Το «καλοκαίρι της δυσαρέσκειας» συνεχίζεται στη Βρετανία με τις απεργιακές κινητοποιήσεις από διάφορους κλάδους να συνεχίζονται, καθώς οι εργαζόμενοι απαιτούν αυξήσεις για να μπορέσουν να ανταποκριθούν στην εκτίναξη του κόστους ζωής. Στη λίστα ήρθε να προστεθεί και η πολυήμερη απεργία που προκήρυξαν οι εργαζόμενοι στο κορυφαίο εμπορικό λιμάνι Φέλιξστοου, στις ακτές του Σάφολκ, που είναι το πιο πολυσύχναστο για τη διακίνηση μεγάλων κοντέινερ στη χώρα.
Συνολικά οκτώ(!) ημέρες θα διαρκέσει η απεργία που αποφάσισαν οι τουλάχιστον 1.900 εργαζόμενοι του λιμανιού, θέλοντας να δείξουν την αποφασιστικότητα τους για την αποδοχή των αιτημάτων τους που περιλαμβάνουν φυσικά αυξήσεις των μισθών.
Διαβάστε επίσης: Economist: Λιμάνι στρατηγικής σημασίας η Αλεξανδρούπολη
Οι συνομιλίες που διεξάγονταν τις τελευταίες εβδομάδες δεν κατέληξαν σε συμφωνία, οπότε σε ψηφοφορία που διεξήχθη, το 92% των εργαζομένων ψήφισαν υπέρ της απεργίας.
Η εργοδοσία του Felixstowe Dock and Railway Company προσέφερε αυξήσεις ύψους 5%, που η ίδια χαρακτήρισε ως «δίκαιη προσφορά».
Το ράλι του πληθωρισμού
Με τον πληθωρισμό να αναμένεται να ξεπεράσει το 13% μέχρι τα τέλη της χρονιάς, όπως υποστήριξε στη νέα έκθεση της χθες η Τράπεζα της Αγγλίας, οι εργαζόμενοι δεν συμφώνησαν απαιτώντας αυξήσεις κοντά στα επίπεδα του πληθωρισμού, που τώρα κυμαίνεται στο 9,4%. Άλλωστε πέρυσι είχαν δείξει ευελιξία αποδεχόμενοι οριακή αύξηση κατά 1,4%.
Επίσης η εμπορευματική κίνηση έχει αυξηθεί κάθετα. «Πρόκειται για μια εξαιρετικά πλούσια εταιρεία που μπορεί άνετα να καλύψει αυξήσεις στους μισθούς. Αντιθέτως επέλεξε να προσφέρει σημαντικές αποζημιώσεις στους μετόχους ύψους 100 εκατ. στερλίνων» σχολίασε από την πλευρά του ο γενικός γραμματέας του συνδικάτου, Σάρον Γκράχαμ, καλώντας την εργοδοσία να έρθει σε συμβιβασμό.
Αναλυτές επισημαίνουν πως το πολυήμερο πάγωμα της δραστηριότητας σε ένα τόσο σημαντικό λιμάνι θα προκαλέσει αλυσίδα προβλημάτων, σε ένα διάστημα που τα εμπόδια στην παγκόσμια εφοδιαστική αλυσίδα δεν έχουν ξεπεραστεί.
Υπολογίζεται πως το Φέλιξστοου ελέγχει περίπου το 48% της κίνησης container του βρετανικού εμπορίου.
Latest News
Η Jaguar αλλάζει το εμβληματικό της λογότυπο
Σε μια προσπάθεια επανεφεύρεσης του εαυτού της, η Jaguar επανασχεδιάζει το διάσημο λογότυπό της
Η θυγατρική της JPMorgan, Chase UK, λανσάρει πιστωτικές κάρτες στην Βρετανία
Η αποκλειστικά ψηφιακή θυγατρική της JPMorgan, Chase UK, κάνει την πρώτη της κίνηση στις πιστώσεις, αφού συγκέντρωσε καταθέσεις άνω των 20 δισ. λιρών
Ντανιέλα Καβάλο: Το πρόσωπο - κλειδί στις διαπραγματεύσεις για τις απολύσεις στη Volkswagen
Κόρη μετανάστη από την Ιταλία, η Ντανιέλα Καβάλο είναι επικεφαλής σωματείων των εργαζομένων στη Volkswagen
Η μεγαλύτερη απώλεια κερδών σε δύο χρόνια για την Target - Μειώνει το guidance
Οι διακριτικές αγορές μπαίνουν σε δεύτερο πλάνο - Τι είδε η Target στα αποτελέσματα του τρίτου τριμήνου και πώς θα κινηθεί μέχρι το τέλος της χρονιάς
Σε καθεστώς πτώχευσης στις ΗΠΑ η Northvolt - Το σχέδιο αναδιάρθρωσης
Η Northvolt δεν κατάφερε να συμφωνήσει με τους επενδυτές σε ένα πακέτο διάσωσης και ζητά υπαγωγή στο Άρθρο 11
Παραιτείται στις 20 Ιανουαρίου ο πρόεδρος της SEC Γκάρι Γκένσλερ
H παραίτηση του έρχεται δυο χρόνια πριν τη λήξη της θητείας του
Το «γεράκι» της ΕΚΤ ξαναχτυπά: «Πρέπει να διατηρήσουμε περιοριστική νομισματική πολιτική»
Η διατήρηση αυστηρής πολιτικής αποτελεί επί του παρόντος μέρος της δήλωσης που δημοσιεύει η ΕΚΤ μετά τις συνεδριάσεις της για τα επιτόκια
Σε χαμηλό επταμήνου οι αιτήσεις για τα επιδόματα ανεργίας στις ΗΠΑ
Οι μη προσαρμοσμένες αιτήσεις μειώθηκαν κατά 17.750 σε 213.035 την περασμένη εβδομάδα
O αμερικανική Deer, ο γίγαντας των αγροτικών μηχανημάτων προβλέπει μικρότερη κερδοφορία
Οι εκτιμήσεις της Deer για αδύναμα ετήσια κέρδη καθώς τα εισοδήματα των Αμερικανών αγροτών υποχωρούν
Πώς επηρεάζουν την πολιτική της ΕΚΤ τα trumponomics - Κινδυνεύει η μείωση επιτοκίων;
Η επιστροφή του Τραμπ στον Λευκό Οίκο έχει πυροδοτήσει στην ευρωζώνη τη συζήτηση στην ΕΚΤ πώς μπορεί να επηρεάσει τα σχέδιά τους για τον πληθωρισμό και την ανάπτυξη