
Επιστρέφει στη Ρόδο μετά από δέκα και πλέον χρόνια η Hilton με μία νέα συνεργασία με την SWOT Hospitality και το Lindian Village που βρίσκεται πλησίον της Ακρόπολης της Λίνδου.
Όπως αναφέρουν πληροφορίες του ot.gr εφόσον οι συζητήσεις ολοκληρωθούν με επιτυχία -κάτι που θεωρείται βέβαιο- από τα τέλη Αυγούστου το Lindian Village θα ενταχθεί στην ομπρέλα της Curio Collection, μια πολυτελούς αλυσίδας του Ομίλου Hilton.
Η Hilton λάνσαρε την Curio Collection το 2014 και πλέον το brand διαθέτει πάνω από 100 ξενοδοχεία και resort σε 35 χώρες και προορισμούς, και όπως δήλωσε πρόσφατα ο Patrick Fitzgibbon, ανώτερος αντιπρόεδρος ανάπτυξης, Ευρώπης, Μέσης Ανατολής και Αφρικής, της Hilton, η συλλογή Curio της Hilton είναι από τα ταχύτερα αναπτυσσόμενα brands στην Ευρώπη.
Επιστρέφει η Hilton
Η Hilton επιστρέφει μέσω SWOT και πάλι στο σμαραγδένιο νησί και ένα από τους πιο δημοφιλείς προορισμούς τον κόσμο, μετά από 11 χρόνια, όταν διεκόπη η συνεργασία με το μετέπειτα Sheraton Rhodes.
Υπενθυμίζεται ότι το Lindian Village αγοράσθηκε τον Φεβρουάριο του τρέχοντος έτους από την Zetland Capital Partners LLP που εδρεύει στο Λονδίνο, η οποία με την σειρά της ανάθεσε στην SWOT Hospitality την διαχείριση του.
Το νεοαποκτηθέν από την Zetland Capital Partners παραθαλάσσιο resort που ανήκε πριν στην οικογένεια Σβυριάδη, αποτελείται από 188 πολυτελή δωμάτια και σουίτες, ενώ διαθέτει άμεση πρόσβαση σε ιδιωτική παραλία. Πρωταρχικός στόχος της συνεργασίας της Zetland Capital Partners με την SWOT ήταν όπως ανακοινώθηκε η υλοποίηση ενός δυναμικού προγράμματος ανακαίνισης και αναβάθμισης των εγκαταστάσεων του resort, η ένταξη του στο δυναμικό ενός διεθνώς αναγνωρισμένου brand ξενοδοχείων και η ανάδειξη του σε κορυφαίο ταξιδιωτικό προορισμό.
Ο στόχος αυτός φαίνεται να επιτυγχάνεται, με την ένταξη του Lindian Villageστην διεθνή ομπρέλα της Curio Collection η οποία έχει παρουσία σε 35 χώρες και στην Ελλάδα βρίσκεται ήδη στη Σαντορίνη με το Sea Breeze Santorini Beach Resort, Curio Collection by Hilton και στην Κρήτη με το The Royal Senses Resort & Spa Crete, Curio Collection by Hilton, ενώ ένα ακόμη Curio θα ανοίξει το 2024 στην Κηφισιά (πρώην Πεντελικόν).
Η SWOT Hospitality μέσα από αυτή τη σημαντική συνεργασία με την Hilton, συνεχίζει την υλοποίηση της στρατηγικής της, που αφορά σε συνεργασίες με μεγάλες διεθνείς αλυσίδες για την ανάπτυξη νέων ξενοδοχειακών projects στη χώρα μας και την ευρύτερη περιοχή.
Η SWOT, ιδρύθηκε τον Μάιο του 2013 και είναι μια εταιρεία Hotel Management με έδρα την Αθήνα. Ειδικεύεται στην διαχείριση και ανάπτυξη τουριστικών ακινήτων, στις τουριστικές επενδύσεις, το Sales & Marketing και τις συμβουλευτικές υπηρεσίες, διερευνά συνεχώς .
Η στρατηγική ανάπτυξη της SWOT
Η στρατηγική ανάπτυξης της SWOT στηρίζεται σε πέντε κατευθύνσεις σύμφωνα με παλαιότερες δηλώσεις του πρόεδρου και εκ των βασικών μετόχων της εταιρείας κ. Στέλιου Κουτσιβίτη:
-Δημιουργία μιας πλατφόρμας Management ξενοδοχείων με διεθνή brands
-Αξιόπιστος συνεργάτης για Θεσμικούς, Διεθνείς και Τοπικούς Επενδυτές, Real Estate Developers και Private Equity Funds που επενδύουν στο Τουρισμό
-Συμμετοχή σε επενδύσεις σε συνεργασία με θεσμικούς επενδυτές, κρατώντας για τον εαυτό της ποσοστά μειοψηφίας
-Μίσθωση επώνυμων ξενοδοχείων
-Επέκταση εκτός Ελλάδος, εστιάζοντας στην ευρύτερη περιοχή της Νοτιοανατολικής Ευρώπης.
Μιλώντας πρόσφατα για το DNA της SWOT ο κ. Πάνος Χ. Κωνσταντινίδης, διευθύνων σύμβουλος της εταιρείας σημείωσε ότι επιδιώκει τη συνεργασία της με ξενοδοχεία υψηλής αισθητικής και μοντέρνας αρχιτεκτονικής, δίνει ιδιαίτερη έμφαση στην ανάπτυξη και του τομέα F&B με υλοποίηση Concept εξωστρεφή και με εστίαση στο lifestyle, ενώ προσφέρει στο υπό διαχείριση ξενοδοχείο ένα ευρύ πρόγραμμα δημοσιών σχέσεων σε τοπικό και διεθνές επίπεδο σε κορυφαία Media σε τοπικό και παγκόσμιο επίπεδο.
Βασικοί μέτοχοι της SWOT Hospitality, είναι ο Γιώργος Χ. Κωνσταντινίδης: Διευθύνων Σύμβουλος της REDS S.A. του Ομίλου EΛΛΑΚΤΩΡ, ο Στέλιος Ν. Κουτσιβίτης, Πρόεδρος της SWOT, με σημαντική εμπειρία στις επενδύσεις και τη διαχείριση τουριστικών ακινήτων στην Ελλάδα και τη Νοτιοανατολική Ευρώπη, ο Πάνος Χ. Κωνσταντινίδης, Διευθύνων Σύμβουλος που συμμετέχει στο σχήμα της SWOT Hospitality από το 2018 και ο Νίκος Ν. Κωνσταντινίδης, Διευθύνων Εταίρος με σημαντική εμπειρία στην επιχειρησιακή, χρηματοοικονομική και στρατηγική συμβουλευτική στον τουριστικό κλάδο.


Latest News

«Ξεπουλάνε» τα ακτοπλοϊκά για το Πάσχα - «Ζαλίζουν» οι τιμές
Οι τουριστικοί πράκτορες επισημαίνουν ότι για την Μεγάλη Τετάρτη και την Μεγάλη Πέμπτη τα ακτοπλοϊκά εισιτήρια είναι ελάχιστα

Αλλάζει εικόνα το «Ελευθέριος Βενιζέλος» με επενδύσεις 1,28 δισ. - Οι νέοι στόχοι
Ανοδικά ξεκίνησε η επιβατική κίνηση το 2025 κόντρα στην διεθνή αβεβαιότητα- Οι νέες πηγές εσόδων και το πράσινο φως στο μέρισμα των 0,78 ευρώ ανά μετοχή

Πληρότητες ως 95% στις πτήσεις της Aegean- Οι top5 προορισμοί σε Ελλάδα και εξωτερικό
Υψηλές πληρότητες καταγράφονται για την πασχαλινή έξοδο σε αεροπορικές πτήσεις της Aegean τόσο για προορισμούς εσωτερικού όσο και εξωτερικού

Συνεργασία Mercan Group με Wyndham Hotels & Resorts στην Κέρκυρα
Η συμφωνία σηματοδοτεί την πρώτη επένδυση του ομίλου Mercan Group στην Ελλάδα, ενισχύοντας την παρουσία της Wyndham στη Μεσόγειο

Άνοδος τιμών, σταθερές πληρότητες για τα ξενοδοχεία - Προς νέο ρεκόρ εισπράξεων
Σε ανοδική τροχιά βρίσκονται τα ελληνικά ξενοδοχεία - Αύξηση των εισπράξεων αναμένει η Τράπεζα της Ελλάδας

JOMO: Τι είναι και πως κάνει τα ταξίδια καλύτερα;
Έχοντας μπει για τα καλά στην εποχή των ταξιδιών -πρώτα το Πάσχα, μετά το καλοκαίρι- το JOMO είναι μια τάση που υπόσχεται να κάνει τις διακοπές μας καλύτερες. Και πιο ήρεμες.

Τι φοβούνται οι Αμερικανοί ταξιδιώτες φέτος
Οι Αμερικανοί που σχεδιάζουν ταξίδια στο εξωτερικό θα βρεθούν αντιμέτωποι με τα απόνερα των πολιτικών Τραμπ

Σκληρή μάχη Hilton - Marriott για την πρωτιά στην Ελλάδα - Ποια παίρνει... κεφάλι
Hilton και Marriott μάχονται για την πρώτη θέση - Σημαντικές επενδύσεις για τη λειτουργία νέων ξενοδοχείων σε διάφορα μέρη της Ελλάδας

Ακάθεκτοι οι αμερικανοί τουρίστες παρά τον τυφώνα Τραμπ- Κανονικά οι κρατήσεις για Ελλάδα
Απτόητοι οι αμερικανοί τουρίστες - Άνοδος 18,6% των διαθέσιμων αεροπορικών θέσεων - Τι προβληματατίζει τους Έλληνες ξενοδόχους

Γιατί οι Ευρωπαίοι ακυρώνουν τα ταξίδια στις ΗΠΑ
Οι διεθνείς επισκέπτες μένουν μακριά καθώς αυξάνεται η πολιτική και οικονομική ένταση