Θα μπορούσε να πει κανείς ότι «παραδοσιακά» οι Αμερικανοί ζουν με… δανεικά.
Ο δανεισμός και οι αγορές με πιστωτικές κάρτες είναι στην καθημερινότητά τους, ωστόσο η εικόνα που έχει πλέον διαμορφωθεί φαίνεται ότι εκπλήσσει ακόμα και τους αναλυτές στις ΗΠΑ: δεν υπάρχει αμφιβολία ότι οι Αμερικανοί πέφτουν όλο και πιο βαθιά σε χρέη.
Καθώς οι τιμές εκτοξεύονται, οι καταναλωτές βασίζονται όλο και περισσότερο στις πιστωτικές τους κάρτες για να τα βγάλουν πέρα.
Διαβάστε επίσης – Salesforce: Από ψηφιακές αγορές το 54% των εσόδων του εμπορίου έως το 2024
Από ρεκόρ σε ρεκόρ
Ο αριθμός των ατόμων με πιστωτικές κάρτες και προσωπικά δάνεια έφτασε σε υψηλά επίπεδα ρεκόρ το δεύτερο τρίμηνο του 2022, σύμφωνα με την πιο πρόσφατη έκθεση πληροφοριών για τον πιστωτικό κλάδο της TransUnion.
Ο απολογισμός των συνολικών πιστωτικών καρτών ξεπέρασε για πρώτη φορά τα 500 εκατομμύρια, με επικεφαλής τη γενιά Z ή τους ενήλικες ηλικίας 18 έως 25 ετών.
Διαβάστε επίσης- ΗΠΑ: Στο dark web πάνω από 1,5 εκατ. πιστωτικές
Όπως αναφέρει το CNBC, σύμφωνα με ξεχωριστή έκθεση της Federal Reserve Bank της Νέας Υόρκης συνολικά, άνοιξαν επιπλέον 233 εκατομμύρια νέοι πιστωτικοί λογαριασμοί το δεύτερο τρίμηνο, οι περισσότεροι από το 2008.
Τα υπόλοιπα πιστωτικών καρτών αυξήθηκαν επίσης κατά 13% κατά το δεύτερο τρίμηνο, τη μεγαλύτερη αύξηση από έτος σε έτος σε περισσότερα από 20 χρόνια.
Δεν βλέπουν «κόκκινη σημαία»
Ωστόσο, οι ειδικοί λένε ότι η εκρηκτική αύξηση στη χρήση των καρτών από μόνη της δεν είναι σημάδι προβλήματος.
«Δεν βλέπω κάτι που θα έλεγα χαρακτήριζα ως κόκκινη σημαία», υπογραμμίζει η Michele Raneri, αντιπρόεδρος της TransUnion για την έρευνα και τη συμβουλευτική στις ΗΠΑ.
Καθώς ο αριθμός των λογαριασμών πιστωτικών καρτών στις ΗΠΑ αυξάνεται, περισσότεροι νέοι πελάτες είναι δανειολήπτες subprime, εννοώντας γενικά αυτούς με πιστωτικό σκορ 600 ή χαμηλότερο, σύμφωνα με την TransUnion, εν μέρει λόγω της πλημμύρας νεότερων δανειοληπτών που αποκτούν πρόσβαση σε πιστωτικές κάρτες.
Καθυστερήσεις…
Ταυτόχρονα, «η παραβατικότητα προσεγγίζει τα επίπεδα που ήταν πριν από την πανδημία», είπε η Ρανέρι. «Αλλά αυτό δεν σημαίνει απαραίτητα ότι είναι κακό».
Καθώς οι δανειστές διεύρυναν την πρόσβαση, οι καθυστερήσεις αυξήθηκαν αλλά παρέμειναν κοντά στα «κανονικά» επίπεδα, διαπιστώνει η έκθεση. Η TransUnion ορίζει ως παραβατικότητα μια πληρωμή που έχει καθυστερήσει 60 ή περισσότερες ημέρες.
Η απασχόληση
Η απασχόληση είναι «ο ισχυρότερος δείκτης» αποπληρωμής
«Ο ισχυρότερος δείκτης για το αν κάποιος μπορεί να πληρώσει τους λογαριασμούς του ή όχι είναι αν έχει δουλειά», σύμφωνα με την Raneri.
Η έκθεση για τις θέσεις εργασίας του Ιουλίου έδειξε ότι η αγορά εργασίας παραμένει ισχυρή παρά τα άλλα σημάδια οικονομικής αδυναμίας . Το ποσοστό ανεργίας έπεσε στο χαμηλότερο επίπεδο από το 1969 και οι μέσες ωριαίες αποδοχές αυξάνονται κατά 5,2% σε ετήσια βάση.
«Οι καταναλωτές αντιμετωπίζουν πολλές προκλήσεις που επηρεάζουν τα οικονομικά τους σε καθημερινή βάση, συγκεκριμένα ο υψηλός πληθωρισμός και τα αυξανόμενα επιτόκια», υπογράμμισε η Raneri στο CNBC. «Αυτές οι προκλήσεις, ωστόσο, συμβαίνουν σε ένα πλαίσιο όπου οι ευκαιρίες απασχόλησης εξακολουθούν να είναι άφθονες και τα επίπεδα ανεργίας παραμένουν χαμηλά».
Latest News
Πόσα χρήματα μπορούν να εξοικονομήσουν οι εργαζόμενοι με υβριδική εργασία
Η έρευνα για την υβριδική εργασία έδειξε ότι ένας εργαζόμενος, όταν δουλεύει στο γραφείο, ξοδεύει κατά μέσο όρο 48,40 δολάρια την ημέρα
Τι πιστεύουν οι ηγέτες για τον ψηφιακό μετασχηματισμό - Τι δείχνει έρευνα
Στην έρευνα αναδεικνύονται τα πέντε κυριότερα εμπόδια για τον ψηφιακό μετασχηματισμό
Αυξάνονται οι επενδύσεις των εταιρειών σε θέματα βιωσιμότητας
Τι αποκαλύπτει έρευνα της Deloitte σε στελέχη για τις επιδόσεις των εταιρειών σε θέματα βιωσιμότητας
Neuroscience Lab δημιουργεί η EY Ελλάδος με επικεφαλής τον Δρ. Νικόλαο Δημητριάδη
Το εργαστήριο θα παρέχει καινοτόμες υπηρεσίες Neuromarketing, Neuroleadership, NeuroHR και Neurosafety
Tι είναι το doom spending και γιατί η Gen Z και οι millennials ξοδεύουν όλο και πιο αλόγιστα
Οι νέοι άνθρωποι με το doom spending μεταφράζουν τα άσχημα συναισθήματα σε κακές συνήθειες σπατάλης των χρημάτων τους
Το μεγάλο μειονέκτημα της νέας γενιάς εργαζομένων - Πώς αντιδρούν οι εργοδότες
Τι αποτυπώνεται στην Έρευνα Προοπτικών Προσλήψεων του ομίλου ManpowerGroup για την αγορά εργασίας
ΕΥ Ελλάδος: 1,1 εκατ. ζωές επηρέασαν θετικά οι εθελοντικές δράσεις της
Tο πρόγραμμα εταιρικής ευθύνης “EY Ripples” έχει στόχο να επηρεάσει θετικά ένα δισεκατομμύριο ζωές παγκοσμίως, μέχρι το 2030
Η κρίση του νερού - Το επόμενο μεγάλο στοίχημα
Εάν δεν αντιμετωπίσουμε τα προβλήματα κατά μέτωπο, οι πυρκαγιές, οι πλημμύρες και άλλα ακραία φαινόμενα που προκαλούνται από το νερό θα γίνουν πιο έντονα και θανατηφόρα
Πώς ψωνίζουν σήμερα οι καταναλωτές - Τι αλλαγές έφερε η πανδημία [έρευνα]
Το 57% των καταναλωτών θέλουν να «δουν», να «αγγίξουν» και να «αισθανθούν» τα προϊόντα πριν τα αγοράσουν - Πώς αντιδρά το λιανεμπόριο
Έξι στις δέκα επιχειρήσεις αναζητούν εργαζόμενους - Τι κίνητρα προσφέρουν [πίνακες]
Πώς διαμορφώνεται η απασχόληση στις ελληνικές επιχειρήσεις - Τι δείχνει έρευνα για τις ανάγκες