
Η Γερμανία θα μπορούσε, υπό προϋποθέσεις, να αποφύγει προβλήματα εφοδιασμού με φυσικό αέριο ενόψει του χειμώνα, εκτιμά η Ομοσπονδιακή Υπηρεσία Δικτύων.
Σύμφωνα με τα τελευταία σενάρια που εξέτασε η Υπηρεσία, εάν ο αγωγός Nord Stream 1 συνεχίσει μέχρι τον Ιούνιο του 2023 να χρησιμοποιείται στο 20% των δυνατοτήτων του, όπως το τρέχον διάστημα, εάν υπάρξει εξοικονόμηση από τους καταναλωτές περίπου 20% και κατά 20% μείωση του όγκου διαμετακόμισης αερίου προς γειτονικές χώρες, η Γερμανία θα έχει σχετικά ομαλή χειμερινή περίοδο.
Επιπλέον, πρέπει οι εγκαταστάσεις αποθήκευσης φυσικού αερίου, οι οποίες σήμερα έχουν πληρότητα 70%, να διατηρήσουν πληρότητα 40% μέχρι την 1η Φεβρουαρίου 2023, οπότε και αναμένεται να αυξηθούν οι δυνατότητες εισαγωγής υγροποιημένου φυσικού αερίου (LNG), επισημαίνεται από την Ομοσπονδιακή Υπηρεσία Δικτύων.
Σε περίπτωση που η ζήτηση υπερβεί την προσφορά, η Υπηρεσία, αφού ανακοινώσει το τρίτο και τελευταίο στάδιο στο σχέδιο έκτακτης ανάγκης (σ.σ.: αυτή τη στιγμή βρίσκεται στο δεύτερο στάδιο), θα κατανείμει στη συνέχεια το διαθέσιμο αέριο βάσει της ιεράρχησης των αναγκών.
Διαβάστε επίσης – Φυσικό αέριο: Στο 69% η πληρότητα των δεξαμενών στη Γερμανία
Ακόμη όμως και στην περίπτωση που η Γερμανία δεν λαμβάνει πλέον καθόλου ρωσικό φυσικό αέριο, αυτό το στάδιο μπορεί να αποφευχθεί — με περαιτέρω περιορισμό των όγκων διαμετακόμισης. Σε αυτό το σενάριο βέβαια, διευκρινίζεται, αν δεν ληφθούν επιπρόσθετα μέτρα, θα υπάρξουν προβλήματα εφοδιασμού τον χειμώνα 2023-24.
Το σχέδιο έκτακτης ανάγκης
Τα κρατίδια απαιτούν πλέον ενημέρωση και λόγο στην εφαρμογή του τρίτου σταδίου του σχεδίου έκτακτης ανάγκης.
«Λόγω των σημαντικών οικονομικών και κοινωνικών επιπτώσεων, αυτή η απόφαση δεν μπορεί να αφεθεί μόνο στην Ομοσπονδιακή Υπηρεσία Δικτύων. Η ομοσπονδιακή κυβέρνηση θα πρέπει να εμπλέξει τα κρατίδια στον καθορισμό των βασικών γραμμών για την ιεράρχηση της παροχής φυσικού αερίου», δήλωσε στη Welt ο δήμαρχος/κυβερνήτης του Αμβούργου Πέτερ Τσέντσερ.
Στο ίδιο πλαίσιο, ο γερουσιαστής Οικονομίας του Βερολίνου Στέφαν Σβαρτς δήλωσε ότι «σε περίπτωση πραγματικής ανάγκης οι αποφάσεις της Υπηρεσίας Δικτύων θα επηρεάσουν τα κρατίδια, για αυτό και θα πρέπει να εμπλακούν σοβαρά κι αυτά» στη διαδικασία λήψης τους.
Πηγή: ΑΠΕ-ΜΠΕ


Latest News

Με νέο στούντιο η Nike στη Σαγκάη - Πώς θα πλησιάσει τον Κινέζο καταναλωτή
Το στούντιο της Nike θα δημιουργεί περιεχόμενο προσαρμοσμένο στην κινεζική πραγματικότητα

Ο εμπορικός πόλεμος του Τραμπ φτάνει στην Chinatown
Οι κινεζοαμερικανικές μικρές επιχειρήσεις της Chinatown στοκάρουν εμπορεύματα προκειμένου να καθυστερήσουν τις αυξήσεις τιμών

Η DHL αναστέλλει αποστολές δεμάτων άνω των 800 δολαρίων προς τους Αμερικανούς καταναλωτές
Η DHL διευκρίνισε όμως ότι οι αποστολές αξίας κάτω των 800 δολαρίων, είτε είναι προς επιχειρήσεις είτε προς καταναλωτές, δεν επηρεάζονται από τις αλλαγές

Μεγάλη, έως και επικίνδυνη, η έκθεση των ξένων στις αγορές των ΗΠΑ
H προειδοποίηση που απευθύνει η Deutsche Bank σε όσους έχουν επενδύσει στα αμερικανικά περιουσιακά στοιχεία

Το σχέδιο του Κρετίνσκι πίσω από εξαγορά της Daily Mail - Πώς σκοπεύει να την μεταμορφώσει
Η Royal Mail αναμένεται -εκτός απροόπτου- να περάσει στα χέρια του Τσέχου μεγιστάνα, Ντάνιελ Κρετίνσκι, στα τέλη Απριλίου

Με καθυστέρηση οι προπαραγγελίες του Nintendo Switch 2 λόγω δασμών
Η προπαραγγελίες για το Nintendo Switch 2 θα ξεκινήσουν στις 24 Απριλίου - Οι προπαραγγελίες είχαν αρχικά προγραμματιστεί για τις 9 Απριλίου

Επένδυση 256 εκατ. ευρώ από την τουρκική αυτοκινητοβιομηχανία Tofas
Η Αρχή Ανταγωνισμού στην Τουρκία ενέκρινε την πώληση της επιχείρησης τοπικής διανομής από την Stellantis στην Tofas

Οι ΗΠΑ ήταν ο μεγαλύτερος παραγωγός σπάνιων γαιών - Υστερα ήρθε... η Κίνα
Μέχρι τη δεκαετία του 1980 οι ΗΠΑ ήταν στην πραγματικότητα ο μεγαλύτερος παραγωγός για σπάνιες γαίες

Δύσκολο στοίχημα το Made in USA- Πώς θα γυρίσει η παραγωγή στις ΗΠΑ
Η αισιοδοξία των CEO's για την ενίσχυση της μεταποιητικής δραστηριότητας αλλά και οι επιφυλάξεις τους

Η διπλή «απειλή» Τραμπ για τις ευρωπαϊκές αυτοκινητοβιομηχανίες [γραφήματα]
Σε κρίσιμο σταυροδρόμι οι ευρωπαϊκές αυτοκινητοβιομηχανίες από την Stellantis έως την BMW - Σε συνομιλίες ΕΕ και Κίνα για να αποφευχθούν τα χειρότερα