![Nike: Υστερα από 10 χρόνια επένδυσης, η νίκη των «λιονταρίνων» ισχυροποίησε την εταιρεία στον ποδοσφαιρικό χάρτη](https://www.ot.gr/wp-content/uploads/2022/08/soccer1.jpeg)
Ήταν η στιγμή που οι Άγγλοι περίμεναν εδώ και δεκαετίες και η Nike εδώ και δέκα χρόνια: η στιγμή που οι «λιονταρίνες» της εθνικής γυναικών κέρδισαν την Γερμανία και στέφθηκαν πρωταθλήτριες Ευρώπης στο ποδόσφαιρο.
Το βρετανικό κοινό αγαλλίασε στο θέαμα της πολυπόθητης «κούπας», ακόμη και αν ήρθε από το γυναικείο ποδόσφαιρο. Ανάλογα ήταν τα αισθήματα και στους κόλπους της Nike, που είχε επιλέξει εδώ και χρόνια, πολύ πριν τις μεγάλες επιτυχίες, να ποντάρει στο γυναικείο ποδόσφαιρο και μέσα από αυτό να αναζητήσει… παράθυρο και προς το ευρωπαϊκό ποδόσφαιρο.
Διαβάστε επίσης: Η επανάσταση για το γυναικείο ποδόσφαιρο άρχισε από το Γουέμπλεϊ
Στα βρετανικά και διεθνή media, έκανε το γύρο του κόσμου η φωτογραφία της Κλόι Κέλυ, η οποία πανηγυρίζοντας έξαλλα το νικητήριο γκολ, έβγαλε την μπλούζα της με αποτέλεσμα να φανεί ο αθλητικός στηθόδεσμος με ευδιάκριτο το σήμα της Nike. Ήταν μια φωτογραφία που λειτούργησε ως η ιδανική διαφήμιση για την αμερικανική φίρμα, τα πραγματικά κέρδη της οποίας θα φανούν σε βάθος χρόνου.
Πλώρη για νέα κέρδη
Πραγματικά, ειδικού του κλάδου σχολιάζουν πως η Nike προσβλέπει πλέον δικαιολογημένα σε σημαντικά κέρδη από την επίδραση της νίκης των «λιονταρίνων» στο Women’s Euro. Ήταν, άλλωστε, μια ιστορική στιγμή για την ομάδα και τη χώρα, που ήδη φαίνεται πως έχει δώσει νέα ώθηση στο άθλημα. Και μαζί με την ώθηση στο άθλημα, θα έρθει και η ώθηση στα κέρδη των επιχειρήσεων που το στηρίζουν.
Για το οικονομικό έτος που ολοκληρώθηκε στις 31 Μαΐου, τα έσοδα της φίρμας από τις πωλήσεις γυναικείων αθλητικών προϊόντων διαμορφώθηκαν στα 8,3 δισ. δολάρια, ήτοι λιγότερο από τα μισά από τον αντίστοιχο τζίρο των ανδρικών προϊόντων, που ήταν στα 18,8 δισ. δολάρια. Όμως, η ψαλίδα μειώνεται και αναμένεται να μειωθεί περαιτέρω, με την εταιρεία να σχεδιάζει να διπλασιάσει τις επενδύσεις της για νέα γυναικεία προϊόντα μέσα στα επόμενα δύο χρόνια.
Βέβαια, το γυναικείο ποδόσφαιρο δεν πρόκειται ποτέ να φτάσει στα επίπεδα απήχησης του ανδρικού. Όμως, με τον τρόπο αυτό η αμερικάνικη εταιρεία, που παραδοσιακά συνδυάζει το όνομα της με άλλα αθλήματα, από τον στίβο έως το μπάσκετ, θα έχει τον τρόπο να κλονίσει τα κραταιά ονόματα του διεθνούς ποδοσφαίρου και δη, της Γηραιάς Ηπείρου, όπως η Adidas. H γερμανική φίρμα έχει υπάρξει σπόνσορας του Παγκοσμίου Κυπέλου σταθερά από το 1970 και είναι ο επίσημος προμηθευτής του ανδρικού ποδοσφαίρου στο ευρωπαϊκό πρωτάθλημα και το Champions League. Παρόλ’ αυτά είδε τώρα την Nike να έρχεται από τα μετόπισθεν και να φιγουράρει στις αθλητικές εφημερίδες μέσα από την επιτυχία της αγγλικής γυναικείας ομάδας.
Σταδιακή διείσδυση στη Γηραιά Αλβιώνα
Τα τελευταία χρόνια, εξάλλου, έχει «χτίσει» αργά την περαιτέρω διείσδυση της ευρύτερα στο αγγλικό ποδόσφαιρο. Είναι ο βασικός σπόνσορας της Football Association και μάλιστα διεύρυνε τη συμφωνία της μέχρι και το 2030.
Επίσης σε προσωπικό επίπεδο στηρίζει τις 12 από τις 23 παίκτριες της εθνικής ομάδας γυναικών, ενώ είναι σπόνσορας σε τρεις ακόμη ποδοσφαιρικές οργανώσεις της χώρας, την Girls United, την UK Active και την Bloomsbury Football, δημιουργώντας έτσι μια πολύ γερή βάση στην βρετανική αγορά, που ήταν και θα παραμείνει μία από τις μεγαλύτερες στο παγκόσμιο ποδόσφαιρο.
![ot.gr](/wp-content/themes/whsk_otgr/common/imgs/fav.ico/favicon-32x32.png)
![ot.gr](/wp-content/themes/whsk_otgr/common/imgs/fav.ico/favicon-32x32.png)
Latest News
![Γερμανία: Η γλυκόπικρη γεύση που αφήνει το Euro 2024 στους διογανωτές](https://www.ot.gr/wp-content/uploads/2024/06/euro2024-1-600x341.jpg)
Τι γεύση αφήνει το Euro 2024 στους γερμανούς διοργανωτές
Ο απολογισμός του Euro 2024 αρχίζει - Το ποτήρι φαίνεται «μισοάδειο» ή «μισογεμάτο», είναι θέμα οπτικής γωνίας.
![Τελικός Euro 2024: Γιατί η Ισπανία υπερέχει της Αγγλίας κι εκτός γηπέδων](https://www.ot.gr/wp-content/uploads/2024/06/Euro-2024-600x400.jpg)
Οι φιναλίστ του Euro 2024 σε αριθμούς – Ποια υπερτερεί; Ισπανία ή Αγγλία;
Ο τελικός Euro 2024 και τι δείχνουν οι οικονομικές και κοινωνικές συνθήκες του πληθυσμού για τις χώρες της Ισπανίας και της Αγγλίας
![Betshop.gr: Αναστέλλει τη λειτουργία της η πλατφόρμα διαδικτυακού στοιχήματος](https://www.ot.gr/wp-content/uploads/2024/07/ot_betshop-600x352.png)
Αναστέλλει τη λειτουργία της η Betshop.gr - Κατάσχεσε η εφορία τον τραπεζικό λογαριασμό εξυπηρέτησης πελατών της
Η εταιρεία B2B GAMING SERVICES που διαχειρίζεται τη Betshop.gr κάνει γνωστή την κατάσχεση του τραπεζικού λογαριασμού των πελατών της από τις φορολογικές αρχές
![Ρεχάγκελ: «Ήξερα ότι έχουμε καταπληκτική ομάδα»](https://www.ot.gr/wp-content/uploads/2024/07/h0541458-1-600x398.jpg)
Ρεχάγκελ: «Ήξερα ότι έχουμε καταπληκτική ομάδα»
Ρεχάγκελ και Βρύζας μιλούν στην DW με αφορμή τα 20 χρόνια από τον θρίαμβο της Πορτογαλίας και τον αγώνα που δίνουν σήμερα τα αστέρια του 2004 με ομάδα επιλέκτων από όλη την Ευρώπη
![Γουίμπλεντον: Η αδιάκοπη βροχή θα κοστίσει πάνω 250.000 λίρες](https://www.ot.gr/wp-content/uploads/2024/07/wimbleton-600x429.jpg)
Η βροχή... έπνιξε τα οικονομικά του Γουίμπλεντον - Πάνω από 250.000 λίρες η ζημιά
Λόγω των κακών καιρικών συνθηκών δεν πραγματοποιήθηκε κανένα παιχνίδι στα εξωτερικά γήπεδα του Γουίμπλεντον
![Ποδόσφαιρο: Τα έσοδα της ευρωπαϊκής αγοράς αυξήθηκαν στα 35,3 δισ. ευρώ](https://www.ot.gr/wp-content/uploads/2023/04/football-3231041__340-600x287.jpg)
«Πετάει» η ευρωπαϊκή αγορά ποδοσφαίρου - Αυξήθηκαν κατά 16% τα έσοδα στα 35,3 δισ. ευρώ
Τα πέντε «μεγάλα» ευρωπαϊκά πρωταθλήματα -Premier League, Bundesliga, LaLiga, Serie A και Ligue 1- είδαν αύξηση των εσόδων τους κατά 14%
![Ο Μίλτος Τεντόγλου δεν βλέπει το τώρα, βλέπει το αύριο. Και το πάει τέρμα](https://www.ot.gr/wp-content/uploads/2024/07/ot_zagori_tentoglou-600x352.png)
Ο Μίλτος Τεντόγλου δεν βλέπει το τώρα, βλέπει το αύριο. Και το πάει τέρμα
Θα τον ακούσεις πολλές φορές να μιλάει με τον τρόπο του. Να τα λέει με τον τρόπο του
![Γυναικείος αθλητισμός: Πώς μειώνεται το χάσμα αποδοχών](https://www.ot.gr/wp-content/uploads/2024/03/catlin-clark-495x600.png)
Πώς ο γυναικείος αθλητισμός μειώνει το χάσμα αμοιβών
Η Νο. 1 επιλογή στο ντραφτ του 2024 WNBA βοήθησε το πρωτάθλημα να φτάσει σε νέα ύψη
![EURO 2024: Και οι influencers παίζουν μπάλα](https://www.ot.gr/wp-content/uploads/2024/06/ot_euro2024_4-teams-600x352.png)
EURO 2024: Και οι influencers παίζουν μπάλα
Έχουν εκατομμύρια ακόλουθους, πρωταγωνιστούν και στα γήπεδα του EURO. Μήπως όμως οι φίλαθλοι υποβαθμίζονται σε κομπάρσους για διαφημίσεις των influencers;
![Kριστιάνο Ρονάλντο: Τέλος διαδρομής…](https://www.ot.gr/wp-content/uploads/2024/07/krist-600x354.jpg)
Kριστιάνο Ρονάλντο: Τέλος διαδρομής…
Το τελευταίο ευρωπαϊκό πρωτάθλημα ενός σταρ.