
Από αύριο, Τετάρτη 10 Αυγούστου, αναμένεται να ξεκινήσει η πληρωμή του επιδόματος Fuel Pass 2 για όσους έχουν ήδη υποβάλει αίτηση από τις αρχές της εβδομάδας που άνοιξε η πλατφόρμα, ενώ εκατομμύρια ιδιοκτήτες οχημάτων έχουν στραμμένο το βλέμμα στους στις επόμενες κινήσεις του οικονομικού επιτελείου της κυβέρνησης στοχεύοντας σε μια νέα επιδότηση καυσίμων, αυτή τη φορά για το τελευταίο τρίμηνο του 2022.
Σύμφωνα με αποκλειστικές πληροφορίες του «Βήματος της Κυριακής», στα σχέδια της κυβέρνησης περιλαμβάνεται ένα νέο πακέτο ενίσχυσης για κατανάλωση βενζίνης και πετρελαίου κίνησης, παρά το γεγονός ότι το τελευταίο διάστημα παρατηρείται μία αποκλιμάκωση στις τιμές.
Διαβάστε επίσης: Fuel Pass 2: Mπλοκάρει η εφαρμογή; Tι πρέπει να κάνετε
Οι αιτήσεις
Αυτή η πτώση των τιμών σε καμιά περίπτωση δεν φθάνει για να καλύψει τη «χασούρα» που έχουν υποστεί τα νοικοκυριά από τις δυσθεώρητες τιμές των καυσίμων από την αρχή του έτους και γι΄ αυτό στο οικονομικό επιτελείο της κυβέρνησης εκτιμούν ότι αν τους επόμενους μήνες τα έσοδα του κράτους συνεχίσουν να παρουσιάζουν θετική εικόνα, όπως συμβαίνει από την αρχή του 2022, τότε είναι σχεδόν βέβαιο ότι θα δοθεί και Fuel Pass 3.
Αξίζει να τονιστεί ότι σε λιγότερο από 5 ημέρες έχουν υποβληθεί περίπου 2.000.000 αιτήσεις για το Fuel Pass 2, ενώ από την ερχόμενη εβδομάδα θα ξεκινήσουν σταδιακά οι πληρωμές σε εκείνους που έκαναν πρώτοι αίτηση.
Σύμφωνα με εκτιμήσεις, ο συνολικός αριθμός των αιτήσεων αναμένεται να ξεπεράσει τα 3.500.000 μετά και τη σημαντική αύξηση των εισοδηματικών κριτηρίων για την ένταξη νέων δικαιούχων στο πρόγραμμα επιδότησης καυσίμων.
Πρώτα οι δηλώσεις
Βασική προϋπόθεση για να κάνει κάποιος αίτηση για το fuel Pass 2 είναι να έχει προηγηθεί η υποβολή της φορολογικής δήλωσής του, ενώ με την εισαγωγή των κωδικών taxisnet μαθαίνει αμέσως αν είναι δικαιούχος ή όχι βάσει των νέων κριτηρίων. Οσοι είναι δικαιούχοι θα πρέπει να επιβεβαιώσουν τον αριθμό του κινητού τηλεφώνου τους και το προσωπικό τους email, ενώ αν θέλουν τα χρήματα να μπουν σε τραπεζικό λογαριασμό και όχι να γίνει χρήση της άυλης ψηφιακής κάρτας θα πρέπει να αναγράψουν και το IBAN του τραπεζικού λογαριασμού τους.
Σύμφωνα με τον γενικό γραμματέα Πληροφοριακών Συστημάτων Δημόσιας Διοίκησης του υπουργείου Ψηφιακής Διακυβέρνησης κ. Δημοσθένη Αναγνωστόπουλο «στο Fuel Pass o καθένας υποβάλλει την ηλεκτρονική αίτηση και αυτόματα αντλούνται χωρίς να χρειαστεί να προσκομιστούν τα εξής: πρώτον, αν το αυτοκίνητο που δηλώνεται είναι όντως δικό του, δεύτερον, αν είναι σε κυκλοφορία, τρίτον, αν οφείλει τέλη κυκλοφορίας, τέταρτον, αν είναι ασφαλισμένο, πέμπτον, αν το οικογενειακό εισόδημα είναι έως το όριο που έχει τεθεί, έκτον, αν ο τραπεζικός λογαριασμός που δηλώνεται είναι όντως δικός του».
Δικαιούχοι του Fuel Pass 2 είναι το σύνολο των φυσικών προσώπων, συμπεριλαμβανομένων και ελευθέρων επαγγελματιών, που είναι φορολογικοί κάτοικοι Ελλάδας με δηλωθέν οικογενειακό εισόδημα φορολογικού έτους 2021 έως 30.000 ευρώ, προσαυξανόμενο κατά 3.000 ευρώ για τον/τη σύζυγο ή μέλος συμφώνου συμβίωσης και επιπλέον κατά 3.000 ευρώ για κάθε εξαρτώμενο τέκνο του νοικοκυριού και έως του ποσού των 45.000 ευρώ, με σκοπό τη συμβολή στην κάλυψη του κόστους κατανάλωσης καυσίμων κίνησης των μηνών Ιουλίου, Αυγούστου και Σεπτεμβρίου 2022.
H καταβολή του ποσού γίνεται είτε μέσω έκδοσης άυλης ψηφιακής κάρτας (Viva Wallet ή Alpha Bank) που χρησιμοποιείται με κατάλληλο smartphone που υποστηρίζει απαραιτήτως την τεχνολογία ανέπαφων συναλλαγών NFC είτε μέσω κατάθεσης σε προσωπικό τραπεζικό λογαριασμό που κατέχει ο δικαιούχος ή σε λογαριασμό στον οποίο ο δικαιούχος είναι συνδικαιούχος.
Τα ποσά ενίσχυσης
Ποσό επιδότησης ΙΧ: 65 ευρώ ηπειρωτική χώρα (από 40 ευρώ) 85 ευρώ στα νησιά (από 50 ευρώ)
Ιδιοκτήτες μηχανής: 45 ευρώ ηπειρωτική χώρα (από 30 ευρώ) 55 ευρώ στα νησιά (από 35 ευρώ)
Προσαύξηση επιδότησης: 15 ευρώ με άυλη ψηφιακή κάρτα (από 5 ευρώ)


Latest News

Trump Tower και στην Ελλάδα
Σύμφωνα με πληροφορίες των «ΝΕΩΝ» ο Οργανισμός Τραμπ αναζητεί το κατάλληλο μέρος στη χώρα μας όπου θα χτιστεί ο νέος ουρανοξύστης

Και όμως, οι εξαγωγές επιβαρύνουν το… εμπορικό ισοζύγιο
Το «παράδοξο» στις ελληνικές εξαγωγές που αυξάνονται μαζί με τις εισαγωγές – Η έκρηξη της εξωστρέφειας και το καμπανάκι Στουρνάρα

Το Κολωνάκι βρίσκει πάλι τη λάμψη του – Επιστρέφουν retailers και επενδυτές real estate
Το Κολωνάκι ύστερα από το «στραπάτσο» της οικονομικής κρίσης και της πανδημίας γνωρίζει άνθηση επενδύσεων στα εμπορικά ακίνητα

Ήπιες αυξήσεις στις τιμές κατοικιών στην Ευρωζώνη το 2025-2028 - Πρωτιά για την Ελλάδα
Για την Ευρωζώνη, η εικόνα που σχηματίζεται είναι μια αγορά ακινήτων που δεν καταρρέει αλλά ούτε και προσφέρει ουσιαστική αναπτυξιακή ώθηση

Το 39% των δαπανών υγείας πληρώνεται από την τσέπη μας
Σύμφωνα την έκθεση της ΕΛΣΤΑΤ για τις Δαπάνες Υγείας του 2023, τα ελληνικά νοικοκυριά βάζουν βαθιά το χέρι στην τσέπη για ιατροφαρμακευτικές ανάγκες, ξοδεύοντας το 2023 πάνω από 7,3 δισ.

«Ανάσα» στην κατανάλωση - Τι θα περιλαμβάνουν τα «Καλάθια Πάσχα και Νονού»
Στις 9 Απριλίου θα τεθεί σε ισχύ το «Καλάθι του Πάσχα» και θα διαρκέσει έως το Μεγάλο Σάββατο 19 Απριλίου - Έρχεται και το «καλάθι των Νονών»
![Ακίνητα: Καλπάζουν οι τιμές – Αυξάνεται το κατασκευαστικό κόστος στην οικοδομή [γραφήματα]](https://www.ot.gr/wp-content/uploads/2025/03/28_03_ot_deikths_ktiria_ΕΧΟ-600x352.png)
Ζαλίζουν οι τιμές ακίνητων - Στα ύψη το κόστος της οικοδομής [γραφήματα]
Με ταχείς ρυθμούς συνεχίζεται η ανοδική πορεία των τιμών στα ακίνητα επιτείνοντας το στεγαστικό πρόβλημα που έχει δημιουργηθεί τα τελευταία χρόνια με την Golden Visa και το Airbnb

Πάνω από 1.300 ενδιαφερόμενοι αναζήτησαν εργασία στην εκδήλωση Rebrain Greece στο Λονδίνο
Στην εκδήλωση Rebrain Greece που πραγματοποιήθηκε στο Λονδίνο συμμετείχαν 26 ηγέτιδες επιχειρήσεις που δραστηριοποιούνται στη χώρα μας

Επίδομα παιδιού: Ανοίγει στις 31 Μαρτίου η πλατφόρμα – Δικαιούχοι και προϋποθέσεις
Η πλατφόρμα για το επίδομα παιδιού θα παραμείνει ανοικτή και θα δέχεται νέες αιτήσεις έως τις 30 Απριλίου 2025 και ώρα 18.00

Σε έξι μήνες αλλάζουν χέρια ΜΙΝΙΟΝ και Πύργος του Πειραιά – Οι διεκδικητές
Σε νέους ιδιοκτήτες ΜΙΝΙΟΝ και Πύργος του Πειραιά – Με ποιους μιλάει η Dimand και πώς έχει αλλάξει η «δεξαμενή» των επενδυτών - Ποια είναι η πολυεθνική που «μπήκε» στο εμβληματικό κτίριο του Πειραιά