Πιθανότατα ήταν απλώς θέμα χρόνου: Μετά την παραδοσιακή πλέον ελιά στο ποτήρι, και τον εσπρέσο στο μαρτίνι, που έγινε τάση τον περασμένο χρόνο στις Ηνωμένες Πολιτείες για τους λάτρεις της καφεΐνης, η νέα τάση που κυριαρχεί μεταξύ των bar tenders είναι τα λαχανικά…. 

Διαβάστε επίσης – Γιατί οι Αμερικανοί το’ ριξαν στον καφέ

Και στο Λονδίνο αποτελεί την τάση για το καλοκαίρι: μια ολόκληρη σαλάτα στο ποτήρι!

Στροφή στα αλμυρά

Όπως επισημαίνει το Bloomberg, και μάλιστα σε πρωτοσέλιδο άρθρο του, αν και η βρετανική πρωτεύουσα σέβεται τα κλασικά μαρτίνι της εδώ και περισσότερο από έναν αιώνα, οι «παρεμβάσεις» με λαχανικά κερδίζουν έδαφος (σ.σ. οι ελιές δεν μετράνε). «Αλλά αυτό το καλοκαίρι είδαμε μια σημαντική άνοδο στις παραγγελίες», σημειώνει ο Tibor Krascsenics, διευθυντής στην LPM Restaurant & Bar, το Brand πολυτελών εστιατορίων, με έξι τοποθεσίες σε τρεις ηπείρους. «Οι άνθρωποι αποφεύγουν τα ζαχαρούχα κοκτέιλ και η τάση προς τα αλμυρά και τα λαχανικά συνεχίζει να αυξάνεται».

Και το LPM Tomatini στρέφεται γευστικά προς την περιοχή του umami. Οι ώριμες ντομάτες είναι φρεσκοστυμμένες και μαριναρισμένες με βότκα, στη συνέχεια ενισχύονται με με λίγο λευκό βαλσάμικο ξύδι και μια πρέζα αλάτι και πιπέρι.

Στο Isabel Mayfair, η μάνατζερ του μπαρ Scarlet Ganzoni αναγνωρίζει την επιθυμία των πελατών της να «καταναλώνουν πιο συνειδητά», κι ως εκ τούτου στο μενού του κομψού lounge προστέθηκε πρόσφατα ένα μαρτίνι με αβοκάντο έτοιμο για Instagramκαι έχει ήδη γίνει μπεστ σέλερ. «Έχει μια γήινη γεύση που είναι πολύ αναζωογονητική—ιδανικό για μια ζεστή καλοκαιρινή μέρα», λέει. «Τα αβοκάντο είναι ιδιαίτερα μια τέλεια βάση για ένα μαρτίνι, δεδομένης της λείας υφής και της λεπτής γεύσης τους. Στην πραγματικότητα καταλήγει σε κοκτέιλ που δεν είναι πολύ βαριά, τα οποία λατρεύω».

Σπαράγγια και μανιτάρια

Στο Apricity, το μαρτίνι με σπαράγγια είναι ένα στοιχείο στο μενού, το οποίο μπορεί να ποικίλλει καθημερινά. Το μαρτίνι Brusketta στο Eve Bar, φτιαγμένο με ντομάτες, πουλάει δεκάδες τις ζεστές μέρες. Στο Three Sheets, ο ιδιοκτήτης Max Venning χρησιμοποιεί βότκα με ελαιόλαδο και απόσταγμα παντζαριού για να διασφαλίσει ότι το Earth martini του ανταποκρίνεται στο όνομά του. «Θέλαμε να δημιουργήσουμε ένα μαρτίνι με γήινη νότα και φυτική νότα, αλλά τίποτα το εντυπωσιακό», λέει. “Παραμένει ένα από τα πιο δημοφιλή ποτά.”

Το Wigmore, από την πλευρά του, αναμιγνύει λαχανικά και μανιτάρια σε ένα mashup μαρτίνι με κορυφαίες πωλήσεις, προσθέτοντας στη βότκα βάσης λίγο νερό ντομάτας και βερμούτ Ambrato εμποτισμένο με μανιτάρια πορτσίνι.

Ακολουθήστε τον ot.grστο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, στον ot.gr

Latest News

Πρόσφατα Άρθρα Plus
Το πρώτο Pop – Up American Space σε γήπεδο είναι στο Γ. Καραϊσκάκης: Χώρος εκπαίδευσης και κοινωνικής ένταξης
Business of Sport |

Το πρώτο Pop – Up American Space σε γήπεδο είναι στο Γ. Καραϊσκάκης: Χώρος εκπαίδευσης και κοινωνικής ένταξης

Το νέο «Pop-Up American Space» εγκαινίασαν στο γήπεδο «Γ. Καραϊσκάκης» ο πρέσβης των ΗΠΑ, Γιώργος Τσούνης, ο Πρόεδρος της ΠΑΕ Ολυμπιακός, Βαγγέλης Μαρινάκης και ο Δήμαρχος Πειραιά, Γιάννης Μώραλης