
Το υπό ελληνική σημαία δεξαμενόπλοιο «Seaven Pride» προστέθηκε πρόσφατα στον στόλο της Seaven (Tanker Management Inc. & Dry Management Inc.)
Seaven είναι η νέα επωνυμία του ομίλου «EVIA PETROL» που ιδρύθηκε το 2003. Ο στόλος της Seaven αποτελείται από σύγχρονα πλοία μεταφοράς πετρελαίου / χημικών μεσαίου μεγέθους ελληνικής σημαίας, διπλού κύτους και εξοπλισμένα με τον πιο προηγμένο τεχνολογικά εξοπλισμό. Ο στόλος διαθέτει επίσης πλοία μεταφοράς τσιμέντου με σημαία Παναμά.
Διαβάστε επίσης: Το νεότευκτο «Sea Sapphire» παρέλαβε η Pantheon Tankers
Ο στόλος
Σήμερα η ναυτιλιακή διαχειριζεται 15 πλοία (δεξαμενόπλοια και μεταφοράς τσιμέντου) μεταξυ 6,500 και 7,500 dwt.
Ο στόλος δραστηριοποιείται κυρίως μεταξύ λιμανιων της Μεσογείου, της Μαύρης Θάλασσας και της Βόρειας Ευρώπης, και τα πλοία ναυλώνονται από γνωστές εταιρείες πετρελαίου, μεγάλες εταιρείες τσιμέντου και άλλους σημαντικούς πελάτες.
Η Seaven Tanker Management είναι η πρώτη ναυτιλιακή εταιρεία παγκοσμίως, με δεξαμενόπλοια κάτω των 10.000 Dwt, που έλαβε το Green Award Certificate, σε ειδική εκδήλωση που πραγματοποιήθηκε, στο καινούριο Training Center της εταιρείας, στις 4 Ιουλίου 2019.


Latest News

Με έξι κρουαζιερόπλοια η MSC Cruises στην Ελλάδα το καλοκαίρι του 2025
Κομβικός ο ρόλος της Ελλάδας στις δραστηριότητες της MSC Cruises στην Ανατολική Μεσόγειο

Κικίλιας: Μειώσεις στις τιμές των ακτοπλοϊκών εισιτηρίων από την 1η Μαΐου
Η αγορά είναι ελεύθερη, υπάρχει ανταγωνισμός και αναλόγως οι ακτοπλοϊκές εταιρείες τη ρυθμίζουν, είπε ο υπουργός Ναυτιλίας Βασίλης Κικίλιας

Χωρίς πλοία την Πρωτομαγιά - Τι αποφάσισε η ΠΝΟ
Η Διοίκηση της Πανελλήνιας Ναυτικής Ομοσπονδίας (ΠΝΟ) αποφάσισε την συμμετοχή της στην πανελλαδική – πανεργατική 24ωρη απεργία την Πρωτομαγιά

Συνεργασία ΕΤΕπ-Υπερταμείου για τα ελληνικά λιμάνια και την Κλιματική Αλλαγή
Στο πλαίσιο της συμφωνίας, η Συμβουλευτική Υπηρεσία της ΕΤΕπ θα υποστηρίξει τις αντίστοιχες λιμενικές αρχές στον εντοπισμό και την αντιμετώπιση φυσικών κινδύνων

Την κινεζική ναυτιλιακή κυριαρχία «σημαδεύουν» τα τέλη Τραμπ
Τα τέλη Τραμπ μπορει να οδηγήσουν σε αλλαγές ή σε νέες μορφές ιδιοκτησίας τις ναυτιλιακές εταιρείες προκειμένου να προσαρμοστούν

Ποιοι θα πληγούν περισσότερο από τους δασμούς - Οι χρεώσεις στη ναυτιλία
Χαμένες οι ναυτιλιακές εταιρείες τακτικών γραμμών μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων και τα πλοία μεταφοράς αυτοκινήτων

Αναπτυξιακό σχέδιο για το λιμάνι του Βόλου - Τι μελετά η κυβέρνηση
Εκσυγχρονισμός με «μοντέλο Αλεξανδρούπολης» μετά την απόφαση να ακυρωθεί ο διαγωνισμός πώλησης του 67% των μετοχών

«Ολική επαναφορά» για τον ΣΕΠ - Αύξηση στη διακίνηση containers μετά από 4 αρνητικά τρίμηνα
Το πρώτο θετικό τρίμηνο στη διακίνηση εμπορευματοκιβωτίων για τον ΣΕΠ μετά από τέσσερα αρνητικά τρίμηνα

Πλήγματα στο παγκόσμιο διά θαλάσσης εμπόριο
Ο πόλεμος δασμών μεταβάλλει και τις θαλάσσιες διαδρομές και τις υποδομές logistics που έχουν στηθεί αλλά και τις στρατηγικές αποφάσεις ανάπτυξης των στόλων από τους πλοιοκτήτες

Εμπορικός Πόλεμος: Οι ακυρώσεις κινεζικών φορτηγών πλοίων μόλις άρχισαν
Ο αριθμός των ακυρωμένων δρομολογίων φορτηγών πλοίων από την Κίνα αυξάνεται, καθώς οι θαλάσσιοι μεταφορείς προσπαθούν να διαχειριστούν την υποχώρηση των παραγγελιών λόγω του εμπορικού πολέμου και των δασμών