
Με 218 επιβάτες, στην πλειονότητά τους Βρετανούς και Αμερικανούς, κατέπλευσε στις 8 το πρωί σήμερα, στη Θεσσαλονίκη, το πολυτελές κρουαζιερόπλοιο «Azamara Onward», στην τελευταία άφιξή του στην πόλη για το 2022 (είχαν προηγηθεί άλλες δύο, τον Ιούλιο).
Το κρουαζιερόπλοιο, που μεταφέρει -μεταξύ άλλων- 76 Βρετανούς και 45 Αμερικανούς επιβάτες (ως τις δύο κυρίαρχες αριθμητικά εθνικότητες), ξεκίνησε το ταξίδι του από την Κωνσταντινούπολη στις 30 Ιουλίου και έδεσε στη Θεσσαλονίκη, προερχόμενο από την Καβάλα, ανοίγοντας το πρόγραμμα αφίξεων του φετινού Αυγούστου.
Διαβάστε επίσης: Ένα από τα μεγαλύτερα κρουαζιερόπλοια του κόσμου στο λιμάνι της Σούδας
Στις 10 το βράδυ θα αναχωρήσει για τον Βόλο και από εκεί για Πάρο, Μύκονο, Κουσάντασι και Ντικελί, προτού επιστρέψει στην αφετηρία του, την Κωνσταντινούπολη, στις 9 Αυγούστου, σύμφωνα με πληροφορίες του ΑΠΕ-ΜΠΕ. Οι επιβάτες του ναυπηγημένου εν έτει 1999 «Azamara Onward», ενός πλοίου με μήκος 181 μέτρων και συνολική χωρητικότητα 826 ατόμων (χωρίς το πλήρωμα), αξιοποιούν -μεταξύ άλλων- την παραμονή τους στη Θεσσαλονίκη για να περιηγηθούν στα βασικά αξιοθέατα της πόλης, όπως ο Λευκός Πύργος, η Άνω Πόλη και οι βυζαντινοί ναοί της, αλλά και για χαλαρές βόλτες στη Νέα Παραλία και το ιστορικό κέντρο.
Πάνω από 30 αφίξεις κρουαζιεροπλοίων μέχρι το τέλος του 2022
Πρόκειται για την εικοστή ένατη άφιξη κρουαζιερόπλοιου στη Θεσσαλονίκη φέτος, ενώ μέχρι το τέλος του 2022 θα ακολουθήσουν πάνω από 30 ακόμα, εκ των οποίων οι έξι μέσα στον Αύγουστο. Αύριο καταφθάνει στην πόλη το «Crown Iris», ενώ το «Celestyal Crystal», κρουαζιερόπλοιο της «Celestial Cruises», που χρησιμοποιεί την πόλη ως home port (λιμάνι από-επιβίβασης), θα «πιάσει» Θεσσαλονίκη τέσσερις φορές κατά τη διάρκεια του τρέχοντος μηνός (στις 7, 14 , 21 και 28/8). Στις 23 Αυγούστου αναμένεται στην πόλη το κρουαζιερόπλοιο «Seadream 1».
Υπενθυμίζεται ότι για το 2022 έχουν ήδη επιβεβαιωθεί 60 αφίξεις κρουαζιερόπλοιων, από 17 πέρυσι, και φέτος η έλευσή τους στο λιμάνι της Θεσσαλονίκης ξεκίνησε νωρίτερα από κάθε άλλη χρονιά, στις 5 Φεβρουαρίου, με το «Viking Sea». Το τελευταίο για φέτος κρουαζιερόπλοιο, το «Viking Venus», θα «δέσει» στις 22/12.


Latest News

Με έξι κρουαζιερόπλοια η MSC Cruises στην Ελλάδα το καλοκαίρι του 2025
Κομβικός ο ρόλος της Ελλάδας στις δραστηριότητες της MSC Cruises στην Ανατολική Μεσόγειο

Κικίλιας: Μειώσεις στις τιμές των ακτοπλοϊκών εισιτηρίων από την 1η Μαΐου
Η αγορά είναι ελεύθερη, υπάρχει ανταγωνισμός και αναλόγως οι ακτοπλοϊκές εταιρείες τη ρυθμίζουν, είπε ο υπουργός Ναυτιλίας Βασίλης Κικίλιας

Χωρίς πλοία την Πρωτομαγιά - Τι αποφάσισε η ΠΝΟ
Η Διοίκηση της Πανελλήνιας Ναυτικής Ομοσπονδίας (ΠΝΟ) αποφάσισε την συμμετοχή της στην πανελλαδική – πανεργατική 24ωρη απεργία την Πρωτομαγιά

Συνεργασία ΕΤΕπ-Υπερταμείου για τα ελληνικά λιμάνια και την Κλιματική Αλλαγή
Στο πλαίσιο της συμφωνίας, η Συμβουλευτική Υπηρεσία της ΕΤΕπ θα υποστηρίξει τις αντίστοιχες λιμενικές αρχές στον εντοπισμό και την αντιμετώπιση φυσικών κινδύνων

Την κινεζική ναυτιλιακή κυριαρχία «σημαδεύουν» τα τέλη Τραμπ
Τα τέλη Τραμπ μπορει να οδηγήσουν σε αλλαγές ή σε νέες μορφές ιδιοκτησίας τις ναυτιλιακές εταιρείες προκειμένου να προσαρμοστούν

Ποιοι θα πληγούν περισσότερο από τους δασμούς - Οι χρεώσεις στη ναυτιλία
Χαμένες οι ναυτιλιακές εταιρείες τακτικών γραμμών μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων και τα πλοία μεταφοράς αυτοκινήτων

Αναπτυξιακό σχέδιο για το λιμάνι του Βόλου - Τι μελετά η κυβέρνηση
Εκσυγχρονισμός με «μοντέλο Αλεξανδρούπολης» μετά την απόφαση να ακυρωθεί ο διαγωνισμός πώλησης του 67% των μετοχών

«Ολική επαναφορά» για τον ΣΕΠ - Αύξηση στη διακίνηση containers μετά από 4 αρνητικά τρίμηνα
Το πρώτο θετικό τρίμηνο στη διακίνηση εμπορευματοκιβωτίων για τον ΣΕΠ μετά από τέσσερα αρνητικά τρίμηνα

Πλήγματα στο παγκόσμιο διά θαλάσσης εμπόριο
Ο πόλεμος δασμών μεταβάλλει και τις θαλάσσιες διαδρομές και τις υποδομές logistics που έχουν στηθεί αλλά και τις στρατηγικές αποφάσεις ανάπτυξης των στόλων από τους πλοιοκτήτες

Εμπορικός Πόλεμος: Οι ακυρώσεις κινεζικών φορτηγών πλοίων μόλις άρχισαν
Ο αριθμός των ακυρωμένων δρομολογίων φορτηγών πλοίων από την Κίνα αυξάνεται, καθώς οι θαλάσσιοι μεταφορείς προσπαθούν να διαχειριστούν την υποχώρηση των παραγγελιών λόγω του εμπορικού πολέμου και των δασμών