Δεν τα κατάφερε να στεριώσει στην πατρίδα της πίτσας η αμερικανική εταιρεία Domino’s Pizza, καθώς έκλεισε το τελευταίο από τα 29 καταστήματα που λειτουργούσαν στην Ιταλία.
Η αμερικανική αλυσίδα εισήλθε στην ιταλική αγορά το 2015, όπως αναφέρει το Bloomberg, με το φιλόδοξο στόχο να ανοίξει 880 καταστήματα. Συμφώνησε με την ePizza SpA να αναπτυχθεί με τη μέθοδο του franchise και σχεδίαζε να διακριθεί με την οργανωμένη υπηρεσία delivery καθώς και με αμερικανικού τύπου υλικά, όπως ο ανανάς.
Διαβάστε επίσης: Domino’s Pizza – Προβλέπει αύξηση της τιμής των τροφίμων και το 2022
Δανείστηκε σε μεγάλο βαθμό για τα σχέδια της, αλλά αντιμετώπισε σκληρό ανταγωνισμό από τα τοπικά εστιατόρια που επέκτειναν τις υπηρεσίες delivery κατά τη διάρκεια της πανδημίας και ζήτησε προστασία από τους πιστωτές της, όταν αντιμετώπισε πρόβλημα ρευστότητας και δεν μπορούσε να είναι συνεπής στις δανειακές υποχρεώσεις της.
Κέρδισαν τα παραδοσιακά εστιατόρια
Η φιλόδοξη επέκτασή της προσέκρουσε σε προβλήματα, καθώς οι παραδοσιακοί κατασκευαστές πίτσας αύξησαν τις παραδόσεις ή υπέγραψαν συμφωνίες με υπηρεσίες τρίτων, όπως η Deliveroo Plc, η Just Eat Takeaway.com NV ή η Glovo, για να μεταφέρουν τα προϊόντα τους στα σπίτια των πελατών κατά τη διάρκεια των περιοριστικών μέτρων για την διαχείριση της πανδημίας.
«Αποδίδουμε το ζήτημα στο σημαντικά αυξημένο επίπεδο ανταγωνισμού στην αγορά παράδοσης φαγητού με οργανωμένες αλυσίδες αλλά και “mom & pop” εστιατόρια που παραδίδουν φαγητό, στην εξυπηρέτηση και τα εστιατόρια που ανοίγουν ξανά μετά την πανδημία και τους καταναλωτές», ανέφερε η ePizza σε έκθεση προς τους επενδυτές που συνοδεύει τα αποτελέσματα του τέταρτου τριμήνου του 2021.
Οι κλήσεις και στις 13 εναπομείνασες τοποθεσίες της Domino’s στην Ιταλία παραμένουν αναπάντητες. Η εταιρεία είχε ήδη μειώσει τις δραστηριότητές της στη χώρα, ενώ σταμάτησε να προσφέρει υπηρεσίες delivery από την ιστοσελίδα της στις 29 Ιουλίου. Παρ’ όλα αυτά, το κλείσιμο αποτέλεσε έκπληξη για ορισμένους από τους πελάτες της, οι οποίοι απευθύνθηκαν στα ιταλικά κανάλια κοινωνικής δικτύωσης της αλυσίδας ρωτώντας γιατί οι κλήσεις και οι παραγγελίες τους δεν περνούσαν ή γιατί το τοπικό τους κατάστημα είχε κλείσει.
Υψηλά χρέη
Η εταρεία προσέφυγε σε δικαστήριο στο Μιλάνο που χορήγησε στην εταιρεία δικαστική προστασία έναντι των πιστωτών για 90 ημέρες, σύμφωνα με την κατάθεση της ePizza. Τα μέτρα, τα οποία εμπόδιζαν τους δανειστές να απαιτήσουν την αποπληρωμή του χρέους ή να κατασχέσουν περιουσιακά στοιχεία της εταιρείας, έληξαν την 1η Ιουλίου. Δεν υπήρξαν περαιτέρω ενημερώσεις σχετικά με τη δικαστική διαδικασία, σύμφωνα με τα ηλεκτρονικά αρχεία του δικαστηρίου ή το ιταλικό εμπορικό επιμελητήριο.
Η εταιρεία είχε χρέος 10,6 εκατ. ευρώ (10,8 εκατ. δολάρια) στο τέλος του 2020, σύμφωνα με τις τελευταίες ελεγμένες ετήσιες εκθέσεις.
Latest News
Μειώθηκε απροσδόκητα ο πληθωρισμός της Βρετανίας στο 2,5%
Τα στοιχεία θα βρεθούν στο επίκεντρο της συνεδρίασης της BoE στις 6 Φεβρουαρίου που αποφασίζει για τα επιτόκια στη Βρετανία
Οι πυρκαγιές στην Καλιφόρνια κάνουν τις ανισότητες μεγαλύτερες
Ποιο ρόλο παίζουν οι μεγάλες κοινωνικές και οικονομικές ανισότητες στις εφιαλτικές πυρκαγιές στην Καλιφόρνια
Με το βλέμμα στον πληθωρισμό των ΗΠΑ οι αγορές - Ο φόβος για τα επιτόκια
Ο χρόνος ανακοίνωσης του πληθωρισμού των ΗΠΑ συμπίπτει με μια κρίσιμη στιγμή για τους επενδυτές και τους υπεύθυνους χάραξης πολιτικής
Γιατί η SEC μηνύει τον Ίλον Μασκ - Το «colpo grosso» με τη μετοχή του Twitter
Η SEC αναφέρει ότι ο σύμμαχος Τραμπ «κέρδισε» περίπου 150 εκατ. δολ. με το να μην αποκαλύψει εγκαίρως το μερίδιο αγορά του Twitter
Αλουμίνιο και LNG στο επόμενο πακέτο κυρώσεων κατά της Ρωσίας - Τι μελετούν οι Βρυξέλλες
Η Ευρωπαϊκή Ένωση μελετά νέο πακέτο με κυρώσεις κατά της Μόσχας που θα στοχεύουν στην ενεργειακή της βιομηχανία
Πώς η Ταϊλάνδη μετατρέπεται σε πόλο έλξης παγκόσμιων επενδύσεων
Η Ταϊλάνδη έχει δηλώσει ότι διερευνά την προσφορά νέων κινήτρων για να προσελκύσει παγκόσμιες εταιρείες
H εκστρατεία των 30 δισ. για απαλλαγή των social media από τον έλεγχο των δισεκατομμυριούχων
Ηγέτες της τεχνολογίας, συμπεριλαμβανομένου ενός πρώτου επενδυτή στο Facebook, ξεκινούν μια καμπάνια για ανεξάρτητα soial media.
Όλα τα Walmart είναι... μπλε - Γιατί προχώρησε σε rebranding
Η Walmart κατάφερε να εξελιχθεί και στο θέμα της εικόνας της - Η πρώτη διαδικασία rebranding εδώ και δύο δεκαετίες
Πώς η ΑΙ αυξάνει την χρήση του φυσικού αερίου
Οι κλιματικοί στόχοι κινδυνεύουν καθώς η Big Tech στρέφεται στο φυσικό αέριο για να τροφοδοτήσει τη ζήτηση ενέργειας
Οι θεριακλήδες της Κίνας και τα φορολογικά έσοδα του Σι Τζινπίνγκ
Το 7% των εσόδων της κεντρικής κυβέρνησης προέρχονται από την φορολόγηση της China National Tobacco Corporation, η οποία κατέχει το μονοπώλιο καπνού