Ιδιαίτερη ώθηση στην ενίσχυση των εσόδων της Fraport έδωσαν τα ελληνικά περιφερειακά αεροδρόμια που διαχειρίζεται ο γερμανικός Όμιλος, καθώς η ανάκαμψη στην επιβατική κίνηση έφτασε και ξεπέρασε σε ορισμένα νησιά τα επίπεδα του 2019.
Συγκεκριμένα, κατά το πρώτο εξάμηνο του έτους η Fraport εμφάνισε αυξημένο κύκλο εργασιών (+66,3%), στο 1,34 δισ. ευρώ σε σχέση με το 2021, ενώ από το ποσό αυτό 139,2 εκατ. ευρώ αντιστοιχούν στα έσοδα της Fraport Greece που είναι υπερτριπλάσια συγκριτικά με το αντίστοιχο διάστημα του 2021.
Διαβάστε επίσης: Ολικό comeback για τη «βαριά βιομηχανία» του τουρισμού
Τα ελληνικά αεροδρόμια
Όπως τονίζει η εταιρεία, μερικά από τα ελληνικά αεροδρόμια – συμπεριλαμβανομένης της Ρόδου, της Σαντορίνης και της Κέρκυρας – ξεπέρασαν ακόμη και τα επίπεδα επιβατών πριν από την κρίση του 2019.
Ο Διευθύνων Σύμβουλος της Fraport, Dr. Stefan Schulte, δήλωσε χαρακτηριστικά πως «από τον Μάρτιο, βιώνουμε μια ισχυρή ανοδική τάση στην επιβατική κίνηση, καθώς οι άνθρωποι είναι πρόθυμοι να ταξιδέψουν ξανά. Στο αεροδρόμιο της Φρανκφούρτης, αναμένουμε μεταξύ 45 και 50 εκατ. επιβάτες για το 2022. Τα βασικά λειτουργικά οικονομικά μεγέθη έχουν επίσης βελτιωθεί – ακόμη και όταν προσαρμόζουμε τα θετικά εφάπαξ αποτελέσματα του περασμένου έτους, όπως η αποζημίωση που λάβαμε για τη διατήρηση των λειτουργιών του αεροδρομίου της Φρανκφούρτης κατά τη διάρκεια του lockdown, καθώς και η αποζημίωση για την πανδημία που ελήφθη στην Ελλάδα. Οι κύριοι παράγοντες που υποστήριξαν αυτήν την ευνοϊκή εξέλιξη ήταν οι ισχυρές επιδόσεις των αεροδρομίων στο διεθνές χαρτοφυλάκιο και η θετική συμβολή που προέκυψε από την εκποίηση της επένδυσής μας στο Xi’an στην Κίνα. Ωστόσο, απέχουμε ακόμη πολύ από το να φτάσουμε στα επίπεδα του 2019».
Αυξημένη επιβατική κίνηση
«Η ισχυρή και δυναμική ανάκαμψη της επιβατικής κίνησης θέτει ορισμένες σημαντικές επιχειρησιακές προκλήσεις για εμάς. Δυστυχώς, αυτό οδηγεί και σε καθυστερήσεις», δήλωσε ο CEO του Ομίλου αναφερόμενος στην παρούσα κατάσταση στη Φρανκφούρτη.
Τα βασικά οικονομικά στοιχεία
Τα έσοδα του Ομίλου αυξήθηκαν κατά 67,7% στα 1,211 δισ. ευρώ, σε σχέση με το αντίστοιχο διάστημα του 2021. Την ίδια ώρα το EBITDA (κέρδη προ φόρων, τόκων και αποσβέσεων) αυξήθηκε κατά 21,8% σε ετήσια βάση στα 408,3 εκατ. ευρώ. Τέλος, ο Όμιλος παρουσίασε λειτουργικά Κέρδη (EBIT) 181,9 εκατ. ευρώ (από 116,1 εκατ. ευρώ το πρώτο εξάμηνο του 2021).
Latest News
Το διάστημα είναι το νέο πεδίο ανταγωνισμού μεταξύ ΗΠΑ και Κίνας - Οι συμμαχίες
Οι ΗΠΑ νικούν την Κίνα στον αγώνα για να κερδίσουν συμμάχους στην κούρσα για το διάστημα
Η Κίνα βάζει στο στόχαστρο πλούσιους και εταιρείες για να αυξήσει τα έσοδα
Οι αρχές στην Κίνα τους ζητούν να κάνουν «αυτοελέγχους» και να πληρώσουν τυχόν φορολογικές υποχρεώσεις που αμέλησαν
Τα υπερκέρδη της βιομηχανίας όπλων και οι θιασώτες της στήριξής τους
Οι ευρωπαϊκές αμυντικές εταιρείες βγάζουν πολλά χρήματα — και αυτό είναι πρόβλημα, γράφει το Politico
Πώς ξόδεψαν οι καταναλωτές στο κινεζικό Black Friday
Το Singles Day είναι το αντίστοιχο Black Friday στην Κίνα και διαρκεί για βδομάδες
Η Gen Z είναι τελικά η γενιά που τα βρήκε πιο δύσκολα από τις προηγούμενες;
Τα τελευταία στοιχεία δείχνουν ότι είναι πιο δύσκολο από ποτέ για τους νέους να γίνουν οικονομικά ανεξάρτητοι, σε ένα τοπίο αυξανόμενης οικονομικής ανασφάλειας
Το κρυφό υπερόπλο των αλυσίδων φαστ φουντ - Πώς κρατούν πιστούς τους καταναλωτές
Οι αλυσίδες φαστ φουντ προσφέρουν αποκλειστικές υπηρεσίες σε πιστούς πελάτες και κερδίζουν μία σίγουρη πηγή εσόδων
Ανταγωνισμοί στους λιωμένους πάγους - Πώς θα αποφευχθεί το χάος στην παρθένα ήπειρο
Το μόνο που βρίσκεται μεταξύ του status quo και του χάους στην Ανταρκτική είναι μια εύθραυστη Συνθήκη του 1959
Η επόμενη μέρα για την οικονομία - Τα σενάρια μετά τις εκλογές στις ΗΠΑ [γράφημα]
Τεράστια πρόκληση το μεγάλο έλλειμμα - Κλειδί οι ισορροπίες στο Κογκρέσο μετά τις εκλογές
Το δυστύχημα στα Τέμπη, δεν έπρεπε να συμβεί - Η ασφάλεια κορυφαία προτεραιότητά μου, λέει ο Τζιτζικώστας
Ο υποψήφιος για τη θέση του Επιτρόπου Μεταφορών μιλώντας στο Ευρωπαικό Κοινοβούλιο είπε ότι « Ένα τέτοιο δυστύχημα δεν πρέπει να ξανασυμβεί πουθενά στην Ευρώπη»
Μείωση ρεκόρ, 250 μονάδες βασης, στα επιτόκια απο την κεντρική τράπεζα του Πακιστάν
Μετα τη μείωση, το βασικό επιτόκιο της κεντρικής τράπεζας του Πακιστάν είναι στο 15%