Επιδείνωση των προοπτικών ανάπτυξης στις περισσότερες μεγάλες οικονομίες του πλανήτη, εξακολουθούν να καταδεικνύουν οι Σύνθετοι Κορυφαίοι Δείκτες (CLIs) του Οργανισμού για την Οικονομική Συνεργασία και Ανάπτυξη. Οι εν λόγω δείκτες έχουν σχεδιαστεί για να προβλέπουν τα σημεία καμπής στην οικονομική δραστηριότητα με χρονικό ορίζοντας έξι έως εννέα μηνών.
Σύμφωνα με τα στοιχεία που ανακοινώθηκαν, οι CLI στις περισσότερες μεγάλες οικονομίες παραμένουν κάτω από την τάση, και συνεχίζουν να δείχνουν υποχώρηση της αναπτυξιακής δυναμικής, καθώς επηρεάζονται από τον ιστορικά υψηλό πληθωρισμό, τη χαμηλή καταναλωτική εμπιστοσύνη και τη μείωση των δεικτών των τιμών των μετοχών.
Διαβάστε επίσης – Ολοταχώς προς ύφεση οι μεγάλες οικονομίες
Αυτό ισχύει για τον Καναδά, το Ηνωμένο Βασίλειο και τις Ηνωμένες Πολιτείες, καθώς και για τη ζώνη του ευρώ συνολικά, συμπεριλαμβανομένης της Γαλλίας, της Γερμανίας και της Ιταλίας. Στην Ιαπωνία, το CLI συνεχίζει να δείχνει σταθερή ανάπτυξη γύρω από την τάση.
Διαβάστε επίσης – Παγκόσμια οικονομία: Τι φταίει για τον υψηλό πληθωρισμό;
Στις αναδυόμενες οικονομίες
Μεταξύ των μεγάλων οικονομιών των αναδυόμενων αγορών, το CLI εξακολουθεί να μειώνεται στην Κίνα (βιομηχανικός τομέας) , αν και δείχνει σημάδια σταθεροποίησης . Στην Ινδία, η αξιολόγηση καταδεικνύει σταθερή ανάπτυξη, ενώ στη Βραζιλία το CLI συνεχίζει να υποδηλώνει επιβράδυνση της ανάπτυξης.
Οι σύνθετοι κορυφαίοι δείκτες του ΟΟΣΑ είναι κυκλικοί δείκτες που βασίζονται σε μια σειρά μακροπρόθεσμων δεικτών, όπως βιβλία παραγγελιών, οικοδομικές άδειες, δείκτες εμπιστοσύνης, μακροπρόθεσμα επιτόκια, ταξινομήσεις νέων αυτοκινήτων και πολλά άλλα .
Οι απειλές
Οι συνεχιζόμενες αβεβαιότητες που σχετίζονται με τον πόλεμο στην Ουκρανία, οι ανησυχίες για νέο κύμα COVID-19, οι διακοπές της εφοδιαστικής αλυσίδας και ο αντίκτυπος του υψηλού πληθωρισμού στο πραγματικό εισόδημα των νοικοκυριών έχουν ως αποτέλεσμα μεγαλύτερες από τις συνηθισμένες διακυμάνσεις στα στοιχεία CLI .
Ως αποτέλεσμα, ο ΟΟΣΑ αναφέρει, ότι οι δείκτες θα πρέπει να ερμηνεύονται με προσοχή και το μέγεθός τους θα πρέπει να θεωρείται ως ένδειξη και όχι ως μέτρο της ανάπτυξης της οικονομικής δραστηριότητας.
Latest News
Αλουμίνιο και LNG στο επόμενο πακέτο κυρώσεων κατά της Ρωσίας - Τι μελετούν οι Βρυξέλλες
Η Ευρωπαϊκή Ένωση μελετά νέο πακέτο με κυρώσεις κατά της Μόσχας που θα στοχεύουν στην ενεργειακή της βιομηχανία
Πώς η Ταϊλάνδη μετατρέπεται σε πόλο έλξης παγκόσμιων επενδύσεων
Η Ταϊλάνδη έχει δηλώσει ότι διερευνά την προσφορά νέων κινήτρων για να προσελκύσει παγκόσμιες εταιρείες
H εκστρατεία των 30 δισ. για απαλλαγή των social media από τον έλεγχο των δισεκατομμυριούχων
Ηγέτες της τεχνολογίας, συμπεριλαμβανομένου ενός πρώτου επενδυτή στο Facebook, ξεκινούν μια καμπάνια για ανεξάρτητα soial media.
Όλα τα Walmart είναι... μπλε - Γιατί προχώρησε σε rebranding
Η Walmart κατάφερε να εξελιχθεί και στο θέμα της εικόνας της - Η πρώτη διαδικασία rebranding εδώ και δύο δεκαετίες
Πώς η ΑΙ αυξάνει την χρήση του φυσικού αερίου
Οι κλιματικοί στόχοι κινδυνεύουν καθώς η Big Tech στρέφεται στο φυσικό αέριο για να τροφοδοτήσει τη ζήτηση ενέργειας
Οι θεριακλήδες της Κίνας και τα φορολογικά έσοδα του Σι Τζινπίνγκ
Το 7% των εσόδων της κεντρικής κυβέρνησης προέρχονται από την φορολόγηση της China National Tobacco Corporation, η οποία κατέχει το μονοπώλιο καπνού
Οι «χρησμοί» του πανίσχυρου CEO της BofA για το 2025 - Τραμπ, τράπεζες και κλίμα
Ο CEO της BofA, Μπράιαν Μόινιχαν, έχει αναδειχθεί σε μια ήρεμη δύναμη της Wall Street
Γιατί η ισορροπία δυνάμεων στην αγορά εργασίας γέρνει και πάλι προς τα αφεντικά
Με την αγορά εργασίας λιγότερο σφιχτή, οι εργαζόμενοι αντιμετωπίζουν εντολές επιστροφής στο γραφείο, μικρότερα μπόνους και όχι άλλες ημέρες ασθενείας για κατοικίδια
Μια νέα Berkshire Hathaway του Warren Buffett θέλει να «χτίσει» ο Bill Ackman
Πολλοί οπαδοί του Ackman περίμεναν εδώ και καιρό ότι είτε θα συγχωνεύσει το hedge fund του με την Howard Hughes ή απλώς θα το αποκτήσει
Ο νέος πονοκέφαλος στις αεροπορικές εταιρείες - Ψάχνουν και δεν βρίσκουν αεροπλάνα
Έρευνα της PwC αποκαλύπτει ότι η ζήτηση για αεροπορικά ταξίδια ξεπερνά τη δυνατότητα των αερομεταφορέων να αυξήσουν τον στόλο τους