Επιστρέφει στη Ρόδο μετά από δέκα και πλέον χρόνια η Hilton με μία νέα συνεργασία με την SWOT Hospitality και το Lindian Village που βρίσκεται πλησίον της Ακρόπολης της Λίνδου.
Όπως αναφέρουν πληροφορίες του ot.gr εφόσον οι συζητήσεις ολοκληρωθούν με επιτυχία -κάτι που θεωρείται βέβαιο- από τα τέλη Αυγούστου το Lindian Village θα ενταχθεί στην ομπρέλα της Curio Collection, μια πολυτελούς αλυσίδας του Ομίλου Hilton.
Η Hilton λάνσαρε την Curio Collection το 2014 και πλέον το brand διαθέτει πάνω από 100 ξενοδοχεία και resort σε 35 χώρες και προορισμούς, και όπως δήλωσε πρόσφατα ο Patrick Fitzgibbon, ανώτερος αντιπρόεδρος ανάπτυξης, Ευρώπης, Μέσης Ανατολής και Αφρικής, της Hilton, η συλλογή Curio της Hilton είναι από τα ταχύτερα αναπτυσσόμενα brands στην Ευρώπη.
Επιστρέφει η Hilton
Η Hilton επιστρέφει μέσω SWOT και πάλι στο σμαραγδένιο νησί και ένα από τους πιο δημοφιλείς προορισμούς τον κόσμο, μετά από 11 χρόνια, όταν διεκόπη η συνεργασία με το μετέπειτα Sheraton Rhodes.
Υπενθυμίζεται ότι το Lindian Village αγοράσθηκε τον Φεβρουάριο του τρέχοντος έτους από την Zetland Capital Partners LLP που εδρεύει στο Λονδίνο, η οποία με την σειρά της ανάθεσε στην SWOT Hospitality την διαχείριση του.
Το νεοαποκτηθέν από την Zetland Capital Partners παραθαλάσσιο resort που ανήκε πριν στην οικογένεια Σβυριάδη, αποτελείται από 188 πολυτελή δωμάτια και σουίτες, ενώ διαθέτει άμεση πρόσβαση σε ιδιωτική παραλία. Πρωταρχικός στόχος της συνεργασίας της Zetland Capital Partners με την SWOT ήταν όπως ανακοινώθηκε η υλοποίηση ενός δυναμικού προγράμματος ανακαίνισης και αναβάθμισης των εγκαταστάσεων του resort, η ένταξη του στο δυναμικό ενός διεθνώς αναγνωρισμένου brand ξενοδοχείων και η ανάδειξη του σε κορυφαίο ταξιδιωτικό προορισμό.
Ο στόχος αυτός φαίνεται να επιτυγχάνεται, με την ένταξη του Lindian Villageστην διεθνή ομπρέλα της Curio Collection η οποία έχει παρουσία σε 35 χώρες και στην Ελλάδα βρίσκεται ήδη στη Σαντορίνη με το Sea Breeze Santorini Beach Resort, Curio Collection by Hilton και στην Κρήτη με το The Royal Senses Resort & Spa Crete, Curio Collection by Hilton, ενώ ένα ακόμη Curio θα ανοίξει το 2024 στην Κηφισιά (πρώην Πεντελικόν).
Η SWOT Hospitality μέσα από αυτή τη σημαντική συνεργασία με την Hilton, συνεχίζει την υλοποίηση της στρατηγικής της, που αφορά σε συνεργασίες με μεγάλες διεθνείς αλυσίδες για την ανάπτυξη νέων ξενοδοχειακών projects στη χώρα μας και την ευρύτερη περιοχή.
Η SWOT, ιδρύθηκε τον Μάιο του 2013 και είναι μια εταιρεία Hotel Management με έδρα την Αθήνα. Ειδικεύεται στην διαχείριση και ανάπτυξη τουριστικών ακινήτων, στις τουριστικές επενδύσεις, το Sales & Marketing και τις συμβουλευτικές υπηρεσίες, διερευνά συνεχώς .
Η στρατηγική ανάπτυξη της SWOT
Η στρατηγική ανάπτυξης της SWOT στηρίζεται σε πέντε κατευθύνσεις σύμφωνα με παλαιότερες δηλώσεις του πρόεδρου και εκ των βασικών μετόχων της εταιρείας κ. Στέλιου Κουτσιβίτη:
-Δημιουργία μιας πλατφόρμας Management ξενοδοχείων με διεθνή brands
-Αξιόπιστος συνεργάτης για Θεσμικούς, Διεθνείς και Τοπικούς Επενδυτές, Real Estate Developers και Private Equity Funds που επενδύουν στο Τουρισμό
-Συμμετοχή σε επενδύσεις σε συνεργασία με θεσμικούς επενδυτές, κρατώντας για τον εαυτό της ποσοστά μειοψηφίας
-Μίσθωση επώνυμων ξενοδοχείων
-Επέκταση εκτός Ελλάδος, εστιάζοντας στην ευρύτερη περιοχή της Νοτιοανατολικής Ευρώπης.
Μιλώντας πρόσφατα για το DNA της SWOT ο κ. Πάνος Χ. Κωνσταντινίδης, διευθύνων σύμβουλος της εταιρείας σημείωσε ότι επιδιώκει τη συνεργασία της με ξενοδοχεία υψηλής αισθητικής και μοντέρνας αρχιτεκτονικής, δίνει ιδιαίτερη έμφαση στην ανάπτυξη και του τομέα F&B με υλοποίηση Concept εξωστρεφή και με εστίαση στο lifestyle, ενώ προσφέρει στο υπό διαχείριση ξενοδοχείο ένα ευρύ πρόγραμμα δημοσιών σχέσεων σε τοπικό και διεθνές επίπεδο σε κορυφαία Media σε τοπικό και παγκόσμιο επίπεδο.
Βασικοί μέτοχοι της SWOT Hospitality, είναι ο Γιώργος Χ. Κωνσταντινίδης: Διευθύνων Σύμβουλος της REDS S.A. του Ομίλου EΛΛΑΚΤΩΡ, ο Στέλιος Ν. Κουτσιβίτης, Πρόεδρος της SWOT, με σημαντική εμπειρία στις επενδύσεις και τη διαχείριση τουριστικών ακινήτων στην Ελλάδα και τη Νοτιοανατολική Ευρώπη, ο Πάνος Χ. Κωνσταντινίδης, Διευθύνων Σύμβουλος που συμμετέχει στο σχήμα της SWOT Hospitality από το 2018 και ο Νίκος Ν. Κωνσταντινίδης, Διευθύνων Εταίρος με σημαντική εμπειρία στην επιχειρησιακή, χρηματοοικονομική και στρατηγική συμβουλευτική στον τουριστικό κλάδο.
Latest News
Σπάει το τουριστικό... άβατο η Σαντορίνη με τιμές για όλα τα βαλάντια
Πώς η Σαντορίνη προσπαθεί να ανακτήσει τη δυναμική στον τουρισμό και να επιστρέψει στην κορυφή - Το σχέδιο των φορέων
Τα δώδεκα χρόνια και τα έξι «χρυσά» brands που άλλαξαν τον ελληνικό τουρισμό [πίνακας]
Στο ραντάρ των ξενοδοχείων που κινούνται στο χώρο της πολυτελούς φιλοξενίας έχει μπει ο ελληνικός τουρισμός
Οι δέκα αεροπορικές και οι εθνικότητες που απογειώνουν την Fraport Greece
Aegean και Ryanair είναι οι δυο αεροπορικές που διεκδικούν την πρώτη θέση στα αεροδρόμια της Fraport Greece
Αυξάνει πτήσεις και χωρητικότητα στα... «άκρα» της τουριστικής σεζόν η Aegean
Oχι μόνο ανταποκριθήκαμε στις προκλήσεις της πανδημίας, αλλά αντεπεξήλθαμε και βγήκαμε περισσότερο ενισχυμένοι, τόνισε ο αναπληρωτής CEO της Aegean, Μιχάλης Κουβελιώτης
Συνεχίζει να χάνει «τουριστικό» έδαφος η Μύκονος - Οι προορισμοί πρωταθλητές
Ο τουρισμός οδεύει προς έτος ρεκόρ όσον αφορά την επιβατική κίνηση - Η εικόνα της Fraport Greece σε 14 αεροδρόμια
Μάχη για την τέλεια σέλφι στη Ρώμη - Βουλιάζει από τουρίστες
Το ένα ρεκόρ μετά το άλλο καταρρίπτει ο αριθμός τουριστών στην Ιταλία - Οι αρχές εξετάζουν μέτρα, όπως περιορισμούς πρόσβασης και εισιτήρια σε αξιοθέατα
Λίφτινγκ 20 εκατ. σε «Athens Crowne Plaza» και «Holiday Inn» - Και νέο ξενοδοχείο από την οικογένεια Μουσαμά
Στον ΟΤ μιλά ο Απόστολος Μουσαμάς για το Athens Crowne Plaza αλλά και για τα σχέδια για νέα μονάδα
Ποιους τουρίστες μαγνητίζει η Ευρώπη - Το top5 των χωρών [γραφήματα]
Ο τουρισμός αναμένεται να ξεπεράσει τα ρεκόρ του 2019 σε ορισμένους από τους πιο δημοφιλείς προορισμούς της Ευρώπης
Ανοίγει φτερά για νέες αγορές o Διεθνής Αερολιμένας Αθηνών
Στο πρώτο δεκαμήνο η επιβατική κίνηση στο Διεθνή Αερολιμένα Αθηνών ανήλθε σε 27,5 εκατομμύρια επιβάτες, αυξημένη κατά 12,9% σε σχέση με το 2023
Ανάσα για την Αθήνα ο Μαραθώνιος - Γίνεται σταδιακά city break προορισμός
Ο 41ος Αυθεντικός Μαραθώνιος που διοργανώνει ο ΣΕΓΑΣ φέρνει ώθηση στον τουρισμό της πρωτεύουσας