Ήταν η στιγμή που οι Άγγλοι περίμεναν εδώ και δεκαετίες και η Nike εδώ και δέκα χρόνια: η στιγμή που οι «λιονταρίνες» της εθνικής γυναικών κέρδισαν την Γερμανία και στέφθηκαν πρωταθλήτριες Ευρώπης στο ποδόσφαιρο.
Το βρετανικό κοινό αγαλλίασε στο θέαμα της πολυπόθητης «κούπας», ακόμη και αν ήρθε από το γυναικείο ποδόσφαιρο. Ανάλογα ήταν τα αισθήματα και στους κόλπους της Nike, που είχε επιλέξει εδώ και χρόνια, πολύ πριν τις μεγάλες επιτυχίες, να ποντάρει στο γυναικείο ποδόσφαιρο και μέσα από αυτό να αναζητήσει… παράθυρο και προς το ευρωπαϊκό ποδόσφαιρο.
Διαβάστε επίσης: Η επανάσταση για το γυναικείο ποδόσφαιρο άρχισε από το Γουέμπλεϊ
Στα βρετανικά και διεθνή media, έκανε το γύρο του κόσμου η φωτογραφία της Κλόι Κέλυ, η οποία πανηγυρίζοντας έξαλλα το νικητήριο γκολ, έβγαλε την μπλούζα της με αποτέλεσμα να φανεί ο αθλητικός στηθόδεσμος με ευδιάκριτο το σήμα της Nike. Ήταν μια φωτογραφία που λειτούργησε ως η ιδανική διαφήμιση για την αμερικανική φίρμα, τα πραγματικά κέρδη της οποίας θα φανούν σε βάθος χρόνου.
Πλώρη για νέα κέρδη
Πραγματικά, ειδικού του κλάδου σχολιάζουν πως η Nike προσβλέπει πλέον δικαιολογημένα σε σημαντικά κέρδη από την επίδραση της νίκης των «λιονταρίνων» στο Women’s Euro. Ήταν, άλλωστε, μια ιστορική στιγμή για την ομάδα και τη χώρα, που ήδη φαίνεται πως έχει δώσει νέα ώθηση στο άθλημα. Και μαζί με την ώθηση στο άθλημα, θα έρθει και η ώθηση στα κέρδη των επιχειρήσεων που το στηρίζουν.
Για το οικονομικό έτος που ολοκληρώθηκε στις 31 Μαΐου, τα έσοδα της φίρμας από τις πωλήσεις γυναικείων αθλητικών προϊόντων διαμορφώθηκαν στα 8,3 δισ. δολάρια, ήτοι λιγότερο από τα μισά από τον αντίστοιχο τζίρο των ανδρικών προϊόντων, που ήταν στα 18,8 δισ. δολάρια. Όμως, η ψαλίδα μειώνεται και αναμένεται να μειωθεί περαιτέρω, με την εταιρεία να σχεδιάζει να διπλασιάσει τις επενδύσεις της για νέα γυναικεία προϊόντα μέσα στα επόμενα δύο χρόνια.
Βέβαια, το γυναικείο ποδόσφαιρο δεν πρόκειται ποτέ να φτάσει στα επίπεδα απήχησης του ανδρικού. Όμως, με τον τρόπο αυτό η αμερικάνικη εταιρεία, που παραδοσιακά συνδυάζει το όνομα της με άλλα αθλήματα, από τον στίβο έως το μπάσκετ, θα έχει τον τρόπο να κλονίσει τα κραταιά ονόματα του διεθνούς ποδοσφαίρου και δη, της Γηραιάς Ηπείρου, όπως η Adidas. H γερμανική φίρμα έχει υπάρξει σπόνσορας του Παγκοσμίου Κυπέλου σταθερά από το 1970 και είναι ο επίσημος προμηθευτής του ανδρικού ποδοσφαίρου στο ευρωπαϊκό πρωτάθλημα και το Champions League. Παρόλ’ αυτά είδε τώρα την Nike να έρχεται από τα μετόπισθεν και να φιγουράρει στις αθλητικές εφημερίδες μέσα από την επιτυχία της αγγλικής γυναικείας ομάδας.
Σταδιακή διείσδυση στη Γηραιά Αλβιώνα
Τα τελευταία χρόνια, εξάλλου, έχει «χτίσει» αργά την περαιτέρω διείσδυση της ευρύτερα στο αγγλικό ποδόσφαιρο. Είναι ο βασικός σπόνσορας της Football Association και μάλιστα διεύρυνε τη συμφωνία της μέχρι και το 2030.
Επίσης σε προσωπικό επίπεδο στηρίζει τις 12 από τις 23 παίκτριες της εθνικής ομάδας γυναικών, ενώ είναι σπόνσορας σε τρεις ακόμη ποδοσφαιρικές οργανώσεις της χώρας, την Girls United, την UK Active και την Bloomsbury Football, δημιουργώντας έτσι μια πολύ γερή βάση στην βρετανική αγορά, που ήταν και θα παραμείνει μία από τις μεγαλύτερες στο παγκόσμιο ποδόσφαιρο.
Latest News
Τρέλα για την Εθνική: Sold out ο αγώνας με την Αγγλία
Ο κόσμος αγκαλιάζει όσο ποτέ την προσπάθεια της Εθνικής Ελλάδας, αφού εξαντλήθηκαν μέσα σε ένα 24ωρο τα 60.000 εισιτήρια για το μεγάλο ματς με την Αγγλία στο ΟΑΚΑ (14/11)!
Πώς η κρίση της VW επηρεάζει και την... «Μπουντεσλίγκα»
Η Volkswagen δεν είναι μόνο η μεγαλύτερη αυτοκινητοβιομηχανία στην Ευρώπη, αλλά και ιδιοκτήτρια της ποδοσφαιρικής ομάδας Βόλφσμπουργκ
Daily Mail: Ο Βαγγέλης Μαρινάκης είναι ο άνθρωπος που χρειαζόταν η Νότιγχαμ Φόρεστ
H βρετανική εφημερίδα «Daily Mail» υποκλίθηκε στον Βαγγέλη Μαρινάκη για όσα έχει καταφέρει με τον αγγλικό σύλλογο
UEFA: Ιστορική συμφωνία συνεργασίας με την FIFPRO Europe
Οι βασικές αποφάσεις που επηρεάζουν τις συνθήκες απασχόλησης των παικτών ή τον φόρτο εργασίας των παικτών στις διοργανώσεις της UEFA θα λαμβάνονται πλέον μόνο μετά από εκτεταμένο διάλογο μεταξύ των δύο οργανισμών.
Γιατί απέλυσε τον Έρικ Τεν Χαγκ η Μάντσεστερ Γιουνάιτεντ
Δεν είναι ξεκάθαρο το ποσό αποζημίωσης του Έρικ Τεν Χαγκ μετά την απόλυση
Πόσο κόστισαν οι Ολυμπιακοί Αγώνες του 2024 – Τα έξοδα και τα έσοδα
Στα 2,8 δισεκ. ευρώ εκτιμάται η κρατική δαπάνη στη Γαλλία για την πραγματοποίηση των Ολυμπιακών Αγώνων του Παρισιού – Πόσα χρήματα έβγαλαν σύμφωνα με τη Le Monde
Τι λένε στις ΗΠΑ για το μέλλον του Αντετοκούνμπο
Οι φήμες που θέλουν τον Γιάννη Αντετοκούνμπο να φεύγει από τους Μπακς σε περίπτωση που η χρονιά δεν έχει ευτυχής κατάληξη ολοένα και δυναμώνουν.
Τα χρυσά γκολ του Βινίσιους
Ο Βινίσιους πέτυχε καθοριστικά γκολ για τη Ρεάλ στην πορεία για την κατάκτηση του 15ου UEFA Champions League.
Εργοτάξιο ξανά το ΟΑΚΑ – Διαγωνισμός 65 εκατ. για τις στέγες Καλατράβα
Το ΟΑΚΑ κλείνει από το καλοκαίρι του 2025 για εργασίες αποκατάστασης της στατικής επάρκειας στις στέγες του Ολυμπιακού Σταδίου και του ποδηλατοδρομίου
Η «τρελή» πρόταση των 250.000.000 ευρώ στην Μπαρτσελόνα για τον Γιαμάλ και η απάντηση
Ο πρόεδρος της Μπαρτσελόνα, Ζοάν Λαπόρτα, αποκάλυψε ότι το καλοκαίρι είχε πρόταση 250.000.000 ευρώ για τον Λαμίν Γιαμάλ, με το «Goal» να αναφέρει ότι η συγκεκριμένη ομάδα ήταν η PSG.