
Γκαρνταρόμπα στο… metaverse δημιούργησε το brand Hugo Boss επιτρέποντας στους online αγοραστές να δοκιμάσουν ρούχα χρησιμοποιώντας εξατομικευμένα avatar.
To γερμανικό brand συνεργάστηκε με την εταιρεία Reactive Reality, που παρέχει υπηρεσίες δοκιμών ρούχων σε εικονικό δοκιμαστήριο. Η υπηρεσία είναι αρχικά διαθέσιμη για πελάτες από τη Γερμανία, το Ηνωμένο Βασίλειο και τη Γαλλία.
Οι αγοραστές μπορούν να δοκιμάσουν χιλιάδες προϊόντα μέσω εξατομικευμένων μοντέλων που δημιουργήθηκαν μέσω της πλατφόρμας PITCTOFiT της Reactive Reality.
Διαβάστε επίσης: Μπέλα Χαντίντ: Από τις πασαρέλες στο… metaverse μέσω συλλογής NFT
Ακριβείς διαστάσεις του σώματος κάθε καταναλωτή
Τα μοντέλα μέσω επεξεργασίας αποκτούν ακριβείς διαστάσεις του σώματος κάθε καταναλωτή, δίνοντάς τους μια ακριβή εικόνα του πώς θα τους ταιριάζουν τα ρούχα.
«Είμαστε απίστευτα ενθουσιασμένοι που ανακοινώνουμε τη συνεργασία μας με τον Hugo Boss» δήλωσε ο διευθύνων σύμβουλος και συνιδρυτής της Reactive Reality, Στέφαν Χάουσβισνερ.
Διαβάστε επίσης: Ψωνίστε NFT και πληρώστε με Mastercard
«Γνωρίζουμε ότι η παγκόσμια πανδημία έχει επιταχύνει σημαντικά την αγορά λιανικής μόδας και θέλουμε να βοηθήσουμε τους λιανοπωλητές να συμβαδίζουν με τις απαιτήσεις των καταναλωτών που αναζητούν νέους και συναρπαστικούς τρόπους για να κάνουν αγορές στο διαδίκτυο» τόνισε.
«Ορισμένοι καταναλωτές μπορεί να μην αισθάνονται ακόμα αρκετά σίγουροι ή να μην μπορούν να τολμούν ακόμα να πηγαίνουν σε φυσικά καταστήματα, επομένως η τεχνολογία μας, η οποία μπορεί να ενσωματωθεί σε οποιοδήποτε διαδικτυακό κατάστημα ή εφαρμογή αγορών, προσφέρει την τέλεια λύση και για τις δύο πλευρές» πρόσθεσε.


Latest News

Η τρέλα της OpenAI για το Ghibli... που πήρε περίεργη τροπή
Τα social media έχουν κατακλυστεί με εικόνες στο στυλ του ιαπωνικού οίκου κινουμένων σχεδίων Studio Ghibli που έχει ενσωματώσει της OpenAI

H EE «ρίχνει» 1,3 δισ. ευρώ σε ΑΙ, κυβερνοασφάλεια και ψηφιακές δεξιότητες
Οι επτά βασικές προτεραιότητες της Κομισιόν στο πλαίσιο του προγράμματος DIGITAL - Τι περιλαμβάνει

Γιατί απειλούνται οι πωλήσεις της Nvidia στην Κίνα
Η Κίνα είναι η τέταρτη μεγαλύτερη αγορά της Nvidia με έσοδα 17,1 δισεκατομμυρίων δολαρίων, αποτελώντας το 13% των συνολικών πωλήσεών της

Στη «μαύρη» λίστα των ΗΠΑ - Πάνω από 50 κινεζικές εταιρείες ΑΙ και τσιπ
Οι ΗΠΑ προσπαθούν με κάθε τρόπο να περιορίσουν τις δυνατότητες του Πεκίνου στον τομέα της τεχνητής νοημοσύνης και των τσιπ

Τι ζητούν 400 αστέρες του Χόλιγουντ από τον Τραμπ - Ο ρόλος της ΑΙ
Ποια απάντηση έδωσε το Χόλιγουντ στο Σχέδιο Δράσης για την Τεχνητή Νοημοσύνη του Τραμπ

Καλή, αλλά (παν)άκριβη η τεχνητή νοημοσύνη
Καθώς τα AI μοντέλα γίνονται πιο πολύπλοκα, απαιτούν όλο και περισσότερους υπολογιστικούς πόρους

Τεχνητή νοημοσύνη: Πως φέρνει επανάσταση στο Fast Food - Ο ρόλος της Nvidia
Η Yum Brands, ιδιοκτήτης των Taco Bell and Pizza Hut, στοχεύει σε έναν κόσμο όπου η τεχνητή νοημοσύνη εξυπηρετεί πελάτες

Γαϊτάνης: Το 9,8% των ελληνικών επιχειρήσεων χρησιμοποιεί AI
Τι ανέφερε ο γενικός γραμματέας Έρευνας και Καινοτομίας μιλώντας στο 2ο Συνέδριο Invest In Greece

Στα 144 δισ. δολάρια οι ευρωπαϊκές δαπάνες για AI έως το 2028
Το λογισμικό παραμένει το κορυφαίο τμήμα των δαπανών για τεχνητή νοημοσύνη, αντιπροσωπεύοντας περισσότερο από το 60% της συνολικής αγοράς AI και GenAI, αναφέρει η έκθεση της IDC

Nvidia: Η AI θα χρειαστεί περισσότερη υπολογιστική ισχύ, όχι λιγότερη
Η Nvidia αποκάλυψε λεπτομέρειες σχετικά με την επόμενη πλατφόρμα AI τσιπ, το Blackwell Ultra, το οποίο, όπως λέει, θα βοηθήσει τις εφαρμογές να σκέφτονται και να ενεργούν για λογαριασμό του χρήστη