Ήταν η στιγμή που οι Άγγλοι περίμεναν εδώ και δεκαετίες και η Nike εδώ και δέκα χρόνια: η στιγμή που οι «λιονταρίνες» της εθνικής γυναικών κέρδισαν την Γερμανία και στέφθηκαν πρωταθλήτριες Ευρώπης στο ποδόσφαιρο.
Το βρετανικό κοινό αγαλλίασε στο θέαμα της πολυπόθητης «κούπας», ακόμη και αν ήρθε από το γυναικείο ποδόσφαιρο. Ανάλογα ήταν τα αισθήματα και στους κόλπους της Nike, που είχε επιλέξει εδώ και χρόνια, πολύ πριν τις μεγάλες επιτυχίες, να ποντάρει στο γυναικείο ποδόσφαιρο και μέσα από αυτό να αναζητήσει… παράθυρο και προς το ευρωπαϊκό ποδόσφαιρο.
Διαβάστε επίσης: Η επανάσταση για το γυναικείο ποδόσφαιρο άρχισε από το Γουέμπλεϊ
Στα βρετανικά και διεθνή media, έκανε το γύρο του κόσμου η φωτογραφία της Κλόι Κέλυ, η οποία πανηγυρίζοντας έξαλλα το νικητήριο γκολ, έβγαλε την μπλούζα της με αποτέλεσμα να φανεί ο αθλητικός στηθόδεσμος με ευδιάκριτο το σήμα της Nike. Ήταν μια φωτογραφία που λειτούργησε ως η ιδανική διαφήμιση για την αμερικανική φίρμα, τα πραγματικά κέρδη της οποίας θα φανούν σε βάθος χρόνου.
Πλώρη για νέα κέρδη
Πραγματικά, ειδικού του κλάδου σχολιάζουν πως η Nike προσβλέπει πλέον δικαιολογημένα σε σημαντικά κέρδη από την επίδραση της νίκης των «λιονταρίνων» στο Women’s Euro. Ήταν, άλλωστε, μια ιστορική στιγμή για την ομάδα και τη χώρα, που ήδη φαίνεται πως έχει δώσει νέα ώθηση στο άθλημα. Και μαζί με την ώθηση στο άθλημα, θα έρθει και η ώθηση στα κέρδη των επιχειρήσεων που το στηρίζουν.
Για το οικονομικό έτος που ολοκληρώθηκε στις 31 Μαΐου, τα έσοδα της φίρμας από τις πωλήσεις γυναικείων αθλητικών προϊόντων διαμορφώθηκαν στα 8,3 δισ. δολάρια, ήτοι λιγότερο από τα μισά από τον αντίστοιχο τζίρο των ανδρικών προϊόντων, που ήταν στα 18,8 δισ. δολάρια. Όμως, η ψαλίδα μειώνεται και αναμένεται να μειωθεί περαιτέρω, με την εταιρεία να σχεδιάζει να διπλασιάσει τις επενδύσεις της για νέα γυναικεία προϊόντα μέσα στα επόμενα δύο χρόνια.
Βέβαια, το γυναικείο ποδόσφαιρο δεν πρόκειται ποτέ να φτάσει στα επίπεδα απήχησης του ανδρικού. Όμως, με τον τρόπο αυτό η αμερικάνικη εταιρεία, που παραδοσιακά συνδυάζει το όνομα της με άλλα αθλήματα, από τον στίβο έως το μπάσκετ, θα έχει τον τρόπο να κλονίσει τα κραταιά ονόματα του διεθνούς ποδοσφαίρου και δη, της Γηραιάς Ηπείρου, όπως η Adidas. H γερμανική φίρμα έχει υπάρξει σπόνσορας του Παγκοσμίου Κυπέλου σταθερά από το 1970 και είναι ο επίσημος προμηθευτής του ανδρικού ποδοσφαίρου στο ευρωπαϊκό πρωτάθλημα και το Champions League. Παρόλ’ αυτά είδε τώρα την Nike να έρχεται από τα μετόπισθεν και να φιγουράρει στις αθλητικές εφημερίδες μέσα από την επιτυχία της αγγλικής γυναικείας ομάδας.
Σταδιακή διείσδυση στη Γηραιά Αλβιώνα
Τα τελευταία χρόνια, εξάλλου, έχει «χτίσει» αργά την περαιτέρω διείσδυση της ευρύτερα στο αγγλικό ποδόσφαιρο. Είναι ο βασικός σπόνσορας της Football Association και μάλιστα διεύρυνε τη συμφωνία της μέχρι και το 2030.
Επίσης σε προσωπικό επίπεδο στηρίζει τις 12 από τις 23 παίκτριες της εθνικής ομάδας γυναικών, ενώ είναι σπόνσορας σε τρεις ακόμη ποδοσφαιρικές οργανώσεις της χώρας, την Girls United, την UK Active και την Bloomsbury Football, δημιουργώντας έτσι μια πολύ γερή βάση στην βρετανική αγορά, που ήταν και θα παραμείνει μία από τις μεγαλύτερες στο παγκόσμιο ποδόσφαιρο.
Latest News
Στο γυναικείο μπάσκετ η νέα μεγάλη επένδυση του Αντετοκούνμπο
Ο Αντετοκούνμπο έχει υιοθετήσει τη φιλοσοφία του «money never sleeps» ενώ παράλληλα έχει έντονη φιλανθρωπική δράση
Η «χρυσή» αποχώρηση του Ναδάλ - Πόσα κέρδισε από το τένις
Από το επαγγελματικό του ντεμπούτο ως 14χρονος το 2001, ο Ναδάλ έχει συγκεντρώσει νίκες και τεράστια ποσά
Έσπασε τα κοντέρ: 60 εκατ. νοικοκυριά καθηλώθηκαν στο Netflix για τον αγώνα Πολ-Τάισον
Οι τρεις κριτές βαθμολόγησαν τον αγώνα υπέρ του Πολ με σκορ 80-72, 79-73 και 79-73 - Όλα τα ρεκόρ του Netflix
Ο Τζέικ νίκησε τον Μάικ Τάισον στο event της χρονιάς και πήρε 40 εκατομμύρια [εικόνες]
Οι τρεις κριτές βαθμολόγησαν τον αγώνα υπέρ του Πολ με σκορ 80-72, 79-73 και 79-73.
«Χρυσό» συμβόλαιο υπέγραψε η Nike με την Barcelona FC
Ο καταλανικός ποδοσφαιρικός όμιλος ανανέωσε για μια δεκαετία τη συνεργασία με την αμερικανική εταιρεία αθλητικών ειδών
Extreme makeover στα αγγλικά γήπεδα - Το σχέδιο της Premier League για να αυξήσει τα έσοδα
Οι κορυφαίοι ποδοσφαιρικοί σύλλογοι της Premier League προσπαθούν να αυξήσουν τη χωρητικότητα κατά τουλάχιστον 14% την επόμενη δεκαετία
Τα μυστικά του βιοχάκινγκ που κρατάνε τον ΛεΜπρόν Τζέιμς βασιλιά του ΝΒΑ
Ο ΛεΜπρόν Τζέιμς ακολουθεί μια συγκεκριμμένη ρουτίνα για να διατηρεί το σώμα στην αρμονία που απαιτείται
Το πρώτο Pop – Up American Space σε γήπεδο είναι στο Γ. Καραϊσκάκης: Χώρος εκπαίδευσης και κοινωνικής ένταξης
Το νέο «Pop-Up American Space» εγκαινίασαν στο γήπεδο «Γ. Καραϊσκάκης» ο πρέσβης των ΗΠΑ, Γιώργος Τσούνης, ο Πρόεδρος της ΠΑΕ Ολυμπιακός, Βαγγέλης Μαρινάκης και ο Δήμαρχος Πειραιά, Γιάννης Μώραλης
Έρευνα της γαλλικής αστυνομίας στα γραφεία της LFP και του CVC Capital Partners
Οι αρχές στη Γαλλία ερευνούν καταγγελίες για υπεξαίρεση δημόσιου χρήματος, δωροδοκία δημόσιου λειτουργού και σύγκρουση συμφερόντων
O Όμιλος AKTOR επεκτείνει την συνεργασία του με την ΚΑΕ Παναθηναϊκός
O Όμιλος AKTOR συντόνισε τις μελέτες και την ανακατασκευή του γηπέδου