδή κρουαζιερόπλοιων, επαγγελματικών σκαφών αναψυχής και ιδιωτικών σκαφών αναψυχής.
Διαβάστε επίσης: Υπερταμείο: Η Διώρυγα της Κορίνθου σημαντική προτεραιότητα
Μεγάλη αύξηση στην τουριστική κατηγορία
Σημειώνεται ότι, οι διελεύσεις στην τουριστική κατηγορία, στα κρουαζιερόπλοια, στα ιδιωτικά και επαγγελματικά σκάφη αναψυχής, είναι αυξημένες σε ποσοστό 60%, 3% και 23%, σε σχέση με την αντίστοιχη περίοδο του 2019 που η Διώρυγα ήταν σε πλήρη λειτουργία.
Υπενθυμίζεται ότι το φθινόπωρο, που θα ολοκληρωθεί η θερινή περίοδος και η διέλευση των πλοίων θα είναι πολύ περιορισμένη, η Διώρυγα θα διακόψει τη λειτουργία της για διάστημα λίγων μηνών, με στόχο να ολοκληρωθεί η δεύτερη φάση του έργου.


Latest News

Ένωση Ελλήνων Εφοπλιστών Clean Industrial Deal στη ναυτιλία - Τι ζητά η Ένωση Ελλήνων Εφοπλιστών
Με ανάρτησή της η Ένωση Ελλήνων Εφοπλιστών, χαιρετίζει την πρόθεση της Ευρωπαϊκής Επιτροπής για την Clean Industrial Deal

Νικόλας Βενιάμης: Στρατηγικό πλεονέκτημα για την ΕΕ η ισχύς της ναυτιλίας της
Συνέντευξη του Γενικού Γραμματέα της Ένωσης Ελλήνων Εφοπλιστών στην περιοδική έκδοση«#ShippingPeople – meet the European Shipowners» της ECSA

Η ναυτιλία εμπλέκεται όλο και περισσότερο
Μεταξύ των μεγάλων υπερδυνάμεων η ΕΕ έχει το στρατηγικό πλεονέκτημα στον τομέα, καθώς ελέγχει το 40% του παγκόσμιου στόλου

Η επιβολή τελών στα κινεζικά πλοία θα πλήξει όλες τις ναυτιλιακές, λέει η CMA CGM
Η Κίνα κατασκευάζει περισσότερα από τα μισά από όλα τα πλοία μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων στον κόσμο

Η Costamare κάνει spin off και βάζει τον τομέα bulk carrier στον NYSE
Η Costamare θα αποσχίσει τον κλάδο των bulk carriers σε ανεξάρτητη εταiρεία - Οι πέντε σταθμοί στην πορεία της και ο τζίρος των 2 δισ. δολ

Σαφείς κανονισμούς για πλήρη αξιοποίηση του LNG ως καυσίμου ζητά η ναυτιλία
Ηγέτες του κλάδου παροτρύνουν την ΕΕ να πρωτοστατήσει στη μείωση του μεθανίου στη ναυτιλία

Έλλειμμα πλοίων μεταφοράς LNG από το 2027
Θα ασκήσει μεγάλη πίεση στον υπάρχοντα στόλο, εκτιμά η Braemar εξετάζοντας την προθεσμιακή αγορά

Στυλιανίδης: Ένα δισ. ευρώ για τις ακτοπλοϊκές συνδέσεις
Τι είπε ο υπουργός Ναυτιλίας και Νησιωτικής Πολιτικής Χρήστος Στυλιανίδης απαντώτας σε σχετική ερώτηση στη Βουλή

Ναυτιλία: «Θαλασσοταραχή» απο τις προτάσεις Τραμπ για φόρο στα κινεζικής κατασκευής πλοία
Θέση πήρε και ο Κινέζος πρέσβης στην Αθήνα

Παύλος Ξηραδάκης: Τα ρυμουλκά ζητούν ένταξη στον αναπτυξιακό νόμο
«Δεν γίνεται κατανοητός ο λόγος του αποκλεισμού του κλάδου μας από την πρόσβαση σε χρηματοδοτικά εργαλεία, όταν άλλοι επαγγελματικοί κλάδοι έχουν ενταχθεί σε αυτά» είπε ο κ. Ξηραδάκης